Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.quote:
Godver dude, ik moest lachenquote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Ik mis de grap denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taartquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
We hebben een high tea gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taart
quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.
Haha, ik kan die grap nu maken
Opzouten met je surrogaat-zoete fake soul hoerenmuziekquote:
Nice one, high tea is leukquote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een high tea gedaan.
Like a sir.
[..]Arme twi.
Tittytimequote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Tittytime?quote:
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Jij hebt toch een heel rek vol daar?quote:
Hmmm....ik weet niet precies hoe ik dat kan doenquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel rek vol daar?
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?
Als Achterhoekers onder elkaar
Dan ga ik ook maar eens aan het werkquote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
"The wolf pack is back"quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens aan het werk
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
Nee... ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.
Dat lijkt mij leukquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En toen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?
En mijn antwoord: Vake bu-j te bange
Als in: daag me niet uit
Ask Cassandra87quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Praten mensen echt zo, of is dat alleen voor de lol en switch je daarna weer naar ABN?
De rest is geschiedenisquote:
Die ken ik niet dus vertelquote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ask Cassandra87
[..]
De rest is geschiedenis
het is hier inderdaad gezelligquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeksquote:
Nee, helaas.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
pff kan iemand me uitleggen hoe je verliefdheid herkent?
Geen idee?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij je zelf of bij iemand anders?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.quote:
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:quote:Op zondag 8 april 2012 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.
Geen ervaring mee, sorry.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeks
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:
Dat voel je vanzelf.
Daar is je oplossing toch al.quote:Op zondag 8 april 2012 20:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.
Maar dat ben ik lekker aan het verdoven met bier!
Ach al die waarschuwingen vooraf, doe het niet ga er niet heen, laat het los en jullie kunnen niet samen, kom niet aan als het mis gaat. En dan toch doen.quote:
Wijzen woorden werden gesproken.quote:
Waarom niet? Verboden liefde is wel heel erg 1426 vind ik.....quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
En ik durf het verhaal gewoon bijna niet uit de doeken te doen, niet bij mn vrienden niet bij mn ouders niets.
Nog een keer dan maar.quote:Op zondag 8 april 2012 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach al die waarschuwingen vooraf, doe het niet ga er niet heen, laat het los en jullie kunnen niet samen, kom niet aan als het mis gaat. En dan toch doen.
Ik weet het niet meer man. Verdoven is de enige oplossing momenteel
Nah meer schaamte over mn situatie momenteelquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Verboden liefde is wel heel erg 1426 vind ik.....
quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat helpt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.
Maar dat ben ik lekker aan het verdoven met bier!
quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zou je ook eens moeten doen.quote:
Dat is in z´n geheel aan jou natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah meer schaamte over mn situatie momenteel
nouja ik ga wel even wat vertellen, misschien dat ik toch wat langer blijf hangen in dit topic
Mijn kater denkt daar toch anders overquote:
We zijn hier wel wat gewendquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah meer schaamte over mn situatie momenteel
nouja ik ga wel even wat vertellen, misschien dat ik toch wat langer blijf hangen in dit topic
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kater denkt daar toch anders over
[..]
We zijn hier wel wat gewend
Mag ik even vragen hoe oud je bent?quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Zit in therapie, en dat is niet voor niets. Een jaar geleden heb ik een drugspsychose gehad en ben daar vrij goed van hersteld
Nu zit ik in een groep met 8 vrouwen en ik, man.
Nu zit daar dus ook een super mooi meisje bij waar ik van de week langs ben geweest. Dit is tegen alle regels in. Naast therapie mogen we elkaar niet ontmoeten. Het was echt super en dat vond zij ook.
Alleen de dagen erna waren wat raar, we kunnen er dus niet over praten. Juist wanneer je in therapie bent moet je daar over praten. Dit voelt niet goed en dinsdag gooien we het op tafel.
Gisteren ben ik er nog even geweest en we zijn beiden in de war, weten niet wat we voelen en hoe we dit moeten oplossen. Gewoon kloten, ergens kan dit niet, ergens voelt het erg goed om bij haar te zijn en ergens zegt mijn verstand dat dit het domste is wat ik ooit ga doen.
Ze heeft ook nog eens een kind, en hoe hard ik dat ook probeer uit mn kop te zetten, telkens zie ik mijzelf een balletje trappen met dat jong. Echt wat een kutsituatie, ik moet aan mijzelf werken niet met haar en haar kind bezig zijn. Dit slaat helemaal nergens op.
Dixie
quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.
Dat klinkt als een complexe situatie...quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Zit in therapie, en dat is niet voor niets. Een jaar geleden heb ik een drugspsychose gehad en ben daar vrij goed van hersteld
Nu zit daar dus ook een super mooi meisje bij waar ik van de week langs ben geweest. Dit is tegen alle regels in. Naast therapie mogen we elkaar niet ontmoeten. Het was echt super en dat vond zij ook.
Alleen de dagen erna waren wat raar, we kunnen er dus niet over praten. Juist wanneer je in therapie bent moet je daar over praten. Dit voelt niet goed en dinsdag gooien we het op tafel.
Gisteren ben ik er nog even geweest en we zijn beiden in de war, weten niet wat we voelen en hoe we dit moeten oplossen. Gewoon kloten, ergens kan dit niet, ergens voelt het erg goed om bij haar te zijn en ergens zegt mijn verstand dat dit het domste is wat ik ooit ga doen.
Ze heeft ook nog eens een kind, en hoe hard ik dat ook probeer uit mn kop te zetten, telkens zie ik mijzelf een balletje trappen met dat jong. Echt wat een kutsituatie, ik moet aan mijzelf werken niet met haar en haar kind bezig zijn. Dit slaat helemaal nergens op.
Dixie
Ok thnx.quote:
Nee dan gaat die nog harder mauwenquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.
Pff moeilijk. Sterkte ermee.quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Dixie
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan gaat die nog harder mauwen
[..]
Pff moeilijk. Sterkte ermee.
Een zeer rustige man.quote:Op zondag 8 april 2012 19:53 schreef twi het volgende:
Wat ben jij trouwens, DG? Een kenau of een muurbloempje?
Codependancy.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?
Ik weet het niet meer, vooral na al die waarschuwingen vooraf. Dat vrienden zeggen: doe dit nou niet, je gaat je zo in problemen brengen, en dan toch doen. Echt waarom...?
Kende de aandoening niet maar heb er zeker overeenkomsten mee, ik ga me inlezen. Bedankt.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kende de aandoening niet maar heb er zeker overeenkomsten mee, ik ga me inlezen. Bedankt.
Bij twijfel niet doen. Wat zegt je gevoel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?
Ik weet het niet meer, vooral na al die waarschuwingen vooraf. Dat vrienden zeggen: doe dit nou niet, je gaat je zo in problemen brengen, en dan toch doen. Echt waarom...?
mn gevoel zegt dat ik zo op de fiets stap en er weer langs gaquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen. Wat zegt je gevoel?
Hoe blij?quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met wat persoonlijke informatie van DG
Aan de ene kant zegt je gevoel run Forest run en de iedereen die je kent ook. Maar aan andere kant vindt je haar wel leuk. Wie weet kan het ook wel werken. Als jullie beiden weten waarmee jullie bezig zijn. Ik zou kijken wat er gebeurd als jullie op de groep er over praten en het wellicht toch een kans geven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
mn gevoel zegt dat ik zo op de fiets stap en er weer langs ga
mn ratio zegt: STOP DEZE HANDEL SUKKEL!
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef kiekjesdief het volgende:
tijdens therapie gebeuren er veel dingen met jezelf en je gevoelens jegens de therapeut en groepsleden. Het zou eerlijk naar jezelf maar ook vooral naar haar zijn als je het invriest tot de therapie echt afgerond is.
Misschien door de medicijnen van jou?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.
Nou, door dus voorlopig dus niet je piemel in haar doos te willen stoppenquote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.
Is dit poëzie??quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef kiekjesdief het volgende:
weten en begrijpen is het zien en beheersbaar krijgen, ga lezen wat je eerder is aangereikt
realiseer je dat nu iets starten de basis misschien wel zwak maakt.
moet jij niet paosvuur aan blaozen en brommers kieken?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat hebben ze heul niet op Maltaquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
moet jij niet paosvuur aan blaozen en brommers kieken?
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, door dus voorlopig dus niet je piemel in haar doos te willen stoppen
Dat vond je kater toch niet leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben ze heul niet op Malta![]()
Ik zit hier aan het bier en blackmetal
Dat lijkt mij ook niet altijd even verstandig. Daardoor komt het waarschijnlijk ook dat je nu die therapie volgt neem ik aan.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.
Daarom zeg ik het maar ffquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.
NIET op de fiets stappen, dat is zo makkelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
Maar kan toch ook niet, hoezo stop je een gast bij 8 vrouwen. Dat kan toch ook niet goed gaan.
Ja inderdaad ik zou een klacht indienenquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
Maar kan toch ook niet, hoezo stop je een gast bij 8 vrouwen. Dat kan toch ook niet goed gaan.
Die begint morgen pas te mauwenquote:
Maar heb je nog wat input, zal eens een berichtje gaan sturen en nu tolereer ik geen reactie natuurlijk nietquote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje zou zeggen, "Ik krijg er een stijfje van"
Ja heb geen rem op dingen, klopt. Verslaving willen ze het niet noemen maar wle inderdaad dat ik zwaar impulsief ben. ach heb het contact vandaag even afgeslagen maar morgen moet ik er sowiesie even langs om te bespreken hoe we het de groep gaan vertellen. Gaan we weer.quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet altijd even verstandig. Daardoor komt het waarschijnlijk ook dat je nu die therapie volgt neem ik aan.
Input voor Alina? Nouja, zoals je misschien weet is het versieren van meisjes nu niet m'n allersterkste punt. Dus ik denk dat je je niet voor een tweede keer op mijn hulp moet beroepen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar heb je nog wat input, zal eens een berichtje gaan sturen en nu tolereer ik geen reactie natuurlijk niet.
Heb je iemand die je vertrouwd? Praat er met hem/haar over voor je naar haar toe gaat. Neem die persoon eventueel mee naar dat gesprek. Zeg dit wel tegen haar dat je dit doet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja heb geen rem op dingen, klopt. Verslaving willen ze het niet noemen maar wle inderdaad dat ik zwaar impulsief ben. ach heb het contact vandaag even afgeslagen maar morgen moet ik er sowiesie even langs om te bespreken hoe we het de groep gaan vertellen. Gaan we weer.
sms.quote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja heb geen rem op dingen, klopt. Verslaving willen ze het niet noemen maar wle inderdaad dat ik zwaar impulsief ben. ach heb het contact vandaag even afgeslagen maar morgen moet ik er sowiesie even langs om te bespreken hoe we het de groep gaan vertellen. Gaan we weer.
Haha, wat maakt dat uit?quote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Input voor Alina? Nouja, zoals je misschien weet is het versieren van meisjes nu niet m'n allersterkste punt. Dus ik denk dat je je niet voor een tweede keer op mijn hulp moet beroepen.
Ja een vriend, maar die heeft me gewaarschuwd en wilde geen gezeik achteraf. Houdt het op he.quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je iemand die je vertrouwd? Praat er met hem/haar over voor je naar haar toe gaat. Neem die persoon eventueel mee naar dat gesprek. Zeg dit wel tegen haar dat je dit doet.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja een vriend, maar die heeft me gewaarschuwd en wilde geen gezeik achteraf. Houdt het op he.
Ben net zo oud als jou maar op die leeftijd word het langzaam maar zeker tijd om alles op de rit te krijgenquote:
Ja besef ik maar al te goed. Maar doet niets af aan de situatie natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben net zo oud als jou maar op die leeftijd word het langzaam maar zeker tijd om alles op de rit te krijgen
Het burgerlijke.quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
En wat is op de rit krijgen, jezelf conformeren aan een burgelijk 9-5 bestaan? Word er bijna misselijk van.
Dat zeg ik niet maar weet wel dat bijna iedereen een 9-5 bestaan heeft... Als je daar net als mij buiten valt word het lastigquote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
En wat is op de rit krijgen, jezelf conformeren aan een burgelijk 9-5 bestaan? Word er bijna misselijk van.
Moeilijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja een vriend, maar die heeft me gewaarschuwd en wilde geen gezeik achteraf. Houdt het op he.
Ik zie de connectie met een 9-5 bestaan niet?quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar weet wel dat bijna iedereen een 9-5 bestaan heeft... Als je daar net als mij buiten valt word het lastig
Past wat meer bij me dan een kenau?quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging, ik waag nog een poging en jij doet je best om bijvoorbeeld contact te leggen met deze dame. Die past ook wat meer bij je.
Dat hoeft toch niet perse. Maar een leven met een stabiel inkomen is wel wenselijk inderdaad. Dat jij dit misschien burgerlijk vindt, het maakt het wel makkelijker een stabiel inkomenquote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
Nee, zorgen dat je in orde bent, Dat je een toekomst voor ogen hebt. Dat het puberale er wat uit is.quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
Daar gaan mijn kansen..quote:Op zondag 8 april 2012 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben eigenlijk wel klaar met buitenlandse vrouwen.
Ja maar snap het niet helemaal weet je, ergens moet je je problemen oplossen binnen zon therapie. Dan klikt het als een dolle met zo'n meid en ga je daar wat mee doen, maar dan mag dat weer niet.quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijkergens heeft die vriend misschien wel gelijk en je kan ook niet van iedereen verwachten dat ze je kunnen steunen met alles. Maar meer dan het advies doe iets wel of juist niet zou soms wel gewenst zijn.
Misschien heel moraalistisch van mij iedereen verdient kansen op een leuk leven dus je moet "problemen" niet uit de weg gaan. En niet omdat iemand "bagage" heeft op voorhand al zeggen dit gaat nooit wat worden. Maar het toch proberen.
Ergens vind ik het je het moet proberen. Eerst er voor zorgen dat jullie beide een stabiel leven hebben en dan kijken of er nog iets waarop jullie een relatie kunnen bouwen. Dus voor nu afstand nemen en je eigen problemen oplossen en zij die van haar en daarna kijken of er nog iets is.
Dat heb ik nu ook... maar daar is niets burgelijks aanquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse. Maar een leven met een stabiel inkomen is wel wenselijk inderdaad. Dat jij dit misschien burgerlijk vindt, het maakt het wel makkelijker een stabiel inkomen
Afblijven is geen eis die onmogelijk voldaan kan worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe kom je ern dan weer bovenop wanneer ze alleen maar eissen stellen waaraan je niet kunt voldoen. Weet het niet hoor, maar morgen ga ik er denk ik wel weer langs, ongeacht wat iedereen zegt. Disnsdag moeten we het toch vertellen.
Maar wel "Op de rit" Ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook... maar daar is niets burgelijks aan
Vertel, hier steekt natuurlijk een verhaal achter.quote:Op zondag 8 april 2012 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben eigenlijk wel klaar met buitenlandse vrouwen.
Nah is zo, maar soms kan ik gewoon niet voldoen aan regeltjes. Wel een probleem in mij, ik weet het.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afblijven is geen eis die onmogelijk voldaan kan worden.
Kut.quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah is zo, maar soms kan ik gewoon niet voldoen aan regeltjes. Wel een probleem in mij, ik weet het.
Dan kom ik weer lekker kort door de bocht, regels zijn er om te breken anders nietquote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah is zo, maar soms kan ik gewoon niet voldoen aan regeltjes. Wel een probleem in mij, ik weet het.
Nee. Niet altijd.quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan kom ik weer lekker kort door de bocht, regels zijn er om te breken anders niet
Ja en kreeg feedback van psychiater: ik was te braaf. Nou daar ga je hoor!quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan kom ik weer lekker kort door de bocht, regels zijn er om te breken anders niet
Jij denkt natuurlijk weer gelijk aan het wetboek.quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
The fuck..quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja en kreeg feedback van psychiater: ik was te braaf. Nou daar ga je hoor!
Het woord therapie alleen alquote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee. Niet altijd.
Bij een therapie zijn die er niet voor niks.
Wat is dat dan weerquote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja en kreeg feedback van psychiater: ik was te braaf. Nou daar ga je hoor!
De wet politie klopt vanzelf wel aan als ze me nodig hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk weer gelijk aan het wetboek.
Ja beetje wel he, begrijp er ook nog steeds niet van. maar van braafheid is geen sprake, ja kan me heel netjes opstellen, maar dat is een image, geen karakter.quote:
Het is doorgaans ver weg, het buitenland.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Vertel, hier steekt natuurlijk een verhaal achter.
Limburg is buitenlandquote:
Ach ja die regeltjesquote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar snap het niet helemaal weet je, ergens moet je je problemen oplossen binnen zon therapie. Dan klikt het als een dolle met zo'n meid en ga je daar wat mee doen, maar dan mag dat weer niet.
Hoe kom je ern dan weer bovenop wanneer ze alleen maar eissen stellen waaraan je niet kunt voldoen. Weet het niet hoor, maar morgen ga ik er denk ik wel weer langs, ongeacht wat iedereen zegt. Disnsdag moeten we het toch vertellen.
Ja je moet eens per paar maand een evaluatie raport bespreken met je groep, daaruit kwam dat ik alle regeltjes te braaf opvolgde en te braaf was.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het woord therapie alleen al
[..]
Wat is dat dan weer
[..]
De wet politie klopt vanzelf wel aan als ze me nodig hebben
Het is een goede oefening twi... ga de uitdaging eens aan met jezelf.quote:
Kennelijk niet buitenland genoegquote:
Omdat je het uiteindelijk zelf zult moeten doen... Als ik zelf verder zou gaan met die meuk ging ik helemaal de vernieling in dus ben blij dat ik er niets meer mee van doen hebquote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja je moet eens per paar maand een evaluatie raport bespreken met je groep, daaruit kwam dat ik alle regeltjes te braaf opvolgde en te braaf was.
En wat is er mis met therapie dan?
Als er heel hard voor werken...quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Sommigen kunnen er door geholpen worden, mits ze er voor werken.
Heel veel dingen kun jezelf doen wat je uiteindelijk veel meer inzicht geeftquote:
Been there, done that. Geen zin om er verder over te vertellenquote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een goede oefening twi... ga de uitdaging eens aan met jezelf.
Therapie. Meisje. Mag niet.quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef kree het volgende:
eeey wat is dit nou weer allemaal, klinkt zwaar allemaal.
En best klote ook![]()
Iemand die even het verhaal van b4kl4p kan samenvatten?
Noem jij Limburg dan niet buitenland? Historisch gezien hoort Limburg helemaal niet bij Nederland.quote:
Not sure if..quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem jij Limburg dan niet buitenland? Historisch gezien hoort Limburg helemaal niet bij Nederland.
Jongen ik ben auti daarom dusquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het uitleggen van de grap.
Wat?quote:
Autisme heeft niets met zwakzinnigheid te maken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongen ik ben auti daarom dus![]()
Misschien moet ik daarvoor eens een therapie gaan. Of pillen gaan slikken
Omdat therapie.quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Oh das wel heel kort
Maar waarom geen meisje?
Right!quote:Op zondag 8 april 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongen ik ben auti daarom dus![]()
Misschien moet ik daarvoor eens een therapie gaan. Of pillen gaan slikken
Ja die had ik begrepen hoor, nouja wil er niet over doorvragen want het is natuurlijk al verteld en ik wil niet toegeven dat ik te lui ben om het hele topic terug te lezenquote:
des al niet te min.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die had ik begrepen hoor, nouja wil er niet over doorvragen want het is natuurlijk al verteld en ik wil niet toegeven dat ik te lui ben om het hele topic terug te lezen
Des al niet te min lijkt het me vrij kut als je iemand echt leuk vindt en het is wederzijds dat het dan niet mag door therapie.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
des al niet te min.
die moet ik even quoten voor de mooiheid
Which is a rather nice way of saying: hebbienoggeneukt?quote:
Nein. Dat vraag ik wel gewoon zo.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Which is a rather nice way of saying: hebbienoggeneukt?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef b4kl4p het volgende:
Ach laat maar man, denk dat ze haar keuze wel gemaakt heeft. Dit wordt het niet, ik spreek haar aan en ze gaat weg zonder wat te melden. Morgen maar eens kijken of ik haar nog kan spreken.
ojeeee haha gaan we.quote:
Wellicht maakt ze de juiste keuze voor jou.quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee geensnap niets van wijven die je ontwijken. haha
Doe dat dan ookquote:
Daar weet ik het antwoord sowieso wel op, hoef ik niet te vragenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Been there, done that. Geen zin om er verder over te vertellen
Ik heb serieus geen idee wat je bedoeld.quote:
Toch kan het prima samen gaan. Ik ben echt niet zo heel intelligent. Het is niet dat ik op de Uni heb gezeten ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Autisme heeft niets met zwakzinnigheid te maken.
Therapie wel. Pillen lossen mijn problemen niet. Alhoewel de pil van Drion welquote:
Ja misschien wel, misschien voor haarzelf en misschien vind ze me sowieso maar een kneus. Nee is niet zo maar dit is weer mijn kutbrein dat alleen in extremen kan denken. Kut, morgen ff zien of ik haar kan bereiken maar ontwijken zou echt fucking dom zijn. Wil haar sowieso nog even spreken voordat we weer in therapie gaan.quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wellicht maakt ze de juiste keuze voor jou.
Dus ja,
Dat laastequote:Op zondag 8 april 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wat je bedoeld.
[..]
Toch kan het prima samen gaan. Ik ben echt niet zo heel intelligent. Het is niet dat ik op de Uni heb gezeten ofzo
[..]
Therapie wel. Pillen lossen mijn problemen niet. Alhoewel de pil van Drion wel
Succes en sterkte met deze kutsituatatiequote:Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja misschien wel, misschien voor haarzelf en misschien vind ze me sowieso maar een kneus. Nee is niet zo maar dit is weer mijn kutbrein dat alleen in extremen kan denken. Kut, morgen ff zien of ik haar kan bereiken maar ontwijken zou echt fucking dom zijn. Wil haar sowieso nog even spreken voordat we weer in therapie gaan.
Serieus 1 pil en je hebt nooit meer last van welke kwaal of probleem dan ookquote:
Ik zou met jullie nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
Ja wanneer is de pil van drion meet? Met zn alleen het loodje leggen, lijkt me wel gezellig.
Even wachten tot december mattie.quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
Ja wanneer is de pil van drion meet? Met zn alleen het loodje leggen, lijkt me wel gezellig.
Denk dat ik hier nu snel moet wegwezenquote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
Mits ik daarvoor dampende seks mag hebben met .....quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef b4kl4p het volgende:
Waar, maarja je weet nooit wat de toekomst nog gaat brengen toch?quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serieus 1 pil en je hebt nooit meer last van welke kwaal of probleem dan ook
Dus jij komt niet, jammer hoorquote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou met jullie nog niet dood gevonden willen worden.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou met jullie nog niet dood gevonden willen worden.
Nee inderdaad. Dat zou ik ook niet willen weten eigenlijk wat de toekomst gaat brengenquote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
Waar, maarja je weet nooit wat de toekomst nog gaat brengen toch?
Wie hou je nou voor de gekquote:Op zondag 8 april 2012 22:31 schreef kree het volgende:
neuken met het buurmeisje is nog niet eens in het zicht.
Haha is ook niet m'n doel voor nu, beter leren kennen wel
Nodig jij dan ook je 15 jarige msn sletje uit?quote:Op zondag 8 april 2012 22:36 schreef kree het volgende:
1 grote orgie en daarna allemaal van onze problemen afx100
Ja ik weet het, zou nu moeten aankloppen eigenlijk maar ik ben gewoon niet zo'n jager om het zo maar te zeggen.quote:
Is geen sletje hoorquote:Op zondag 8 april 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nodig jij dan ook je 15 jarige msn sletje uit?
Zij hoeft die pil ook niet te slikkenquote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Is geen sletje hoor
Ze is wel leuk.
En die heeft alle kansen nog liggen dus voor een Drion meet... euh nee laat maar
Nouquote:Op zondag 8 april 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij hoeft die pil ook niet te slikkenjij gaat haar batsen en je buuf ook en daarna slik jij die pil. Nog andere dingen die je wilt doen voor je gaat sterven?
Hahaquote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou
hahaha kan erom lachen maar nee en nee en nee, zo wanhopig ben ik nou ook nog weer niet
Gast, dat met die pil is nu gewoon niet grappig meer ok?quote:Op zondag 8 april 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij hoeft die pil ook niet te slikkenjij gaat haar batsen en je buuf ook en daarna slik jij die pil. Nog andere dingen die je wilt doen voor je gaat sterven?
ooh dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 8 april 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Gelukkig ik ook niet. Ik zou veel liever wat liefde, aandacht, intimiteit hebben/krijgen dan een meaningsless seks.
Dat maakt niet uit, alles op z'n tijd en in het juiste tempo. En als het goed zit dan is dat ook haar tempo dus no biggy. Maar je wil dus echt wel jouw ding in haar ding stoppen, duhuhquote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zou nu moeten aankloppen eigenlijk maar ik ben gewoon niet zo'n jager om het zo maar te zeggen.
En ze had ook nog eens nachtdiensten, komt wel hoor.
Ik hoop maar op een makkelijk moment ipv geforceerd te gaan doen, dat past meer bij me.
Gewoon spontaan.
Maarja aan de andere kant gooi ik er misschien wel mn kansen mee weg
Nee kijk, ik kan niet eens zeggen of het goed zit.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, alles op z'n tijd en in het juiste tempo. En als het goed zit dan is dat ook haar tempo dus no biggy. Maar je wil dus echt wel jouw ding in haar ding stoppen, duhuh
Anders neem het serieusquote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gast, dat met die pil is nu gewoon niet grappig meer ok?
Aan de ene kant wil ik heel graag seks liever vandaag nog dan morgen maar aan de andere kant zijn die andere dingen eigenlijk veel belangrijker en die wil ik liever dan seksquote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
ooh dat ben ik helemaal met je eens.
Zou me misschien nog wel lukken ook hoor een avond seks als ik er mn best voor deed.
Maar ja (en daar ga ik weer) ik zoek daar niet naar
Wil wel seks, maar eigenlijk eerst liefde
Joh, ik val in herhaling hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders neem het serieus
[..]
Aan de ene kant wil ik heel graag seks liever vandaag nog dan morgen maar aan de andere kant zijn die andere dingen eigenlijk veel belangrijker en die wil ik liever dan seks
Oh dat is niet zo moeilijk hoor. Alhoewel misschien was ik wel serieus. Wie zal het zeggen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dit in godsnaam je bek uit.
Snarfquote:
quote:
was perongeluk jahquote:
wat heeft DG nu weer gedaan....? (of hoever moet ik terugscrollen..?)quote:
Zekerquote:Op zondag 8 april 2012 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
Joh, ik val in herhaling hoor.
Maar je weet ik had met nieuwjaar voor het eerst seks op fucking mn 28e.
En was het leuk?
Jaaaaaah
En waar denk ik nu aan terug nu het uit is....
Juist niet de seks hoor
Natuurlijk wel, hahaha. Hij is niet zo gek. Overigens is die actie wel weer iets voor de andere users uit dit topic.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben haast bang dat dit geen getroll is
russische hoertje wou die importerenquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat heeft DG nu weer gedaan....? (of hoever moet ik terugscrollen..?)
Okequote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
russische hoertje wou die importeren
quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
een hond kan prima op 3 poten... maar als ze echt ondraaglijke pijn heeft dan is dat weer eenafweging die je moet maken... heeft ze meer pijn dan dat ze geniet, dan zou ik niet egoisitisch zijn, maar voor welzijn van beestje kiezen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef kree het volgende:
Marba, nou effe een gewetensvraagje aan jou.
Je weet wij hebben die twee honden (of ja mn moeder meer)
Nu heeft die ouwe onwijs last van z'n poot meerdere kuren gehad weet ik veel.
Maar het knapt niet lekker op.
M'n moeder wil haar laten inslapen als het niet meer gaat op 4 poten.
En ik heb zoiets van een hond kan prima lopen met 3 poten.
Wat denk jij?
nee dat was de vraag niet oversekt?quote:Op zondag 8 april 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okeop zijn russisch kan best lekker zijn
oh wacht dat was niet de vraag
nog steeds... daar was hij vanmiddag (en weken terug) ook al mee bezig...quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
ja naar dat vieze wijf is toch een scammer maar volgens DG heeft iedereen weer eens ongelijk verrekte aap dat het isquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog steeds... daar was hij vanmiddag (en weken terug) ook al mee bezig...
en dan vind hij ons triste als we briefjes sturen naar buurvrouwen enzo....
een bruid kopen getuigd zeker wel van een flinke dosis sociaal talent
quote:Op zondag 8 april 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okeop zijn russisch kan best lekker zijn
oh wacht dat was niet de vraag
Hij is niet serieus man. Onnozele mensen hier soms.quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog steeds... daar was hij vanmiddag (en weken terug) ook al mee bezig...
en dan vind hij ons triste als we briefjes sturen naar buurvrouwen enzo....
een bruid kopen getuigd zeker wel van een flinke dosis sociaal talent
ach zullen we hem .. puur voor de fun.. aanmoedigen het te doen... zit hij straks met een dure hoer opgescheept die er lang niet zo uitziet als op t plaatje gna-gnaquote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
ja naar dat vieze wijf is toch een scammer maar volgens DG heeft iedereen weer eens ongelijk verrekte aap dat het is
Ja inderdaad maar ben wel een beetje gehecht aan die hond ookal is het een mormel.quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een hond kan prima op 3 poten... maar als ze echt ondraaglijke pijn heeft dan is dat weer eenafweging die je moet maken... heeft ze meer pijn dan dat ze geniet, dan zou ik niet egoisitisch zijn, maar voor welzijn van beestje kiezen.
Maar zou eerst gewoon pijstillers gebruiken en het een tijdje aankijken... minimaal een maand (evt foto laten maken)
Nee, ik ben autistquote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
nee dat was de vraag niet oversekt?
ja het is vriendje...quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is niet serieus man. Onnozele mensen hier soms.
staat er dadelijk een vent van 2 meter voor zijn neusjequote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach zullen we hem .. puur voor de fun.. aanmoedigen het te doen... zit hij straks met een dure hoer opgescheept die er lang niet zo uitziet als op t plaatje gna-gna
Van DG kan je zulke dingen best verwachten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is niet serieus man. Onnozele mensen hier soms.
Ooit gedaan? Russische neuken?quote:
Schuif het daar maar weer opquote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ben autisten neem dingen letterlijk. Ik zie Russische en denk gelijk aan Russische neuken. En dat is best lekker mits de deerne grote borsten heeft
)
een hond kan zichzelf prima aanleren op 3 poten te rennen... komt vanzelf goed!Zou alleen niets gaan forceren, dus wel ff aan de lijn houden zodat ze geen rare sprongen gaat maken en wel de rust geven zodat t kan herstellen... misscien gluco..nog wat geven.quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ben wel een beetje gehecht aan die hond ookal is het een mormel.
Maar foto's ed zijn al gemaakt 't is iets erfelijks in de enkel ofzo.
En het gaat goed na medicijnen (weet niet wat)
Maar als je dr weer loslaat dan gaat ze rennen en doen en dan gaat het weer fout, het blijft een jachthond (je hebt de foto gezien toch?)
ook op zijn grieks?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar ik steek hem liever ergens anders
anders is t ook iet op zn russisch... dan ist gewoon je ballen over iemands buik wrijvenquote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ben autisten neem dingen letterlijk. Ik zie Russische en denk gelijk aan Russische neuken. En dat is best lekker mits de deerne grote borsten heeft
)
Nne je lul tussen de tieten van ene dik wijf duwen is dat toch?quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders is t ook iet op zn russisch... dan ist gewoon je ballen over iemands buik wrijven
of misschien moet hij wat langer zijn zakgeld sparen??quote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Als 'ie serieus was, zou 'ie er wel meer werk van gemaakt hebben.
Ja kan er niets aan doen. Als je klachten hebt moet je bij mijn ouders zijn die hebben mij zo gemaaktquote:
Geven of ontvangen?quote:
Nee, van jou over pak 'm beet 10 jaar ongeveer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van DG kan je zulke dingen best verwachten.
Ja klopt, heeft ie al.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een hond kan zichzelf prima aanleren op 3 poten te rennen... komt vanzelf goed!Zou alleen niets gaan forceren, dus wel ff aan de lijn houden zodat ze geen rare sprongen gaat maken en wel de rust geven zodat t kan herstellen... misscien gluco..nog wat geven.
Dat helpt bij de aanmaak van dat slijm tussen de gewrichten
Zo goed was 'r Nederlands niet, dacht ik. Basic Dutch, hè?quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of misschien moet hij wat langer zijn zakgeld sparen??
Of ze mailen hem allemaal terug "met het dubbele bedrag willen we nog niet jouw bruid zijn"
En ik gaf geen neukquote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
dan heb je bij deze geen waarde meer voor mij
Bij mijn ex kon dat inderdaad ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders is t ook iet op zn russisch... dan ist gewoon je ballen over iemands buik wrijven
jij bent verwekt tijdens het russisch neuken... jij jokkert!quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen. Als je klachten hebt moet je bij mijn ouders zijn die hebben mij zo gemaakt
Ik wil geld veel nu. Zoiets?quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zo goed was 'r Nederlands niet, dacht ik. Basic Dutch, hè?
Jij denkt toch niet dat ik dat ooit zal durven vragenquote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij bent verwekt tijdens het russisch neuken... jij jokkert!
dat vertellen ze ooit wel een keer aan de kleinkinderen als ze dement zijnquote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik dat ooit zal durven vragenik hoop iig niet dat ik verwekt ben tijdens voor het zingen de kerk uit
Mooi, dan kan ik voorlopig nog gewone nederlandse schonen neuken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, van jou over pak 'm beet 10 jaar ongeveer.
Dat hoop ik wel ben stiekem wel nieuwsgierig hoe en wanneer ik verwekt benquote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
dat vertellen ze ooit wel een keer aan de kleinkinderen als ze dement zijn
Jij kan geen schonen krijgen. Tenzij je fok meisjes bedoeld.quote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik voorlopig nog gewone nederlandse schonen neuken.
en da snog veel goedkoper (breezer ipv vliegticket) ook en hoef je ook niet mee te trouwenquote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik voorlopig nog gewone nederlandse schonen neuken.
Arm ding.quote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij kan geen schonen krijgen. Tenzij je fok meisjes bedoeld.
Denken dat Mur niet alle dames aan zijn voeten heeftquote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
komt nog wel...quote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ben stiekem wel nieuwsgierig hoe en wanneer ik verwekt ben
en mannenquote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat Mur niet alle dames aan zijn voeten heeft
is dit een soort uitnodiging dat hij je mag versieren>quote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg zal ik zet het wel vertellenquote:
moet je doen als tijdens het kerstdiner als ze met hun partners aan de tafel zitten!quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg zal ik zet het wel vertellen
je moeder en ik waren dronken.. we probeerde de Kamasutra helemaal uit te werken, en toen we in de knoop zaten kon ik mn pielemoos er niet optijd uittrekken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg zal ik zet het wel vertellen
ghehehe jaaaaaaaaaaaa en als ze dan verschrikt opkijken gewoon erbij zeggend at seks heel normaal is, dat jij en je partner ook nog steeds actief zijn!quote:Op zondag 8 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
moet je doen als tijdens het kerstdiner als ze met hun partners aan de tafel zitten!
Blijft beter dan:quote:Op zondag 8 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je moeder en ik waren dronken.. we probeerde de Kamasutra helemaal uit te werken, en toen we in de knoop zaten kon ik mn pielemoos er niet optijd uittrekken.
ghehehe dat klinkt ook meteen heel smerig... alsof je daar een waterhoofd van krijgt ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft beter dan:
Ach, het was de eerste keer, ik wilde mijn condoom later om doen maarja, je bent een voorvochtkind.
Nog beter als je er beelden van hebtquote:Op zondag 8 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
moet je doen als tijdens het kerstdiner als ze met hun partners aan de tafel zitten!
Klinkt romantischquote:Op [quote]
[b]Op zondag 8 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je moeder en ik waren dronken.. we probeerde de Kamasutra helemaal uit te werken, en toen we in de knoop zaten kon ik mn pielemoos er niet optijd uittrekken.
ik zou met jou best kindjes willen hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe jaaaaaaaaaaaa en als ze dan verschrikt opkijken gewoon erbij zeggend at seks heel normaal is, dat jij en je partner ook nog steeds actief zijn!
quote:
"Kom allemaal, het is tijd voor de dia's"_O-quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter als je er beelden van hebt
god, we zouden de meest verschrikkelijke ouders zijn... !quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
ik zou met jou best kindjes willen hebben
Dat is ouderwets tegen de tijd dat ik kinderen heb is dat iets uit de oertijd manquote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Kom allemaal, het is tijd voor de dia's"_O-
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
god, we zouden de meest verschrikkelijke ouders zijn... !
Ja en dat zijn de meeste ouders tochquote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
god, we zouden de meest verschrikkelijke ouders zijn... !
nou een van mn eerste vriendjes die had zon babyboek met fotos en die mocht ik een keer inzien.quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Kom allemaal, het is tijd voor de dia's"_O-
Ik durf het bijna niet te vragen maar was die moeder wat?quote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou een van mn eerste vriendjes die had zon babyboek met fotos en die mocht ik een keer inzien.
en toen zat er een naakt foto van zn moeder in, toen ze naakt poseerde met de baby.. heb altijd t gevoel gehad dat dat niet voor mijn ogen bedoeld was, heb ook heeeeel snel doorgebladerd en net gedaan of ik t niet zag
ik heb niet gekeken , durfde nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar was die moeder wat?
Mijn buren hebben een foto van het naaktstrand waar ze op elkaar liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou een van mn eerste vriendjes die had zon babyboek met fotos en die mocht ik een keer inzien.
en toen zat er een naakt foto van zn moeder in, toen ze naakt poseerde met de baby.. heb altijd t gevoel gehad dat dat niet voor mijn ogen bedoeld was, heb ook heeeeel snel doorgebladerd en net gedaan of ik t niet zag
Haha, beetje dubbel naakt is niet raar maar eigenlijk wil je het toch niet zienquote:
als mijn kind iets stouts zo doen zou mij eerste reactie zijn "foei!!"quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer?
je zou de beste mama zijn denk
wat de ouders van mijn eerste liefde hebben mee moeten maken, 2 opgewonden pubers in een huisquote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze altijd dat ik me nooit moet voortplanten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Iedereen zegt altijd dat ik een prima vader zou zijn
ik ga het gesprek met ze aan over waarom ze het doen vinden ze heel vervelend altijd werkt geweldigquote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als mijn kind iets stouts zo doen zou mij eerste reactie zijn "foei!!"
(en da sgeen grapje, gebeurde regelmatig toen ik in de kinderopvang werkte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |