SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last posts:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was bij mij ook andere webbrowser helpt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
volgens mij spelfoutje?quote:
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ikquote:
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeftquote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ik
Omdat het niet de bedoeling was dat ie kindjes ging krijgen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm heb je je arme paard gecastreerd? Zoiets zou verboden moeten worden, een dier zijn mannelijkheid ontnemen....
quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Ook een manier van manipulerenquote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
TeringIk zie net een speeddate aanbod langs komen met iemand die hier in de buurt woont... Ik praten... blijkt het een gozer te zijn die ik al jaren ken... én waar ik eigenlijk gewoon geen contact meer mee wil
Fuck
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamquote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...
Ghehe, lolquote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamTering... Ik ga NOOIT meer speeddaten met iemand die zó dichtbij lijkt te wonen
Ik bedoel dat ik me verplicht voel om in die 5 minuten te praten.quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... hoezo wil je niet praten op een datingsite?
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallenquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ghehe, lol
Zoek ze een provincie naast je
Tuurlijk niet, hij heeft al een autoquote:Op zondag 8 april 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallen
Haha, ja hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zegguh Pien ...heb je eigenlijk uberhaupt weleens meevallers gehad bij Paiq?
Lijkt wel een slechte B film, al die dates van jou.
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjesquote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Dizorn het volgende:
Godshand, welke bazen-oneliner moest ik ook alweer gebruiken?
Ik zou er niet direct van gaan soppen...quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes
Omgekeerd is leuker.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef marcokloon het volgende:
Net bij speeddaten gelukkig toch gewoon iemand die durfde te zeggen dat ik niks voor haar was. Daar heb je tenminste wat aan.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omgekeerd is leuker.
"Sorry, je bent mijn type niet"
Zij: "Wat? Omdat ik dik ben zeker?! Jij wil zeker zo'n gratenpakhuis!!"
Ooit eens ongeveer zo meegemaakt...
Eentje spendeerde zelfs credits om mij opnieuw oneliner te sturen, maar donderde haar na een hartelijke begroeting weer net zo hard eruit
Slimquote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Moogwai10 het volgende:
Potver ...kom er net achter dat ik mijn matches uit had staan bij Paiq ...ik vond het al zo rustig met matches de afgelopen 2 maanden!
Welke gouden oneliner gebruikte je?quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:
Iemand heeft mijn oneliner geaccepteerd (na het beoordelen van foto's)![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik loop alweer ruim 1 jaar achter of zo door de halfbakken aan/uit relatie met ex, is Paiq nog steeds de beste keuze voor gratis dates, en badoo en relatieplanet de keuzes voor als je toch wat geld kwijt zou willen om te zien hoe het loopt?
Is dat niet gewoon heel erg afhankelijk van wat je zelf wil/zoekt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu het niet meer over Pien gaat, kan ik het misschien opnieuw vragen:
[..]
17 jarig meisje dat in MSN taal praatquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mooi zo ... nu lullen en later gaten vullen
Volgens mij wordt ik niet begrepen of begrijp ik jou nu ff niet...quote:Op zondag 8 april 2012 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon heel erg afhankelijk van wat je zelf wil/zoekt?
Nee, veel meiden hebben dan zoiets van: zo, die is binnen, nu GTST ff kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef Dizorn het volgende:
Als je gratis wilt zit je met paiq wel het beste denk ik zo. Betaald heb ik nog nooit aan gedaan dus kan ik niet zoveel over zeggen
Speeddate gehad, leuk meisje maar uit Groningen, 15 minuten gepraat en ik denk ik accepteer dr even om netjes te zeggen dat groningen te ver weg is, maar dat had ze zelf al bedacht en drukte al op nee. Prima
Oh en m'n oneliner is geaccepteerd! En ze ging daarna meteen offline, dus hoop niet dat het een fout van d'r was
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ik niet begrepen of begrijp ik jou nu ff niet...![]()
1 jaar geleden werd Paiq mij aangeraden als ik op zoek was naar gratis afspraakjes maken, bij vele andere sites moet je betalen om uberhaupt met anderen te kunnen chatten (en dus af te spreken) maar Relatieplanet en Badoo deden het toen vrij aardig qua dates herinner ik me nog.
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?
Zie vorige post. Even terugscrollen dusquote:
Maar wat zou je dan op Paiq moeten? Mensen lastig vallen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.
Ah, oke.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.
Ik heb het idee dat de mensen op Paiq veel minder hard zoeken naar een serieuze relatie dan mensen op bv Relatie planet. De intentie ligt dus anders.quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan op Paiq moeten? Mensen lastig vallen?![]()
Kom op, een datingsite is een datingsite. Dat is toch gwn serieus of niet?
Praten met anderen doe je maar op FB of Twitter ofzo.
Deze zin? ik snap hem nietquote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes
Wat is de intentie van die mensen dan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de mensen op Paiq veel minder hard zoeken naar een serieuze relatie dan mensen op bv Relatie planet. De intentie ligt dus anders.
Leer lezenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:13 schreef Dizorn het volgende:
Daten staat niet gelijk aan een relatie zoeken![]()
Mensen op paiq zullen meer voor de losse contacten gaan, beetje voor de fun e.d., als je op een betaalde site zit uberhaubt zal je meer mensen hebben die echt gaan voor iets langer dan 5 minuten
Gewoon standaard shit.quote:
Ja, bij Relatieplanet heb je van die veel te serieuze vrouwen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de mensen op Paiq veel minder hard zoeken naar een serieuze relatie dan mensen op bv Relatie planet. De intentie ligt dus anders.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:17 schreef Godshand het volgende:
Die willen bij een date "Der Untergang des Abendlandes" uitgelegd krijgen ipv gewoon lekker te dansen en dan het cement van haar plafond wippen...
Want de hele wereld heeft zich aan te passen aan jouw wensen?quote:
Nee, maar ik erger me aan de mensen die niet reageren op Paiq.quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want de hele wereld heeft zich aan te passen aan jouw wensen?
Jij begrijpt Paiq duidelijk nietquote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, maar ik erger me aan de mensen die niet reageren op Paiq.
Of je wordt gekoppeld aan mensen die bijna nooit online komen.
Gruwelijk irritant.
En dan heb je er ook nog mensen tussen zitten die alleen willen praten voor "sociale contacten".
Flikker dan gwn op
Paiq is voor gesprekken aan te gaan met anderen zodat je je er beter van gaat voelen?quote:
Ik denk ook niet dat tieters jou zouden staanquote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik heb geen tieters, mijn posts (o.a) worden niet zo goed bekeken
Paiq is te vergelijken met een kroeg.quote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Paiq is voor gesprekken aan te gaan met anderen zodat je je er beter van gaat voelen?![]()
Waar is Paiq dan voor volgens jou?
Kap nou eens over tieten, ik heb al 1 maand niet meer geneukt. Heb een beetje medelijden met mij, ja?quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat tieters jou zouden staan
peanutsquote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kap nou eens over tieten, ik heb al 1 maand niet meer geneukt. Heb een beetje medelijden met mij, ja?
Peanuts misschien als je niet regelmatig sex hebt gehad, ik moet wennen aan het gevoel dat ik weer maagd begin te worden... Daarna zal het makkelijker worden.quote:
1 maand?! Stel je niet aan man!quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kap nou eens over tieten, ik heb al 1 maand niet meer geneukt. Heb een beetje medelijden met mij, ja?
Ik ben zwak...quote:
Ja, doe ik ook, maar dat zorgt er dus al voor dat 50% van de matches afvallen, omdat het blijkbaar gebruikelijk is om 20 dingen tegelijkertijd te doen (of ik niet interessant genoeg ben, natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Dan moet je het afkappen. Ik zou niet geduldig bij elke reactie van mij steeds 5 minuten wachten tot de ander reageert, dan had ik het allang afgekapt.
Ditquote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef Dizorn het volgende:
-----------------------------------
Als ze stilvallen als ze net je foto's kunnen zien weet je wel hoe het zit
Stilvallen omdat ze door je fobo bladeren die dan ook zichtbaar is geworden misschien? Als ze je echt te lelijk vinden kunnen ze het al afbreken, nog voor de timer op zero komt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef Dizorn het volgende:
Het is niet zo raar dat je soms moet wachten lijkt me.. maar als dit echt standaard en midden in elk gesprek is enzo zou het wel wat raar zijn ja.
Als ze stilvallen als ze net je foto's kunnen zien weet je wel hoe het zit
Ik kan die oneliner niet terugvinden. Welke is het?quote:Op zondag 8 april 2012 23:26 schreef Dizorn het volgende:
Hierbij wil ik Godshand bedanken. Zowaar een leuk meisje op mijn lijst gekregen
quote:Op zondag 8 april 2012 23:26 schreef Dizorn het volgende:
Hierbij wil ik Godshand bedanken. Zowaar een leuk meisje op mijn lijst gekregen
Behalve voor mij.quote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Het is vandaag een prima dagje voor iedere Paiqer geweest blijkbaar...
Ik wil niet zeggen dat ik nou dates of nummers heb, ik heb vandaag ook 2 leuke gesprekken gehad met beide best leuke dames. 1 jaar geleden kreeg ik hele andere veel minder leuke dames te spreken om het maar ff zo uit te drukken.quote:
Dit inderdaad. Heb een date voor elkaarquote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Het is vandaag een prima dagje voor iedere Paiqer geweest blijkbaar...
Wat maakte haar dan zo ongelofelijk leuk?quote:Op maandag 9 april 2012 01:33 schreef BeamofLight het volgende:
Net terug van mijn date. Ik zou het (en haar) kunnen samenvatten met een woord: wow.
Echt ongelofelijk leuk (is ze).
Die ben ik nou al twee keer tegengekomen haha :pquote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef Dizorn het volgende:
"Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes"
Tieters!quote:Op maandag 9 april 2012 13:32 schreef Dizorn het volgende:
Ja, de mannen hier lezen zo over mijn (en Godshands) posts heen. Ik geef de schuld aan jullie tieters
Nee!quote:
Nee... Ik zoek een vrouw die wel tevreden is met zichzelfquote:Omgekeerd is leuker.
"Sorry, je bent mijn type niet"
Zij: "Wat? Omdat ik dik ben zeker?! Jij wil zeker zo'n gratenpakhuis!!"
Ooit eens ongeveer zo meegemaakt...
Eentje spendeerde zelfs credits om mij opnieuw oneliner te sturen, maar donderde haar na een hartelijke begroeting weer net zo hard eruit
Echt kansloos zijn ze he...quote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef Perzephone het volgende:
leuk. mannen die niet verder komen dan: 'hoi' 'hoest' :p
Dit x 1000quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Perzephone het volgende:
zullen ook genoeg vrouwen zijn die totaal geen moeite doen om een leuk gesprek op gang te krijgen..
Zijn er mensen die dat doen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef Perzephone het volgende:
leuk. mannen die niet verder komen dan: 'hoi' 'hoest' :p
Ik heb wel vaker die uitwerking op vrouwen...quote:Op maandag 9 april 2012 14:49 schreef Perzephone het volgende:
Ik was wat overdonderd door de grootse woestaantrekkelijke skills van hommel.. 'hoi? hoest?'![]()
Jammer dat ik mijn date vast al heb verspeeldquote:Op maandag 9 april 2012 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker die uitwerking op vrouwen...
Sorrie, ben alweer met de volgende dame bezig...quote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn date vast al heb verspeeld
True, stond ik niet bij stil. Dan blijven alleen de fotos over, het kan dus niet?quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Zoveel kun je bij Paiq toch niet invullen?
Nu zal je veel minder aandacht krijgen, sterker nog, ze zullen je negeren nu je niet meer beschikbaar ben...quote:
Ho even... Niet meer beschikbaar door 1 (één) date?quote:Op maandag 9 april 2012 15:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu zal je veel minder aandacht krijgen, sterker nog, ze zullen je negeren nu je niet meer beschikbaar ben...
Optimistquote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ho even... Niet meer beschikbaar door 1 (één) date?kut, kleine lettertjes niet gelezen, nu moet ik met m trouwen, kinderen krijgen en ze leefden nog lang en gelukkig enzo
Ben je ook al zo eentje die meerdere lijntjes uitgooit of smoes je je nu eruit om de aandacht vast te kunnen houden?quote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ho even... Niet meer beschikbaar door 1 (één) date?kut, kleine lettertjes niet gelezen, nu moet ik met m trouwen, kinderen krijgen en ze leefden nog lang en gelukkig enzo
Dat was je koffiedate of heb je een andere date gehad?quote:
2 dates op 1 dag ofzo?quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was je koffiedate of heb je een andere date gehad?
Ik dacht dat je weer thuis was gekomen na je koffiedate en nu lees ik dat je date geweldig was, dus vandaar de vraag.quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 dates op 1 dag ofzo?WTF
Nee, was m'n koffiedate indd
Hehe, nee, ik postte tijdens datequote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer thuis was gekomen na je koffiedate en nu lees ik dat je date geweldig was, dus vandaar de vraag.
Ja, dat besefte ik net pas dus. En het klikt dus goed? Wanneer is de volgende date?quote:
Afknapper nummer 1 ...een vrouw die met haar smartphone gaat zitten pielen tijdens de date.quote:
Ja was leuk. En geen ideequote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat besefte ik net pas dus. En het klikt dus goed? Wanneer is de volgende date?
Hehe, moest gewoon evenquote:Op maandag 9 april 2012 19:03 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Afknapper nummer 1 ...een vrouw die met haar smartphone gaat zitten pielen tijdens de date.![]()
Of was het een berichtje vanaf het kleinste kamertje?
Iemand zei al dat Paiqers het niet zo serieus nemen, niks van aantrekken en gewoon doorgaan als een goed geolied stoomtrein totdat er daadwerkelijk 1tje hapt.quote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef Dennisweb het volgende:
Cool. Een heel gesprek. Foto's bekijken, het valt stil. "Contact geblokkeerd".
Waarom zou je het ook serieus nemen>quote:Op maandag 9 april 2012 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand zei al dat Paiqers het niet zo serieus nemen, niks van aantrekken en gewoon doorgaan als een goed geolied stoomtrein totdat er daadwerkelijk 1tje hapt.
Omdat een bepaald deel van de klanten daarzo verwacht een date te kunnen krijgen, vandaar de benaming datingssite? Zulke onserieuze mensen zouden gewoon weg moeten blijven eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2012 19:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je het ook serieus nemen>
Klanten? Betaal je ervoor ofzo?quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat een bepaald deel van de klanten daarzo verwacht een date te kunnen krijgen, vandaar de benaming datingssite? Zulke onserieuze mensen zouden gewoon weg moeten blijven eigenlijk?
True, maar je hoeft dan ook weer niet te verwachten met iedereen te kunnen gaan daten die je daar spreekt.quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat een bepaald deel van de klanten daarzo verwacht een date te kunnen krijgen, vandaar de benaming datingssite? Zulke onserieuze mensen zouden gewoon weg moeten blijven eigenlijk?
Jij denkt dat datingssites gratis zijn?quote:
PAIQ is anders gewoon gratis toch? En waar zeur ik over een woordkeuze?quote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij denkt dat datingssites gratis zijn?![]()
En zeur nou niet zo over een verkeerde woordkeuze, dan nog liever die verhalen van je waar je flipt en iemand tot moes slaat...
Nee dat niet, maar ik heb er nu al 3 afgewezen op Paiq, ik begin te beseffen dat ik misschien toch niet zo heel graag wil daten, de 1e 2 zagen er leuk genoeg uit om een leuke avond mee te hebben, 1tje had zelfs heel lekker surinaams kunnen koken. De 3e zei geen reet terug, al heb ik haar sinds gisteren, gewoon weg ermee, zwijgen doe je maar in china waar de man de baas is en je alleen wat mag zeggen als hij dat wilt....quote:Op maandag 9 april 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar je hoeft dan ook weer niet te verwachten met iedereen te kunnen gaan daten die je daar spreekt.
Bitch please. Je zeurt nu over de woordkeuze "klanten" terwijl je prima weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
PAIQ is anders gewoon gratis toch? En waar zeur ik over een woordkeuze?
Gast, waar de fok heb je het over??quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bitch please. Je zeurt nu over de woordkeuze "klanten" terwijl je prima weet wat ik bedoel.
Je denkt niet te willen daten omdat je dr 3 hebt afgewezen waarvan dr 2 redelijk uitzagen??quote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb er nu al 3 afgewezen op Paiq, ik begin te beseffen dat ik misschien toch niet zo heel graag wil daten, de 1e 2 zagen er leuk genoeg uit om een leuke avond mee te hebben, 1tje had zelfs heel lekker surinaams kunnen koken. De 3e zei geen reet terug, al heb ik haar sinds gisteren, gewoon weg ermee, zwijgen doe je maar in china waar de man de baas is en je alleen wat mag zeggen als hij dat wilt....
Verzin iets leuks! Hoeft niet zo speciaal als die van Godshand te zijn hoorquote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef Dennisweb het volgende:
Goed. Leuk meisje, locatie staat op 80%. Verzin eens een leuke oneliner?
Ik heb er neergezet: "Paiq vind ons wel goed bij elkaar passen. Dat wil ik wel eens zelf ervarenquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Verzin iets leuks! Hoeft niet zo speciaal als die van Godshand te zijn hoor
Kreeg net deze: Heyy fotobewonderaar! Wat een briljante oogkleur! Zin in een gesprekje?
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ik heb er neergezet: "Paiq vind ons wel goed bij elkaar passen. Dat wil ik wel eens zelf ervaren"
Bij voorbaat al faal.quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ik heb er neergezet: "Paiq vind ons wel goed bij elkaar passen. Dat wil ik wel eens zelf ervaren"
Een "beetje" fout jaquote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef Perzephone het volgende:
Als ik foto van bijbehorende oneliner leuk vind, accept ik hem alsnog hoe faal het ook is haha
Oneliners zijn sowieso altijd wel een beetje fout
Mijn god, waar heb JIJ het over? Eers zeuren over de woordkeuze "klanten", vervolgens ontkennen en nu ben ik een zolderautist?quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, waar de fok heb je het over??Ik kan me voorstellen dat je niemand meekrijgt als je zo paranoia bent en overal je eigen illusies bij maakt
![]()
Quote me waar ik zeur over de woordkeuze klanten?quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn god, waar heb JIJ het over? Eers zeuren over de woordkeuze "klanten", vervolgens ontkennen en nu ben ik een zolderautist?
Zie je zelf ook het verschil tussen onze postjes of zal ik het ff aanstippen? Jij hebt het over niet gruwelijk lelijk en ik over 2 leuke dames? Jij bent trouwens ook een leuke dame. (en nee, ik kan je de mijne niet geven want ja ik ben gruwelijk lelijkquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je denkt niet te willen daten omdat je dr 3 hebt afgewezen waarvan dr 2 redelijk uitzagen??Kut... dan moet ik de rest van m'n leven maar alleen blijven denk ik, ik heb dr al véél meer dan 3 afgewezen en die waren écht niet allemaal gruwelijk lelijk
Dat begreep ik wel, maar dan nog snap ik niet waarom dat DE reden moet zijn om te twijfelen of je uberhaupt wel wil daten. Het zou voor mij een reden zijn om te twijfelen of je met die persoon wil daten (nee dus).quote:Op maandag 9 april 2012 20:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zie je zelf ook het verschil tussen onze postjes of zal ik het ff aanstippen? Jij hebt het over niet gruwelijk lelijk en ik over 2 leuke dames? Jij bent trouwens ook een leuke dame. (en nee, ik kan je de mijne niet geven want ja ik ben gruwelijk lelijk) En toch als ik erover nadenk, stel dat je nu in een spontane bui in DM zou zeggen: kom morgen koffie met me drinken (en ik zou je geloven) begin ik nu het gevoel te krijgen dat ik dat toch niet zo zie zitten, ook al zie je er leuk uit.
Heb ik het zo beter uitgelegd?
Hiermee insinueer je toch dat het geen klanten zijn, nou? Zeg op? Nou? Zeg ja meneer tegen me en hou daarna je smoel tegen me. Want jonguh, ik sta op het punt van flippen nu...quote:
Mooi, maar jij zei dat ik "zeurde". En dat deed ik gewoon niet. Ik zei enkel: Klanten?quote:Op maandag 9 april 2012 20:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je toch dat het geen klanten zijn, nou? Zeg op? Nou? Zeg ja meneer tegen me en hou daarna je smoel tegen me. Want jonguh, ik sta op het punt van flippen nu...![]()
Ik snap je niet. Als ze er leuk uit ziet (en dat is zo) dan kun je toch altijd gewoon een kopje koffie met haar drinken, zonder dat daar per se iets van "resultaat" uit moet komen? Tenminste, ik zou het sowieso wel doen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zie je zelf ook het verschil tussen onze postjes of zal ik het ff aanstippen? Jij hebt het over niet gruwelijk lelijk en ik over 2 leuke dames? Jij bent trouwens ook een leuke dame. (en nee, ik kan je de mijne niet geven want ja ik ben gruwelijk lelijk) En toch als ik erover nadenk, stel dat je nu in een spontane bui in DM zou zeggen: kom morgen koffie met me drinken (en ik zou je geloven) begin ik nu het gevoel te krijgen dat ik dat toch niet zo zie zitten, ook al zie je er leuk uit.
Heb ik het zo beter uitgelegd?
Oke, dan ga ik nog ff door met datingssites. Wie weet heb ik straks toch meer het gevoel van wauw, die is leuk en het klikt... Dan zal ik aan ene Pien (geen roodharige helaas) denken die geen reden zag om te stoppen met datingssites.quote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel, maar dan nog snap ik niet waarom dat DE reden moet zijn om te twijfelen of je uberhaupt wel wil daten. Het zou voor mij een reden zijn om te twijfelen of je met die persoon wil daten (nee dus).
Neem het gewoon allemaal niet te serieus. Een speeddate op paiq hoeft niet meteen trouwen en kindjes krijgen te betekenen, gewoon lol hebben, bevalt het niet? Jammer, next. Kom jij trouwens niet net uit een relatie?quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nog ff door met datingssites. Wie weet heb ik straks toch meer het gevoel van wauw, die is leuk en het klikt... Dan zal ik aan ene Pien (geen roodharige helaas) denken die geen reden zag om te stoppen met datingssites.
als je haar zou zien en 5 minuten zou spreken zou je deze vraag niet stellen. Echt een lust voor het oog. Was een blind date en zowat het enige wat ik wist was dat ze rode pumps aan zou doen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat maakte haar dan zo ongelofelijk leuk?
Het was al 1 keer te veel, en door jouw bekende naam (en je roem) ben ik gewoon erg geneigd om je snel uit te schakelen voor je door blijft gaan. Het is een guerrillatactiek, ik weet het...quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooi, maar jij zei dat ik "zeurde". En dat deed ik gewoon niet. Ik zei enkel: Klanten?
Sinds wanneer is dit zeuren?
Ik heb mijn leven gebeterd hoorquote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het was al 1 keer te veel, en door jouw bekende naam (en je roem) ben ik gewoon erg geneigd om je snel uit te schakelen voor je door blijft gaan. Het is een guerrillatactiek, ik weet het...
Kijk, drm ging ik twijfelen of ik wel uberhaupt wilde daten maar Pien heeft me door de minidepressie heen gekletst...quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Als ze er leuk uit ziet (en dat is zo) dan kun je toch altijd gewoon een kopje koffie met haar drinken, zonder dat daar per se iets van "resultaat" uit moet komen? Tenminste, ik zou het sowieso wel doen.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, drm ging ik twijfelen of ik wel uberhaupt wilde daten maar Pien heeft me door de minidepressie heen gekletst...
Jups, 1 maandje definitief uit.quote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neem het gewoon allemaal niet te serieus. Een speeddate op paiq hoeft niet meteen trouwen en kindjes krijgen te betekenen, gewoon lol hebben, bevalt het niet? Jammer, next. Kom jij trouwens niet net uit een relatie?
Waarom dan meteen zoeken naar een nieuwe relatie?quote:
Omdat het a) leuker is met zijn 2en b) ik geen zin heb in alleen te zijn c) ik wel toe dacht te zijn aan een nieuw avontuur met een leuke meid en d) en de sex natuurlijk begin te missen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom dan meteen zoeken naar een nieuwe relatie?
Daten kost gewoon veel tijd en moeite totdat er eventueel misschien wellicht echt iets uitkomt. Tenminste, voor een gemiddeld persoon dan. Dat moet je accepteren. Gewoon doen en kiek'n wat wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, drm ging ik twijfelen of ik wel uberhaupt wilde daten maar Pien heeft me door de minidepressie heen gekletst...
A: Een relatie levert vaak meer gezeik op dan een scharrelquote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat het a) leuker is met zijn 2en b) ik geen zin heb in alleen te zijn c) ik wel toe dacht te zijn aan een nieuw avontuur met een leuke meid en d) en de sex natuurlijk begin te missen.
Wat dan?quote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo. Date was leuk, al heeft ze een onhandige bank.
Weet ik, ik heb vaak genoeg gehad dat ik mijn exen wel eens ff beu werd als ze zo een bui hadden maar ondanks alles toch het altijd waard vond om een relatie te houden met ze. Ik ben gek op vrouwen, met hun pluspunten en hun minpuntenquote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
A: Een relatie levert vaak meer gezeik op dan een scharrel
B: Vrienden?
C: Na een maand al?
D: Zie A
Tss tss daar gebruik je een bank toch niet voorquote:
Spijker, kop, raak. Maar dat was pas na de koffie.quote:
pure herkenning ofcquote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spijker, kop, raak. Maar dat was pas na de koffie.
Die werkt bij mij tenminste wel altijd.quote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Dennisweb het volgende:
Nou boehoe over mijn oneliner. Ik had er ook "neuken?" neer kunnen zetten, da's pas faal.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spijker, kop, raak. Maar dat was pas na de koffie.
Als ik je nicknaam zie moet ik telkens weer aan die vrouw van the Matrix denken, ben je op 1 of andere manier fan van die film of ?quote:
Haha nee hoor, niet eens aan gedachtquote:Op maandag 9 april 2012 20:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik je nicknaam zie moet ik telkens weer aan die vrouw van the Matrix denken, ben je op 1 of andere manier fan van die film of ?
het was ook te mooi om waar te zijn, een vrouw fan van Matrix.quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha nee hoor, niet eens aan gedacht![]()
Te veel tijd moeten steken in griekse mythologie om mn diploma te halen denk ik
Nog niks mee gedaan vandaag...quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Perzephone het volgende:
Matrix is wel nice hoor
Hoe gaat het met het daten vanavond?
Ik las eerst: net twee one night stand gehad en nu vind ik het wel weer goed voor vanavondquote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef Perzephone het volgende:
Net twee one night stand zoekers en nu vind ik het wel weer goed voor vanavond
Heeeeel zelden......quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Perzephone het volgende:
Haha ik kan mij nog wel inhouden hoor, hoe woestlekker ze ook zijn op paiq![]()
Muah vandaag viel wel op met twee van de vierAndersom nou nooit bij mannen?
Ik heb het 1 keer gehad, en ze zei het uit zichzelf op mijn vraag of ze al veel dates had gehad en of paiq beviel. Ik vond haar in ieder geval niet aantrekkelijk en zou zelfs mijn hond nog niet erop laten ook. Dus ik heb dat gesprek afgesloten. Maar verder nooit gehad nee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Perzephone het volgende:
Nouja, niet meteen 'neukuhhh?'quote:Op maandag 9 april 2012 21:25 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben betrapt hier![]()
Maar Perz, riepen ze echt specifiek om een keertje flink batsen, of las je het tussen de regels hoor?
jawel hoorquote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Perzephone het volgende:
Het is een illusie mijns inziens.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Dennisweb het volgende:
Even wat stapeltjes aan foto's afgewerkt. Misschien dat Paiq nu snapt welke meiden ik wél zoek, en welke niet.
totaal wel dus voor hier. GL!quote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk totaal niet voor hier, maar toch even vermelden; morgen heb ik een date!
We hadden afgelopen een enkele sms gestuurd erover, maar hij belde daarnet gewoon echt op om t definitief te maken.
Misschien bedoelden ze wel een enge film kijken in het donker, is ook errug spannendquote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nouja, niet meteen 'neukuhhh?'
Maar het kwam er uiteindelijk wel op wat ik zocht, en of ik dan ook interesse had in een spannende avond
Ahuh ahuh, best plausibel. Maar toch werd gevraagd of ik dan misschien ook sexy lingerie had?quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze wel een enge film kijken in het donker, is ook errug spannend
tis niet via een datingsite geregeld hoorquote:
Spannende film kijken in sexy lingeriequote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ahuh ahuh, best plausibel. Maar toch werd gevraagd of ik dan misschien ook sexy lingerie had?
Lijkt me best awkward als ze dat meteen al gaan vragen, of praatte je wel lekker mee verder?quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ahuh ahuh, best plausibel. Maar toch werd gevraagd of ik dan misschien ook sexy lingerie had?
nee snapte ik al, had ik gister ook dus i felt with you. Wel raar dat verbaasT bent.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tis niet via een datingsite geregeld hoor
Maar kom hier al een tijdje dus dacht vermeld t toch, ook omdat ik nog verbaast ben
Dat ook wel beetje want in de kroeg ben ik op hem afgestapt en heb ik zijn nr gevraagd. Dus vond ik al heel watquote:Op maandag 9 april 2012 22:08 schreef Dizorn het volgende:
Ze voelt zich gewoon helemaal baas nu (en terecht)
date gehad of eentje geregeld?quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee snapte ik al, had ik gister ook dus i felt with you. Wel raar dat verbaasT bent.
en en en?quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alletwee. Vd week geregeld, gister uitgevoerd
Zeker baas. Deden meer vrouwen dat maarquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook wel beetje want in de kroeg ben ik op hem afgestapt en heb ik zijn nr gevraagd. Dus vond ik al heel wat
Heya Cue! Eindelijk weer een oud bekende naam hier. Er zijn nog maar weinig oude bekenden hier blijven hangen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk totaal niet voor hier, maar toch even vermelden; morgen heb ik een date!
We hadden afgelopen een enkele sms gestuurd erover, maar hij belde daarnet gewoon echt op om t definitief te maken.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zeker baas. Deden meer vrouwen dat maarAl dat moeilijke gedoe van de man moet al het initiatief nemen.. emancipeer dan ook op alle fronten hè
(Maar pluspunt voor jou hoor
)
Oh en BeamOL kreeg een harde .... van z'n date![]()
mij gewoon op mobiel pagina terug laten gaanquote:
jij hebt al gelijk iemand gescoord?quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een tweede date met mijn koffiedate
Ik had een date vandaag jaquote:
ja denk het wel; ik weet via de hosselaar (en van haar zelf trouwens ook) dat ze dat leuk zou vindenquote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mij gewoon op mobiel pagina terug laten gaan
Nee cool om te lezen. de tweede date komt duswel snel?
ik zag toevallig dat je ook pas onlangs je hrbt ingeschreven op datingsite. Dus dat doeje goed!quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een date vandaag ja![]()
en hoi CueAlles goed?
Ja, ben al langer ingeschreven hoor, sinds begin december. Post pas sinds kort in dit topicquote:Op maandag 9 april 2012 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik zag toevallig dat je ook pas onlangs je hrbt ingeschreven op datingsite. Dus dat doeje goed!
ja hier gaat ie eig wel goed momenteel, bij jou dan? ,
nice! Altijd goed nieuwsquote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja denk het wel; ik weet via de hosselaar (en van haar zelf trouwens ook) dat ze dat leuk zou vinden
ah okquote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ben al langer ingeschreven hoor, sinds begin december. Post pas sinds kort in dit topic![]()
Goed![]()
Tijdje terug een date gehad met een gozer waar ik nu op vriendschappelijke basis regelmatig mee omga. Verder geen dates neequote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ah okheb t topic al tijdje niet meer gevolgd.
Maar ook je eerste date of had je er al een paar ipzitten die niet goed waren?
Was 'ie zo leuk?quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een tweede date met mijn koffiedate
Wacht gewoon nog ff af, Pien hapt uiteindelijk heus wel. Ze maakt je nu gewoon onzeker met fantasieverhaaltjes over koffiegozer maar stiekum peilt ze wat je volgende stap is en of je ondernemend ben.quote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet ook maar mijn eerste date gaan regelen, kan ik hier tenminste meepraten![]()
Maar eerst even flink bikkelen met studie
Dat vind hij vast leuk om te horen.quote:
Wat?quote:
Je hebt me doorquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht gewoon nog ff af, Pien hapt uiteindelijk heus wel. Ze maakt je nu gewoon onzeker met fantasieverhaaltjes over koffiegozer maar stiekum peilt ze wat je volgende stap is en of je ondernemend ben.
Dat ga ik 'm dus niet vertellen he... Of nouja, nu nog niet, denk ik. Wil ook niet te ehm... 'eager' zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vind hij vast leuk om te horen.
ook niet te lang mee wachten hequote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ga ik 'm dus niet vertellen he... Of nouja, nu nog niet, denk ik. Wil ook niet te ehm... 'eager' zijn.
Ik speel ook geen spelletjes hoorquote:Op maandag 9 april 2012 23:06 schreef Dizorn het volgende:
Je moet geen stomme spelletjes spelen, als iemand leuk is dan is iemand leuk en als je iemand leuk vind is het alleen maar leuk om dat te weten voor de ander toch? (Iets met het woord 'leuk').
Ben niet achter Pien aan het gaan verder hoor, al is het wel iemand die me heeft gevonden hier op FOK ook (maar ik zou d'r naam niet weten)
Nee neequote:
Was ik niet van plan, maar goed, het ligt ook maar net aan je intenties of je dat wel of niet kunt doen denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, was even bang dat je zo'n hard-to-get spelletje wilde gaan spelen. Dat moet je geen enkel persoon aandoen
Oh, maar zoiets heb ik ook wel gezegd hoorquote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
je kan toch hinten? "Het was vandaag zo gezellig, hoop op een snelle vervolg" of zoiets? Wat als hij ook meerdere lijntjes uitzet en denkt dat jij misschien niet zo into hem bent?
denk je of vind je dat?quote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, maar zoiets heb ik ook wel gezegd hoorMaar ga nog geen concrete datum/tijd/plaats voorstellen
Dat is aan hem, denk ik.
Dat vind ik. Als het me te lang duurt zal ik wellicht een voorstel doen, maar ik leg nu even de bal bij hemquote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
denk je of vind je dat?
Vibd zelf dat als je hem leuk genoeg vind dat je niet perse op hem moet wachten maar gewoon zelf een voorstel kan doen
Ik heb ook een zonnebril.quote:Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef marcokloon het volgende:
Bij die foto's op paiq straf ik mensen met zonnebrillen af door ze onderaan te zetten, wordt er schijtziek van![]()
Btw, Cue = baas idd
Waarom is agenda's naast elkaar leggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:14 schreef Pien85 het volgende:
Besloten dat er een tweede date komtNog geen datum, maar dat komt, daarvoor moeten we even de agenda's naast elkaar leggen
Omdat het anders wat lastig plannen is. Je moet toch een datum en tijdstip uitkiezen dat je allebei uitkomt he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is agenda's naast elkaar leggen?
Logisch ja, maar dat vind ik geenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het anders wat lastig plannen is. Je moet toch een datum en tijdstip uitkiezen dat je allebei uitkomt he.
Bwoah, ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Logisch ja, maar dat vind ik geenwaard.
Desalniettemin leuk om te horen
Och het is de realiteit, en het mjoet altijd gebeuren. Alleen word het pas irritant/stom als er geen gaatjes te vinden zijnquote:
Als een date helemaal nergens in de week een avondje vrij heeft dan vind ik dat bij voorbaat al een afknapper.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och het is de realiteit, en het mjoet altijd gebeuren. Alleen word het pas irritant/stom als er geen gaatjes te vinden zijn
Een keertje kan gebeuren. Zeker als je op afstand woont is het dan lastig plannen. Maar zelf heb ik iemand die wel gewoon tijd heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Als een date helemaal nergens in de week een avondje vrij heeft dan vind ik dat bij voorbaat al een afknapper.
Ik hou niet van die types die hun hele week vol hebben gepland
Oh, gaatjes zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och het is de realiteit, en het mjoet altijd gebeuren. Alleen word het pas irritant/stom als er geen gaatjes te vinden zijn
Een avondje vrij is prima, maar als je een eind bij elkaar uit de buurt woont, allebei een baann hebt én de een onregelmatige tijden werkt wordt het allemaal wel een stukje lastiger. Zeker omdat de trein niet echt haast maakt enzo, dan kun je een avondje tijd hebben, maar tegen de tijd dat je elkaar dan ziet is de avond al bijna om omdat je ook weer met de trein terug moet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als een date helemaal nergens in de week een avondje vrij heeft dan vind ik dat bij voorbaat al een afknapper.
Ik hou niet van die types die hun hele week vol hebben gepland
Dit komt op mij over als een verkapt spam bericht, of ligt dat aan mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef Feestkabouter het volgende:
heel af en toe volg ik deze reeks eens een klein stukje (1 pagina).
afgelopen jaar was ik van plan om te gaan daten, had er ook echt zin in, het leek me leuk, ik moest alleen nog eens wat leuke foto's van mezelf regelen.
eind januari een tip gekregen van een website waar ik nog nooit van had gehoord: netsamen.nl
eens rondgekeken, en meteen enthousiast geworden. snel wat foto's gezocht en profiel aangemaakt.
nou was mijn verwachting dat ik als man het initiatief moest gaan nemen...... maar ik werd echt overspoeld met berichten van dames! (erg goed voor mijn ego!)
er blijken erg veel dames en erg weinig mannen op die site te staan.
erg leuk gemaild met een aantal, paar leuke dates gehad, en (inmiddels alweer 2 weken geleden) een heeeeeeeel erg leuke date gehad. haar zie ik nu een paar keer per week.
erg pril, dus maar kijken waar het ons gaat brengen, maar het voelt in elk geval wel heel erg goed.
nou heb ik dus vorige week (al vrij snel na onze eerste date) mijn andere contacten netjes aan moeten geven dat ik een soort van bezet ben. dat vond ik wel het meest ongemakkelijke van het hele internet-daten! aan de ene kant ben ik heel enthousiast over mijn nieuwe vriendinnetje (als ik het zo al kan noemen), maar aan de andere kant weet je niet hoe het gaat uitpakken en ga ik dus aan een aantal andere leuke dames aangeven dat ik bezet ben........... en dan weet ik dus niet of zij nog open staan voor contact als over een tijdje blijkt dat het toch niet gaat werken en ik dus weer verder wil kijken en verder wil contacten met ze.
maar goed, ondanks deze onrust heb ik wel gewoon heel netjes aan iedereen deze mededeling gegeven. met erg wisselende reacties.
Zo kwam het in eerste instantie op mij ook over. Maar gezien zijn postgeschiedenis krijgt ie 't voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit komt op mij over als een verkapt spam bericht, of ligt dat aan mij.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo kwam het in eerste instantie op mij ook over. Maar gezien zijn postgeschiedenis krijgt ie 't voorbeeld van de twijfel
Ik snap wel dat mensen druk zijn met werk en zeker met verschillende werktijden is het soms wat lastiger om af te spreken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een avondje vrij is prima, maar als je een eind bij elkaar uit de buurt woont, allebei een baann hebt én de een onregelmatige tijden werkt wordt het allemaal wel een stukje lastiger. Zeker omdat de trein niet echt haast maakt enzo, dan kun je een avondje tijd hebben, maar tegen de tijd dat je elkaar dan ziet is de avond al bijna om omdat je ook weer met de trein terug moet.
Als ze geen tijd voor je vrij willen maken, zijn ze ook niet in je geinteresseerd imho...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen druk zijn met werk en zeker met verschillende werktijden is het soms wat lastiger om af te spreken.
Maar ik vind het wel vermoeiend als mensen altijd druk zijn en bijna nooit tijd hebben. Dan vraag me soms echt af waar al die drukte vandaan komt.
Ja ok, als het altijd zo is dan wordt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen druk zijn met werk en zeker met verschillende werktijden is het soms wat lastiger om af te spreken.
Maar ik vind het wel vermoeiend als mensen altijd druk zijn en bijna nooit tijd hebben. Dan vraag me soms echt af waar al die drukte vandaan komt.
ligt maar net aan de activiteiten die er al op staan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Godshand het volgende:
Als ze geen tijd voor je vrij willen maken, zijn ze ook niet in je geinteresseerd imho...
Dus je andere kroegdate was niks geworden? Had nog in mn hoofd dat jullie nog steeds wat hadden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij gaat baardmans voor mij koken.. of tenminste.. overschotel
En me ophalen
Nop. Hij wil geen relatie ivm onzekerheid toekomst. En ik wil in ieder geval geen exclusiviteit bieden. Dus heb aangegeven te willen stoppen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:28 schreef Godshand het volgende:
Dus je andere kroegdate was niks geworden? Had nog in mn hoofd dat jullie nog steeds wat hadden?
Gek word ik ervan: "Uhm, aankomende weekend heb ik het druk, maar misschien heb ik wel een gaatje."quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
want dat merk je nu in zijn gedrag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom even wartaal uitslaan ben ik bang
Date gisteren was dus tof, tweede date komt, daar zijn date en ik het over eens. So far so good. Maar...Ik ben niet (bewust) op zoek naar een relatie, hij ook niet. Dus dat klikt, maar ik begin een beetje het idee te krijgen dat ik misschien wat te nonchalant over kom of over ben gekomen bij hem en dat was dan ook weer niet de bedoeling...
Nee, of nouja... niet echt, denk ikquote:
Je schreef eerder dat ie bezet was en nu dat hij geen relatie wil?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop. Hij wil geen relatie ivm onzekerheid toekomst. En ik wil in ieder geval geen exclusiviteit bieden. Dus heb aangegeven te willen stoppen.
Volgens mij schreef ik die 'bezette' post in het verkeerde topic. De externe die hier zit en wel leuk is.. is bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Je schreef eerder dat ie bezet was en nu dat hij geen relatie wil?
True, maar goed, is misschien een bijwerking van niks te doen hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon niet voor hem gaan nadenken. Heb je niets aan
Daarbij klopt het toch vast niet![]()
Ja, maar dat kan dus niet hequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ vorige post.
Vrouwen
'Hij denkt dat zij denkt dat hij denkt dat hij voelt dat zij dacht dat hij gevoeld had en hij dacht van hij denkt'
Oplossing: echt communiceren. Vragen stellen.
En ik zou hem nu ook (nog) niet gaan bestoken met dergelijke vragenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar dat kan dus niet heof in elk geval niet nu.
Nee, lijkt me ook niet heel verstandigquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik zou hem nu ook (nog) niet gaan bestoken met dergelijke vragen
Oh, dacht dat je dat sarcastisch bedoelde, wilde je nog DMen maar was het glad vergeten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik die 'bezette' post in het verkeerde topic. De externe die hier zit en wel leuk is.. is bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |