Rotterdam (Alexandrium)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Reilain het volgende:
Zag jou trouwens laatst over primark schrijven.. hebben wij die eentje in de buurt dan?
Laat het dan maar weten, laten we de kinderen thuis en gaan we er ook voor de deur liggenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Reilain het volgende:
Ohh kijkIk dacht al!
Als ik mezelf een keer verveel
Super!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Sandous het volgende:
Kd aaaah ik ben vandaag 4 h&m's afgegaan voor dat jasje!! Alleen 62 enzo. Hij is online niet te koop toch? Ik zoek m in 74
Cyntiaaa ik heb je pakjes net gekocht, dm je je adres. Doe ik ze morgen op de post
Hahaha een webwinkel, nou, t lijkt er bijna op af en toequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat leuk om jullie tegen te komen! Mijn ouders vroegen zich af of je een webwinkel had haha.
Post je ook nog een foto van knappe lex in het rode jasje?
Disclaimer, Mika's shirt was vanmorgen wit, en zijn broek beige :p
Hij is er! Hij is leukkkk! Seth slaapt nog, als hij wakker is pas ik hem even.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:37 schreef Kleurdoos het volgende:
En 5 minuten nadat ik t jasje op de post deed voor VrouwtjeTheelepel, kwam ze naast me zitten met r mooie jongens!
ik heb voor Lex toch maar vast die H&M bruine sandaaltjes in maat groot gekocht, ik vind ze zo leuk, maar zodra de zon gaat schijnen zullen ze vast allemaal op zijn
ja! Ik kreeg van mn schoonmoeder twee van die basic longsleeves, die zijn superfijn inderdaad! Vallen ook mooi vond ik. Zijn ze maar 2,99 ja? dan is t wel een goeie om te onthouden voor als ze weer nieuwe moet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Van die zeemandingen vind ik alleen die gestreepte tops leuk.. ik houd niet zo van dat valemaar je hebt gelijk, ze hebben een paar erg leuke dingen in de collectie momenteel.. sowieso haal ik daar tegenwoordig mijn basic longsleeves voor elin, 2,99 en betere kwaliteit da die van de H&M en Hema
en de rotgang waarmee ze haar shirts verpest is ook een goede goedkoop reden (stift verf..eten
)
Ik heb hier een 92 ja dus als het dezelfde shirtjes zijn dan is er iig maat 92 te koopquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:57 schreef Reilain het volgende:
Ohh joh... Goed om te weten van die basic longsleeves... Is dat dan vanaf 92?
Enne Meimel! Das dan een dateGaan we doen!
*rent*quote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft vandaag en morgen geen verzendkosten.
En met deze code NEWS1211 krijg je nog 5 euro korting![]()
Ik denk ook dat ik toch voor de 12M ga, Saar is gewoon een kleintje, en in het tweede jaar groeien ze natuurlijk ook niet zo hard als in het eerste... Omdat het echt voor de zomer is wat ik op het oog heb denk ik dat maat 74 nog wel zal passen deze maanden...quote:Op zondag 8 april 2012 15:47 schreef Poppejans het volgende:
z'n Dpam winterjas is 3 ans en nog vrij ruim. Maar een shirt lange mouwen 3ans zit echt goed nu.
Ik ben dan toch bang dat 4ans veel te groot valt en gok het op de 3 ans voor komende zomer.
Heb in mn mandje al wel een leuke trui 4ans
Of ik daadwerkelijk ga afrekenen weet ik nog niet haha, moet ik eerst wel meer leuks zien
Ga jij zeker weten kopen? en wat allemaal?
Ze is inderdaad een klein lichtgewichtje zeg!quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik toch voor de 12M ga, Saar is gewoon een kleintje, en in het tweede jaar groeien ze natuurlijk ook niet zo hard als in het eerste... Omdat het echt voor de zomer is wat ik op het oog heb denk ik dat maat 74 nog wel zal passen deze maanden...
Ik heb de dingen hierboven in mijn mandje en nog een sale-item (colletje voor komend najaar voor 2 euro). Nog even verder gloepen...
huh welke blonde krullenbol??? IK ben ook de krullenbolmama hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:59 schreef Lamb29 het volgende:
Zo hier nog even uit de (kleding)kast komen
Geen kloon... maar een ordinare naamwissel...
Die blonde krullenbol is de mijnesWaar geel een no-go is helaas!
Meimel.... Wanneer gaan we naar Primark?
maar je bent niet de enige mama van een blonde krullenbolquote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
huh welke blonde krullenbol??? IK ben ook de krullenbolmama hoorwahaaa
snap ikquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar je bent niet de enige mama van een blonde krullenbol![]()
dat bedoelt Lamb, ze is een oude bekende, van naam gewisseld, mama van een blonde krullenbol.
Ik zie bij DPAM een leuk zwembroekje, zouden er nog minimale bestelbedragen gelden ofzo?
Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
snap ikmaar er stond Die blonde krullenbol? en ik ben gewoon nu heeeeel nieuwsgierig wie het is
haha
Haha ja precies, daarom dacht ik ik roep t maar evenquote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?
Alsof ik zou zeggen van ja hoi, nickchange hiero,
Die kleine druif en die pluizenbol zijn de mijnes![]()
Oh Son das goed! er ligt hier geloof ik nog een doek voor je ook dus we moeten eerdaags sowieso maar weer es afsprekenik ga even kijken voor de maat.
ja duidelijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt daar toch gewoon mee te zeggen dat ze daaraan te herkennen is?
Alsof ik zou zeggen van ja hoi, nickchange hiero,
Die kleine druif en die pluizenbol zijn de mijnes![]()
Oh Son das goed! er ligt hier geloof ik nog een doek voor je ook dus we moeten eerdaags sowieso maar weer es afsprekenik ga even kijken voor de maat.
oooo dan snap ik hemquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef mignonne het volgende:
Noooooo Son![]()
thanks![]()
BJ de nieuwe nick is een verwijzing naar de betekenis van de krullenbol in kwestie.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hekel kraagjes, maar t stofje ziet er <3 uit
Haha kan best! Het scherm van mijn laptop sucks, op mijn telefoon zie ik de kleuren beterquote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het onderste Zara-shirt hadden we vorig jaar ook! Stond hem heel goed. De oranje variant lijkt me leuk, de lichtblauwe niet zo. Het bovenste shirt is trouwens wel heel oranje, sodeju!
Ik heb 'em nog in het rood. Ik moet even kijken in welke maat en of ik 'em niet voor Lena bewaar komend najaar. Ze blijkt minder hard te groeien dan verwacht.quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
had iemand deze [ afbeelding ]
nog in een grote maat? ik wil m graag weer hebben, rood of grijs.. kan m eventueel ook ruilen tegen een babymaatje
(ik kan m ook weer kopen uiteraard, maar toen was ie 14,95)
haha en Lex harderquote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog in het rood. Ik moet even kijken in welke maat en of ik 'em niet voor Lena bewaar komend najaar. Ze blijkt minder hard te groeien dan verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |