Ik overweeg zelfs 5 jaar. Lastig. Maar ze vallen wel zoals de opgegeven centimeters?quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef happyme28 het volgende:
Ja die maten zijn nogal vreemd, beetje zoals DPAM, dus ik ga voor een maat groter (3ans) maar Daan is een kleintje dus 4ans lijkt me geen overbodige luxe
Bovenste heeft Nathan:Pquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Twinkly het volgende:
Telkens wanneer ik deze zie denk ik aan Ivan. Ik vind het hele leuke shirts, vooral die rode (maar niet echt zomerachtig he)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook gewoon Paypalquote:Op maandag 9 april 2012 14:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wil iemand voor mij meebestellen eventueel? ik zie wel wat leuke dingen...
http://www.dpam.com/images/products/ANIJOG/ANIJOG_668_A.jpg
same herequote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Poppejans het volgende:
Twentemeisje ik zie nu pas je DM! Dat DM systeem werkt bij het 1e berichtje hier echt niet goed ofzo, ik ontvang het pas uren later.
Heb je inmiddels al besteld? Als je nog niet besteld hebt wil ik wel heel graag met je mee bestellen als dat mag!!
Ik snap geen hol van Paypal
Klopt! En Wickie heeft hem in het rood volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 14:11 schreef Twinkly het volgende:
En deze natuurlijk
[ afbeelding ]
KD, volgens mij heeft Bodpa die ooit gekocht? Maar dan vast in een te grote maatZo cute
Oh. dat zou mooi zijn!!quote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
same hereen ik heb met Twentemeisje afgesproken voor 21 uur te laten weten wat ik bestel, dus neem aan dat je dan vast nog mee kan en mag bestellen PJ
ja maar een kleintje toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Klopt! En Wickie heeft hem in het rood volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dit is geloof ik 12M of 74, maar ik zou dat even na moeten kijken. Hij ligt op zolder te wachten tot Mia hem aankanquote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha octo; das echt te gek he? wij kiezen echt heeeeeel vaak hetzelfdewelke maat heb je voor je meis?
Ja die is ook erg leuk idd!quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Leuk Lamb, die laatste zo één heeft mijn dame met een muisje (??) erop!
oooo wat zonde.... dat olifantje zit ook op Liene dr GMK-jurkje en die heeft al meerdere wasbeurten goed doorstaan... balen..quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dit is geloof ik 12M of 74, maar ik zou dat even na moeten kijken. Hij ligt op zolder te wachten tot Mia hem aankan![]()
Van het Limango jurkje wat ik over heb genomen is trouwens de applicatie (dat olifantje) afgegaan in de was
Dames, paypal is echt wel heel fijn! Inderdaad gewoon aan je bankrekening koppelen.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja dames, het is echt heel eenvoudig te regelen.
Oh, ik vind dit toch zo jammer:
http://www.hm.com/nl/product/99786?article=99786-AOh crap, die vond ik juist zo leuk, maar had de achterkant nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed dat je het zegt, had em toch bijna gekocht. stomme rouches.
VT heeft m idd al in huis..maar ik ga van de week nog even naar Alkmaar om te kijken of er een grotere maat voor haar ligt, dan neem ik aan dat je die wel over kan nemen van haar (haar 74) en als er alleen 74 hangt dan neem ik m mee voor jou. oke?quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Sandous het volgende:
86 Lol! je gooit er gewoon hele aardappels in enzo :p
Neemt VT je groene jasje over? Dan ga ik morgen weer rondje doen
Next heeft 92/98!quote:Op maandag 9 april 2012 20:32 schreef octopussy het volgende:
Ik probeer toch voornamelijk te kijken voor enkele maten nu. 86/92 is aan de krappe kant (bij shirts en jurkjes iig) en 98/104 daar zwemt ze in. Ideaal gezien zouden ze juist 92/98 moeten hebben.
Ik wou t net roepen! Ideale maatvoering daarquote:
Dat dus, ik vind het echt te grof die toeslag die je betaald...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar van Next word ik chag als ik de prijzen zie die ze doorvoeren in eigen land en dan wat wij betalen
Ik kwam er ooit per ongeluk achter miss en toen voelde ik me zo genaaid dat ik er wel klaar mee was. Jij hebt natuurlijk gelijk, maar nu ik het weet kan ik dat gevoel niet meer negeren...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk gewoon wat de prijs is die ze in euro's berekenen en of ik dat ergens voor over heb. Als ik de prijs voor mij redelijk vind, zal het me verder worst wezen wat ze iemand anders ervoor berekenen
Nou zeg! Wat stom.quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef bitterend het volgende:
3suisse.nl mag van de OP af denk ik:
3 Suisses stopt de activiteiten in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |