abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2012 @ 13:20:47 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110092595
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door joppie_saus op 09-04-2012 20:29:58 ]
#26 || Luciano da Silva
  maandag 9 april 2012 @ 13:22:45 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110092659
En even de laatste nuttige posts:

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, auto is gewrapped met folie om in de bedrijfskleuren te passen. Voor wrappen hoef je ook geen wijziging kentekenbewijs aan te vragen, en na het afhalen van het plakspul verkoop je de auto weer makkelijker ;)
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef invine het volgende:

[..]

Dit :) Keer auto van essent meegekregen, die was roze gewrapped maar zodra je hem open deed zag je dat de binnenkant van de deuren rood was :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:21 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Als mijn baas me toch in zo'n ding rond liet rijden lijkt me dat een prima reden om per direct op te stappen :P

(Bedenk me net dat het een prima reden is om mensen die je wilt ontslaan op te laten rotten, gaan ze uit zichzelf ;) )
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:24 schreef joppie_saus het volgende:
Tja, mooie discussie ex art 7:611 BW goed werkgeverschap cq. goed werknemerschap: kan de baas verlangen dat je als (mannelijke) werkgever in een auto in die kleuren rondrijdt tijdens de uitvoering van je werkzaamheden en heb je als werknemer voldoende houdbare gronden om dat te weigeren?

Lijkt me dat je als werknemer toch aan het kortste eind trekt.
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig ligt er een 2.0T met ruim 200pk in, ben je in ieder geval weg voordat mensen je uit kunnen lachen...
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:58 schreef S-RS het volgende:
Ach, de aandrijf lijn compenseert de kleur wel weer. Een 2.0tfsi met quattro en s-tronic. Kan mij die kleur verrekken, ben je nou een vent of een vent.
#26 || Luciano da Silva
pi_110104585
Ik sta nog steeds niet bij de Privé chauffeurs. ;(
(regio Arnhem ;) :) )
pi_110104656
Klopt, als je schade rijdt wordt je uit de lijst gehaald omdat je een schande bent voor het bedrijf :6
pi_110104690
Het is inderdaad weer de oude OP. Ik heb onlangs wat taalfoutjes eruit gehaald en het volgende antwoord veranderd:

quote:
Kan ik ook s avonds ingezet worden?
Nee. Gezien de openingstijden van de bedrijven waarvoor je rijdt, is het werk uitsluitend overdag.
pi_110104837
quote:
12s.gif Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef S-RS het volgende:
Klopt, als je schade rijdt wordt je uit de lijst gehaald omdat je een schande bent voor het bedrijf :6
:'(
Geen officiele schade, dus telt niet. :6
pi_110106063
Weten jullie of je bij AR tegelijk hiker én privéchauffeur kan zijn? dit om de kansen op werk te verhogen?
pi_110106076
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ohja, even vergeten :7
pi_110106162
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

:D

Heb de aankomende week errug druk, geen tijd om te rijden helaas.
pi_110106276
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:50 schreef Jieuwst het volgende:
Weten jullie of je bij AR tegelijk hiker én privéchauffeur kan zijn? dit om de kansen op werk te verhogen?
Heeft AR ook privechauffeurs dan? Dacht dat ze alleen hikers hadden
pi_110106411
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Heeft AR ook privechauffeurs dan? Dacht dat ze alleen hikers hadden
Naar mijn weten hebben ze ook pc's, nouja, als ik van de week iemand van de planning aan de telefoon heb, zal ik eens een balletje opgooien.
pi_110107483
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de Privé chauffeurs. ;(
(regio Arnhem ;) :) )
Als je zelf even naar de WIKI gaat kan je jezelf toevoegen voor de volgende keer. Even de pagina opslaan nadat je het gewijzigd hebt.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mallet op 09-04-2012 20:31:56 ]
pi_110109692
Wist heul niet dat dat kon, bedankt. :D
pi_110109902
Alleen pakt degene die het nieuwe topic opent bijna nooit de OP uit de wiki, maar klikt ie gewoon op "open nieuw deel" waardoor de oude OP wordt overgenomen.
  maandag 9 april 2012 @ 21:14:24 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110110417
Kijk nou nog eens, scheve hannes ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_110110917
Grote jongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 21:23:34 ]
pi_110111214
Ik zie trouwens nog wat foutjes (aantaal, net pakt, etc.).
pi_110111862
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zie trouwens nog wat foutjes (aantaal, net pakt, etc.).
Ga aanpassen dan!

Ik zie zelf ook nog wel wat dingen maar ach.. Ik ben een ex-werknemer.. I don't care :P.
pi_110111997
Geen zin in.
pi_110113988
Morgen één rit, Duiven Barneveld _O_ Denk dat ik om half 11 weer thuis zit als er geen spoedje achteraan komt.
pi_110114337
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk nou nog eens, scheve hannes ;)
Goed zo, je mag nu een lolly.
pi_110114919
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Naar mijn weten hebben ze ook pc's, nouja, als ik van de week iemand van de planning aan de telefoon heb, zal ik eens een balletje opgooien.
Wij hebben ook De Nieuwe Koetsiers ja, dat zijn onze privechauffeurs ;) is nu nog alleen voor senioren, maar ze gaan binnenkort een proef doen met studenten.
pi_110115138
Een nieuwe week jongens en meisjes! Dat we weer vele kilometers mogen maken :)
  maandag 9 april 2012 @ 22:26:29 #24
182073 invine
blablabla etc.
pi_110115302
Kan je als hiker bij EW eigenlijk zien op hoeveel uur je zit als je alles invult online? Of houden jullie dat zelf telkens bij..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_110116508
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:24 schreef dery1990 het volgende:
Een nieuwe week jongens en meisjes! Dat we weer vele kilometers mogen maken :)
Ja op die fiets misschien.... Tentamens |:(
pi_110117001
Ik ga vrijdag pas weer, tentamens, echter volgende week de hele week vrij _O_

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef invine het volgende:
Kan je als hiker bij EW eigenlijk zien op hoeveel uur je zit als je alles invult online? Of houden jullie dat zelf telkens bij..
Zelf ja.
  maandag 9 april 2012 @ 23:03:27 #27
182073 invine
blablabla etc.
pi_110117365
Dat is ook onzin, zo moeilijk is dat niet voor hun om het te laten zien en op te tellen..
pi_110117431
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef invine het volgende:
Dat is ook onzin, zo moeilijk is dat niet voor hun om het te laten zien en op te tellen..
Ze moeten het uiteindelijk toch zelf doen om uit te betalen dus ik snap het ook niet helemaal :P
Maar ach, zo veel moeite is het nou ook weer niet om het zelf op te tellen.
  maandag 9 april 2012 @ 23:09:52 #29
182073 invine
blablabla etc.
pi_110117715
Nee dat is waar :) Als pc heb je helemaal niet zoiets, ik zit nu 1 dag werk 13u dus prima, ik wil altijd minimaal 25u in een maand halen dan kom ik lekker rond en hou ik aan het eind van de maand wat over.
  dinsdag 10 april 2012 @ 08:32:00 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110125254
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja op die fiets misschien.... Tentamens |:(
Tsssk, op de fiets naar tentamens gaan. Auto staat al warm te draaien hoor :9

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga vrijdag pas weer, tentamens, echter volgende week de hele week vrij _O_

Ik moet nog even wachten ;( Volgende week maandag kan ik eventueel pas weer...
#26 || Luciano da Silva
pi_110126421
Gewoon de metro, we hebben die OV niet voor niks!!
pi_110126454
Hier in Groningen moet ik het doen met de bus, en wel lijn 15 voor de bekenden. Dat is zo'n drama dat is liever ga fietsen :')
pi_110126514
Ik hou eigenlijk ook niet van de metro maar op de fiets ben ik een dik uur onderweg :')
pi_110126562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef Viezze het volgende:
Hier in Groningen moet ik het doen met de bus, en wel lijn 15 voor de bekenden. Dat is zo'n drama dat is liever ga fietsen :')
Inderdaad, ik ga alleen met de bus als het heel hard regent of als m'n fiets kapot is. Dit jaar is dat gelukkig nog niet voorgekomen.

Trouwens, die Insignia op FB. :')
pi_110126606
Staat er nou een Opel op FB??? :')
pi_110126638
Wat is dat ook voor een foto, krijg er nekkramp van
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:40:55 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110127958
In Groningen hebben we geen metro. Wel een tram, hopelijk, over een tijdje maar dat zal wel tot 2030 duren... En de bus vermijd ik ook liever. Lijn 11 hier kan nog wel maar die doet er onmogelijk lang over. Dan maar met de auto, parkeren bij het crematorium, al worden die lijkdragers daar nooit vrolijk van. Fuck hun, hihi :9
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 april 2012 @ 10:42:48 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110128002
Ik vind die Beetle op FB nog wel vet, maar die Opel...tja.
#26 || Luciano da Silva
pi_110128058
Spoedritje, weer een hele nieuwe 508sw. En weer een e-hdi 2tronic. Maar rijdt prima :)
.
pi_110128136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Spoedritje, weer een hele nieuwe 508sw. En weer een e-hdi 2tronic. Maar rijdt prima :)
Nice, waarheen? Ik ben de komende 3 dagen weer op de vestiging in Amersfoort :P
pi_110128424
Parkeren bij mij op school gaat wel redelijk moet ik zeggen. In de omgeving veel gratis plek en als het echt niet anders kan, kan je altijd nog gebruik maken van de parkeerplaatsen van de EUR. Moet je alleen wel dokken, maar goed.
pi_110131358
Zometeen mijn eerste hiker-ritje.. Maar waar moet ik mijn uren invullen?
Nee.
pi_110131552
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Op de site van EW of AR
pi_110131687
Ik heb nog een handige Excel sheet waar je begin en eindtijd invult, overige kosten en je ziet dan precies wat je per maand uitbetaald hoort te krijgen. Ooit een keer via iemand van hier gekregen (weet niet meer wie, maar bedankt :P ). Aangezien er weer veel nieuwe hikers bij zijn gekomen, nog iemand die interesse heeft?
pi_110131745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef Viezze het volgende:
Ik heb nog een handige Excel sheet waar je begin en eindtijd invult, overige kosten en je ziet dan precies wat je per maand uitbetaald hoort te krijgen. Ooit een keer via iemand van hier gekregen (weet niet meer wie, maar bedankt :P ). Aangezien er weer veel nieuwe hikers bij zijn gekomen, nog iemand die interesse heeft?
Dat is wel handig! Alleen zal die wel ingesteld zijn op EW-bedragen.
Ik heb daar best interesse in, dan kan ik hem misschien aanpassen dat hij voor AR klopt, voor mezelf :)
pi_110131765
Hmm.. begint zojuist mijn printer aan alle kanten inkt te lekken. :') Fijn dit.
Nee.
pi_110131773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:33 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Dat is wel handig! Alleen zal die wel ingesteld zijn op EW-bedragen.
Ik heb daar best interesse in, dan kan ik hem misschien aanpassen dat hij voor AR klopt, voor mezelf :)
Je kan je uurloon invullen. Hij rekent alleen per maand uit dus misschien moet je daar wat in aanpassen. Ik knal hem vanavond wel even online, ben niet thuis nu!
pi_110131815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je kan je uurloon invullen. Hij rekent alleen per maand uit dus misschien moet je daar wat in aanpassen. Ik knal hem vanavond wel even online, ben niet thuis nu!
Oke, graag!

En @ Dimitri: waar gaat de eerste rit naartoe (+ welke auto)?
pi_110131829
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik DM wel ff, lijkt me handiger dan het hier open en bloot neer te zetten.

Ik heb trouwens ook wel interesse in die sheet!
pi_110132075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Oke, graag!

En @ Dimitri: waar gaat de eerste rit naartoe (+ welke auto)?
Van Den Bosch naar Breda in een 318D.. Is mijn eerste hikerrit, normaal werk ik als PC.
Nee.
pi_110132128
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Van Den Bosch naar Breda in een 318D.. Is mijn eerste hikerrit, normaal werk ik als PC.
Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).
Ik heb tot nu toe nog geen enkele bmw gehad bijvoorbeeld :P
pi_110133254
Morgen naar Groningen in een passat 2.0 tdi, weer een prima wagen. Hopelijk ook nog een rit terug. :)
.
pi_110134080
Ik heb ook een Excel sheet. Ik hou begin- en eindtijd, auto/kenteken, onkosten en adressen bij :D
pi_110134211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tsssk, op de fiets naar tentamens gaan. Auto staat al warm te draaien hoor :9
Eikel :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb ook een Excel sheet. Ik hou begin- en eindtijd, auto/kenteken, onkosten en adressen bij :D
Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een foto :9
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:19 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110135132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:44 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).
Ik heb tot nu toe nog geen enkele bmw gehad bijvoorbeeld :P
Ach hou op man. BMW 318 is drama.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:51 #56
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110135150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef S-RS het volgende:

[..]

Eikel :7

[..]

Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een foto :9
Oneluv!

Enne, die foto's maken stop je ook wel mee na 50+ ritten.. Zeker als jij elke keer Vivaro's krijgt _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_110135180
Probeer anders eens zo'n Vivaro op te sturen :9
pi_110135217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, hoe moet ik dat weten? Ik zeg toch dat ik dat nog nooit gekregen heb.
naar mijn idee klinkt BMW in principe gewoon al beter dan Fiat, Opel o.i.d.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:08:35 #59
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110135245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de kloten _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_110135401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:08 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de kloten _O-

Niks mis mee toch :7
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:58 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110135526
Godver :') Zelden zulke slechte photoshops gezien, en ik heb er al heeeel wat gezien...
#26 || Luciano da Silva
pi_110135559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef joppie_saus het volgende:
Godver :') Zelden zulke slechte photoshops gezien, en ik heb er al heeeel wat gezien...
Dat komt omdat ik ze niet gemaakt heb :7
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:27:12 #63
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110135921
Nou, show me jou creaties :7
#26 || Luciano da Silva
pi_110136131
quote:

[..]

Oneluv!

Enne, die foto's maken stop je ook wel mee na 50+ ritten.. Zeker als jij elke keer Vivaro's krijgt _O-
Tot nu toe staan alle Vivaro's op de picca, haha :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb er al 10 ofzo gehad, van de 30 ritten die ik heb gehad |:(
pi_110136530
En ik heb in bijna 2 jaar hiken nog nooit een Vivaro gereden. :(
pi_110136639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er eentje gehad, maar dat was een 2.5CDTI met 150pk en full-options. Was best te doen.

Verder een zooi Trafic's, die eigenlijk hetzelfde zijn :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, show me jou creaties :7
Nee, eigenlijk kan ik niet photoshoppen. Sterker nog, ik kan helemaal niks met computers, ik weet hoe ik ze aan moet zetten maar technischer dan dat moet het voor mij niet worden.
pi_110139044
quote:

[..]

Beetje overdreven. 318d is een prima auto, de 318i iets minder maar nog steeds heel redelijk in het segment. Dikke blokken zijn altijd fijner natuurlijk....duh.
pi_110139158
Iemand bekend met Dordrecht? En dan met name dit punt: http://g.co/maps/zuhg5

Ik ging rechtsaf de Karel Doormanweg in, zag geen stoplicht en stopstreep welke voor mij zouden kunnen gelden, en dan toch die flitspaal er achter... Er staat echter geen bordje 'rechtsaf vrij' wat je redelijk vaak ziet staan bij dit soort punten. Er liggen alleen haaientanden.

Ben ik nou zo stom om te denken dat het hier rechtsaf vrij was? (Natuurlijk wel voorrang geven bij de haaientanden..)
.
pi_110139290
niet bekend daar maar aan de situatie te zien lijkt het er op dat je inderdaad gewoon naar rechts mocht.
Die flitspaal is dan misschien alleen voor rechtdoor. Geen flits gezien?
pi_110139364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Jieuwst het volgende:
niet bekend daar maar aan de situatie te zien lijkt het er op dat je inderdaad gewoon naar rechts mocht.
Die flitspaal is dan misschien alleen voor rechtdoor. Geen flits gezien?
Nee, geen flits gezien. Alle stoplichten rechtdoor waren ook groen toen ik rechtsaf ging. Dus er was geen kruisend verkeer mogelijk.
.
pi_110139365
Er staan ook geen stoplichten. Flitspaal kan jou ook nooit flitsen op die manier, je gaat immers een bocht om.
pi_110139552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Beetje overdreven. 318d is een prima auto, de 318i iets minder maar nog steeds heel redelijk in het segment. Dikke blokken zijn altijd fijner natuurlijk....duh.
Ja reed prima hoor.. Werd vanaf de grote (zo noemen jullie die toch?) in Breda nog fijn naar het station gebracht door een werknemer van dat bedrijf. Prrima.
Nee.
pi_110139704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef RTS91 het volgende:
Er staan ook geen stoplichten. Flitspaal kan jou ook nooit flitsen op die manier, je gaat immers een bocht om.
Ja, zie nu ook dat die paal meer naar de rechtdoorgaande rijstroken is gericht. Zag in m'n binnenspiegel die paal staan, dus schrok even :P

Maar als ik hier geflitst ben, wat ik na jullie reacties hier zeer onwaarschijnlijk acht, lijkt mij dat een bezwaartje tegen de boete op z'n plaats zal zijn.
.
pi_110141627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Over Vivaro's gesproken....

Ik moet er morgenavond mee naar Putten :P
pi_110141860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:39 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Over Vivaro's gesproken....

Ik moet er morgenavond mee naar Putten :P
Haha, sterkte! :D

Wel balen dat ik net tentamens heb in de periode dat de winterbanden wissels zijn, kost me weer allemaal geld die tentamens :P
pi_110141886
Zo, ik heb binnenkort twee sollicitaties voor de functie hiker, één bij EasyWay en een bij Autoreset. Iemand nog tips? En voor welk bedrijf is het beter/leuker om te werken?
pi_110143344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Parkeren bij mij op school gaat wel redelijk moet ik zeggen. In de omgeving veel gratis plek en als het echt niet anders kan, kan je altijd nog gebruik maken van de parkeerplaatsen van de EUR. Moet je alleen wel dokken, maar goed.
Je zit ook op de hes toch? Lekker achter andere mensen aanrijden de slagboom onderdoor. Ik ga alleen bijna altijd met het Ov. Maar me klasgenoten betalen nooit.
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:26:51 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110143437
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja reed prima hoor.. Werd vanaf de grote (zo noemen jullie die toch?) in Breda nog fijn naar het station gebracht door een werknemer van dat bedrijf. Prrima.
Zelf om gevraagd of boden ze het aan?
#26 || Luciano da Silva
pi_110143598
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, ik heb binnenkort twee sollicitaties voor de functie hiker, één bij EasyWay en een bij Autoreset. Iemand nog tips? En voor welk bedrijf is het beter/leuker om te werken?
Tips niet echt, gewoon wachten tot er eentje terugbelt. Verder geen idee welk leuker is, maakt denk ik helemaal niks uit, je zit toch te rijden, of je nou bij AR of EW werkt.
pi_110143680
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Je zit ook op de hes toch? Lekker achter andere mensen aanrijden de slagboom onderdoor. Ik ga alleen bijna altijd met het Ov. Maar me klasgenoten betalen nooit.
HES ja :7
En werkt dat echt? :') Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik ga normaal ook met het OV, alleen als m'n ouders toevallig niet weg hoeven ga ik met de auto (wat dus bijna nooit is, hoewel allebei m'n ouders een eigen auto hebben, maar toch :P ). Ik parkeer dan meestal in het Brainpark of in dat woonwijkje bij tramhalte Oude Plantage. Heel soms wil het bij de metro ook nog wel eens lukken, maar sinds ze naast die vakken staan niet meer gedogen sta ik daar eigenlijk nooit meer.
pi_110143729
Zo, mijn ritten voor vandaag zitten er ook weer op. Leeuwarden-Born in een fabia 1.9 tdi sport (lekker door bochten scheuren en wat een fijne stoelen!) Daarna Geleen-Harderwijk in een v70 d3 automaat, wat een fijne reisauto is dat. Helaas niet echt kunnen genieten van het 2e ritje omdat het een race tegen de klok was (die de klok overigens won, half uur te laat op afleveradres..) Wel mooi wat uurjes :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:48:38 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110144248
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:24 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Heb ik een keer gedaan op station Assen. Moest auto ophalen in Assen vlakbij station en zou in Beilen weer eindigen. Aangezien ik 's avonds ook moest voetballen, dacht ik mooi met de auto te gaan omdat icm je treinkaart auto parkeren maar 3,00 voor een hele dag was ofzo. Alleen die actie telt niet voor studenten-OV's :') Of ik even 15,50 wilde aftikken :') Heb toen mooi gewacht op een andere auto en ben daar achteraan er uit geglipt :7
#26 || Luciano da Silva
pi_110144484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef joppie_saus het volgende:

Of ik even 15,50 wilde aftikken :')
Jezus, en bij de meeste stations is het nog gratis ook :{
pi_110147672
Bedankt!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_110149016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zelf om gevraagd of boden ze het aan?
Werd me aangeboden toen ik wegliep.. Eerst zou hij me naar de bushalte brengen, maar toen we in gesprek verwikkeld waren bood hij aan om me naar het station te brengen, kostte hem maar 5 minuutjes extra. Prrrima.
Nee.
pi_110149425
Die bushalte is 5 minuutjes lopen :')
pi_110150203
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Werd me aangeboden toen ik wegliep.. Eerst zou hij me naar de bushalte brengen, maar toen we in gesprek verwikkeld waren bood hij aan om me naar het station te brengen, kostte hem maar 5 minuutjes extra. Prrrima.
Hij zei tegen mij een paar honderd meter. Maar prima dat hij me daarna aanbood om me maar naar het station te brengen.
Nee.
pi_110150443
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Hij zei tegen mij een paar honderd meter. Maar prima dat hij me daarna aanbood om me maar naar het station te brengen.
Dat wel ja want er is geen kut te doen daar en met wat pech zit je een uur te wachten :')
pi_110150530
Als je even doorloopt kom je in het bruisende centrum van Dorst.
pi_110151164
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, maar ik woon in Breda, dus ik weet niet wat ik in Dorst zou moeten doen. :')
Nee.
pi_110151580
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat is zeker waar, prachtige stad, schitterende architectuur en een nachtleven waar je geen genoeg van krijgt.
pi_110154061
Muahaha ik zie mijn Vivaro op Google Streetview staan :D
pi_110154188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef dery1990 het volgende:
Muahaha ik zie mijn Vivaro op Google Streetview staan :D
Zozo, bussie gekocht? :7
pi_110161069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zozo, bussie gekocht? :7
Haa jaloers he! Iemand anders gaat ervandoor met je geliefde Vivaro :*
pi_110163642
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Haa jaloers he! Iemand anders gaat ervandoor met je geliefde Vivaro :*
Ja, zal hem missen! :'(
pi_110164808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

HES ja :7
En werkt dat echt? :') Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik ga normaal ook met het OV, alleen als m'n ouders toevallig niet weg hoeven ga ik met de auto (wat dus bijna nooit is, hoewel allebei m'n ouders een eigen auto hebben, maar toch :P ). Ik parkeer dan meestal in het Brainpark of in dat woonwijkje bij tramhalte Oude Plantage. Heel soms wil het bij de metro ook nog wel eens lukken, maar sinds ze naast die vakken staan niet meer gedogen sta ik daar eigenlijk nooit meer.
Haha ja, je moet er maar is opletten, sta vaak bij die ingang te roken. Soms gaan er 4/5 auto's achter elkaar aan. Maar dat geintje heeft de school eindelijk door en nu staat er op z'n tijd een beveiliger bij de slagboom. Wat een baan....
pi_110165529
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Haha ja, je moet er maar is opletten, sta vaak bij die ingang te roken. Soms gaan er 4/5 auto's achter elkaar aan. Maar dat geintje heeft de school eindelijk door en nu staat er op z'n tijd een beveiliger bij de slagboom. Wat een baan....
Ah, ik rook niet, daar zal het aan liggen :D Sta wel vaak bij de hoofdingang met mijn rokende klasgenoten trouwens :P
En ik ben te herkennen aan m'n EW-tas, die neem ik ook gewoon mee naar school, heb nog nooit veel college en 1 boek plus een kladblok past daar mooi in :D
pi_110173834
Ik ben een blij man. Morgen twee ritten:

Meppel - Eindhoven in een nieuwe Ford Focus,
Den Bosch - Oldenzaal in een S80.

Lange dag, mooie auto's, veel rijden... Mooi!
pi_110175199
Gisteren 14u gedraait :') Wel alleen maar Volvo en BMW gehad ~O>
pi_110175610
Iemand die tips heeft om één à twee uur in Den Bosch rondom het station door te brengen?
pi_110175686
Ga Brabanders uitlachen.
pi_110175792
Den Bosch is best een leuke stad, loop gewoon het centrum in
pi_110175852
Thnx
pi_110176223
Nog een ritje gekregen, na een full options passat nu 190km in een Twingo... Nog nooit in gereden :)
.
pi_110176602
Twingo's zijn wel lekker, mits met de 1.5 diesel variant. Die rijd ik nog wel eens, zijn guitige bakjes!
  woensdag 11 april 2012 @ 12:47:40 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110177103
Guitig :')
#26 || Luciano da Silva
pi_110177519
Geen idee wat guitig betekend, maar als dat goed betekend ben ik het met je eens :+
  woensdag 11 april 2012 @ 12:57:57 #109
182073 invine
blablabla etc.
pi_110177579
63euro boete omdat ik 93 waar je 80 mocht :( en ik had die dag maar 45euro verdient, verdomme..
  woensdag 11 april 2012 @ 12:58:51 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110177622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef S-RS het volgende:
Geen idee wat guitig betekend, maar als dat goed betekend ben ik het met je eens :+
http://www.encyclo.nl/begrip/guitig

quote:
op een leuke manier ondeugend
:') x 100²

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef invine het volgende:
63euro boete omdat ik 93 waar je 80 mocht :( en ik had die dag maar 45euro verdient, verdomme..
Das kut.
#26 || Luciano da Silva
pi_110177626
Betekent inderdaad goed ;-)
  woensdag 11 april 2012 @ 12:59:33 #112
182073 invine
blablabla etc.
pi_110177653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/guitig

[..]

:') x 100²

[..]

Das kut.
Ja godver ik had op briefje moeten schrijven dat ik harder mocht rijden :( hij wilde namelijk het briefje niet hebben.. laat me dan ook niet in een 335i rijden :(
  woensdag 11 april 2012 @ 12:59:40 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110177662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Kevindinhinho het volgende:
Betekent inderdaad goed ;-)
Sowieso niet dat 'guitig' 'goed' betekend :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 april 2012 @ 13:00:07 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110177683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef invine het volgende:

[..]

Ja godver ik had op briefje moeten schrijven dat ik harder mocht rijden :( hij wilde namelijk het briefje niet hebben.. laat me dan ook niet in een 335i rijden :(
Als je harder mocht rijden van de klant, waarom betaald hij dan nu de boete niet? Of bedoel je gewoon achteraf om jezelf in te dekken en hem jou boete aan te naaien _O-
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 april 2012 @ 13:01:33 #115
182073 invine
blablabla etc.
pi_110177752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als je harder mocht rijden van de klant, waarom betaald hij dan nu de boete niet? Of bedoel je gewoon achteraf om jezelf in te dekken en hem jou boete aan te naaien _O-
Het tweede ;) maar daar ben ik te eerlijk voor dus dat zou ik nooit doen.
pi_110178026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Kevindinhinho het volgende:
Twingo's zijn wel lekker, mits met de 1.5 diesel variant. Die rijd ik nog wel eens, zijn guitige bakjes!
1.6 RS lijkt me anders ook wel goed te doen :7
pi_110178385
Nee, een twingo is per definitie niet te doen :P
pi_110178409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

1.6 RS lijkt me anders ook wel goed te doen :7
Lijkt je dat wel een guitig bakje?
  woensdag 11 april 2012 @ 13:18:38 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110178432
Mannen die rijden in Twingo's zijn kapper of homo.

quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O-
#26 || Luciano da Silva
pi_110178494
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Maharbal het volgende:
Nee, een twingo is per definitie niet te doen :P
Eerste auto waar ik ooit in reed was een 8 jaar oude Twingo, wat een bazenauto was dat _O_
pi_110178537
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik nooit het woord guitig, ik geef de voorkeur aan snoezig.
pi_110178604
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Eerste auto waar ik ooit in reed was een 8 jaar oude Twingo, wat een bazenauto was dat _O_
Ah, eerste. Ja, dan weet je natuurlijk niet beter :+
pi_110178629
Ik rijd meerdere keren per week in de 17 jaar oude twingo van m'n moeder :P Ben ik nu homo?
  woensdag 11 april 2012 @ 13:25:27 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110178667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef Rubenr3 het volgende:
Ben ik nu homo?
Dat weet jij beter dan wij.
#26 || Luciano da Silva
pi_110178671
Wij deden vroeger altijd dat je elkaar mocht slaan als je een Twingo als eerste zag :')
  woensdag 11 april 2012 @ 13:26:44 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110178714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Viezze het volgende:
Wij deden vroeger altijd dat je elkaar mocht slaan als je een Twingo als eerste zag :')
Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer :') . Mijn vriendin doet dat soms nog steeds :o
#26 || Luciano da Silva
pi_110178762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer :') . Mijn vriendin doet dat soms nog steeds :o
Jouw vriendin snapt 't :D
pi_110178890
quote:

[..]

Guitig dametje.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:42:49 #129
182073 invine
blablabla etc.
pi_110179288
quote:

[..]

Doen wij af en toe ook nog weleens ;)
pi_110179322
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ah, eerste. Ja, dan weet je natuurlijk niet beter :+
Achteraf gezien reed het belabberd inderdaad, maar ik heb veel lol met dat ding gehad. Ooit nog 180 gehaald met dat ding terwijl hij volgens de specificaties niet harder dan 150 kon _O-
pi_110179353
quote:

[..]

Wij deden dat altijd bij Smart Fortwo :D
pi_110179551
quote:

[..]

Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer :') .
Haha, iedereen heeft andere regels. Wij mochten twee keer slaan als er zo'n schuif dak in zat :7
pi_110180815
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Achteraf gezien reed het belabberd inderdaad, maar ik heb veel lol met dat ding gehad. Ooit nog 180 gehaald met dat ding terwijl hij volgens de specificaties niet harder dan 150 kon _O-
Haha, dan schijt je toch ook wel een aantal kleuren..:P
  woensdag 11 april 2012 @ 16:37:48 #134
182073 invine
blablabla etc.
pi_110187337
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haha ik ook :D wij hadden 1 van de eerste twingo's van nederland, een 1.0 8v die volgens specificatie ook zo rond de 150 kon.. haalde toch mooi 170 downhill met dat ding. Ondanks dat het een twingo was, was het ook mijn eerste auto na mijn rijbewijs waar ik in gereden heb en heb ergens wel wat liefde voor dat oude model (bordeaux rood met ongespoten bumpers en wieldop dat miste! lekker rauw zover dat kan met een twingo).
pi_110188855
Toch nog twee ritjes, Wieuwert - Spijkenisse in een Caddy (gelukkig geen SDI :')) en Rotterdam - Groningen in een C4 (156 pk :))
pi_110190183
Vrijdag een rit heen en terug van Rotterdam naar Frankfurt :P
pi_110190211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Dalliance het volgende:
Ik ben vrijdag ook beschikbaar en ik zit ook in regio Rotterdam :'( :'( :'(
pi_110190257
Nu al een rit voor vrijdag?
pi_110192571
Ik werd iets na 5en nog gebeld, maar was aan het squashen. Voicemail wel ingesproken en het ging om een bandenwissel dus direct even bellen om 9u morgen.
pi_110193529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Dalliance het volgende:
Nice :) Wat voor een auto?
pi_110197757
De Twingo vandaag was helaas geen 1.5dci maar een 1.2 benzine. 130 op de afsluitdijk met zijwind heb ik 100 meter volgehouden, dat voelde niet echt veilig :P De Twingo had wel racestrepen en zwarte wieldoppen, spoilertje en donker getinte ramen (8>

Morgen weer naar Groningen, Focus 1.6 diesel.
.
pi_110206367
Klaar met de bandenwissel in Putten. Chille avondrit en leuke dame daar :P
pi_110207945
Hoe laat moet je meestal weg voor zo'n bandenwissel?
pi_110209320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Viezze het volgende:
Uit mijn ervaring meestal rond 5 uur. Deze keer vertrok ik om 16:45 uit Leeuwarden en was om 21:45 weer terug.
  woensdag 11 april 2012 @ 23:07:16 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110210378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Viezze het volgende:
Staat wel in je ritopdracht hoe laat je de auto moet ophalen. Ik moest toen 18u ophalen in Drachten, dus om 1730u weg met eigen auto uit Groningen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110210543
Hmm, als ze mij nou ook eens zo'n ritje vanuit Drachten laten doen heb ik mooi een reden om 'n nachtje bij m'n vriendin te blijven.
  woensdag 11 april 2012 @ 23:24:11 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110211194
Had je beschikbaar moeten zijn want ze belden mij omdat ze geen hikers regio Leeuwarden meer vrij hadden.
#26 || Luciano da Silva
pi_110217196
Zo maar eens de richting van Wiuwert op :s)
pi_110221486
Spijtig, mijn rit was alweer vergeven. Hopelijk morgen werken dan :)
pi_110224109
Nog een rit gekregen. Na 200 km Ford Focus zometeen 210 km in een Peugeot 107....
.
pi_110225577
Dadelijk even mijn laatste 2 tentamens invullen en morgen hopelijk weer mooi aan het werk _O_
Alleen heb ik 1 van die tentamens tussen 14.00 en 17.00, dus maar even bij opmerkingen zetten dat ik pas na 17.00 gebeld kan worden en dan hopen dat het goed komt.
pi_110234239
Wie doet er nou drie over een tentamen :P
pi_110234357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Viezze het volgende:
Wie doet er nou drie over een tentamen :P
Ik niet, inmiddels klaar, maar nog niet gebeld ;(
Toen ik nog uni deed was het standaard 3 uur trouwens.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:07:54 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110234408
Uni is inderdaad drie uur per tentamen. Heb daar één tentamen van 2,5u gehad, de rest drie uur. Ik heb er vanavond ook eentje van drie uur trouwens, HBO. Open boek tentamen Jeugdrecht :')

[ Bericht 3% gewijzigd door joppie_saus op 12-04-2012 16:19:34 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_110235845
Ja mijn tentamens staan ook drie uur voor maar ik haal dat zelden.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:38:31 #156
182073 invine
blablabla etc.
pi_110236220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Uni is inderdaad drie uur per tentamen. Heb daar één tentamen van 2,5u gehad, de rest drie uur. Ik heb er vanavond ook eentje van drie uur trouwens, HBO. Open boek tentamen Jeugdrecht :')
3x50 of 3x60? Bij ons is namelijk 3x50 (HBO) :)
pi_110236343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef invine het volgende:

[..]

Bij ons op de uni (tot zover meegemaakt) ook altijd 3 volle klokuren. Je mag dan na de eerste 3 kwartier gewoon weg als je klaar bent. Ook nog nooit de volledige tijd uitgezeten, gebruik meestal 1,5 tot 2 uur.
pi_110238783
Niks ;(
Nu naar tentamen nummer 2, laters!!
pi_110238837
Ik had er hoop in na twee keer werk maar helaas weer niks
  donderdag 12 april 2012 @ 17:45:51 #160
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_110239128
Vraagje; is het makkelijk om binnen te komen bij bijv. Easyway?

Heb tijdje terug ooit via internet wel eens gegevens achtergelaten, maar nooit wat van gehoord. Ik heb inmiddels werk wat bevalt, maar toch blijft dit wel soort droomjob voor erbij, daarom blijf ik geïnteresseerd.

Dus ik was benieuwd waar je aan moet voldoen om een kans te maken, want ze kiezen uit alle aanmeldingen natuurlijk de beste.

Over mij:
- Student Universiteit Leiden (dus Regio Leiden)
- 19 jaar (30 mei word ik 20)
- inmiddels 15 maanden rijbewijs
- in 1x geslaagd (wel TTT gehad, 34 lessen)
- nog nooit een bekeuring gehad (soms wel verdiend natuurlijk :+ )
- 1x voorval gehad, geen blijvend letsel (dom wicht op brommer reed me aan :6 )
- rij regelmatig; vooral vaak vorig jaar; toen soms 2x in de week van Gouda naar Amersfoort en terug, in de spits ;)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_110239770
2x per week een ritje Gouda-Amersfoort? Je rijdt dus zelden haha!

Gewoon gegevens achterlaten en er wordt vanzelf contact opgenomen als ze hikers/pc's in jouw omgeving zoeken. Je moet dan een rijtest doe, maar dat is geen obstakel als je gewoon netjes kan rijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door bkh op 12-04-2012 18:12:27 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 18:19:12 #162
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_110240113
Ja hallo, ben wel student hoor! :{w

Door de week zit ik op mn kamer en heb ik geen auto voor de deur staan,
dus als ik rij is dat vooral in het weekend.

Maar toch moet die rijtest geen probleem zijn ;)

Ik zal het nog eens proberen, of iemand anders nog tips?
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
  donderdag 12 april 2012 @ 20:50:11 #163
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_110247859
Die rijtest ga je echt niet halen als je maar 2x per week rijdt hoor.

Mensen die niet weten waar ze aan beginnen... :')
  donderdag 12 april 2012 @ 21:42:05 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110251727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef invine het volgende:

[..]

Zowel op de uni als op het HBO had ik 3x60 min. Weggaan mocht na 30 minuten.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef mpc007 het volgende:
Vraagje; is het makkelijk om binnen te komen bij bijv. Easyway?

Dus ik was benieuwd waar je aan moet voldoen om een kans te maken, want ze kiezen uit alle aanmeldingen natuurlijk de beste.

+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef mpc007 het volgende:

Heb tijdje terug ooit via internet wel eens gegevens achtergelaten, maar nooit wat van gehoord. Ik heb inmiddels werk wat bevalt, maar toch blijft dit wel soort droomjob voor erbij, daarom blijf ik geïnteresseerd.

Dan vinden ze jou niet goed genoeg :+
#26 || Luciano da Silva
pi_110258243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef mpc007 het volgende:
Ja hallo, ben wel student hoor! :{w

Door de week zit ik op mn kamer en heb ik geen auto voor de deur staan,
dus als ik rij is dat vooral in het weekend.

Maar toch moet die rijtest geen probleem zijn ;)

Ik zal het nog eens proberen, of iemand anders nog tips?
Je woont in Gouda dus? Kom ik ook vandaan! Rijtest moet sowieso geen probleem zijn, heb zelf nooit een auto gehad en mag de auto van mijn ouders ook niet pakken :'( dus had amper rijervaring toen ik solliciteerde na dat halve jaar.
pi_110259096
Sollicitatie bij Autoreset was meer informatiebijeenkomst dan rijvaardigheid testen. Is een 5-10 minuten rondrijden in Amsterdam en that's it.
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:05:55 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110263401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Je woont in Gouda dus? Kom ik ook vandaan! Rijtest moet sowieso geen probleem zijn, heb zelf nooit een auto gehad en mag de auto van mijn ouders ook niet pakken :'( dus had amper rijervaring toen ik solliciteerde na dat halve jaar.
Haha denken ze dat je dat die auto in de poeier rijdt ofzo? _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_110263626
Ik mag nu juist in ieders auto rijden zo'n beetje :') Vrienden, ouders van vrienden :P

Laatst zelfs een auto gereden met een flinke aanhanger erachter, die pa liet zijn eigen dochter niet eens in dat ding rijden :')

Jij bent chauffeur, dus jij kan dat wel :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 08:10:33 #169
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110263925
Zo gaat het hier ook haha. Volvo V70 D5 van de pa van een vriend van me: 'toe maar, komt wel goed'. En in de Rover automaat van mijn oom waar mijn nicht niet eens in mag rijden _O- Het is zelfs zo dat als we ergens heen gaan met een auto dat vrienden alleen mee willen als ik rij :+
#26 || Luciano da Silva
pi_110264387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef BAC92 het volgende:

[..]

en mag de auto van mijn ouders ook niet pakken :'(
Lol, wtf :P
Mocht ze vanaf dag nummero uno altijd mee pakken. Na een paar weken was het niet de vraag of ik de auto mee mocht maar welke :9
Vlak nadat ik m'n rijbewijs had hem ik hem ook regelmatig mee naar school genomen(heen en terug 170km). En door Frankrijk rijden in de spits, das feest :')
pi_110264418
Moest een keer met ons mam een rondje maken voor haar gemoedsrust :P Zij vond het allemaal prima, dag na het ophalen van mijn rijbewijs naar Groningen gereden voor een open dag :P
pi_110264999
Straks weer de weg op. Groningen - Bunnik ( :')) in een leuke A5 van vorig jaar.. Niet bijster veel uur, maar goed. Beter iets dan niets!
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:15:07 #173
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110265019
Oh, dat deed ik ook. De dag dat ik mijn papiertje ophaalde (volgende maand alweer drie jaar geleden :9 ) moest ik 's avonds even rondje rijden met mutti. Nou die vond het best, en sindsdien staat de auto klaar. Lekker makkelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef S-RS het volgende:

[..]
. En door Frankrijk rijden in de spits, das feest :')
Ik was in Parijs met mijn vriendin, en ik wilde met de auto rond de Arc de Triomphe, maar dat zag zij niet zo zitten dus heb ik dat ding in een buitenwijk van Parijs neergeflikkerd bij Stade de France. Heen weg ging ook in de spits trouwens. En spits bij Brussel is ook feest :')
#26 || Luciano da Silva
pi_110265099
Ik werd twee dagen na mijn aanmelding via internet gebeld door Easyway voor een afspraak.
pi_110268797
Ze kiezen dan natuurlijk ook de beste uit.
pi_110268879
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha denken ze dat je dat die auto in de poeier rijdt ofzo? _O-
Haha ja zoiets denk, onze auto is gewoon privé. Me pa denkt dat ik hem helemaal naar de klote trap denk ik. Vriend van me heeft een Audi A3 uit 2011 en die rij ik wel vaak zat. Met die auto en met EW auto's nooit schade gehad maar m'n pa vertrouwt m me toch niet toe.
pi_110271430
Rijd je pa een Ferrari ofzo? Dan kan ik het snappen :9
pi_110271481
Geen spoedjes vandaag blijkbaar :'( Dan maandag maar weer.

Ik rij trouwens heel vaak in zowel m'n vaders als m'n moeders auto. Ook als ze zelf meegaan rij ik eigenlijk altijd. M'n pa heeft een lease-auto en die moet vaak naar het buitenland voor z'n werk, dan krijg ik meteen in de periode dat ie weg is zijn auto plus tankpas, prima :D
Alleen meestal is dat maar een weekje ;(
pi_110271718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
die moet vaak naar het buitenland voor z'n werk, dan krijg ik meteen in de periode dat ie weg is zijn auto plus tankpas, prima :D
Waarom gaat mijn pa nooit naar het buitenland :')
pi_110275317
Ik rij ook meerdere keren per week in de auto's van m'n ouders. Alleen vertrouwt m'n moeder het volgens mij nog steeds niet helemaal.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:09:45 #181
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_110276311
Maar wat vertrouwt ze dan niet?

Ik snap dat nooit zo goed. Ik rijd ik beide auto's die hier op de oprit staan en mijn ouders weten dat ik er altijd goed op zal letten. Mocht het dan toch een keer fout gaan en is er schade, dan weten ze dat het niet expres is gegaan en is het verzekeringswerk.

Zolang ouders zich inleven in zoon/dochter en diezelfde zoon/dochter beseft dat er gewoon voor gewerkt moet worden om auto's te kunnen bekostigen kan ik me het gewoon niet voorstellen.

ontopic:
Al 10 dagen niet gewerkt, terwijl ik er wel 4 beschikbaar was :(
pi_110276702
Ze is bang dat is als een malloot rijd ofzo, en dat ik meteen in paniek raak als ik in een situatie kom die anders is dan hier in de omgeving...

En dan komt ze met het argument: Ja je bent nog een onervaren bestuurder.
Hoe denkt ze dat dat gaat veranderen als ik niet mag rijden?
pi_110276920
Vanaf de dag dat ik mijn rijbewijs haalde toen ik 18 was, eigenlijk altijd gereden. Met de auto naar school, en vaak boodschappen doen met ouders. Mijn ouders sturen mij altijd, omdat ze zelf te lui zijn :D

Laatste tijd mag ik ook steeds vaker op pad met de nieuwe 2012 A6 2.8 FSI Avant van mijn oom, wat een bak zeg O+
pi_110276972
Ritjes hier in de stad moet ik ook altijd doen omdat ze zelf te lui zijn :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:27:45 #185
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110277036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef Rubenr3 het volgende:
Ze is bang dat is als een malloot rijd ofzo, en dat ik meteen in paniek raak als ik in een situatie kom die anders is dan hier in de omgeving...

Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.

Ik zit ook te wachten op een telefoontje van EW voor maandag. Zoveel kan ik al niet werken deze maand, dus een belletje zou fijn zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_110277275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.

Ik zit ook te wachten op een telefoontje van EW voor maandag. Zoveel kan ik al niet werken deze maand, dus een belletje zou fijn zijn.
Zo lijkt het soms wel ja :P Zelf komt ze eigenlijk nooit buiten Friesland met de auto. Dus voor haar is zoiets ook vreemd
pi_110278819
Werd net gebeld voor een rit morgen, maar helaas af moeten zeggen omdat ik al andere plannen heb. Heb wel pech zo :P
pi_110279054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Viezze het volgende:
Werd net gebeld voor een rit morgen, maar helaas af moeten zeggen omdat ik al andere plannen heb. Heb wel pech zo :P
Morgen wil ik ook een rit!
pi_110279633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Morgen wil ik ook een rit!
Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middags
pi_110280700
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middags
Hehe, net gebeld. Ik mag morgen weer naar Putten :D
pi_110281221
Vanaf waar? Ik werd nog een keer gebeld, ik zeg dat ze me net ook al had gebeld en dat ik niet kon, toen begon ze te lachen en herinnerde ze het zich wel weer.
pi_110281351
Vanuit Friesland, nabij Sneek :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:39:19 #193
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110282652
Ik heb maandag een rit Groningen - Deventer in een VW Jetta.
#26 || Luciano da Silva
pi_110283294
Nog niks... Het is echt al meer dan een jaar geleden dat k 2 keer niet gebeld ben dus ik blijf nog hopen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:01:09 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110283497
Nog maar even gebeld over de bandenwissels, maar ze hadden alleen nog een middag rit vanuit Drachten. Aangezien ik om 14u mijn A1 weer moet coachen, gaat dat niet lukken helaas.
#26 || Luciano da Silva
pi_110283729
Hmm, niet gebeld voor maandag. Ben eindelijk weer eens beschikbaar.. laatste ritje was eind januari :p

Denk dat ik voor dinsdag zelf ff ga bellen, lijkt me wel weer leuk om te rijden.
pi_110283770
Driewerf kut, niet gebeld voor maandag.
pi_110284697
Morgen een bandelwissel in Putten en maandag 3 ritten.
pi_110285730
Voor de 3e dag achtereen niet gebeld.... Ik vind het wel fijn om eens vrij te zijn, maar dit is niet leuk!
pi_110285894
Heb tot nu toe nooit vaker dan 1 keer per week gewerkt. Hoop dat het volgende week anders is aangezien ik 4.5 dag beschikbaar ben.
pi_110285994
Het lijkt wel weer wat drukker te worden qua werk. Afgelopen 2 weken elke beschikbare dag gewerkt, en nu ook al weer 'n rit voor maandag.

Bijna 1500km in 3 dagen gemaakt voor AR deze week. Voor sommige mensen misschien heel gewoon, maar ik heb niet vaak van die lange ritten :)
.
pi_110287979
Half 6 nog niet gebeld zijn, gaan sporten en dan na het sporten erachter komen dat je om 18.00 gebeld bent. Wat heb ik daar een hekel aan.....
pi_110316382
pff had gister een pcrit, moest iemand ophalen in de middle of shit..

na een half uur gelopen te hebben kwam ik aan bij de villa, was een feest aan de achterkant.. niemand hoorde de bel, niemand nam de telefoon op, stond ik daar anderhalf uur lang in de kou buiten. was half 1 snachts, dus ook geen mogelijkheid om gewoon terug naar huis te gaan.. uiteindelijk deden ze dan wel de poort open. was om half 5 thuis..
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:07:25 #204
182073 invine
blablabla etc.
pi_110318343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:51 schreef mothergoose het volgende:

na een half uur gelopen te hebben kwam ik aan bij de villa, was een feest aan de achterkant.. niemand hoorde de bel, niemand nam de telefoon op, stond ik daar anderhalf uur lang in de kou buiten. was half 1 snachts, dus ook geen mogelijkheid om gewoon terug naar huis te gaan.. uiteindelijk deden ze dan wel de poort open. was om half 5 thuis..
Toch niet zo gek? Verplaats jezelf is in hun.
pi_110319517
Iemand 's nachts anderhalf uur buiten laten staan is ronduit asociaal
pi_110320363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:51 schreef mothergoose het volgende:

Had je nog wel gekeken of je misschien om het huis heen kon lopen o.i.d.?
pi_110320869
Terug uit Putten, was ff gezellig om wat collega's tegen te komen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:40:53 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110320976
Als je weet dat je opgehaald wordt, laat je iemand niet 1,5 uur wachten :')
#26 || Luciano da Silva
pi_110322776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Chapelle het volgende:
Terug uit Putten, was ff gezellig om wat collega's tegen te komen.
Wie was jij? Want ik was er ook, best druk daarzo :o
pi_110323772
Werkt Joleen nog bij EW? Die klonk altijd wel prettig aan de telefoon :D
pi_110324979
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Accordtje het volgende:
Yes :)
pi_110326314
Is er eigenlijk werk in de weekenden bij AR, of zijn de ritjes die jullie nu bij EW krijgen uitzonderingen?
pi_110327488
Het zijn bandenwissels dus dat is waarschijnlijk redelijk snel weer afgelopen. Verder is er vrijwel nooit wat in het weekend.
pi_110337552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:04 schreef Accordtje het volgende:
Je avatar en nickname komen me heeeel bekend voor. Je zit ook op het AW forum zeker?
pi_110343906
Ik moet morgen bij de afgelegen locatie in Oosterhout zijn. Welke ingang moet ik hebben?
Er zijn er 2 zie ik, een met slagboom en een zonder.
.
pi_110344640
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik moet morgen bij de afgelegen locatie in Oosterhout zijn. Welke ingang moet ik hebben?
Er zijn er 2 zie ik, een met slagboom en een zonder.
Die met de slagboom moet je hebben
pi_110344851
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:57 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Die met de slagboom moet je hebben
Oke, bedankt!

Dat is de inrit voor dat hele grote parkeerterrein zie ik. Ben daar nog nooit geweest, en zie ook niets staan op de opdracht, maar moet je je daar eerst melden, of gewoon ergens op dat mega terrein parkeren en je dan melden in het kantoor tegenover de slagboom?
.
pi_110344938
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Oke, bedankt!

Dat is de inrit voor dat hele grote parkeerterrein zie ik. Ben daar nog nooit geweest, en zie ook niets staan op de opdracht, maar moet je je daar eerst melden, of gewoon ergens op dat mega terrein parkeren en je dan melden in het kantoor tegenover de slagboom?
Ja, als je binnenkomt de auto gewoon meteen in de parkeervakken recht voor je neus zetten.
Waar je wel bij moet opletten is dat de slagboom afgestemd is op vrachtwagens. Dus je moet uitstappen om bij de sensor te komen zodat ie open gaat (als je in een gewone personenauto zit is die vaak te laag).
Het kan ook zijn dat ze je zien aankomen en de slagboom op afstand open maken :P
pi_110345168
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:09 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, als je binnenkomt de auto gewoon meteen in de parkeervakken recht voor je neus zetten.
Waar je wel bij moet opletten is dat de slagboom afgestemd is op vrachtwagens. Dus je moet uitstappen om bij de sensor te komen zodat ie open gaat (als je in een gewone personenauto zit is die vaak te laag).
Het kan ook zijn dat ze je zien aankomen en de slagboom op afstand open maken :P
Ooh, gewoon die vakken voor de voorgevel van het kantoor. Dus ik hoef niet dat mega terrein op :P
.
pi_110345200
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:17 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ooh, gewoon die vakken voor de voorgevel van het kantoor. Dus ik hoef niet dat mega terrein op :P
Precies :) Wat voor een auto ga je er eigenlijk heen brengen? Ik heb daar tot nu toe alleen nog maar Audi's naartoe gebracht.
pi_110345435
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Precies :) Wat voor een auto ga je er eigenlijk heen brengen? Ik heb daar tot nu toe alleen nog maar Audi's naartoe gebracht.
Helaas geen Audi, ik heb nog nooit een Audi gereden voor AR. Ik ga een Peugeot 207 brengen. 14.4 seconden van 0 naar 100 :o
.
pi_110345553
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:25 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Helaas geen Audi, ik heb nog nooit een Audi gereden voor AR. Ik ga een Peugeot 207 brengen. 14.4 seconden van 0 naar 100 :o
Dan heb je echt een lekker racemonster te pakken.. :|W
Zelf ook pas 2x een Audi, allebei de keren naar de locatie waar jij morgen ook naartoe gaat.

Ik heb echt zin in donderdag, voor t eerst weer rijden voor t werk in 3 weken :{
pi_110345664
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:29 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Dan heb je echt een lekker racemonster te pakken.. :|W
Zelf ook pas 2x een Audi, allebei de keren naar de locatie waar jij morgen ook naartoe gaat.

Ik heb echt zin in donderdag, voor t eerst weer rijden voor t werk in 3 weken :{
Jammer dat het geen Audi is, maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Werk is werk ;)
Het is iig een comfortabelere auto dan de Peugeot 107 waar ik donderdag 3 uur aan een stuk in heb gereden. 210 kilometer in 3 uur, met dank aan allemaal files :')
.
pi_110345854
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Jammer dat het geen Audi is, maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit. Werk is werk ;)
Het is iig een comfortabelere auto dan de Peugeot 107 waar ik donderdag 3 uur aan een stuk in heb gereden. 210 kilometer in 3 uur, met dank aan allemaal files :')
Ja, dat klopt. Ik krijg echt extreem vaak renault clio's en eigenlijk bijna nooit peugeot. Maarja, dat zal wel gewoon toeval zijn.
  zondag 15 april 2012 @ 13:25:27 #225
182073 invine
blablabla etc.
pi_110347248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef Viezze het volgende:
Iemand 's nachts anderhalf uur buiten laten staan is ronduit asociaal
Klopt, maar ik snap wel dat je zoiets kan vergeten. Ik zou ook boos zijn daar niet van ;)
pi_110355956
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef invine het volgende:

[..]

Klopt, maar ik snap wel dat je zoiets kan vergeten. Ik zou ook boos zijn daar niet van ;)
stond een flink hek om het huis dus kon er niet omheen lopen..
pi_110360679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Wie was jij? Want ik was er ook, best druk daarzo :o
Ja klopt. Ik zat daar met mijn macbook voor me ;)
pi_110380706
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik zat daar met mijn macbook voor me ;)
Haha, nice! Ik was degene aan jouw linkerzijde aan het einde van de tafel :D
pi_110383324
Haha, dan weet ik wie je ben kerel! ;) Ik ga nu maar eens slapen moet morgen 9 uur al weer bij de dealer staan :')
pi_110385046
Toch nog een spoedje. Zit nu in de bus naar Charlois, vanaf daar met een Crafter naar Groningen.
pi_110385975
Pfff, wat een uithoek dat Groningen, dikke 4.5 uur OV terug naar huis :'(
pi_110386824
Leuk he! Ik ben allang blij dat ik maar een uurtje terug hoef vanuit Groningen!
pi_110387250
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, wat een uithoek dat Groningen, dikke 4.5 uur OV terug naar huis :'(
4,5 x ¤8,nogwat = niet zeuren :P
pi_110388486
Ach ja, het is mijn Groningen-debuut voor EW, ben nu voor hun in elke provincie geweest. Maar nu even gezond voedsel halen bij de Burger King in Nieuwegein, het in toom houden van alle pk's van zo'n Crafter is immers niet niks!
  maandag 16 april 2012 @ 11:54:00 #235
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110389691
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
Leuk he! Ik ben allang blij dat ik maar een uurtje terug hoef vanuit Groningen!
Ik hoef lekker nul uur terug te OV'en vanaf Groningen!

Irritatie, hoe laat ben je daar?
Ik hoop voor je rond de avondspits, anders mag je lopen naar de o-zo-mooie Euroborg om een bus te nemen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110390420
I
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Nice :) Wat voor een auto?
Een 5-serie van 2011. Het was uiteindelijk wel een lange dag, want we vertrokken om 5.30u naar Frankfurt en ik was om 22.00u klaar.
pi_110390425
Ben er rond half 2. Moet naar het postbedrijf, bushalte is Ringweg Oost geloof ik.
pi_110390593
Morgen weer kilometers maken, Groningen - Born in een Touran en Mariahoop ( :{ ) - Oldenzaal in een Avensis. Mooi via Duitsland dus. :Y
  maandag 16 april 2012 @ 12:46:47 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110391345
Iemand al loon?
#26 || Luciano da Silva
pi_110392452
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand al loon?
Nog niets, Rabobank hier.
Verwacht ook niet veel, maar 1 dag gewerkt in maart
  maandag 16 april 2012 @ 13:50:40 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110393984
Staat nu 2,62 op mijn rekening, dus ze mogen wel eens opschieten.
#26 || Luciano da Silva
pi_110394123
Bij mij is het 10 euro, salaris zou dus goed uitkomen :P
pi_110394188
Vanmiddag inschrijving bij AR gemist door dat kut-OV.
pi_110394221
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Vanmiddag inschrijving bij AR gemist door dat kut-OV.
Was je wel ruim op tijd weg gegaan?
pi_110394806
Joppie met z'n lopen naar de Euroborg... Ik ben gewoon weggebracht naar het station :6
pi_110394831
Lopen naar de Euroborg wil je niet :P
pi_110395001
Nee, zeker niet als je net als ik elke 2 weken in De Kuip zit, dan valt alles tegen.
pi_110396373
Nog geen loon hierzo, denk na 15:00
pi_110396761
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Was je wel ruim op tijd weg gegaan?
Ja, alleen reden er geen treinen op allebei de trajecten waar ik overheen moest :'). Maar gebeld en was geen probleem, kan nu gewoon vrijdag langskomen.
pi_110401862
Ik was vanmiddag beschikbaar en ben niet gebeld, morgen ben ik ook de hele dag beschikbaar en ben ik ook nog niet voor gebeld. Meestal bellen ze me al vroeg. Ik ga zo zelf maar eens bellen.

Ze smsten me laatst nog of ik bij vrienden wilde rondvragen of ze bij easyway wilde werken in regio Utrecht omdat ze een tekort hadden. Nu snap ik weer waarom ik daarover mn kaken stijf op elkaar heb gehouden:p

Fijn ook die NS, hele middag verziekt in die treinen van ze en wat krijg ik er voor terug? 4,5 euro... Om ze te pesten ga ik het terugvragen ook!
pi_110402065
Ik heb de hele week beschikbaar. Maar vandaag niet gewerkt en voor morgen ook niet gebeld. Hoop niet dat het zo blijft deze week!

Iemand salaris al binnen?
  maandag 16 april 2012 @ 17:27:38 #252
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110402599
Hier geen salaris. Vind dit echt niet kunnen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110402905
Ook geen salaris. Ze worden hier wel heel slecht in.
pi_110403153
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:17 schreef Dalliance het volgende:
I

[..]

Een 5-serie van 2011. Het was uiteindelijk wel een lange dag, want we vertrokken om 5.30u naar Frankfurt en ik was om 22.00u klaar.
Dat is niet vervelend om daarmee naar Frankfurt te moeten :o
pi_110403453
Belachelijk, eerst een mailtje sturen dat het salaris maandag wordt overgemaakt, en het vervolgens niet doen, maar wel een mailtje sturen dat wij onze dingen op tijd moeten opsturen. Eigenlijk moeten alle hikers nu 12,50 extra vragen.
pi_110403962
Dat mailtje vond ik ook wat hypocriet ja..
pi_110405154
quote:
Jij wilt op tijd je salaris ontvangen en je zult dus begrijpen dat wij onze factuur op tijd willen versturen zodat wij ook ons geld kunnen ontvangen.
:')

Wazige mail ook. "Het zou fijn zijn dat je het werkbriefje dezelfde dag nog upload". Maar op de 15de en de 1ste mag dus ook nog steeds? :X
pi_110405190
Ze zijn daar niet echt duidelijk over, de ene keer hebben ze het over 2 keer per maand doen en nu weer na elke werkdag..
  maandag 16 april 2012 @ 18:47:07 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110405625
Ik ga me er over buigen. Volgens mij mag 12,50 administratiekosten niet eens.
#26 || Luciano da Silva
pi_110405810
Zo, ik ben weer terug in de bewoonde wereld. Verstond alleen geen zak van die Groningers, ze vroegen of ik "mee wilde varen" naar het station. Ach ja.....Verder was die Crafter natuurlijk niet top, beetje windgevoelig bij 130 :') Wel de eerste Crafter die ik ooit MET cruise-control heb gehad, dus dat was wel prettig naar het barre noorden

Verder inderdaad geen salaris. En dat met die 12.50, mis ik iets??
pi_110405835
Die 12,50 stond in een mailtje die we gekregen hebben
  maandag 16 april 2012 @ 18:55:15 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110405907
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik ben weer terug in de bewoonde wereld. Verstond alleen geen zak van die Groningers, ze vroegen of ik "mee wilde varen" naar het station. Ach ja.....Verder was die Crafter natuurlijk niet top, beetje windgevoelig bij 130 :') Wel de eerste Crafter die ik ooit MET cruise-control heb gehad, dus dat was wel prettig naar het barre noorden

Verder inderdaad geen salaris. En dat met die 12.50, mis ik iets??
Lees je mail.

Oh, en de eerste Groninger die zegt 'wil je mee varen' moet ik ook nog tegen komen :')

Ik heb trouwens alleen nog maar Crafters met CC gehad. En ik heb met een Crafter XL met CC op 150 door Duitsland in het noodweer heen gereden naar Oldenzaal, dus jij kan gewoon niet rijden met wind :9
#26 || Luciano da Silva
pi_110405935
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Lees je mail.

Oh, en de eerste Groninger die zegt 'wil je mee varen' moet ik ook nog tegen komen :')

Ik ook, rijden is toch gewoon riedn in het Gronings? Het was zeker een Duitser.
  maandag 16 april 2012 @ 18:57:31 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110405982
Ja, zoiets ja. 'Wolst met riedn?' Of het was een Duitser, of hij zat Irritatie met zijn Rotterdamse kapsel in de zeik te nemen _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_110406135
Ik zie het mailtje inderdaad nu ja. Alleen deze zin: Indien blijkt dat je onze Esso tankpas hebt gebruikt, zullen wij het bedrag in mindering brengen op je salaris.
Wat bedoelen ze daar nou weer mee?? Dat als je het opgeeft als voorgeschoten en het op de Esso-pas blijkt te zijn ofzo?

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, zoiets ja. 'Wolst met riedn?' Of het was een Duitser, of hij zat Irritatie met zijn Rotterdamse kapsel in de zeik te nemen _O-
Het was een zij :6
En het ze zei echt varen :') Maar goed, verder verstond ik het accent sowieso niet, dus het kan ook aan mij liggen/
  maandag 16 april 2012 @ 19:21:57 #266
207863 Obama
Barack Hussein
pi_110407151
Je wilt toch met heel je hart zo een reactie terug sturen: Zijn jullie helemaal gek geworden? Klagen klagen klagen, willen jullie dat ik een professionele administratie ga bij houden en eventueel nog iemand inhuur die dat voor me wil bij houden? pffffffffffffffffffffff Waar is mn geld ? wáár is mijn geld ? Toen ik pas begon werd mij verzekerd dat ik mijn loon voor de 15 zal krijgen.....nou dat is volgens mij nooit gebeurt. We hebben recht op rente vanwege de vertraging. Easyway is by far het meest kinderachtige bedrijf waar ik ooit gewerkt heb.
pi_110407262
Ik heb ook nog eens 32 euro aan benzinekosten voorgeschoten vorige maand, zal ik een betalingsherinnering sturen?
pi_110407505
Vreemde mail inderdaad. Laat ik er verder maar niks over zeggen. Ga sowieso na de zomer stoppen, ik ga dit werk niet nog een winter trekken, maar in de zomer is het wel lekker.

Morgen ook een ritje, auto ophalen om 3 uur en een kwartier verder wegbrengen :') Het is dichtbij en het is een Audi A6 2.8, dus vooruit maar weer.
  maandag 16 april 2012 @ 19:44:02 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110408378
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het mailtje inderdaad nu ja. Alleen deze zin: Indien blijkt dat je onze Esso tankpas hebt gebruikt, zullen wij het bedrag in mindering brengen op je salaris.
Wat bedoelen ze daar nou weer mee?? Dat als je het opgeeft als voorgeschoten en het op de Esso-pas blijkt te zijn ofzo?

[..]

Nee dat als je tankt met je Esso pas maar je geen bon mee stuurt dat ze het dan inhouden op je loon.
#26 || Luciano da Silva
pi_110409223
Ik vind die mail ook bespottelijk. Soms ben ik pas een uur of 8 thuis ofzo en dan lopen ze je al in de nek te hijgen met te veel hoofdletters en uitroeptekens in de mail. Laat dat loon nou maar eens een keer kloppen en op tijd uitbetaald worden dan mogen ze gerust zo'n mail versturen van mij.
pi_110409259
Ik vond het ook vrij irritant ja die mails over gegevens invoeren... Ik zat nog niet eens in de trein naar huis toen ze mailden.
pi_110410037
Ik heb morgen trouwen een rit waarvan het kenteken of de auto én de naam van de bestuurder waarschijnlijk niet klopt. Dat gebeurt ook ontzettend vaak, het lijkt ook heel amateuristisch als je bij de klant komt en zijn naam blijkt net even anders te zijn.
pi_110410559
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Chapelle het volgende:
Ik vind die mail ook bespottelijk. Soms ben ik pas een uur of 8 thuis ofzo en dan lopen ze je al in de nek te hijgen met te veel hoofdletters en uitroeptekens in de mail. Laat dat loon nou maar eens een keer kloppen en op tijd uitbetaald worden dan mogen ze gerust zo'n mail versturen van mij.
Laat staan al die keren dat ik netjes de transportformulieren (op locatie) per fax heb gestuurd die "niet zijn aangekomen", waarna je -als ze even de kans krijgen- zelf na uitleg nog een e-mail krijgt met als tekst: "(...) dit staat in jouw ritgegevens. LET HIER OP AUB!!!" Daar kon ik zo kwaad om worden.
pi_110410928
Ja heb je helemaal gelijk in Mallet.
pi_110411298
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laat staan al die keren dat ik netjes de transportformulieren (op locatie) per fax heb gestuurd die "niet zijn aangekomen", waarna je -als ze even de kans krijgen- zelf na uitleg nog een e-mail krijgt met als tekst: "(...) dit staat in jouw ritgegevens. LET HIER OP AUB!!!" Daar kon ik zo kwaad om worden.
:Y

Of netjes inscannen en per mail naar het mailadres sturen dat in de opdracht vermeldt staat en twee uur later een mail krijgen dat ik VOLGENS DE OPDRACHT het naar mailadres xxx (totaal onbekend en sindsdien nooit meer gezien) MOEST STUREN, DOE DIT VOORTAAN!!!!@1111!

Toen ook een vrij stekelig mailtje teruggestuurd, normaal heb ik geen zin om energie te verspillen aan dat soort dingen maar soms wordt het wel erg gortig.
pi_110416317
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:17 schreef Dalliance het volgende:
I

[..]

Dat is wel fijn. Wat heb je in de tussentijd gedaan? Moeten wachten in Frankfurt? Met dat soort ritjes is het wel chill als je ook even alleen in de auto mag/kan rijden) op de Autobahn O-)
pi_110422628
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dat is niet vervelend om daarmee naar Frankfurt te moeten :o
Op de terugweg kreeg ik zelfs nog een etentje bij Van der Valk op de koop toe :Y)

quote:
12s.gif Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Dat is wel fijn. Wat heb je in de tussentijd gedaan? Moeten wachten in Frankfurt? Met dat soort ritjes is het wel chill als je ook even alleen in de auto mag/kan rijden) op de Autobahn O-)
Heb op m'n iPad wat zitten werken voor m'n studie. Ik heb niet eens zo heel lang op locatie hoeven wachten, omdat het rijden zelf natuurlijk nogal lang was (4,5 uur heen, 5,5 uur terug door spits).
pi_110423124
Weer geen werk voor morgen... Hoor van steeds meer mensen uit mijn regio dat ze bij EW werken, terwijl ze mij de laatste tijd geen eens meer werk kunnen geven en ik er ondertussen alweer een jaar werk....
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:18:55 #279
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110424495
Dat werk verdeling op basis van contractduur is pure onzin. Ik ben ook niet gebeld voor morgen. Ja, een bandenwissel 's avonds, maar aangezien ik dan net voor het eerst meetrain bij een potentieel nieuwe club heb ik die af moeten zeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110424985
Bij AR krijg ik meestal werk voor de dag erna als ik bel. Vandaag gebeld en ze zouden terugbellen, niet gebeurd :'(
pi_110425645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Bij AR krijg ik meestal werk voor de dag erna als ik bel. Vandaag gebeld en ze zouden terugbellen, niet gebeurd :'(
Ja, dat had ik ook, dat ik teruggebeld zou worden indien er nog iets aangemeld zou worden..
Niet gebeld, dus geen aanmelding of ze zijn me gewoon vergeten.
pi_110426015
Wij plannen een maand van tevoren gewoon in welke dagen we werken. Dus ik weet wanneer ik wel en niet aan de bak hoef.
pi_110426068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 01:19 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook, dat ik teruggebeld zou worden indien er nog iets aangemeld zou worden..
Niet gebeld, dus geen aanmelding of ze zijn me gewoon vergeten.
Dat gebeurd wel vaker dat ze vergeten te bellen.
- Ja, jullie zouden me terugbellen (over iets).
- Owja sorry, we waren jou vergeten.
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:38:11 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110427345
En ik werd om kwart over 8 alweer gebeld voor diezelfde bandenwissel vanavond die ik wederom af heb moeten zeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_110427362
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:32 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Op de terugweg kreeg ik zelfs nog een etentje bij Van der Valk op de koop toe :Y)

[..]

Heb op m'n iPad wat zitten werken voor m'n studie. Ik heb niet eens zo heel lang op locatie hoeven wachten, omdat het rijden zelf natuurlijk nogal lang was (4,5 uur heen, 5,5 uur terug door spits).
Haha, dat is wel heel vet.
pi_110428321
hebben jullie wel eens schade over het hoofd gezien? zoja wat waren de gevolgen?

ik mag nu lkkr 180euro betalen
J
pi_110428654
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef jimmy2211 het volgende:
hebben jullie wel eens schade over het hoofd gezien? zoja wat waren de gevolgen?

Belachelijk dat ze je daarvoor laten betalen.

Dan moeten ze maar een training professioneel-autoschade-inspecteur ofzo geven aan alle hikers. Ik heb wel eens een schade over het hoofd gezien, maar dat was geen groot probleem.
.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:38:20 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110428680
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef jimmy2211 het volgende:

180 euro? Je eigen risico is 75 dus dan heb je er wel flink een potje van gemaakt.

Loon is binnen hier. Mooi ¤40 meer dan zelf berekend. Nice. Ook de belastingteruggaaf is er.
#26 || Luciano da Silva
pi_110428713
En als het lease-bedrijf inmiddels heeft getekend voor ontvangst van je auto, wat ze bij mij bijna altijd doen zonder de auto zelfs maar te bekijken, en ze zetten hun handtekening voor ontvangst, dan kan die schade net zo goed bij hun zijn ontstaan.
.
pi_110428953
bedankt mannen.

vond het zelf ook erg vreemd. ik zal ze wel even bellen.
J
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:00:17 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110429287
Werk je bij Easyway of Autoreset?
#26 || Luciano da Silva
pi_110429538
Bij ACM in putten
J
pi_110429990
Post eens het hele verhaal, daar kunnen wij wat meer mee denk ik.

Verder heb ik nu al een maand geleden gebeld voor ontslag en zijn mijn ontslagpapieren nog altijd niet binnen :') Ga eind deze week wel even bellen ofzo.
pi_110430098
Mijn loon is ook binnen, dik in orde. Blij dat ik het eindelijk heb want ik had het echt nodig :P
pi_110430433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Post eens het hele verhaal, daar kunnen wij wat meer mee denk ik.

Verder heb ik nu al een maand geleden gebeld voor ontslag en zijn mijn ontslagpapieren nog altijd niet binnen :') Ga eind deze week wel even bellen ofzo.
Het is heel simpel. Ik kreeg van de week een mail met erin dat ik schade op de achterbumper niet had vermeld op de schadeformulier. De kosten hiervan was 180 euro en ik heb blijkbaar een eigenrisico van 500. De 180euro willen ze nu inhouden op mijn volgende salaris.

Naar mijn weten zat de schade er niet op. Het zou dus ook gwn kunnen dat het bij de garage (waar ik de auto moest afleveren) zijn gebeurt.
J
pi_110430495
Maar hebben ze een handtekening gezet onder het formulier dat jij hebt ingevuld?
pi_110430521
Met zulke dingen zou je toch bijna een filmpje van de staat van de auto maken...
pi_110430612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef Franknfurter het volgende:
Maar hebben ze een handtekening gezet onder het formulier dat jij hebt ingevuld?
nee, maar dat wordt nooit gedaan.

je hoort het formulier alleen te scannen en op te slaan.
J
pi_110430655
Dat is sowieso vreemd, dan zit jij dus gewoon in de penarie nu.
pi_110430913
ja bijna 200euro voor niks gewerkt.

maar ik denk niet dat ik er ga blijven.
straks flikken ze me dit weer en met een eigenrisico van 500euro kan het nog hoog oplopen..
J
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')