De artist series uit eind jaren 80, begin jaren 90 wel. Die kun je bijna blind kopen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Zijn die Samick's zo goed dan? Dan ga ik daar ook (ooit) naar kijken
Hoeveel was je er ongeveer voor kwijt? (just curiousquote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
De artist series uit eind jaren 80, begin jaren 90 wel. Die kun je bijna blind kopen.
Ze worden ook bijna niet aangeboden.
Ik heb met die eerste ontzettend geluk gehad dat ik er toevallig tegenaan liep. Wist op dat moment ook eigenlijk helemaal niet wat ik in handen had maar het was een gitaar met humbuckers die binnen mijn budget paste. Dat was voor mij al genoeg reden om hem te kopen.
600 gulden. Een redelijk goede Epi custom betaalde je op dat moment ongeveer 1000 gulden voor en ze kwamen van dezelfde productielijn af. Gelijkwaardige hardware, pups, noem maar op.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hoeveel was je er ongeveer voor kwijt? (just curious)
Ebay ook?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef Niles-Crane het volgende:
ThanksIk hou marktplaats enzo in de gaten
Dan haal je hem toch gewoon op?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch gewoon op?
Knoop je er meteen een vakantie aan vast.
Geen goede suggestie dan?quote:
Zo duur zijn die tickets toch niet meer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Als ik de staatsloterij won wel natuurlijk
Ga zelf danquote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die tickets toch niet meer?
En je gitaar kan gewoon mee als handbagage.
Wat moet ik met een rechtshandige gitaar?quote:
spelenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een rechtshandige gitaar?
Met rechts kom ik niet verder dan een paar akkoordjes.quote:
Nadat jij een x-bedrag hebt overgemaakt op mijn rekening?quote:
Met links kan ik wel een paar hele simpele pentatonische dingetjes(en de bohrap solo)quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met rechts kom ik niet verder dan een paar akkoordjes.
Oh, wacht met links ook....
[..]
Nadat jij een x-bedrag hebt overgemaakt op mijn rekening?
Ja, de body doublecut maken, extra cavity maken, potmeters naar de andere kant verhuizen, cavity goed opvullen, de brug anders plaatsen, routing van de switch omleggen, strapholder verplaatsen, etc, etc....quote:
Ja, dan mag je er eens een halve minuut naar kijken. 10 euro voor die met de dream 90's, 15 euro voor die met de gibson pups.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met links kan ik wel een paar hele simpele pentatonische dingetjes(en de bohrap solo)
Als ik je nou eens 10 - 15 euro over maak? deal?
Ohja... gaat inderdaad wat moeilijker dan alleen de brug omdraaien en de topkam, en de intonatiequote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de body doublecut maken, extra cavity maken, potmeters naar de andere kant verhuizen, cavity goed opvullen, de brug anders plaatsen, routing van de switch omleggen, strapholder verplaatsen, etc, etc....
niet als je Jimi Hendrix heetquote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de body doublecut maken, extra cavity maken, potmeters naar de andere kant verhuizen, cavity goed opvullen, de brug anders plaatsen, routing van de switch omleggen, strapholder verplaatsen, etc, etc....
Maar die heb ik dan ook nog nooit op een LP zien spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |