Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.quote:
Godver dude, ik moest lachenquote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Ik mis de grap denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig en relaxed. Wel in een hoekje zitten schuilen toen er een paar kenaus voorbij kwamen.
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taartquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Anyway. Ik was weer een aap vandaag. Ik had gisteren bloemen gekocht voor mijn oma (want die was jarig vandaag) en vandaag ga ik naar haar toe. Ben ik daar, ben ik de bloemen vergeten.
We hebben een high tea gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je nog een keer langs, twee keer taart
quote:Op zondag 8 april 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent, dán vergeet je pas veel dingen.
Haha, ik kan die grap nu maken
Opzouten met je surrogaat-zoete fake soul hoerenmuziekquote:
Nice one, high tea is leukquote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een high tea gedaan.
Like a sir.
[..]Arme twi.
Tittytimequote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Tittytime?quote:
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice one, high tea is leuk![]()
En dan ben ik ook zielig, want 30+Maar ik voel me niet zielig, ik voel me geweldig. Wat nu?
Jij hebt toch een heel rek vol daar?quote:
Hmmm....ik weet niet precies hoe ik dat kan doenquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij leren hoe je je geweldig kunt voelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel rek vol daar?
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, en eerlijk zullen we alles delen toch?
Als Achterhoekers onder elkaar
Dan ga ik ook maar eens aan het werkquote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
"The wolf pack is back"quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens aan het werk
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan zul je toch eerst naar zonnig Malta moeten komen.Gaan we als twee èkte Achterhoekse bazen cocktails drinken en mediterraanse chickies hosselen. Even heloef laten zien hoe je dat doet.
Nee... ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh gezellig met zijn allen naar Malta dus.
Dat lijkt mij leukquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En toen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever zei: goh, Bartholomeus, rij jij even tussen kerst en O&N naar Madrid met een vrachtje patat? Gezellig even over de Pyreneeën waar maar anderhalve meter or so sneeuw ligt?
En mijn antwoord: Vake bu-j te bange
Als in: daag me niet uit
Ask Cassandra87quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Praten mensen echt zo, of is dat alleen voor de lol en switch je daarna weer naar ABN?
De rest is geschiedenisquote:
Die ken ik niet dus vertelquote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ask Cassandra87
[..]
De rest is geschiedenis
het is hier inderdaad gezelligquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeksquote:
Nee, helaas.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
pff kan iemand me uitleggen hoe je verliefdheid herkent?
Geen idee?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij je zelf of bij iemand anders?quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.quote:
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:quote:Op zondag 8 april 2012 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bij mijzelf, ik twijfel als een dolle. Verboden liefde verhaal.
Geen ervaring mee, sorry.quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte adoratiereeks
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat als mensen dit zeggen maar nu klopt het:
Dat voel je vanzelf.
Daar is je oplossing toch al.quote:Op zondag 8 april 2012 20:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.
Maar dat ben ik lekker aan het verdoven met bier!
Ach al die waarschuwingen vooraf, doe het niet ga er niet heen, laat het los en jullie kunnen niet samen, kom niet aan als het mis gaat. En dan toch doen.quote:
Wijzen woorden werden gesproken.quote:
Waarom niet? Verboden liefde is wel heel erg 1426 vind ik.....quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
En ik durf het verhaal gewoon bijna niet uit de doeken te doen, niet bij mn vrienden niet bij mn ouders niets.
Nog een keer dan maar.quote:Op zondag 8 april 2012 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach al die waarschuwingen vooraf, doe het niet ga er niet heen, laat het los en jullie kunnen niet samen, kom niet aan als het mis gaat. En dan toch doen.
Ik weet het niet meer man. Verdoven is de enige oplossing momenteel
Nah meer schaamte over mn situatie momenteelquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Verboden liefde is wel heel erg 1426 vind ik.....
quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat helpt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt over wat je voelt, rationeel zeg ik nee. Emotioneel gaat mn kop helemaal kapot.
Maar dat ben ik lekker aan het verdoven met bier!
quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Zou je ook eens moeten doen.quote:
Dat is in z´n geheel aan jou natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah meer schaamte over mn situatie momenteel
nouja ik ga wel even wat vertellen, misschien dat ik toch wat langer blijf hangen in dit topic
Mijn kater denkt daar toch anders overquote:
We zijn hier wel wat gewendquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nah meer schaamte over mn situatie momenteel
nouja ik ga wel even wat vertellen, misschien dat ik toch wat langer blijf hangen in dit topic
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kater denkt daar toch anders over
[..]
We zijn hier wel wat gewend
Mag ik even vragen hoe oud je bent?quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Zit in therapie, en dat is niet voor niets. Een jaar geleden heb ik een drugspsychose gehad en ben daar vrij goed van hersteld
Nu zit ik in een groep met 8 vrouwen en ik, man.
Nu zit daar dus ook een super mooi meisje bij waar ik van de week langs ben geweest. Dit is tegen alle regels in. Naast therapie mogen we elkaar niet ontmoeten. Het was echt super en dat vond zij ook.
Alleen de dagen erna waren wat raar, we kunnen er dus niet over praten. Juist wanneer je in therapie bent moet je daar over praten. Dit voelt niet goed en dinsdag gooien we het op tafel.
Gisteren ben ik er nog even geweest en we zijn beiden in de war, weten niet wat we voelen en hoe we dit moeten oplossen. Gewoon kloten, ergens kan dit niet, ergens voelt het erg goed om bij haar te zijn en ergens zegt mijn verstand dat dit het domste is wat ik ooit ga doen.
Ze heeft ook nog eens een kind, en hoe hard ik dat ook probeer uit mn kop te zetten, telkens zie ik mijzelf een balletje trappen met dat jong. Echt wat een kutsituatie, ik moet aan mijzelf werken niet met haar en haar kind bezig zijn. Dit slaat helemaal nergens op.
Dixie
quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.
Dat klinkt als een complexe situatie...quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Zit in therapie, en dat is niet voor niets. Een jaar geleden heb ik een drugspsychose gehad en ben daar vrij goed van hersteld
Nu zit daar dus ook een super mooi meisje bij waar ik van de week langs ben geweest. Dit is tegen alle regels in. Naast therapie mogen we elkaar niet ontmoeten. Het was echt super en dat vond zij ook.
Alleen de dagen erna waren wat raar, we kunnen er dus niet over praten. Juist wanneer je in therapie bent moet je daar over praten. Dit voelt niet goed en dinsdag gooien we het op tafel.
Gisteren ben ik er nog even geweest en we zijn beiden in de war, weten niet wat we voelen en hoe we dit moeten oplossen. Gewoon kloten, ergens kan dit niet, ergens voelt het erg goed om bij haar te zijn en ergens zegt mijn verstand dat dit het domste is wat ik ooit ga doen.
Ze heeft ook nog eens een kind, en hoe hard ik dat ook probeer uit mn kop te zetten, telkens zie ik mijzelf een balletje trappen met dat jong. Echt wat een kutsituatie, ik moet aan mijzelf werken niet met haar en haar kind bezig zijn. Dit slaat helemaal nergens op.
Dixie
Ok thnx.quote:
Nee dan gaat die nog harder mauwenquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef dat kutbeest 3 biertjes, en hij houdt zn bek wel.
Pff moeilijk. Sterkte ermee.quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
Dixie
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan gaat die nog harder mauwen
[..]
Pff moeilijk. Sterkte ermee.
Een zeer rustige man.quote:Op zondag 8 april 2012 19:53 schreef twi het volgende:
Wat ben jij trouwens, DG? Een kenau of een muurbloempje?
Codependancy.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?
Ik weet het niet meer, vooral na al die waarschuwingen vooraf. Dat vrienden zeggen: doe dit nou niet, je gaat je zo in problemen brengen, en dan toch doen. Echt waarom...?
Kende de aandoening niet maar heb er zeker overeenkomsten mee, ik ga me inlezen. Bedankt.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kende de aandoening niet maar heb er zeker overeenkomsten mee, ik ga me inlezen. Bedankt.
Bij twijfel niet doen. Wat zegt je gevoel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik dus wat ik voel. Verliefdheid had ik wel gevoeld, kan dit gewoon de kick naar spanning zijn?
Ik weet het niet meer, vooral na al die waarschuwingen vooraf. Dat vrienden zeggen: doe dit nou niet, je gaat je zo in problemen brengen, en dan toch doen. Echt waarom...?
mn gevoel zegt dat ik zo op de fiets stap en er weer langs gaquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen. Wat zegt je gevoel?
Hoe blij?quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met wat persoonlijke informatie van DG
Aan de ene kant zegt je gevoel run Forest run en de iedereen die je kent ook. Maar aan andere kant vindt je haar wel leuk. Wie weet kan het ook wel werken. Als jullie beiden weten waarmee jullie bezig zijn. Ik zou kijken wat er gebeurd als jullie op de groep er over praten en het wellicht toch een kans geven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
mn gevoel zegt dat ik zo op de fiets stap en er weer langs ga
mn ratio zegt: STOP DEZE HANDEL SUKKEL!
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef kiekjesdief het volgende:
tijdens therapie gebeuren er veel dingen met jezelf en je gevoelens jegens de therapeut en groepsleden. Het zou eerlijk naar jezelf maar ook vooral naar haar zijn als je het invriest tot de therapie echt afgerond is.
Misschien door de medicijnen van jou?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.
Nou, door dus voorlopig dus niet je piemel in haar doos te willen stoppenquote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hoe de fuck doe je dat, wil het wel maar ik moet met mijn gevoel bezig zijn, dat wordt volledig geblokkeerd door deze shit.
Is dit poëzie??quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef kiekjesdief het volgende:
weten en begrijpen is het zien en beheersbaar krijgen, ga lezen wat je eerder is aangereikt
realiseer je dat nu iets starten de basis misschien wel zwak maakt.
moet jij niet paosvuur aan blaozen en brommers kieken?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat hebben ze heul niet op Maltaquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
moet jij niet paosvuur aan blaozen en brommers kieken?
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, door dus voorlopig dus niet je piemel in haar doos te willen stoppen
Dat vond je kater toch niet leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben ze heul niet op Malta![]()
Ik zit hier aan het bier en blackmetal
Dat lijkt mij ook niet altijd even verstandig. Daardoor komt het waarschijnlijk ook dat je nu die therapie volgt neem ik aan.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.
Daarom zeg ik het maar ffquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar die rem gaat er bij mij vrij makkelijk af.
NIET op de fiets stappen, dat is zo makkelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
Maar kan toch ook niet, hoezo stop je een gast bij 8 vrouwen. Dat kan toch ook niet goed gaan.
Ja inderdaad ik zou een klacht indienenquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef b4kl4p het volgende:
Maar kan toch ook niet, hoezo stop je een gast bij 8 vrouwen. Dat kan toch ook niet goed gaan.
Die begint morgen pas te mauwenquote:
Maar heb je nog wat input, zal eens een berichtje gaan sturen en nu tolereer ik geen reactie natuurlijk nietquote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje zou zeggen, "Ik krijg er een stijfje van"
Ja heb geen rem op dingen, klopt. Verslaving willen ze het niet noemen maar wle inderdaad dat ik zwaar impulsief ben. ach heb het contact vandaag even afgeslagen maar morgen moet ik er sowiesie even langs om te bespreken hoe we het de groep gaan vertellen. Gaan we weer.quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet altijd even verstandig. Daardoor komt het waarschijnlijk ook dat je nu die therapie volgt neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |