Of de zorgverzekering...quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
Of het wordt uit vermogen bekostigd...
Dat maak jij er van, ik vind het triest dat het geld uit eigen zak kost, niet dat iemand die geld heeft dat ook doetquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef Copycat het volgende:
Toch wel triest dat je afgunstig bent op iemand die de financiële middelen heeft om een comateus familielid in leven te houden. Hoe tegen beter weten in dat ook moge zijn.
Het lijkt me eerder dat iemand met de maatschappelijke positie van Friso voldoende geld heeft om een verzekering voor dit soort dingen af te sluiten of dit uit eigen middelen te bekostigen. Misschien betaalt Bea omdat ze het wil, maar niet omdat het per se nodig is, verwacht ik...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht (deels) van de toelage van Beatrix, neem aan dat een moeder alles wil doen om haar zoon nog eventueel te kunnen redden.
Ook qua eigen vermogen heeft Friso voldoende om de behandeling nog een tijdje voort te zetten zonder dat Mabel en de kids droog brood moeten eten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat iemand met de maatschappelijke positie van Friso voldoende geld heeft om een verzekering voor dit soort dingen af te sluiten of dit uit eigen middelen te bekostigen. Misschien betaalt Bea omdat ze het wil, maar niet omdat het per se nodig is, verwacht ik...
Misschien moet je deze vraag stellen vóórdat je dit zegt:quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:10 schreef Maanvis het volgende:
Dat maak jij er van, ik vind het triest dat het geld uit eigen zak kost, niet dat iemand die geld heeft dat ook doet.
Het is interessant om te weten maar hier wordt zowel gezegd dat Bea het betaalt als dat Friso het betaalt. dus ik ben benieuwd wat de waarheid is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt het wat uit en gaat het je wat aan?
Drukte? Het is gewoon een vraag!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een drukte om geldHet is al erg genoeg dat ie nog steeds in coma ligt
Voor jou niet, voor mij niet, maar ik vind het wel interessant om te weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
Die waarheid is niet belangrijk.
De waarheid is dat het je niets aangaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is interessant om te weten maar hier wordt zowel gezegd dat Bea het betaalt als dat Friso het betaalt. dus ik ben benieuwd wat de waarheid is.
dat is toch helemaal niet relevant?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is interessant om te weten maar hier wordt zowel gezegd dat Bea het betaalt als dat Friso het betaalt. dus ik ben benieuwd wat de waarheid is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Voor jou niet, voor mij niet, maar ik vind het wel interessant om te weten.
Dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
De waarheid is dat het je niets aangaat.
Stop dan ook met zeggen dat bea danwel friso het betaalt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De waarheid is dat het je niets aangaat.
Er wordt hier gespeculeerd, da's wat anders. Niemand weet hoe het zit en het zal echt niet naar buiten toe gecorrespondeerd worden. Ga ervanuit dat Friso het zelf KAN betalen, of 'ie het doet of dat 'ie er een verzekering voor heeft of z'n moeder het betaalt, dat zal voor altijd een vraag blijven verwacht ik...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat dat gespeculeer lekker achterwege als je niet duidelijk kunt maken dat het gespeculeer is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er wordt hier gespeculeerd, da's wat anders. Niemand weet hoe het zit en het zal echt niet naar buiten toe gecorrespondeerd worden. Ga ervanuit dat Friso het zelf KAN betalen, of 'ie het doet of dat 'ie er een verzekering voor heeft of z'n moeder het betaalt, dat zal voor altijd een vraag blijven verwacht ik...
quote:
je speculeert er op los terwijl je daarna zegt dat het ons niets aangaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook zonder haar toelage heeft ze voldoende vermogen (>miljard) om zo'n traject te kunnen bekostigen.
Maar de kans is natuurlijk veel groter dat zijn zorgverzekering het betaalt, en in de UK doen ze niet aan euthanasie.
Misschien moet je mijn posts dan nog eens lezen, bij voorkeur met een sterke bak koffie erbij voor het wakker worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat dat gespeculeer lekker achterwege als je niet duidelijk kunt maken dat het gespeculeer is.
Ik zeg dat ze voldoende vermogen heeft om het zelf te kunnen betalen, ik stel niet dat ze dat ook doet, daarbij is iedere speculatie van mij duidelijk een speculatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
je speculeert er op los terwijl je daarna zegt dat het ons niets aangaat.
Ik eis ook nergens tekst en uitleg, ik stel gewoon een vraag, ik zeg nergens 'IK EIS DAT IK NU HIER TE HOREN KRIJG WIE HET BETAALT!'quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze voldoende vermogen heeft om het zelf te kunnen betalen, ik stel niet dat ze dat ook doet, daarbij is iedere speculatie van mij duidelijk een speculatie.
Ik eis nergens tekst en uitleg over wie het betaalt, sterker nog; ik speculeer vooral dat ze het niet zelf hoeven te betalen, dus dan valt dat hele "gemeen, hij wordt wel behandeld omdat ze geld hebben" riedeltje al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |