abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110094188
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:03 schreef Ludd het volgende:

[..]

Puur een beeld, een vooroordeel, nergens op gebaseerd...
Je hebt het dus over deze
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef paddy het volgende:

[..]

En waar haal je die cijfers vandaan? :)
mmm oke.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 9 april 2012 @ 14:09:47 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110094208
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar men hun geld aan uitgeeft is nogal relevant vind ik. Want er wordt geloof ik nogal verkeerd met geld omgegaan.
Zeker, maar dan nog. Zelfs als de situatie waar ze in terecht zijn gekomen volledig verwijtbaar is. We gunnen ze toch wel die spijs, hazelnoten en versie brie? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110094218
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We hebben het alles wat er bij komt kijken. Is redelijk on-topic hoor. Of moeten we ons beperken tot de inhoud van die kratten? :{

Het over een verzekering van een auto van een medeuser te hebben is ontopic? Nee hoor :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 9 april 2012 @ 14:10:06 #254
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_110094221
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Je hebt het dus over deze

[..]

mmm oke.
Het is dus 92%, bron is net genoemd
  maandag 9 april 2012 @ 14:10:54 #255
13462 BansheeBoy
pi_110094252
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee, nu verdraai je je eigen woorden weer. Je stelde dat het onderwerp was: Hoe komen de mensen zo snel mogelijk uit de bijstand, terwijl iedereen hier over de nut van voedselbank en of elke arme drommel het recht had om daar te komen en niet zelf kon oplossen.
Ja klopt, wat mij betreft kun je dat niet los zien van de discussie over de voedselbanken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 9 april 2012 @ 14:11:57 #256
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_110094283
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bron?
Staat er bij
  maandag 9 april 2012 @ 14:12:00 #257
13462 BansheeBoy
pi_110094285
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Het over een verzekering van een auto van een medeuser te hebben is ontopic? Nee hoor :)
Paddy, dat gaat wel vaker zo. We zijn nu lekker bezig, ik zie niemand trollen. We kunnen ook overdrijven hoor. Natuurlijk komen persoonlijke ervaringen, bezittingen en ideeën naar voren bij dit soort discussies. Dat is écht wel ontopic me dunkt. :{

pi_110094373
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar men hun geld aan uitgeeft is nogal relevant vind ik. Want er wordt geloof ik nogal verkeerd met geld omgegaan.
Maar is niet de vraag van de TS. Is dus topickapen :) Snap best dat users het daar dolgraag over willen hebben, maar is niet de discussie die de TS wilde volgens mij. Zo moeilijk is het toch niet om een discussie te houden over een OP?
pi_110094398
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja klopt, wat mij betreft kun je dat niet los zien van de discussie over de voedselbanken. :{

Gast... :') Ik zit in de bijstand en heb een auto, ik ga niet naar voedselbanken. Hoezo is er automatisch connectie tussen die 2 zaken?

Ik vind een auto behoorlijk luxe, als ik niet binnen een paar maanden een baan vind, doe ik mijn auto onherroepelijk, hoe jammer ook, weg.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_110094448
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Paddy, dat gaat wel vaker zo. We zijn nu lekker bezig, ik zie niemand trollen. We kunnen ook overdrijven hoor. Natuurlijk komen persoonlijke ervaringen, bezittingen en ideeën naar voren bij dit soort discussies. Dat is écht wel ontopic me dunkt. :{

Ik zit een hele pagina te lurken over een autoverzekering van een user. Is absoluut niet relevant qua de discussie. En uiteraard mogen users hun eigen bevindingen opschrijven. Heb ik ook gedaan :) Maar zie dan toch graag de discussie weer terugvloeien naar de OP
  maandag 9 april 2012 @ 14:18:10 #261
13462 BansheeBoy
pi_110094497
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Gast... :') Ik zit in de bijstand en heb een auto, ik ga niet naar voedselbanken. Hoezo is er automatisch connectie tussen die 2 zaken?
Ik denk dat de grootste groep die naar een voedselbank gaat mensen met én schulden en een uitkering zijn. :{

quote:
Ik vind een auto behoorlijk luxe, als ik niet binnen een paar maanden een baan vind, doe ik mijn auto onherroepelijk, hoe jammer ook, weg.
Precies, vinden. Is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen. :{

pi_110094571
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan heb je het over de bijstand zonder nood van voedselpakketten. Ik geloof dat de mensen die naar de voedselbank stappen die stap al voorbij zijn. Mensen om hun heen misschien vragen een auto te kunnen lenen om zo'n pakket op te halen, of even met ze meerijden het pakket op te halen.
  maandag 9 april 2012 @ 14:20:37 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110094585
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste groep die naar een voedselbank gaat mensen met én schulden en een uitkering zijn. :{

[..]

Precies, vinden. Is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen. :{

De enige die hier zijn mening als waarheid aan het verkondigen is ben jezelf. Zelfs iemand die in de bijstand ZIT zegt dat ie zijn auto niet nodig heeft en nog blijf je maar doordrammen dat het perse nodig is. :')

De helft van de volwassenen in dit land HEEFT niet eens een auto, hebben die dan allemaal geen baan?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_110094597
Maar niemand een mening over de OP van de TS?
pi_110094603
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Jij vind van niet, is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen...

Dit is een discussieforum, ik heb net zo veel recht als jij en elk ander om een eigen mening te hebben en die te ventileren?

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 09-04-2012 14:21:43 ]
pi_110094627
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan heb je het over de bijstand zonder nood van voedselpakketten. Ik geloof dat de mensen die naar de voedselbank stappen die stap al voorbij zijn. Mensen om hun heen misschien vragen een auto te kunnen lenen om zo'n pakket op te halen, of even met ze meerijden het pakket op te halen.
Ik reageerde op de stelling van Bansheeboy, dat die 2 zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, er komt zoals jij zelf al zegt dus meer bij kijken...
  maandag 9 april 2012 @ 14:22:05 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110094641
quote:
Ik snap niet dat er 'hogere energierekeningen' bijgehaald wordt als argument. De energieprijzen zijn namelijk afgelopen jaar nauwelijks tot niet hoger geworden.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  † In Memoriam † maandag 9 april 2012 @ 14:23:16 #268
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110094678
quote:
Neuh.
Beetje het gejammer van een kind dat 1 snoepje krijgt maar er 2 wilde.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110094686
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat er 'hogere energierekeningen' bijgehaald wordt als argument. De energieprijzen zijn namelijk afgelopen jaar nauwelijks tot niet hoger geworden.
Nog niet zolang een topic over geweest. Geloof per huishouden zo'n 150 euro duurder zelfs. Olieprijs gestegen etc
  maandag 9 april 2012 @ 14:23:35 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110094691
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Metro2005 het volgende:

Ben je nu al die afgrijselijke horrorwinter vergeten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110094719
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jij vind van niet, is je goed recht, maar projecteer je eigen perceptie van zaken niet op anderen...

Dit is een discussieforum, ik heb net zo veel recht als jij en elk ander om een eigen mening te hebben en die te ventileren?
Ff om mijn eigen zin netter te herschrijven dat is verwijderd door Paddy: hoe vind je het om dit te horen, denk je nu ook WTF? Mooi, dat dacht ik dus ook en heb ik mijn doel bereikt.
  maandag 9 april 2012 @ 14:24:40 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110094724
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Nog niet zolang een topic over geweest. Geloof per huishouden zo'n 150 euro duurder zelfs. Olieprijs gestegen etc
Dus dankzij dat tientje per maand kunnen nu 500 gezinnen niet meer rondkomen? En wat is er mis met wat bewuster met energie omgaan als je krap met je geld zit? Of is dat teveel eigen verantwoording.

quote:
11s.gif Op maandag 9 april 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu al die afgrijselijke horrorwinter vergeten?
:')!
  maandag 9 april 2012 @ 14:25:16 #273
13462 BansheeBoy
pi_110094741
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
De enige die hier zijn mening als waarheid aan het verkondigen is ben jezelf. Zelfs iemand die in de bijstand ZIT zegt dat ie zijn auto niet nodig heeft en nog blijf je maar doordrammen dat het perse nodig is. :')
Oh, dan heb je me blijkbaar verkeerd begrepen. Natuurlijk is het niet per se nodig. Maar ik weet zeker dat het je kansen vergroot op een baan, en daar hebben we allemaal wat aan, omdat die bijstand wordt betaald van onze vochtige belastingcenten. :{

maandag 9 april 2012 @ 14:25:48 #274
13462 BansheeBoy
pi_110094757
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik reageerde op de stelling van Bansheeboy, dat die 2 zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, er komt zoals jij zelf al zegt dus meer bij kijken...
Dat zeker niet, maar het is wel redelijk verweven met elkaar. :{

maandag 9 april 2012 @ 14:26:38 #275
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110094783
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, dan heb je me blijkbaar verkeerd begrepen. Natuurlijk is het niet per se nodig. Maar ik weet zeker dat het je kansen vergroot op een baan, en daar hebben we allemaal wat aan, omdat die bijstand wordt betaald van onze vochtige belastingcenten. :{

De keuze is wel of geen eten kunnen kopen.
Maakt mij verder niet uit ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')