SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 11:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Welkom terug KK. Lag er nog veel sneeuw?
Nice en dat voor aprilquote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.Heel chill dus.
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ookquote:
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ook
Dankewohl!quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressSucces met leren
Geen dankquote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Maar 4 topics gemist? Valt me tegen van jullie.Wintersport was konings.
En +1 voor de TT van het paastopic.
redtubequote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik wou aan mohmi zon website vrage die ze laatst had doorgelinkt, maar ik heb m alweer.
En ik tik het nog in ook.quote:
Goddank voor mijn snelle reflexen. CONTROL W, CONTROL W!!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Die fout maakte ik ook een keer toen een collega het doorstuurde xD
Goed hoor. En met jou?quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 9 april 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
Zo, deze niet-drugsbazin kan zich weer goed voelen over zichzelf; toch nog wezen hardlopen
Ik heb mijn forever alone hoofd opgezet, dus het feest kan beginnen!quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dank u! ^^ En dan heb ik ook nog eens mijn derpina-haarbandje inGvd goeie dag gvd!
Echtquote:
Grappigquote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
EchtEn had het niet eens in de gaten toen ik em kocht xD Like duuuh, zit een strikje op, onbewust moet ik het in de gaten hebben gehad
Heb jij geen Derpina-zooi?quote:
Boobs 'n stuffquote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta jij onder derpina zooi?
Wat zag Frits in jequote:
qftquote:
vanaf welke mail?quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
KK check je mail eens, je loopt spam te versturen
Dat is dan wel grappig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zie het ja, ik heb op mijn goeie mail ook dat mailtje gehad.
Ookquote:
Ja maar nu niet zo erg hoor. Ga straks iets leuks kijken denk ik.quote:
Met S?quote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar nu niet zo erg hoor. Ga straks iets leuks kijken denk ik.
Zucht. 9 (lees het alsof je een duitser bent)quote:
Zo slechtquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht. 9 (lees het alsof je een duitser bent)
Ja. Ik wilde niet over haar beginnen. Mi scusiquote:
Okidokiequote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde niet over haar beginnen. Mi scusi
Ha kuikentjequote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond beste Paashazen van me
Dag Paaskuikentjequote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond beste Paashazen van me
Nooit gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OkidokieIk zit feuten te kijken, wat een programma.
Heb vandaag bijna 2 seizoenen gekeken. Maar eigenlijk is het best saai.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dag Paaskuikentjehoe was je weekend Luxemburg?
Dat heb ik met sommige series. Dat doet verveling met jequote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb vandaag bijna 2 seizoenen gekeken. Maar eigenlijk is het best saai.
Nice!quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]![]()
![]()
Was helemaal prima. Lekker actief bezig geweest, veel gezien en bijgepraat met familie enz. En zelfs de weergoden stonden (grotendeels) aan onze kant. En 's avonds volkomen obese gegeten beide dagen, dus ook dat was volledig in lijn met Pasen
En hoe was het leven hier? Nog wereldschokkende gebeurtenissen?
Ja dagenlang dezelfde serie volgenquote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik met sommige series. Dat doet verveling met je_!
En de serie stiekem niet zo tof vindenquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dagenlang dezelfde serie volgen
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eenquote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de serie stiekem niet zo tof vinden
En soms kunnen die series nog best meevallen na een tijdje xDquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eengezicht bij te trekken. Dat is wel leuk.
Ja okequote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En soms kunnen die series nog best meevallen na een tijdje xD
Futuramaquote:
Wel leuk voor evenquote:
Juist.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach je moet wat als je je verveelt
Ja maar daar wil ik het ook niet over hebben.quote:
Ook niet via dm?quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar daar wil ik het ook niet over hebben.
Okquote:
Niet echt. Jij?quote:
Die opmerkingen komen allemaal uit de studentenwereld.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach zolang het meeste maar leuk is. Sommige opmerkingen daarin zijn echt om eengezicht bij te trekken. Dat is wel leuk.
Die zijn zo grappig en slecht tegelijkquote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die opmerkingen komen allemaal uit de studentenwereld.Die onzin die verder in die serie voorkomt is echt bullshit natuurlijk maargoed, daar is het een serie voor.
Niemand.quote:Op maandag 9 april 2012 20:28 schreef Kutstudent het volgende:
En wie is in godsnaam die fucking frits.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
Vertel het nou maar. Hou je er een 2e vriendje op na?
Dat is altijd jouw excuusquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja.Ik ga m'n verdriet wel wegzuipen tijdens het GoT kijken.
Laat maar. Zuipen is altijd een goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |