Wijsneusquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die heb ik dan ook nog nooit op een LP zien spelen.
Bijna altijd een strat en zo heel nu en dan eens een verdwaalde V.
Of een SGquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij spelen ook in DGCFAD en CGCFAD, maar vind het niks.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het fijnst aan die set. Dat in vergelijking met een normaal setje .011 in drop C vond ik het Zakk Wylde setje toch echt het fijnst klinken.
Mensen zweren er ook bij dat Brian May alleen maar op z`n RS speelt, terwijl hij op een Fender Strat/Tele/Les Paul/Flying V/SG heeft gespeeldquote:
Elke gitarist spaart gitaren.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zweren er ook bij dat Brian May alleen maar op z`n RS speelt, terwijl hij op een Fender Strat/Tele/Les Paul/Flying V/SG heeft gespeeld
En volgens mij is het de enige gitarist die geen gitaren spaart, maar het al 50+ jaar met 1 model doet!
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ducttape.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Marnixos het volgende:
Ik zoek al een tijdje een akoestische gitaar met een element en straplocks erop, en ben vandaag gaan kijken in de plaatselijke muziekwinkel, waar ik wat gitaren heb getest. Takamine EG451 kwam uit de test van wat ik wou, ook qua budget.
Nu staat hier een fucking lelijk bloemetje op de slagplaat(?) waar ik vanaf moet omdat ik het podium ermee ga beklimmen en dan kun je natuurlijk niet met zo'n lelijk bloemetje komen aanzetten. Anyways, het gaat om deze gitaar. Iemand misschien tips, suggesties, het antwoord om dit lelijke bloemetje weg te werken (op een nette manier zodat je 't niet ziet?)[ afbeelding ]
De beste tip die ik je kan geven is dat je je niet aan moet stellen en gewoon met dat ding het podium op moet gaan. Niemand zal zich na afloop het bloemetje op je slagplaat herinneren.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Marnixos het volgende:
Ik zoek al een tijdje een akoestische gitaar met een element en straplocks erop, en ben vandaag gaan kijken in de plaatselijke muziekwinkel, waar ik wat gitaren heb getest. Takamine EG451 kwam uit de test van wat ik wou, ook qua budget.
Nu staat hier een fucking lelijk bloemetje op de slagplaat(?) waar ik vanaf moet omdat ik het podium ermee ga beklimmen en dan kun je natuurlijk niet met zo'n lelijk bloemetje komen aanzetten. Anyways, het gaat om deze gitaar. Iemand misschien tips, suggesties, het antwoord om dit lelijke bloemetje weg te werken (op een nette manier zodat je 't niet ziet?)[ afbeelding ]
Overduidelijk photoshopquote:
Daarnaast: niks mis met bloemetjesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
De beste tip die ik je kan geven is dat je je niet aan moet stellen en gewoon met dat ding het podium op moet gaan. Niemand zal zich na afloop het bloemetje op je slagplaat herinneren.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Daarnaast: niks mis met bloemetjes
En over een jaar denk je precies zo over hoe je nu speelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef Braddie het volgende:
Heb weer een hoop oude bestanden terug, vanaf dag 1 dat ik gitaar speelde tot nuGod wat was ik čnorm maar dan ook echt čnorm waardeloos, niet dat ik nu zo goed ben of zo
maar hehehe, ik lag mezelf helemaal een breuk om bepaalde fraseringen die gewoon bagger waren, het niet raken van snaren/noten, slechte fingerings, muhaha
Aangepast, excuses voor het eerdere ongemak.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Jongens jullie kunnen dat ook wel wat soepeler fraseren![]()
We zullen eens soepel infrezen! Wacht, wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Jongens jullie kunnen dat ook wel wat soepeler fraseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |