abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110082644

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?

http://hoopshype.com/salaries.htm

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA

http://www.rootzoo.com
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
moet je zoeken op http://www.youtube.com

Wil je ook online NBA kijken?
www.justin.tv (meestal slechte kwaliteit)
www.myp2p.eu
www.veetle.com
www.atdhenet.tv

We hebben onze eigen fantasy-league
[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012

Game on!
Only the strong survive
pi_110082694
Philly - Boston nu, wordt genieten :Y Philly is zo slecht in de half-court though, dat is hun zwakke punt. Like them though
Only the strong survive
pi_110082858
Philly... een team met 0 offense in de halfcourt idd. Goede defense, maar word er verder niet warm of koud van.
pi_110083071

Philly is wel een team waar ik van hou. Slim, athlethic, defense first, fighters. Love 'em. Boston net zo
Only the strong survive
pi_110083092
Right on Q big alley oop from Iggy
Only the strong survive
pi_110083168
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef TheGOAT het volgende:

Philly is wel een team waar ik van hou. Slim, athlethic, defense first, fighters. Love 'em. Boston net zo
Dan is Memphis vele malen mooier om naar te kijken + die hebben offensief gezien ook veel meer te bieden.
pi_110083283
Rondo shooting 3´s .. het zou verboden moeten worden :')
pi_110083374
Rondo's TO's zouden verboden moeten worden, hurts my fantasy :P

Philly is scrappy, daar hou ik van. Memphis heeft met Gasol een hele goede, maar Gay schiet alleen maar, overrated as hell. Conley is nou ook niet echt aantrekkelijk, of Randolph dan :')
Only the strong survive
pi_110083554
Gay ben ik niet kapot van, maar Randolph is echt een beest hoor. Conley is defensief heel goed, #1 in steals geloof ik. Geen briljante offensive game, maar hij heeft nog een jumpshot iig. Gewoon een solid PG. Tony Allen vind ik echt geniaal en nu natuurlijk Pistolen Gilbert erbij :D :') Ik root keihard voor de Grizzlies in de Playoffs. Gaan heel ver komen straks, zeker als ze de #3 seed gaan pakken.
pi_110083766
Ja maar dan zijn ze toch niet zo leuk om naar te kijken :P snap nu niet waarom je memphis leuker vind om naar te kijken dan Philly
Only the strong survive
pi_110083815
Grizzlies announcer, like duh :D

Ze hebben veel meer individuele kwaliteiten. Spelers die iets extras kunnen daar kijk ik naar. Niet naar 5 zevens die samen een aardig team vormen, maar niets kunnen brengen als het er om gaat.
pi_110083973
KG mist een dunk :D
Only the strong survive
pi_110084057
James Jones schiet ze ook echt in z'n slaap raak, wat een shooter is hij toch
Only the strong survive
pi_110084158
Krijgt wel verrassend weinig minuten voor zo´n goede shooter :+ ;)
pi_110084295
Tsja Spo mag hem niet. Ik snap niet dat ze hem niet een aantal minuten op de 4 geven, of op de 3 met James op de 4. Z'n defense is niet goed, maar hij is een energy spark vanaf de bank. Zeker tegen Dallas in de Finals hadden ze dat nodig. Pas in game 6 gooide Spo House opeens 25 minuten erin, panic mode was on. House was net zo'n speler, energy, hustle, shooting.
Only the strong survive
pi_110084513
Al die turnovers van Philly, pffff
Only the strong survive
pi_110095958
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef TheGOAT het volgende:
Rondo's TO's zouden verboden moeten worden, hurts my fantasy :P

Philly is scrappy, daar hou ik van. Memphis heeft met Gasol een hele goede, maar Gay schiet alleen maar, overrated as hell. Conley is nou ook niet echt aantrekkelijk, of Randolph dan :')
Als je NBA fan bent, is het dan verplicht om elke 3 woorden er weer een Engels woord tegenaan te gooien? Of doe je dat om te laten zien hoe interessant je wel niet bent? :P
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_110096289
Haha inderdaad! Ease up on the English, dude!
pi_110099039
Nee is niet verplicht maar praat wel een stuk makkelijker, praat ook liever in het engels over basketbal. Hoe zou je anders 'scrappy' bijv. in het NLs moeten zeggen? Scrappy is een woord wat perfect beschrijft hoe een team als Philly is :P
Only the strong survive
pi_110100051
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:32 schreef TheGOAT het volgende:
Nee is niet verplicht maar praat wel een stuk makkelijker, praat ook liever in het engels over basketbal. Hoe zou je anders 'scrappy' bijv. in het NLs moeten zeggen? Scrappy is een woord wat perfect beschrijft hoe een team als Philly is :P
"Rommelig" :') Maar inderdaad, veel woorden zijn niet te vertalen. Clutch net zo.
  maandag 9 april 2012 @ 17:49:17 #21
155103 Reanimation
Golden State!
pi_110101763
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef Djokotron het volgende:
Gay ben ik niet kapot van, maar Randolph is echt een beest hoor. Conley is defensief heel goed, #1 in steals geloof ik. Geen briljante offensive game, maar hij heeft nog een jumpshot iig. Gewoon een solid PG. Tony Allen vind ik echt geniaal en nu natuurlijk Pistolen Gilbert erbij :D :') Ik root keihard voor de Grizzlies in de Playoffs. Gaan heel ver komen straks, zeker als ze de #3 seed gaan pakken.
Meet je nu echt de defense van Conley af aan zijn steals? :')
pi_110102498
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef emokid het volgende:

[..]

"Rommelig" :') Maar inderdaad, veel woorden zijn niet te vertalen. Clutch net zo.
Scrappy is niet rommelig, scrappy is een woord wat positief bedoeld is, en rommelig is negatief.. Dat bedoel ik, veel van die kleine nuances heb je niet in het NLs. Willekeurig een paar woorden die niet te vertalen zijn

Clutch, scrappy, feisty, hard-nosed, half-court, and1, etc.
Only the strong survive
pi_110103298
'hurts my fantasy', 'energy spark', 'shooter'. Allemaal woorden die prima te vertalen zijn hoor.

Begrijp me niet verkeerd, ik woon zelf in Amerika en tot op zekere hoogte heb je inderdaad gelijk, maar om jouw berichten te lezen is soms gewoon irritant door de overkill (oeps nu doe ik het zelf ook! :( ) aan onnodig Engels gebruik. Toch lees ik ze liever wel, aangezien je inbreng vaak wel goed is.

Jammer :(
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  maandag 9 april 2012 @ 18:41:14 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110103422
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef emokid het volgende:

[..]

"Rommelig" :')
Heeft niets met rommelig te maken...
pi_110116143
Tsja, kijk ik kan me voorstellen dat mensen zich er aan ergeren. Maar ik vind het vervelend om het in het Nederlands te zeggen/schrijven en vind het veel natuurlijker om het in het Engels te doen. Dat is niet omdat ik stoer wil doen dat ik de Engels taal zo goed ken, maar omdat de originele taal is van het basketbal en juist het Nederlandse 'praten' over basketbal vind ik geforceerd en genant. Ik kan ook niet naar Joop Vernooy luisteren van de NOS bijvoorbeeld, die het heeft over dingen als een 'doordunk' of 'score en de bonus'.
Only the strong survive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')