Jij bent nog wel hypocriet genoeg om dat gejank en gehuil van valencia goed te keuren, maar als het bij Real gebeurt heb je als eerst commentaar.quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Real niet gewonnen dus maar weer jammeren om andere teams. Wat een triest figuur ben jij zeg.
Huh wat? Nee, ik vind Real en Barca eigenlijk allebei kankerclubs van de hoogste orde. Maar ik kijk toch wel liever naar Real Madrid.quote:
Die zijn flink afgezakt inderdaad. Ik hoop dat Villarreal nu niet dezelfde kant op gaat, daar loopt het ook totaal niet meer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Groninger. het volgende:
In 2000 werd Deportivo La Coruña nog kampioenWaar zijn die nu, 1 lager toch?
quote:
thanksquote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Valencia in '04
Edit: 2004 dus, voor je denkt dat ik 1904 bedoel.
Das Phantomquote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Groninger. het volgende:
In 2000 werd Deportivo La Coruña nog kampioenWaar zijn die nu, 1 lager toch?
Ja inderdaad dat gaat ook niet best....quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die zijn flink afgezakt inderdaad. Ik hoop dat Villarreal nu niet dezelfde kant op gaat, daar loopt het ook totaal niet meer.
Barca en Real zijn beidequote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Briljante wedstrijd zeg. Valt me op dat de amusementswaarde bij Real eigenlijk altijd hoger ligt dan bij het zielloze rondgetik van de bal in Barcelona.
Ook nog Bayern in de CL.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, Real heeft nog wel een moeilijker programma dan Barcelona.
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke. Barcelona heeft Real thuis, Malaga thuis en daar blijft het wel bij. Het kan dus nog alle kanten op.
Leuke ploeg + dito filosofiequote:
Tegen Atletico misschien wat moeilijkheden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke.
We zullen zien.quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tegen Atletico misschien wat moeilijkheden.
De rest? Easy...
Interessant.quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Real moet nog tegen Ath. Madrid uit, Ath. Bilbao uit, Sevilla thuis, Barca uit en volgens mij vergeet ik nog een moeilijke. Barcelona heeft Real thuis, Malaga thuis en daar blijft het wel bij. Het kan dus nog alle kanten op.
quote:
Op je PS3 misschienquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha 4 punten, Barca gaat nog kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |