Wat een geweldige wedstrijd gisteravond! Valenz!

Dacht dat mijn hart het zou begeven op het einde, we hadden gewoon nog kansen om te winnen in Madrid, dat had ik eigenlijk totaal niet verwacht.
Guaita speelde sterk, maar veel reddingen waren ook meer geluk dan wijsheid, veel ballen kreeg hij op zich, tegen zich of hij deed maar wat dat toevallig goed uitpakte. Real had meer pech met de afwerking dan dat Guaita zo super stond te keepen. Ik voelde al vanaf minuut 70' dat Real niet meer zou gaan scoren, het was er de wedstrijd gewoon niet naar. Ik hoopte nog op een 0-1 maar dat mocht helaas niet baten, ook wij kwamen niet tot scoren. Ik denk dat als we waren begonnen met Soldado we echt drie punten mee naar huis hadden genomen.
Man van de wedstrijd was voor mij Topal, wat speelde die baas goed zeg

. We moeten deze lijn gewoon doortrekken en die derde plek halen.
Pepe verdiend weer de '

' van de avond. Wat een gast zeg.
Probleem van Real werd gister toch wel weer heel duidelijk, teveel spelers die voor eigen succes gaan en een te licht ontvlambare selectie. Als het niet lukt zoals je wilt is het juist dan de kunst om de rust te bewaren, dat kan Real dus totaal níet en het helpt ook niet bepaald om dan een trainer te hebben dit enkel al 10.000 kcal verbrand per wedstrijd door kwaade en gefrustreerde gebaren te maken aan de zijlijn, dat brengt enkel nog meer onrust in het team.
Voor mij is het verdere verloop van de competitie nu ook duidelijk, Real gaat sowieso nog punten verspelen met hun programma dat ze voor de boeg hebben. Barca wordt kampioen en Real tweede. In Camp Nou is er gewoon NO WAY dat Real wint. Als Barca naar kunnen speelt zou het zelfs zo weer 5-0 kunnen worden.
Overigens zie ik Real ook nog niet maar zo winnen van Bayern, dat wordt me nog wat hoor, ik geef Bayern best kans met Robben en Ribéry in vorm.
quote:
Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef Pedroso het volgende:Jammer dat Valencia niet een van zijn vele kansen afmaakt.
Las al weer dat heel Real zich boos maakt op de scheidsrechter over de zoveelste schwalbe van Ronaldo.
Wat ooit een grote club was die vele prijzen won glijdt steeds verder en verder en verder weg.
Over 3 weken weer de halfjaarlijkse vernedering ondergaan bij Barca en de prijzen zijn weer verdeeld.
Ik ben blij dat de scheids niet floot, maar het was in principe gewoon een penal. Ronaldo wordt op zijn hakken getrapt, al was dat bijna niet te zien voor de ref.
Verder klets je ook onzin, Real doet het geweldig, als Barca er niet was hadden ze al een paar jaar bijna alle prijzen binnen weten te halen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 12:12:30 ]