SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 11:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Welkom terug KK. Lag er nog veel sneeuw?
Nice en dat voor aprilquote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.Heel chill dus.
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ookquote:
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ook
Dankewohl!quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressSucces met leren
Geen dankquote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Maar 4 topics gemist? Valt me tegen van jullie.Wintersport was konings.
En +1 voor de TT van het paastopic.
redtubequote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik wou aan mohmi zon website vrage die ze laatst had doorgelinkt, maar ik heb m alweer.
En ik tik het nog in ook.quote:
Goddank voor mijn snelle reflexen. CONTROL W, CONTROL W!!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Die fout maakte ik ook een keer toen een collega het doorstuurde xD
Goed hoor. En met jou?quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 9 april 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
Zo, deze niet-drugsbazin kan zich weer goed voelen over zichzelf; toch nog wezen hardlopen
Ik heb mijn forever alone hoofd opgezet, dus het feest kan beginnen!quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dank u! ^^ En dan heb ik ook nog eens mijn derpina-haarbandje inGvd goeie dag gvd!
Echtquote:
Grappigquote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
EchtEn had het niet eens in de gaten toen ik em kocht xD Like duuuh, zit een strikje op, onbewust moet ik het in de gaten hebben gehad
Heb jij geen Derpina-zooi?quote:
Boobs 'n stuffquote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta jij onder derpina zooi?
Wat zag Frits in jequote:
qftquote:
vanaf welke mail?quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
KK check je mail eens, je loopt spam te versturen
Dat is dan wel grappig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zie het ja, ik heb op mijn goeie mail ook dat mailtje gehad.
Ookquote:
Ja maar nu niet zo erg hoor. Ga straks iets leuks kijken denk ik.quote:
Met S?quote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar nu niet zo erg hoor. Ga straks iets leuks kijken denk ik.
Zucht. 9 (lees het alsof je een duitser bent)quote:
Zo slechtquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht. 9 (lees het alsof je een duitser bent)
Ja. Ik wilde niet over haar beginnen. Mi scusiquote:
Okidokiequote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde niet over haar beginnen. Mi scusi
Ha kuikentjequote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond beste Paashazen van me
Dag Paaskuikentjequote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond beste Paashazen van me
Nooit gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OkidokieIk zit feuten te kijken, wat een programma.
Heb vandaag bijna 2 seizoenen gekeken. Maar eigenlijk is het best saai.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dag Paaskuikentjehoe was je weekend Luxemburg?
Dat heb ik met sommige series. Dat doet verveling met jequote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb vandaag bijna 2 seizoenen gekeken. Maar eigenlijk is het best saai.
Nice!quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]![]()
![]()
Was helemaal prima. Lekker actief bezig geweest, veel gezien en bijgepraat met familie enz. En zelfs de weergoden stonden (grotendeels) aan onze kant. En 's avonds volkomen obese gegeten beide dagen, dus ook dat was volledig in lijn met Pasen
En hoe was het leven hier? Nog wereldschokkende gebeurtenissen?
Ja dagenlang dezelfde serie volgenquote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik met sommige series. Dat doet verveling met je_!
En de serie stiekem niet zo tof vindenquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dagenlang dezelfde serie volgen
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eenquote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de serie stiekem niet zo tof vinden
En soms kunnen die series nog best meevallen na een tijdje xDquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eengezicht bij te trekken. Dat is wel leuk.
Ja okequote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En soms kunnen die series nog best meevallen na een tijdje xD
Futuramaquote:
Wel leuk voor evenquote:
Juist.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach je moet wat als je je verveelt
Ja maar daar wil ik het ook niet over hebben.quote:
Ook niet via dm?quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar daar wil ik het ook niet over hebben.
Okquote:
Niet echt. Jij?quote:
Die opmerkingen komen allemaal uit de studentenwereld.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eengezicht bij te trekken. Dat is wel leuk.
Die zijn zo grappig en slecht tegelijkquote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die opmerkingen komen allemaal uit de studentenwereld.Die onzin die verder in die serie voorkomt is echt bullshit natuurlijk maargoed, daar is het een serie voor.
Niemand.quote:Op maandag 9 april 2012 20:28 schreef Kutstudent het volgende:
En wie is in godsnaam die fucking frits.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
Vertel het nou maar. Hou je er een 2e vriendje op na?
Dat is altijd jouw excuusquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja.Ik ga m'n verdriet wel wegzuipen tijdens het GoT kijken.
Laat maar. Zuipen is altijd een goed idee.quote:
Gezien idd, en dat moet een LEUGEN zijn! Ik geloof er echt geen drol vanquote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Net was op tv dat dik 4000 mannen tussen de 15 en 35 zichzelf konden pijpen._!
Nee die jongens die zeiden dat de gemiddelde leeftijd van een ontmaagding tien was.quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezien idd, en dat moet een LEUGEN zijn! Ik geloof er echt geen drol van
GACquote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Net was op tv dat dik 4000 mannen tussen de 15 en 35 zichzelf konden pijpen._!
Guilty As Chargedquote:
Ik ben een soort Ron Jeremy, maar dan hariger.quote:
Omdat grappig?quote:
Mocht je willen.quote:
Dit is zich aan het verstoppen voor de boom.quote:Op maandag 9 april 2012 23:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zit niet eens logica in je comeback
Wtf die uitzendkrachtquote:Op maandag 9 april 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow zit mijn productie met die van collega's te vergelijken. Nu zit ik boven de 120, paar andere rond de 90 (wat logisch is want hun hebben daarnaast nog telefoondienst) en een uitzendkracht die hetzelfde al 3 jaar doet zit op 22.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
oh mijn god ik probeerde hem serieus te moven
Nah deze geloof ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
oh mijn god ik probeerde hem serieus te moven
Als je met je muis op een 9gag-plaatje staat wordt het een (hihi) handje, geen pijltje.quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh jawel
Op 9gag heb je namelijk geen besef van je muis en dan gaat dat automatisch
'Hoi heb jij niet met bdh geketst?'quote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi jij baas![]()
Zit uit pure ellende r&p te lezen en in een of ander topic reageer jij op ST. Geniaal gewoon.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'Hoi heb jij niet met bdh geketst?'![]()
Echt helemaal out of the blue.
'Jammer'quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Jammer dat ST daarop dan weer niet reageerde.
Al dacht ik dat die reactie daarna er mee te maken had. Maar dat vond ik maar een rare combinatie.
Noem je me dik?quote:
'huh? nee tuurlijk niet jij bent helemaal niet dik dat zou ik nooit zeggen! Niet dat iemand anders dat zou zegen want je bent natuurlijk niet dikquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Jammer'
Je PM-box zit vol.
[..]
Noem je me dik?![]()
Serieus, ga fietsen met die opmerking.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Jammer'
Je PM-box zit vol.
[..]
Noem je me dik?![]()
Daarom heb ik vakantiequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh ik doe morgen even leegmaken.
En wtf die brug bij het oude ziekenhuis is de komende tijd dicht. Nu moet ik omrijden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
'huh? nee tuurlijk niet jij bent helemaal niet dik dat zou ik nooit zeggen! Niet dat iemand anders dat zou zegen want je bent natuurlijk niet dik'
Om af te vallen zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus, ga fietsen met die opmerking._!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:25 schreef Muisraket het volgende:
Maakt niet uit telefoontje.
'Ik heb goed nieuws over dat meisje dat ik niet ken, ik heb haar alweer niet aangesproken, maar ik denk dat ik over 3 jaar in het tekenlokaal haar misschien aan durf te kijken.'
Doe iets lulligs over mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:25 schreef Muisraket het volgende:
Maakt niet uit telefoontje.
'Ik heb goed nieuws over dat meisje dat ik niet ken, ik heb haar alweer niet aangesproken, maar ik denk dat ik over 3 jaar in het tekenlokaal haar misschien aan durf te kijken.'
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik vakantie
[..]
[..]
Om af te vallen zeker
Nee, dit was een tegenreactie op dat ding van TFM.quote:
Dis hem ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dit was een tegenreactie op dat ding van TFM.
Nee hoor, vanaf morgen weer kei hard werken! Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh ja hoor jullie hebben zeker allemaal vakantie? Wat is deze
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]Je hebt het een beetje uitgemolken.
Ja maar toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dit was een tegenreactie op dat ding van TFM.
Ik wíst het, je bent echt voorspelbaar aan het worden.quote:
Bij appie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf morgen weer kei hard werken! Zoals het hoort.
Nee, meer een /care. En je weet toch dat ik binnenkort iets onvoorspelbaars ga doen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wíst het, je bent echt voorspelbaar aan het worden.
(Dis genoeg?)
Ook, maar ook gewoon voor school.quote:
Wat? Een dag niet fappen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, meer een /care. En je weet toch dat ik binnenkort iets onvoorspelbaars ga doen?
Woooow je bent goed bezig vandaag.quote:
Zal wel moeten, heb verplichte werkgroepen met samenwerkingsopdrachten... En jij gewoon doorgaan met stage dus? En je bent een bazin trouwens @ die productie.quote:
Niet te sarcastisch hè.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Woooow je bent goed bezig vandaag.
Nope, gewoon lulligquote:
Nu snap ik je niet mgoeie is ook niet erg, mocht het belangrijk zijn dat hoor ik het morgen IRL wel, want ik ga afsluiten, trusten FOK!snoesjes.quote:
Oh mooi kut dan. Maar kent jouw school geen voorjaarsvakantie/paasvakantie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zal wel moeten, heb verplichte werkgroepen met samenwerkingsopdrachten... En jij gewoon doorgaan met stage dus? En je bent een bazin trouwens @ die productie.
[..]
Niet te sarcastisch hè.
Je doet lullig tegen mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu snap ik je niet mgoeie is ook niet erg, mocht het belangrijk zijn dat hoor ik het morgen IRL wel, want ik ga afsluiten, trusten FOK!snoesjes.
wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zo leuk, iemand in je vriendengroep die altijd de vriend moet zijn die alles 'volgens het vriendenboek' doet
is ie jarig, zet je expres neer: 'boeie' gaat ie zegge: doe nie zo zielig man
HOE MOETEN WIJ NU MSNNEN?!?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
barrie door die spam is mijn account geblokkeerd.
Dan fokken we wel. En daarna gaan we FOK!ken.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
barrie door die spam is mijn account geblokkeerd.
Oh wat heb je??quote:
Flinke verkoudheid. Koortsquote:
Gerumquote:
Wat heb je met S gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gerumik zou wel langs willen komen maar de politie komt ergens in de middag langs
Dus je komt met geen fruitmandje brengen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gerumik zou wel langs willen komen maar de politie komt ergens in de middag langs
Ssssssssssssstquote:
Mi scusiquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dus je komt met geen fruitmandje brengen?
Dudequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef DeJori het volgende:
Steven hangt in touwen aan het plafond. Maar daar komen ze niet voor.
Wat?quote:
Gast?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef DeJori het volgende:
Steven hangt in touwen aan het plafond. Maar daar komen ze niet voor.
Kom jij ook geen fruitmand brengen?quote:
Misschien kunnen we beiden een fruitmand brengen xDquote:
nee, moet zometeen toch echt naar hoorcollege, heb al een introductiecollege van 1,5 uur (! wtf?!) geskipt om een presentatie af te maken en omdat ik mezelf gruwelijk verslapen had.quote:
Ik woon best dicht bij het station.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
nee, moet zometeen toch echt naar hoorcollege, heb al een introductiecollege van 1,5 uur (! wtf?!) geskipt om een presentatie af te maken en omdat ik mezelf gruwelijk verslapen had.
Kwartier lopenquote:
Station 's-Hertogenbosch ja, niet Amsterdam Zuid en mijn trein sluit redelijk goed aan.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Station 's-Hertogenbosch ja, niet Amsterdam Zuid en mijn trein sluit redelijk goed aan.
Dan heb je dat fruitmandje niet echt nodig, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef DeJori het volgende:
Ach, ik heb nog 7 mango's, 6 appels en 8 mandarijnen in huis.
En dan moeten wij een fruitmand kopen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef DeJori het volgende:
Ach, ik heb nog 7 mango's, 6 appels en 8 mandarijnen in huis.
quote:
Voorspelbaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Chinezen spreken die n niet uit. Ni haoquote:
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Chinezen spreken die n niet uit. Ni hao
Kan goed, maar de taal heet oorspronkelijk Mandarijn hè.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Chinezen spreken die n niet uit. Ni hao
Ja, en een mandarijn is een ambtenaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan goed, maar de taal heet oorspronkelijk Mandarijn hè.
True.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, en een mandarijn is een ambtenaar
We hebben een (manga en FF) kenner!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:12 schreef shifto het volgende:
Mina-san, Konnichiwa!, damn wat slecht japans
"Iedereen, hoi"
Wat ik niet weetquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True.En die met Konnichiwa is dan weer Japans natuurlijk, o.a. te zien aan het beleefdheidachtervoegsel. Wat jij ook wel weet natuurlijk maar goed.
Precies, al mijn kennis over Japan komt van manga, anime en Shin Chan toen ik klein was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ja na 10 jaar anime kijken moet je er ook wel IETS van opsteken
deze topic gaat naar zuidoost aziëquote:
Shin Chanquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, al mijn kennis over Japan komt van manga, anime en Shin Chan toen ik klein was.
Ik kan blauwe vlammen poepenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shin Chan![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-2460370267561315339
Bron?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef Muisraket het volgende:
Het is 'dit topic', DeJori-san en BDH-san.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
Mijn naam spreek je in het japans uit als Micheru Erukensu
De mijne als Dokteru Awesomuquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
Mijn naam spreek je in het japans uit als Micheru Erukensu
to·pic (de ~, ~s)quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.wetenschapsfor(...)29803-ditdeze-topic/ oh en taalgevoel.
Daaruit blijkt dat het deze is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.wetenschapsfor(...)29803-ditdeze-topic/ oh en taalgevoel.
Da's heel vreemd, aangezien het een leenwoord is en die meestal onzijdig zijn. En daarnaast klinkt de topic ook totaal niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
De ->deze
qftquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's heel vreemd, aangezien het een leenwoord is en die meestal onzijdig zijn. En daarnaast klinkt de topic ook totaal niet.
Om in aziatische termen te blijven..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
Ik ga naar huis! Halve dag werken is lang zat, of niet Thijs?
Kut je hebt gelijk, ik las alleen de eerste 3 posts.quote:
Ik kan dat dan 'topic' juist onthouden omdat het zo raar klinkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's heel vreemd, aangezien het een leenwoord is en die meestal onzijdig zijn. En daarnaast klinkt de topic ook totaal niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Om in aziatische termen te blijven..
Wordt het niet eens tijd dat jij harakiri gaat plegen?
In mijn mooie buik zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Om in aziatische termen te blijven..
Wordt het niet eens tijd dat jij harakiri gaat plegen?
Idd daar kom je niet doorheen met een zwaardquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:20 schreef Muisraket het volgende:
Nah, ik schrijf Erukensu Micheru wel in mijn Desu Noto,
Ze zegt niet wat ze achter je naam gaat schrijven...quote:
niks dus gewoon hartaanvalquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zegt niet wat ze achter je naam gaat schrijven...
Erukensu Micheru, eet zich dood aan bedorven pizza'squote:
Dag aandachtshoertje #2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dag aandachtshoertje #2.En ik ga ook, rennen voor mijn treijn en rennen voor mijn leven.
Stomme kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dag aandachtshoertje #2.En ik ga ook, rennen voor mijn treijn en rennen voor mijn leven.
Dag mijn favoriete dramaqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doei en succes
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Hoi collega-aandachtshoer!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dag mijn favoriete dramaqueen
doei en succes
quote:
quote:dinsdag 10 april 2012 13:37
quote:13:37
Wat wil je nu? Een koekje?quote:
Nee, ik had zin om een grap te maken die ik vorige week ook had gemaakt.quote:
Ik maak dagelijks dezelfde grappen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik had zin om een grap te maken die ik vorige week ook had gemaakt.
Dat is wel zo ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak dagelijks dezelfde grappen.
Maar niet tegen dezelfde mensen hoorquote:
Sla jij hem namens mij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De donkere kant van Shifty de IT'er...
Leuk projectquote:
Maken we er een Battle Royale van?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Met alle plezier natuurlijk, mijn waarde bdh
uh je bedoeld de hunger gamesquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maken we er een Battle Royale van?
Battle Royale eet The Hunger Games als ontbijt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
uh je bedoeld de hunger games
Is een Battle Royale een burger?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle Royale eet The Hunger Games als ontbijt.
Nee maar The Hunger Games wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Is een Battle Royale een burger?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maken we er een Battle Royale van?
Wil je met mij chatten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb 9 uur op 9gag en shit gezeten. Niks gedaan verders. Mn ogen vielen steeds dicht. En nu kan ik niet slapen. Zo oneerlijk
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke even energie verzamelen om laptop te pakken en aan te zetten.
Ik maak het inkoppertje niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |