Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.quote:
Godver dude, ik moest lachenquote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Ik mis de grap denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taartquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
We hebben een high tea gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taart
quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.
Haha, ik kan die grap nu maken
Opzouten met je surrogaat-zoete fake soul hoerenmuziekquote:
Nice one, high tea is leukquote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een high tea gedaan.
Like a sir.
[..]Arme twi.
Tittytimequote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Tittytime?quote:
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Jij hebt toch een heel rek vol daar?quote:
Hmmm....ik weet niet precies hoe ik dat kan doenquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel rek vol daar?
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?
Als Achterhoekers onder elkaar
Dan ga ik ook maar eens aan het werkquote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
"The wolf pack is back"quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens aan het werk
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
Nee... ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.
Dat lijkt mij leukquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En toen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?
En mijn antwoord: Vake bu-j te bange
Als in: daag me niet uit
Ask Cassandra87quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Praten mensen echt zo, of is dat alleen voor de lol en switch je daarna weer naar ABN?
De rest is geschiedenisquote:
Die ken ik niet dus vertelquote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ask Cassandra87
[..]
De rest is geschiedenis
het is hier inderdaad gezelligquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeksquote:
Nee, helaas.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
pff kan iemand me uitleggen hoe je verliefdheid herkent?
Geen idee?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij je zelf of bij iemand anders?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.quote:
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:quote:Op zondag 8 april 2012 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.
Geen ervaring mee, sorry.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeks
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:
Dat voel je vanzelf.
Daar is je oplossing toch al.quote:Op zondag 8 april 2012 20:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.
Maar dat ben ik lekker aan het verdoven met bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |