SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last posts:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was bij mij ook andere webbrowser helpt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
volgens mij spelfoutje?quote:
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ikquote:
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeftquote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ik
Omdat het niet de bedoeling was dat ie kindjes ging krijgen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm heb je je arme paard gecastreerd? Zoiets zou verboden moeten worden, een dier zijn mannelijkheid ontnemen....
quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Ook een manier van manipulerenquote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
TeringIk zie net een speeddate aanbod langs komen met iemand die hier in de buurt woont... Ik praten... blijkt het een gozer te zijn die ik al jaren ken... én waar ik eigenlijk gewoon geen contact meer mee wil
Fuck
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamquote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...
Ghehe, lolquote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamTering... Ik ga NOOIT meer speeddaten met iemand die zó dichtbij lijkt te wonen
Ik bedoel dat ik me verplicht voel om in die 5 minuten te praten.quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... hoezo wil je niet praten op een datingsite?
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallenquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ghehe, lol
Zoek ze een provincie naast je
Tuurlijk niet, hij heeft al een autoquote:Op zondag 8 april 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallen
Haha, ja hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zegguh Pien ...heb je eigenlijk uberhaupt weleens meevallers gehad bij Paiq?
Lijkt wel een slechte B film, al die dates van jou.
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjesquote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Dizorn het volgende:
Godshand, welke bazen-oneliner moest ik ook alweer gebruiken?
Ik zou er niet direct van gaan soppen...quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes
Omgekeerd is leuker.quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef marcokloon het volgende:
Net bij speeddaten gelukkig toch gewoon iemand die durfde te zeggen dat ik niks voor haar was. Daar heb je tenminste wat aan.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omgekeerd is leuker.
"Sorry, je bent mijn type niet"
Zij: "Wat? Omdat ik dik ben zeker?! Jij wil zeker zo'n gratenpakhuis!!"
Ooit eens ongeveer zo meegemaakt...
Eentje spendeerde zelfs credits om mij opnieuw oneliner te sturen, maar donderde haar na een hartelijke begroeting weer net zo hard eruit
Slimquote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef Moogwai10 het volgende:
Potver ...kom er net achter dat ik mijn matches uit had staan bij Paiq ...ik vond het al zo rustig met matches de afgelopen 2 maanden!
Welke gouden oneliner gebruikte je?quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:
Iemand heeft mijn oneliner geaccepteerd (na het beoordelen van foto's)![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik loop alweer ruim 1 jaar achter of zo door de halfbakken aan/uit relatie met ex, is Paiq nog steeds de beste keuze voor gratis dates, en badoo en relatieplanet de keuzes voor als je toch wat geld kwijt zou willen om te zien hoe het loopt?
Is dat niet gewoon heel erg afhankelijk van wat je zelf wil/zoekt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu het niet meer over Pien gaat, kan ik het misschien opnieuw vragen:
[..]
17 jarig meisje dat in MSN taal praatquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mooi zo ... nu lullen en later gaten vullen
Volgens mij wordt ik niet begrepen of begrijp ik jou nu ff niet...quote:Op zondag 8 april 2012 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon heel erg afhankelijk van wat je zelf wil/zoekt?
Nee, veel meiden hebben dan zoiets van: zo, die is binnen, nu GTST ff kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef Dizorn het volgende:
Als je gratis wilt zit je met paiq wel het beste denk ik zo. Betaald heb ik nog nooit aan gedaan dus kan ik niet zoveel over zeggen
Speeddate gehad, leuk meisje maar uit Groningen, 15 minuten gepraat en ik denk ik accepteer dr even om netjes te zeggen dat groningen te ver weg is, maar dat had ze zelf al bedacht en drukte al op nee. Prima
Oh en m'n oneliner is geaccepteerd! En ze ging daarna meteen offline, dus hoop niet dat het een fout van d'r was
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ik niet begrepen of begrijp ik jou nu ff niet...![]()
1 jaar geleden werd Paiq mij aangeraden als ik op zoek was naar gratis afspraakjes maken, bij vele andere sites moet je betalen om uberhaupt met anderen te kunnen chatten (en dus af te spreken) maar Relatieplanet en Badoo deden het toen vrij aardig qua dates herinner ik me nog.
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?
Zie vorige post. Even terugscrollen dusquote:
Maar wat zou je dan op Paiq moeten? Mensen lastig vallen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.
Ah, oke.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: als je écht zoekt naar een relatie denk ik dat je sowieso beter terecht kunt op RP ofzo. De mensen op paiq lijken me allemaal wat minder serieus.
Ik heb het idee dat de mensen op Paiq veel minder hard zoeken naar een serieuze relatie dan mensen op bv Relatie planet. De intentie ligt dus anders.quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan op Paiq moeten? Mensen lastig vallen?![]()
Kom op, een datingsite is een datingsite. Dat is toch gwn serieus of niet?
Praten met anderen doe je maar op FB of Twitter ofzo.
Deze zin? ik snap hem nietquote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes
Wat is de intentie van die mensen dan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de mensen op Paiq veel minder hard zoeken naar een serieuze relatie dan mensen op bv Relatie planet. De intentie ligt dus anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |