Omdat het elk jaar hetzelfde gehuil is in dit topicquote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Doodloper het volgende:
Dat wordt ook niet 'echt elke dag' besproken. Mensen proberen een lijn te ontdekken in de volgorde van insturing en uitbetaling; ik snap werkelijk niet wat daar zo sloeber aan is.
dan heb je nu gezegd wat je wilde zeggen en laat je de mensen die jij huilies vindt lekker hier en ga je zelf weg.... deal?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat het elk jaar hetzelfde gehuil is in dit topic
Er is geen lijn in te ontdekken, voor 1 april ingestuurd is voor 1 juli bericht in principe. En daarmee klaar.
Je hoeft niet op dit topic te kijken en reageren met je aannames ....beetje jammer of misschien wel zielig om op die manier te reageren. Vraag me af ...wat levert het jou op als je de ander de les leest.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat het elk jaar hetzelfde gehuil is in dit topic
Er is geen lijn in te ontdekken, voor 1 april ingestuurd is voor 1 juli bericht in principe. En daarmee klaar.
Die lijn is er niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Doodloper het volgende:
Dat wordt ook niet 'echt elke dag' besproken. Mensen proberen een lijn te ontdekken in de volgorde van insturing en uitbetaling; ik snap werkelijk niet wat daar zo sloeber aan is.
Uitstelaanvragen is heel iets anders dan aangiften.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef noord8 het volgende:
nog ff voor geïnteresseerden.....voor sommigen kan het nog ff gaan duren....er is ost zoek bij de belasting.....
http://nos.nl/artikel/366633-uitstelaanvragen-belasting-zoek.html
Een uitstel aanvragen voor de belastingaangifte 2011 lijkt me juist meer dan alles op zijn plaats hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uitstelaanvragen is heel iets anders dan aangiften.
Met andere woorden: deze post is in het geheel niet van belang.
Dat heeft niets te maken of er wel of geen voorlopige aanslag is ontvangen. Als er uitstel is aangevraagd, zal de aangifte nog niet zijn ingediend en kan er dus ook nog geen aanslag worden opgelegd naar aanleiding van een aangifte.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een uitstel aanvragen voor de belastingaangifte 2011 lijkt me juist meer dan alles op zijn plaats hier.
Erhm, sinds wanneer het het topic "Het grote "is uw aangifte verwerkt 2011 topic" #5" ??quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uitstel aanvragen kan dan wel thuis horen in het topic, het nieuwsbericht heeft niets met het wel of niet verwerkt zijn van de aangifte te maken.
Sinds ergens in deel 4,... (als ik het goed heb).quote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm, sinds wanneer het het topic "Het grote "is uw aangifte verwerkt 2011 topic" #5" ??
Ik heb die van jouw net verwerktquote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef Sjeen het volgende:
ik heb half maart mijn aangifte gedaan, wanneer krijg ik... Neh, te flauw
Ze werken dit jaar van het noorden naar het zuiden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef Sjeen het volgende:
ik heb half maart mijn aangifte gedaan, wanneer krijg ik... Neh, te flauw
Ach, jij gebruikt de grijze hersenmassa voor dingen die echt van belang zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:28 schreef Sjeen het volgende:
could not care less, werkelijk... ik zie die euro's van zelfs wel eens op mijn rekening verschijnen. Net zoals ik elk jaar weer min of meer verrast ben als ik vakantiegeld krijg. Op de een of andere manier blijven die dingen niet in mijn systeem hangen
Als je maar twee hersencellen hebt, moet je er zuinig op zijn hequote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, jij gebruikt de grijze hersenmassa voor dingen die echt van belang zijn.
Weer zwanger?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je maar twee hersencellen hebt, moet je er zuinig op zijn he
[/blond]
Dat was wel een inkoppertje inderdaadquote:
Solly,... kon het niet laten,...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat was wel een inkoppertje inderdaad
en kind hebben en werken levert geld op...quote:
Oei, papa wordt boos.quote:
Plus dat je recht hebt op een aanslag nadat je aangifte hebt gedaan van het kind en het werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en kind hebben en werken levert geld op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |