Klopt maar vond Ronaldo erg matig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Leukste 0-0 die ik in tijden heb gezien.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Barca het lastig gaat krijgen, een 0-1 winst denk ik. Valencia gaat morgen 1 punt pakken tegen Real.![]()
Nog spannender
Dit inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Che_ het volgende:
Lang niet zo'n trieste sneue team gezien als dat miezerige real madrid zeg.. man man man al dat gejank en gehuil.
blablabla. bedankt voor je bijdrage. nu naar je bedjequote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Che_ het volgende:
Lang niet zo'n trieste sneue team gezien als dat miezerige valencia zeg.. man man man al dat gejank en gehuil.
Heb je S1 dan?quote:
Uhum.. het was een lastige wedstrijd..quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je een beetje naast je eerste voorspelling zat.
ajaciedenquote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
blablabla. bedankt voor je bijdrage. nu naar je bedjeslaap lekker
quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Che_ het volgende:
Lang niet zo'n trieste sneue team gezien als dat miezerige valencia zeg.. man man man al dat gejank en gehuil.
In Nou Camp? WHAHAHAHAH!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef Groninger. het volgende:
Hoerenbagger, naja dan verslaat real barca toch even
nee maar via sopcastquote:
trollen op andere sitesquote:
Je heb wat gemist iigquote:
Over 3 dagen moeten ze alweer uit tegen Athletico Madrid, misschien verliezen ze dan ook nog wat punten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
Maar goed, 4 punten verschil, al wint Barcelona van Real Madrid dan is het nog steeds 1 punt.
Derde plek is in Spanje CL voetbal.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Che_ het volgende:
Ach ja Valencia zal tot altijd in de Europa League blijven spelen.. ze zullen nooit hoger komen dan derde plek. Dat mietengedrag zal ze ook zeker niet helpen
Haterquote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Briljante wedstrijd zeg. Valt me op dat de amusementswaarde bij Real eigenlijk altijd hoger ligt dan bij het zielloze rondgetik van de bal in Barcelona.
shame on mequote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Niets beters te doen? Je wist dat deze wedstrijd kwam!
Wat een onzin zeg. Real niet gewonnen dus maar weer jammeren om andere teams. Wat een triest figuur ben jij zeg.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Che_ het volgende:
Ach ja Valencia zal tot altijd in de Europa League blijven spelen.. ze zullen nooit hoger komen dan derde plek. Dat mietengedrag zal ze ook zeker niet helpen
Tja, ik ben voor Barca, maar Real speelt ook gewoon geweldig voetbal vind ik. Vooral aanvallend hebben ze veel briljante spelers, dus het ziet er ook altijd goed en verzorgd uit.quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Briljante wedstrijd zeg. Valt me op dat de amusementswaarde bij Real eigenlijk altijd hoger ligt dan bij het zielloze rondgetik van de bal in Barcelona.
2004 valenciaquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
wanneer was het voor het laatst dat een andere club landskampion werd (geen barca en rm)
Valencia in '04quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
wanneer was het voor het laatst dat een andere club landskampion werd (geen barca en rm)
Jij bent nog wel hypocriet genoeg om dat gejank en gehuil van valencia goed te keuren, maar als het bij Real gebeurt heb je als eerst commentaar.quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Real niet gewonnen dus maar weer jammeren om andere teams. Wat een triest figuur ben jij zeg.
Huh wat? Nee, ik vind Real en Barca eigenlijk allebei kankerclubs van de hoogste orde. Maar ik kijk toch wel liever naar Real Madrid.quote:
Die zijn flink afgezakt inderdaad. Ik hoop dat Villarreal nu niet dezelfde kant op gaat, daar loopt het ook totaal niet meer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Groninger. het volgende:
In 2000 werd Deportivo La Coruña nog kampioenWaar zijn die nu, 1 lager toch?
quote:
thanksquote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Valencia in '04
Edit: 2004 dus, voor je denkt dat ik 1904 bedoel.
Das Phantomquote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Groninger. het volgende:
In 2000 werd Deportivo La Coruña nog kampioenWaar zijn die nu, 1 lager toch?
Ja inderdaad dat gaat ook niet best....quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die zijn flink afgezakt inderdaad. Ik hoop dat Villarreal nu niet dezelfde kant op gaat, daar loopt het ook totaal niet meer.
Barca en Real zijn beidequote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Ook nog Bayern in de CL.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, Real heeft nog wel een moeilijker programma dan Barcelona.
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke. Barcelona heeft Real thuis, Malaga thuis en daar blijft het wel bij. Het kan dus nog alle kanten op.
Leuke ploeg + dito filosofiequote:
Tegen Atletico misschien wat moeilijkheden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke.
We zullen zien.quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tegen Atletico misschien wat moeilijkheden.
De rest? Easy...
Interessant.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke. Barcelona heeft Real thuis, Malaga thuis en daar blijft het wel bij. Het kan dus nog alle kanten op.
quote:
Op je PS3 misschienquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha 4 punten, Barca gaat nog kampioen worden.
3quote:
Zou geweldig zijn als Real Madrid niets pakt en Barcelona alles.quote:Op zondag 8 april 2012 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Bilbao uit gaat ook geen makkelijke worden voor Real.
Ik denk als Real het nu nog uit handen geeft (en ook nog de CL zou verliezen van Barca) dat Mourinho zich gaat verhangen.
bla bla bla filmpje Barcelona maken? Heel spanje is aanstellerij ten top, niet alleen Real.quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef Serko het volgende:
Hoe gaan jullie dit verdedigen, Madrid fans? Zeker ook de schuld van Barca en de scheidsrechters?
Die gast hoort in een tbs kliniek, niet op een voetbalveld.
True ook Barca en de rest doen meequote:Op maandag 9 april 2012 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bla bla bla filmpje Barcelona maken? Heel spanje is aanstellerij ten top, niet alleen Real.
Jup. Het is makkelijker om te vallen, dan een mislukte actie te makenquote:
;') 4x trofeo Zamora.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Hierro het volgende:
Misschien is die keeper iets voor Barcelona. Beter dan die prutser Valdes.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Bilbao uit gaat ook geen makkelijke worden voor Real.
Ik denk als Real het nu nog uit handen geeft (en ook nog de CL zou verliezen van Barca) dat Mourinho zich gaat verhangen.
Hij heeft ook een prima 10-tal voor zich staan héquote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]4x trofeo Zamora.
en dan een prutser noemen
Wie niet?quote:
Hijs weer terugquote:Op maandag 9 april 2012 11:19 schreef inZanity het volgende:
Pepe
Oh en Real word gewoon kampioen hoor.
Vier punten voorsprong dus nog helemaal niks aan de hand, gelijkspel tegen de nummer drie kan een keer gebeuren was typisch zo'n wedstrijd waarbij die bal er gewoon in wou.
Ik heb met Pepe een beetje hetzelfde als met Balotelli, enorme potentie, maar ze verneuken het vaak omdat ze hun verstand verliezenquote:Op maandag 9 april 2012 11:19 schreef inZanity het volgende:
Pepe
Oh en Real word gewoon kampioen hoor.
Vier punten voorsprong dus nog helemaal niks aan de hand, gelijkspel tegen de nummer drie kan een keer gebeuren was typisch zo'n wedstrijd waarbij die bal er gewoon in wou.
*Must... Not... Discussie aangaan*quote:Op maandag 9 april 2012 11:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ha ha. Zegt de grootste Barca-fapper die er op dit forum rondloopt.
Heel dat Barcelona is een grote schande voor het voetbal, dat hebben we de afgelopen twee wedstrijd weer kunnen zien met z'n allen..
Vind Pepe echt een geweldenaar. Jammer dat ie zich soms een beetje misdraagt maar ey Barcelona doet niet anders dus misschien dat ie het daarom ook wel doet.. Hij ziet immers hoeveel succes het wangedrag Barcelona heeft opgeleverd..quote:Op maandag 9 april 2012 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb met Pepe een beetje hetzelfde als met Balotelli, enorme potentie, maar ze verneuken het vaak omdat ze hun verstand verliezen
Kampioen kan Real nog wel worden, maar gewoon kampioen? Er staat nu toch wel veel druk op, zekere als je in ogenschouw neemt dat er van Barca moeilijk gewonnen kan worden.
Was gisteren wel één van de mooiste 0-0 wedstrijden ooit, Real was beter maar had ook zomaar kunnen verliezen
Ik ben blij dat de scheids niet floot, maar het was in principe gewoon een penal. Ronaldo wordt op zijn hakken getrapt, al was dat bijna niet te zien voor de ref.quote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Valencia niet een van zijn vele kansen afmaakt.
Las al weer dat heel Real zich boos maakt op de scheidsrechter over de zoveelste schwalbe van Ronaldo.
Wat ooit een grote club was die vele prijzen won glijdt steeds verder en verder en verder weg.
Over 3 weken weer de halfjaarlijkse vernedering ondergaan bij Barca en de prijzen zijn weer verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |