*rent*quote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft vandaag en morgen geen verzendkosten.
En met deze code NEWS1211 krijg je nog 5 euro korting![]()
Ik denk ook dat ik toch voor de 12M ga, Saar is gewoon een kleintje, en in het tweede jaar groeien ze natuurlijk ook niet zo hard als in het eerste... Omdat het echt voor de zomer is wat ik op het oog heb denk ik dat maat 74 nog wel zal passen deze maanden...quote:Op zondag 8 april 2012 15:47 schreef Poppejans het volgende:
z'n Dpam winterjas is 3 ans en nog vrij ruim. Maar een shirt lange mouwen 3ans zit echt goed nu.
Ik ben dan toch bang dat 4ans veel te groot valt en gok het op de 3 ans voor komende zomer.
Heb in mn mandje al wel een leuke trui 4ans
Of ik daadwerkelijk ga afrekenen weet ik nog niet haha, moet ik eerst wel meer leuks zien
Ga jij zeker weten kopen? en wat allemaal?
Ze is inderdaad een klein lichtgewichtje zeg!quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik toch voor de 12M ga, Saar is gewoon een kleintje, en in het tweede jaar groeien ze natuurlijk ook niet zo hard als in het eerste... Omdat het echt voor de zomer is wat ik op het oog heb denk ik dat maat 74 nog wel zal passen deze maanden...
Ik heb de dingen hierboven in mijn mandje en nog een sale-item (colletje voor komend najaar voor 2 euro). Nog even verder gloepen...
huh welke blonde krullenbol??? IK ben ook de krullenbolmama hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:59 schreef Lamb29 het volgende:
Zo hier nog even uit de (kleding)kast komen
Geen kloon... maar een ordinare naamwissel...
Die blonde krullenbol is de mijnesWaar geel een no-go is helaas!
Meimel.... Wanneer gaan we naar Primark?
maar je bent niet de enige mama van een blonde krullenbolquote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
huh welke blonde krullenbol??? IK ben ook de krullenbolmama hoorwahaaa
snap ikquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar je bent niet de enige mama van een blonde krullenbol![]()
dat bedoelt Lamb, ze is een oude bekende, van naam gewisseld, mama van een blonde krullenbol.
Ik zie bij DPAM een leuk zwembroekje, zouden er nog minimale bestelbedragen gelden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |