Je hebt het dus over dezequote:Op maandag 9 april 2012 14:03 schreef Ludd het volgende:
[..]
Puur een beeld, een vooroordeel, nergens op gebaseerd...
mmm oke.quote:
Zeker, maar dan nog. Zelfs als de situatie waar ze in terecht zijn gekomen volledig verwijtbaar is. We gunnen ze toch wel die spijs, hazelnoten en versie brie?quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar men hun geld aan uitgeeft is nogal relevant vind ik. Want er wordt geloof ik nogal verkeerd met geld omgegaan.
Het over een verzekering van een auto van een medeuser te hebben is ontopic? Nee hoorquote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben het alles wat er bij komt kijken. Is redelijk on-topic hoor. Of moeten we ons beperken tot de inhoud van die kratten?²
Ja klopt, wat mij betreft kun je dat niet los zien van de discussie over de voedselbanken.quote:Op maandag 9 april 2012 14:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, nu verdraai je je eigen woorden weer. Je stelde dat het onderwerp was: Hoe komen de mensen zo snel mogelijk uit de bijstand, terwijl iedereen hier over de nut van voedselbank en of elke arme drommel het recht had om daar te komen en niet zelf kon oplossen.
Paddy, dat gaat wel vaker zo. We zijn nu lekker bezig, ik zie niemand trollen. We kunnen ook overdrijven hoor. Natuurlijk komen persoonlijke ervaringen, bezittingen en ideeën naar voren bij dit soort discussies. Dat is écht wel ontopic me dunkt.quote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Het over een verzekering van een auto van een medeuser te hebben is ontopic? Nee hoor
Maar is niet de vraag van de TS. Is dus topickapenquote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar men hun geld aan uitgeeft is nogal relevant vind ik. Want er wordt geloof ik nogal verkeerd met geld omgegaan.
Gast...quote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, wat mij betreft kun je dat niet los zien van de discussie over de voedselbanken.²
Ik zit een hele pagina te lurken over een autoverzekering van een user. Is absoluut niet relevant qua de discussie. En uiteraard mogen users hun eigen bevindingen opschrijven. Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Paddy, dat gaat wel vaker zo. We zijn nu lekker bezig, ik zie niemand trollen. We kunnen ook overdrijven hoor. Natuurlijk komen persoonlijke ervaringen, bezittingen en ideeën naar voren bij dit soort discussies. Dat is écht wel ontopic me dunkt.²
Ik denk dat de grootste groep die naar een voedselbank gaat mensen met én schulden en een uitkering zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gast...Ik zit in de bijstand en heb een auto, ik ga niet naar voedselbanken. Hoezo is er automatisch connectie tussen die 2 zaken?
Precies, vinden. Is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen.quote:Ik vind een auto behoorlijk luxe, als ik niet binnen een paar maanden een baan vind, doe ik mijn auto onherroepelijk, hoe jammer ook, weg.
Dan heb je het over de bijstand zonder nood van voedselpakketten. Ik geloof dat de mensen die naar de voedselbank stappen die stap al voorbij zijn. Mensen om hun heen misschien vragen een auto te kunnen lenen om zo'n pakket op te halen, of even met ze meerijden het pakket op te halen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gast...Ik zit in de bijstand en heb een auto, ik ga niet naar voedselbanken. Hoezo is er automatisch connectie tussen die 2 zaken?
Ik vind een auto behoorlijk luxe, als ik niet binnen een paar maanden een baan vind, doe ik mijn auto onherroepelijk, hoe jammer ook, weg.
De enige die hier zijn mening als waarheid aan het verkondigen is ben jezelf. Zelfs iemand die in de bijstand ZIT zegt dat ie zijn auto niet nodig heeft en nog blijf je maar doordrammen dat het perse nodig is.quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste groep die naar een voedselbank gaat mensen met én schulden en een uitkering zijn.
[..]
Precies, vinden. Is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen.²
Jij vind van niet, is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen...quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste groep die naar een voedselbank gaat mensen met én schulden en een uitkering zijn.
[..]
Precies, vinden. Is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen.²
Ik reageerde op de stelling van Bansheeboy, dat die 2 zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, er komt zoals jij zelf al zegt dus meer bij kijken...quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan heb je het over de bijstand zonder nood van voedselpakketten. Ik geloof dat de mensen die naar de voedselbank stappen die stap al voorbij zijn. Mensen om hun heen misschien vragen een auto te kunnen lenen om zo'n pakket op te halen, of even met ze meerijden het pakket op te halen.
Ik snap niet dat er 'hogere energierekeningen' bijgehaald wordt als argument. De energieprijzen zijn namelijk afgelopen jaar nauwelijks tot niet hoger geworden.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef paddy het volgende:
Maar niemand een mening over de OP van de TS?
Neuh.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef paddy het volgende:
Maar niemand een mening over de OP van de TS?
Nog niet zolang een topic over geweest. Geloof per huishouden zo'n 150 euro duurder zelfs. Olieprijs gestegen etcquote:Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er 'hogere energierekeningen' bijgehaald wordt als argument. De energieprijzen zijn namelijk afgelopen jaar nauwelijks tot niet hoger geworden.
Ben je nu al die afgrijselijke horrorwinter vergeten?quote:Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik snap niet dat er 'hogere energierekeningen' bijgehaald wordt als argument. De energieprijzen zijn namelijk afgelopen jaar nauwelijks tot niet hoger geworden.
Ff om mijn eigen zin netter te herschrijven dat is verwijderd door Paddy: hoe vind je het om dit te horen, denk je nu ook WTF? Mooi, dat dacht ik dus ook en heb ik mijn doel bereikt.quote:Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij vind van niet, is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen...
Dit is een discussieforum, ik heb net zo veel recht als jij en elk ander om een eigen mening te hebben en die te ventileren?
Dus dankzij dat tientje per maand kunnen nu 500 gezinnen niet meer rondkomen? En wat is er mis met wat bewuster met energie omgaan als je krap met je geld zit? Of is dat teveel eigen verantwoording.quote:Op maandag 9 april 2012 14:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Nog niet zolang een topic over geweest. Geloof per huishouden zo'n 150 euro duurder zelfs. Olieprijs gestegen etc
quote:Op maandag 9 april 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu al die afgrijselijke horrorwinter vergeten?
Oh, dan heb je me blijkbaar verkeerd begrepen. Natuurlijk is het niet per se nodig. Maar ik weet zeker dat het je kansen vergroot op een baan, en daar hebben we allemaal wat aan, omdat die bijstand wordt betaald van onze vochtige belastingcenten.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
De enige die hier zijn mening als waarheid aan het verkondigen is ben jezelf. Zelfs iemand die in de bijstand ZIT zegt dat ie zijn auto niet nodig heeft en nog blijf je maar doordrammen dat het perse nodig is.![]()
Dat zeker niet, maar het is wel redelijk verweven met elkaar.quote:Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik reageerde op de stelling van Bansheeboy, dat die 2 zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, er komt zoals jij zelf al zegt dus meer bij kijken...
De keuze is wel of geen eten kunnen kopen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dan heb je me blijkbaar verkeerd begrepen. Natuurlijk is het niet per se nodig. Maar ik weet zeker dat het je kansen vergroot op een baan, en daar hebben we allemaal wat aan, omdat die bijstand wordt betaald van onze vochtige belastingcenten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |