Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
snap ikmaar er stond Die blonde krullenbol? en ik ben gewoon nu heeeeel nieuwsgierig wie het is
haha
Haha ja precies, daarom dacht ik ik roep t maar evenquote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?
Alsof ik zou zeggen van ja hoi, nickchange hiero,
Die kleine druif en die pluizenbol zijn de mijnes![]()
Oh Son das goed! er ligt hier geloof ik nog een doek voor je ook dus we moeten eerdaags sowieso maar weer es afsprekenik ga even kijken voor de maat.
ja duidelijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?
Alsof ik zou zeggen van ja hoi, nickchange hiero,
Die kleine druif en die pluizenbol zijn de mijnes![]()
Oh Son das goed! er ligt hier geloof ik nog een doek voor je ook dus we moeten eerdaags sowieso maar weer es afsprekenik ga even kijken voor de maat.
oooo dan snap ik hemquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef mignonne het volgende:
Noooooo Son![]()
thanks![]()
BJ de nieuwe nick is een verwijzing naar de betekenis van de krullenbol in kwestie.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hekel kraagjes, maar t stofje ziet er <3 uit
Haha kan best! Het scherm van mijn laptop sucks, op mijn telefoon zie ik de kleuren beterquote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het onderste Zara-shirt hadden we vorig jaar ook! Stond hem heel goed. De oranje variant lijkt me leuk, de lichtblauwe niet zo. Het bovenste shirt is trouwens wel heel oranje, sodeju!
Ik heb 'em nog in het rood. Ik moet even kijken in welke maat en of ik 'em niet voor Lena bewaar komend najaar. Ze blijkt minder hard te groeien dan verwacht.quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
had iemand deze [ afbeelding ]
nog in een grote maat? ik wil m graag weer hebben, rood of grijs.. kan m eventueel ook ruilen tegen een babymaatje
(ik kan m ook weer kopen uiteraard, maar toen was ie 14,95)
haha en Lex harderquote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog in het rood. Ik moet even kijken in welke maat en of ik 'em niet voor Lena bewaar komend najaar. Ze blijkt minder hard te groeien dan verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |