Ik overweeg zelfs 5 jaar. Lastig. Maar ze vallen wel zoals de opgegeven centimeters?quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef happyme28 het volgende:
Ja die maten zijn nogal vreemd, beetje zoals DPAM, dus ik ga voor een maat groter (3ans) maar Daan is een kleintje dus 4ans lijkt me geen overbodige luxe
Bovenste heeft Nathan:Pquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Twinkly het volgende:
Telkens wanneer ik deze zie denk ik aan Ivan. Ik vind het hele leuke shirts, vooral die rode (maar niet echt zomerachtig he)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook gewoon Paypalquote:Op maandag 9 april 2012 14:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wil iemand voor mij meebestellen eventueel? ik zie wel wat leuke dingen...
http://www.dpam.com/images/products/ANIJOG/ANIJOG_668_A.jpg
same herequote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje ik zie nu pas je DM! Dat DM systeem werkt bij het 1e berichtje hier echt niet goed ofzo, ik ontvang het pas uren later.
Heb je inmiddels al besteld? Als je nog niet besteld hebt wil ik wel heel graag met je mee bestellen als dat mag!!
Ik snap geen hol van Paypal
Klopt! En Wickie heeft hem in het rood volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 14:11 schreef Twinkly het volgende:
En deze natuurlijk
[ afbeelding ]
KD, volgens mij heeft Bodpa die ooit gekocht? Maar dan vast in een te grote maatZo cute
Oh. dat zou mooi zijn!!quote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
same hereen ik heb met Twentemeisje afgesproken voor 21 uur te laten weten wat ik bestel, dus neem aan dat je dan vast nog mee kan en mag bestellen PJ
ja maar een kleintje toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Klopt! En Wickie heeft hem in het rood volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dit is geloof ik 12M of 74, maar ik zou dat even na moeten kijken. Hij ligt op zolder te wachten tot Mia hem aankanquote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha octo; das echt te gek he? wij kiezen echt heeeeeel vaak hetzelfdewelke maat heb je voor je meis?
Ja die is ook erg leuk idd!quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Leuk Lamb, die laatste zo één heeft mijn dame met een muisje (??) erop!
oooo wat zonde.... dat olifantje zit ook op Liene dr GMK-jurkje en die heeft al meerdere wasbeurten goed doorstaan... balen..quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dit is geloof ik 12M of 74, maar ik zou dat even na moeten kijken. Hij ligt op zolder te wachten tot Mia hem aankan![]()
Van het Limango jurkje wat ik over heb genomen is trouwens de applicatie (dat olifantje) afgegaan in de was
Dames, paypal is echt wel heel fijn! Inderdaad gewoon aan je bankrekening koppelen.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja dames, het is echt heel eenvoudig te regelen.
Oh, ik vind dit toch zo jammer:
http://www.hm.com/nl/product/99786?article=99786-AOh crap, die vond ik juist zo leuk, maar had de achterkant nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed dat je het zegt, had em toch bijna gekocht. stomme rouches.
VT heeft m idd al in huis..maar ik ga van de week nog even naar Alkmaar om te kijken of er een grotere maat voor haar ligt, dan neem ik aan dat je die wel over kan nemen van haar (haar 74) en als er alleen 74 hangt dan neem ik m mee voor jou. oke?quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Sandous het volgende:
86 Lol! je gooit er gewoon hele aardappels in enzo :p
Neemt VT je groene jasje over? Dan ga ik morgen weer rondje doen
Next heeft 92/98!quote:Op maandag 9 april 2012 20:32 schreef octopussy het volgende:
Ik probeer toch voornamelijk te kijken voor enkele maten nu. 86/92 is aan de krappe kant (bij shirts en jurkjes iig) en 98/104 daar zwemt ze in. Ideaal gezien zouden ze juist 92/98 moeten hebben.
Ik wou t net roepen! Ideale maatvoering daarquote:
Dat dus, ik vind het echt te grof die toeslag die je betaald...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar van Next word ik chag als ik de prijzen zie die ze doorvoeren in eigen land en dan wat wij betalen
Ik kwam er ooit per ongeluk achter miss en toen voelde ik me zo genaaid dat ik er wel klaar mee was. Jij hebt natuurlijk gelijk, maar nu ik het weet kan ik dat gevoel niet meer negeren...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk gewoon wat de prijs is die ze in euro's berekenen en of ik dat ergens voor over heb. Als ik de prijs voor mij redelijk vind, zal het me verder worst wezen wat ze iemand anders ervoor berekenen
Nou zeg! Wat stom.quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef bitterend het volgende:
3suisse.nl mag van de OP af denk ik:
3 Suisses stopt de activiteiten in Nederland.
Jup!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De andere politie en brandweer shirts zijn ook beschikbaar. Is er nog belangstelling voor een lindex bestelling?
Dat ga ik ook doen, ze zijn toch op te rollen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zit ook net te kijken, ik neem ze in beide kleuren blauw en in maat 98
ohh dear looooooord! Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Juud79 het volgende:
@Oeke, wat een heerlijk meisje, wat heeft ze een mooi snoetje!![]()
@Kwisted, knotsknetter, pimpyourkids, kiddifit, goedvantoen, musjes dat zijn wat shops met aparte dingen.
Doe rustig aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:48 schreef Poppejans het volgende:
DML, ben ik nog op tijd als ik NU even gauw kijk of ik wat mee wil bestellen??
Oef! Hm XKarinX, weet jij nog hoe Nathan was ten opzichte van jouw zoon? Ik twijfel nu wel echt over de maat 86... Ik meende dat muppet korte armpjes en beentjes had volgens gerbera...quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Broeken heb ik niet van Lindex maar Gerbera had een 92 voor L. een paar weken geleden en die heeft ze al aan. Misschien dat je daar wat mee kan?
Wat voor maat zou jij voor Floris nemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft muppet wel lange benen hoor.
Nathan is wel een stuk kleiner als Lars, maar ik neem voor Lars maat 98.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Oef! Hm XKarinX, weet jij nog hoe Nathan was ten opzichte van jouw zoon? Ik twijfel nu wel echt over de maat 86... Ik meende dat muppet korte armpjes en beentjes had volgens gerbera...
DML, voor mij dus graag het shirtje in 98 en broekje dan ook maar 98 (hopelijk valt hij iets kleiner). Of wil je een PM?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:46 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind die van Pessie erg leuk als setje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ook hier een twijfel over de broekmaat, 92 of 98.
Tsja, van H&M heeft ie 86, en die moet ik nog 2 keer omslaan. Ik heb een broekje in maat 74 van de prenatal die nu wat te kort begint te worden en ik heb broekjes in 92 waar het hoge water ook naartoe komt... Als winkels nu es 1 maat gingen invoeren in plaats van 4...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nathan is wel een stuk kleiner als Lars, maar ik neem voor Lars maat 98.
Wat voor broekmaat heeft Nathan nu dan?
Daarom is het maar goed dat ik niet verder ben gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
300 euro weer de deur uit. Stelletje shopverslaafden dat we zijn met zn allen![]()
hij staat dr super!!!! <3quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ook hier nog even eenvoor jou DML, thanks dat ik nog even wat in het mandje mocht mieteren
. Ik heb me heel goed ingehouden!
Ben ik trouwens een vreselijk ontaarde moeder als ik Saar het liefst nu uit bed wil halen om haar het supertoffe Kik Kid-jurkje dat hier net op de mat valt aan te passen?
JAA!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De andere politie en brandweer shirts zijn ook beschikbaar. Is er nog belangstelling voor een lindex bestelling?
Jammer!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef becky27 het volgende:
och TM ik vind het zoooo leuk! Tis jammer dat Noortje toch wat groter is anders had ik hem zo van je overgenomen
Ja!quote:Op zondag 15 april 2012 09:01 schreef Sannne het volgende:
Zeg TM, bedankt hoorNu wil ik dat jurkje ook voor Elise!
Vind Elise een beetje zo'n soort meisje als Saar, lichte haartjes (vooral weinig haartjes, lol) en een licht huidje, en zie nu hoe gaaf rood haar staat!
Zal ik, zal ik, zal ik?
Saar is gewoon een kabouter, lex is 900 gram lichter en 2 cm kleinerquote:Op zondag 15 april 2012 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
Saar was vorige week 8,9 kilo en 72cm.
Het model van dat jurkje is gewoon erg tof. Heb je hier al gekeken? http://www.kik-kidoutlet.com/catalog/index.php
Op basis van de foto had ik ook wel twijfels, hoor. Ik vond het model en de kleur zo mooi. Ik heb 'em besteld en in het echt is 'ie vele malen mooier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef wickie het volgende:
Claudia het verbaasd me een beetje van je, hij is zo grafisch. Maar hij is wel heeel erg leuk
Oeh, heel mooi! Ik zou dat jurkje wel voor mezelf willen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Sannne het volgende:
Ja precies, maar de kleur rood vind ik ook echt gaaf staan.. Het is precies de combi die mij trekt..
Zie nog veel meer leuke kleertjes, wat een leuk merk! Kende het nog helemaal niet..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Marrije het volgende:
het zou het eerste niet zijn dat ik alvast maar koop in maat 92Maar ik hou me ff gedeisd.
Dat excuus heb ik niet. Best leuk, weer opnieuw inkopenquote:Op zondag 15 april 2012 17:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Dit keer heb ik een excuus dat ik voor stinkerd 2 de kast al vol heb t/m 86
Vorige keer had ik dat excuus nietmaar wel de kast al vol tot die maten
Oeh, hoog hebben! gehalte, eens spieken naar de prijsquote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia Poppejans is deze niet wat voor Ivan Wolf?
[ afbeelding ]
Ik zie het nu ook van de maten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh, hoog hebben! gehalte, eens spieken naar de prijs
Hey, das de winkel die hier in de stad zitdas toevallig. Veel te dure winkel.Wist niet eens dat die een site hadden
edit: baby maten helaas! Daar passen Ivan en Wolf al laaaang niet meer in
Hmmmzzz... niet leukquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik geloof dat het daar gewoon is wie het eerst komt die heeft.. heb nog niet gezien dat er iets werd aangevuld. En het is gewoon hun eigen merk dus nergens anders te koop denk ik.
Oh, dat zou echt fijn zijn! Ik hoop het.quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef bodpa09 het volgende:
Groofs, het eerste pakje wat ik voor onze tweede wilde bestellen was out of stock bij Next, maar was na een week weer aangevuld. Dat was ook wat de klantenservice aangaf.
Knap hoor! Ik kan dat gewoon niet op kledinggebiedquote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wilde voor S twee vesten en twee shirtjes en voor R een vest (dat sterrenvest) en welleicht wat shirtjes en broekjes. Maar werkelijk alles wat ik voor R aanklikte was out of stock en ik moet toch ook verstandig zijn, dus ik hou het nu op een paar beenwarmertjes voor de dochter en een leuk shirtje voor de zoon. Ik heb gewoon zin ze te verwennen. Maar het is niet nodig.
awhquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En nu heb ik voor S zachtgele beenwarmers met twee girafjes erop. Ik zie ze al helemaal banjeren over de camping met hemelvaart: ... 's ochtendsvroeg, pyjamabroek met been warmers en regenlaarsjes en een dik vest
.
Nee ik was ziek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef pessie het volgende:
Heej DML, hoe ben je van plan het te doen met de lindex bestelling? Ik heb nog geen pm gehad.
.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Sandous, je pakketje is binnen!Heel erg bedankt! Mag ik je gegevens?
Die hebben soms best leuke en goede dingen hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
Wij krijgen een Takko hier op t winkelcentrum... Is dat wat?
Zag al kids op de wand staan
ligt er aan of je een grote winkel, of een kleintje krijgt. Een kleine winkel heeft net niks, en de aanbiedingen zijn snel uitverkocht, worden maar 1x p week geleverd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
het spul blijft best wel mooi hoor, zelfs de shirtje van 2,99 ze worden ook niet kort en breed en de opdruk was je er ook niet afquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Lamb29 het volgende:
Hijs aardig aan de maat gelukkig
Zag al wat leuke dingen hangen in de etalage.. ben benieuwd hoe t er van dichtbij uitziet
Ook wel bekend als Tokkie Fashion. Ik vind het niks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk is die! Mooi model ook. Welke maat heb je besteld? Misschien dat ik die ook voor Senna bestel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
OK, het is wat donkerder dan kaki geloof ik.
92-98cm (UK 2-3 Years)quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk is die! Mooi model ook. Welke maat heb je besteld? Misschien dat ik die ook voor Senna bestel.
Graag! Ik bestel toch pas weer als het salaris binnen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
92-98cm (UK 2-3 Years)
Ik wil ook wel even verslag doen als het binnen is, als je daar op kan wachten.
Je hebt voor meisjes van die rompers met spaghettibandjes. Verder kun je er een romper met korte mouwtjes onder doen, bv rood of paars of wit. Denk juist dat het heel leuk staat. Je kunt em ook nog combineren met een rode romper met lange mouwen en een rode legging (3/4de of lang). Je kunt ook nog kijken naar de turkoois kleur die erin zit, misschien dat dat nog leuker is en minder zoet?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Sannne het volgende:
Die 3e is leuk!
Verder wel schattig, maar niet Elise... Tnx meis
Vraag me af of dat praktisch is voor een baby, mouwloze tops/jurkjes.. Is een klein mouwtje niet handiger ivm romper eronder enzo? Durf ik nooit zo goed..
Klopt, jouw meiden zijn ook vaak gekleed in kleurtjes die ik mijn mupke ook aantrek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooooooo dat blokjesbroekje.... loves...Juud; jij hebt wel een beetje dezelfde smaak als ik... je post vaak dingen die ik ook echt zo leuk vind!
ooooh wat een leuke dingen heb je uitgezochtquote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb ook even mijn best gedaan op Elise kleertjes..ik ben gek op meiden kleren zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames deze broek
[ afbeelding ]
Is niet blauw zoals op de foto. Het houdt tussen dat blauw en dit turquoise in waardoor de broek wat minder mooi kleurt met het brandweer shirt helaas![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik wel heel tof vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zal ik doen Laura!
Ik wil ook nu nog wel voor je bestellen maar ja dan heb je 7 euro verzendkosten.
Pm me ff wat je wilt hebben. Linkjes en maat en je adres dan laat ik het bij je thuis bezorgen.quote:
En dat,shirt.is.in t.echt ook al anders.dan op de.fotoquote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames deze broek
[ afbeelding ]
Is niet blauw zoals op de foto. Het houdt tussen dat blauw en dit turquoise in waardoor de broek wat minder mooi kleurt met het brandweer shirt helaas![]()
[ afbeelding ]
Nee het shirt is wel zoals op de foto.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En dat,shirt.is.in t.echt ook al anders.dan op de.fotostom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |