je moet dan wel een auto hebben. De omgeving daar gaat de komende twee jaren flink op de schop. Spoorwegovergang daar verdwijnt daar en wordt vervangen door enkele tunnels.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wirdum is sowieso niet zo handig denk ik
het wordt in het project Haak om Leeuwarden meegenomenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze hebben ook weer geld teveel geloof ik?
nee dat ze t lokaaltsje weer willenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het wordt in het project Haak om Leeuwarden meegenomen
Leuk hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef mrbob19 het volgende:
Hey mensen,
Ik schiet geen foto's maar filmpjes. Dit is opgenomen tijdens mijn weekendje Luxemburg (2 weken geleden)
oh dat. Mooi toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dat ze t lokaaltsje weer willen
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh dat. Mooi toch?
Beter dan die stoomfluit op biobrandstof
er is behoorlijk wat opgebroken jaquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]nja en Prutsrail / NS doen moeilijk?
uh hallo? dr ligt toch geen spoor meer?
euh.. Dat is het leuke, dat franse spul is ergens in Frankrijk opgenomen (zou niet precies weten waar), Belgiesche treintjes bij Athus en de 1e br181 bij Wasserbillig, waar het duitse spul is opgenomen weet ik ook niet, eigenlijk gewoon domweg zo veel mogelijk de spoorlijn gevolgd, omdat we zo snel mogelijk een nieuwe spotplek moesten vinden voor de volgende Luxemburg IC...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk hoorGoede kwaliteit ook
![]()
Alleen ehm, zet er ook eens bij waar het is en wat we zien? "RegionalBahn naar Wiltz bij Michelau" heb ik wel gezien bijvoorbeeld, verder wat Frans spul tussen denk ik Bettembourg en Zoufftgen in of...?
Het betaalt genoeg, maar niet zó veel.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eh, heren... Ik verdien niet genoeg voor een huis van drie ton, hoor.En ik werk in Groningen, dus dan zijn Leeuwarden en Wirdum niet zo handig.
te weinig om van te leven, te veel om van dood te gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het betaalt genoeg, maar niet zó veel.
Dan is zelfs de 8 sneller, hoewel in spitsquote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Fixers het volgende:
De stopper naar Den Bosch zit ook lekker vol. En staat vooral stil. Utrecht CS - Utrecht Lunetten in 21 minuten. ;') We zijn al te laat vertrokken wegens logische problemen.
NS stuurt je ook gewoon die kant op in Utrecht Centraalquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef greavy het volgende:
Connexxion heeft vandaag de pendel Amersfoort-Barneveld Centrum eruit geknikkerd om met 2x Protos op Amersfoort-Ede Wageningen te kunnen reizen. Er zijn erg veel omreizende reizigers.
doen ze goed, alleen jammer dat ze dan geen zesde protos hebben die er helaas ook niet meer komt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef greavy het volgende:
Connexxion heeft vandaag de pendel Amersfoort-Barneveld Centrum eruit geknikkerd om met 2x Protos op Amersfoort-Ede Wageningen te kunnen reizen. Er zijn erg veel omreizende reizigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |