eyquote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef gers het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar
come on heracles
iets met suport your localquote:
Toiboi.quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Wie is dat van PSV die constant doet alsof ie aan het kruis hangt, met z'n armen hoog en wijd?
Toiboi toch?quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Wie is dat van PSV die constant doet alsof ie aan het kruis hangt, met z'n armen hoog en wijd?
gmtaquote:
Capo alles. Ze willen blijkbaar graag 410 kopieren in Eindhoven.quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Jij bent een andere wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Rodawa het volgende:
Goede redding Tyton, speelt tot nu toe beter dan Pasveer.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Capo alles. Ze willen blijkbaar graag 410 kopieren in Eindhoven.
Ja. 410 heeft dat ook helemaal zelf verzonnen natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Was vorig jaar veel meer sfeer.
FC Twente en Heracles kan je niet vergelijken (voor Heracles eerste keer en zingen best aardig).
Maar PSV wat is dit man? Beetje vak410 afkraken maar nu wel na-apen met capo etc.
Beetje dode stemming.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:59:23Persoonlijk denk ik dat de beste ploeg vanavond wint. En anders PSV. Kan natuurlijk ook. #psvher reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:31:21Da's nu het mooie aan bekervoetbal: dat twee middenmoters ook eens in die prachtige voetbaltempel mogen strijden om een prijs. #psvher #Kuip reageer retweet
Twente heeft altijd de mooiste sfeer, daarna Feyenoord (misschien wel meer dan Twente trouwens), dan Ajax.quote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Was vorig jaar veel meer sfeer.
FC Twente en Heracles kan je niet vergelijken (voor Heracles eerste keer en zingen best aardig).
Maar PSV wat is dit man? Beetje vak410 afkraken maar nu wel na-apen met capo etc.
Beetje dode stemming.
En dan nog de naam Capo gebruiken. Hoe Italiaans wil je het hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. 410 heeft dat ook helemaal zelf verzonnen natuurlijk.
Zo grappig die meneer he xDquote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Evertjan het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:59:23Persoonlijk denk ik dat de beste ploeg vanavond wint. En anders PSV. Kan natuurlijk ook. #psvher reageer retweet
Euh neej? Maar als je het een beetje volgt kraakt heel Nederland de stijl van Vak410 af maar langzaam wilt elke club "Ultras". hmmm... beetje vreemd?quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam verzinnen ze alles zelfquote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs daar klinkt dat mooi idd.quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens dat Bloed Zweet en Tranen klonk wel ff mooi, jammer in verkeerde stadion.
xD xD xDquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo grappig die meneer he xD
Net zoals frEnk de boer wheheheh egt grappig xD
Deze grap kende ik nog niet.quote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind Freo van PSV erg goed. Klinkt Braziliaans.. het nieuwe wonderkind toevallig?
Lijkt overal te staan inderdaad ja.. hij maakt ook wel veel fouten trouwensquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind Freo van PSV erg goed. Klinkt Braziliaans.. het nieuwe wonderkind toevallig?
Psies. Je moet toch ergens om kunnen lachen?quote:Op zondag 8 april 2012 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de meest spannende wedstrijd
quote:Op zondag 8 april 2012 18:30 schreef Kwaliteit het volgende:
GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schijnt dat Piet Visser hem zelf heeft gebaard.quote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Freak188 het volgende:
Jo de Jager gaat naar feyenoordquote:Op zondag 8 april 2012 18:31 schreef JamFlava het volgende:
Het broertje van Siem en Luuk de Jong gaat naar Ajax..
Hij heet Jo de Jong
Raap me op.quote:Op zondag 8 april 2012 18:31 schreef JamFlava het volgende:
Het broertje van Siem en Luuk de Jong gaat naar Ajax..
Hij heet Jo de Jong
Ik zal god even vragen of hij het kan veranderen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef AryaMehr het volgende:
Bij een bekerfinale hoort gewoon minstens 22 graden te zijn vind ik. Veel gezelliger.
Oh je bedoelt Suarez?quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Vieze Toiboi. Altijd mensen kaarten aansmeren. Dat hij spontaan mag ontbranden.
Doe niet zo gefrustreerd manquote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef Rens-Reith het volgende:
Stil aan de overkant? ja nu wel even ja. Kneusjes.
Kesler is anders al een tijdje weg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal god even vragen of hij het kan veranderen.
Dat moet je aan piet paulusma vragen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal god even vragen of hij het kan veranderen.
Jij kijkt net?quote:Op zondag 8 april 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Het is stil aan de overkant zingen. Eerste keer dat je ze hoort.
Die sowieso ook ja. Maar Toivonen ook.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Heracles verschrikkelijk slecht
En ze hadden expres verloren van Ajax voor deze wedstrijdquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ze sparen zich voor de volgende wedstrijd he.quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
Goa hen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien dus toch niet hčquote:Op zondag 8 april 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ze hadden expres verloren van Ajax voor deze wedstrijd
Voor de bekerfinale van volgend jaar dan schat ik zo.quote:Op zondag 8 april 2012 18:36 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ze sparen zich voor de volgende wedstrijd he.
Die hoor ik de heletijd.quote:Op zondag 8 april 2012 18:38 schreef Rens-Reith het volgende:
Heurelho da Silva Gomes al een rondje aan het lopen? Hoor ineens PSV fans.
Wijnaldum is slecht. Een hyperactieve huppelkut is het.quote:Op zondag 8 april 2012 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is Wijnaldum toch ook slecht soms, beter Depay er in.
http://www.beterhoren.nlquote:Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
hmm..dan is er iets mis met het geluid hier.. voor de 1-0 hoorde ik vrijwel niets.
Inderdaad, zal wel aan mijn stereo liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
hmm..dan is er iets mis met het geluid hier.. voor de 1-0 hoorde ik vrijwel niets.
Blind gaat het niveau naderen van z,n paquote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee.. Blind speelt al 3 wedstrijden goed
Eigenlijk zijn het allemaal nep-supporters..quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Pfft, PSV met al haar nep-supporters in de kuip.
Zolang we er maar 1 meer maken, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan gaan we lekker veel goals tegenkrijgen
Beter dan Turkse teams.quote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel mooi hoe PSV druk zet.
Gewoon met z'n allen op de eigen helft
doen we niet met onze egotjes voorinquote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Zolang we er maar 1 meer maken, is er niets aan de hand.
Toivonentwitter:PSVStats twitterde op zondag 08-04-2012 om 18:37:16Dit was Toivonen 24e goal voor @PSV dit seizoen. In 2010/11 was Dzsudzsák topscorer van PSV (ook 24 goals) #psvher [via @InfostradaNL] reageer retweet
Maar dat was ook een kut seizoenquote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Toivonentwitter:PSVStats twitterde op zondag 08-04-2012 om 18:37:16Dit was Toivonen 24e goal voor @PSV dit seizoen. In 2010/11 was Dzsudzsák topscorer van PSV (ook 24 goals) #psvher [via @InfostradaNL] reageer retweet
Hierdoor heb ik altijd de neiging om tv uit te zettenquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef JamFlava het volgende:
Fuck hey.. mijn geluid doet heel raar.. hoor telkens geen psv-supporters.. soms heel zachtjes
zelden zo'n slechte knvb finale gezien.quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
Laf voetbal van beide clubs. Dooie sfeer, dode wedstrijd.
Ik ken veel mensen die daar nu zitten en nog nooit wat met voetbal hebben gehad. Ook veel vrouwenquote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal nep-supporters..
Heracles heeft nog nooit zoveel supporters in een stadion gehad.
Terwijl de tv microfoon normaal ook nog aan de uitkant zijde staat, aka pdv zijde vandaagquote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef JamFlava het volgende:
Fuck hey.. mijn geluid doet heel raar.. hoor telkens geen psv-supporters.. soms heel zachtjes
Dat is altijd het geval, ligt niet aan je tv.quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef JamFlava het volgende:
Wesley Sneijder?quote:Op zondag 8 april 2012 18:47 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax dankzij een mafkees eruit ligt..
Beter ja. Ik denk dat Wijnaldum het bij clubs als Heracles o.i.d. moet houden. Niet goed genoeg voor de top.quote:
Haha.. sterker nog.. ik ga altijd met iemand naar Ajax, en hij is nu mee met heracles supporters samen met de vriend van zijn zusje die ook voor Ajax isquote:Op zondag 8 april 2012 18:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die daar nu zitten en nog nooit wat met voetbal hebben gehad. Ook veel vrouwen
Als Ajax de finale had bereikt had je 2 saaie wedstrijden gekregenquote:Op zondag 8 april 2012 18:47 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax dankzij een mafkees eruit ligt..
Waarom 2?quote:Op zondag 8 april 2012 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Als Ajax de finale had bereikt had je 2 saaie wedstrijden gekregen
Nee, want feyenoord speelt voetbal van een andere planeet?quote:Op zondag 8 april 2012 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Als Ajax de finale had bereikt had je 2 saaie wedstrijden gekregen
quote:Op zondag 8 april 2012 18:50 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Nee, want feyenoord speelt voetbal van een andere planeet?![]()
Zie liever Ajax spelen dan.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft nou eens op met dat Ajax, het gaat hierover PSV en Heracles.
Ajaxquote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Antivoetbal finale met een grafsfeer. Veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Deze 2 ploegen zijn de kuip onwaardig.quote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Antivoetbal finale met een grafsfeer. Veel meer valt er niet over te zeggen.
Superjoden komen uit Dragon Ball Z Israël Saga.quote:
Ja.. bijna hetzelfde als Waterkneus.. die zou er ook met een harde plasser staan (vanwege de stand).quote:
Die onzin heb ik nooit gekeken.quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Superjoden komen uit Dragon Ball Z Israël Saga.
Dan kap je met typen of ga je PSV afzeiken maar blijf wel ontopicquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Antivoetbal finale met een grafsfeer. Veel meer valt er niet over te zeggen.
Powerlevel van 6 miljoenquote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Superjoden komen uit Dragon Ball Z Israël Saga.
Ja, met Ruud Broodquote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er trouwens studio voetbal vanavond?
http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=studio+voetbalquote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er trouwens studio voetbal vanavond?
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 8 april 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kap je met typen of ga je PSV afzeiken maar blijf wel ontopic
Hey wat handig.quote:Op zondag 8 april 2012 18:55 schreef JamFlava het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=studio+voetbal
Ik dacht dat jij het was, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke idioot zit daar achter de knoppen?
Inderdaad, gewoon volwassen mannen die zich daar misdragen. Echt genant..quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van die mislukte mensen daarachter steeds zwaaien
Dan had je nu gewoon Pavarotti in de kuip gehad, dat weet jij ook wel. Muziek voor intellectuelen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was, maar blijkbaar niet.
Kijk papa is op televisie!quote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon volwassen mannen die zich daar misdragen. Echt genant..![]()
Enige kans om beroemd te worden. Volgens mij zouden ze ook zo bij Piet Paulusma aanschuiven.quote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon volwassen mannen die zich daar misdragen. Echt genant..![]()
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=4quote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hey wat handig.
Kun je voor mij kijken wat er vanavond op RTL4 komt?
thnxquote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef JamFlava het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=4
Was er ook op, voor de wedstrijd.quote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan had je nu gewoon Pavarotti in de kuip gehad, dat weet jij ook wel. Muziek voor intellectuelen.
Ja.. zijn allemaal tokkies in Almelo.. volksbuurtjesquote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Volgens mij draaien ze bij Heracles ook wel eens Hazes. Anders kan ik het niet verklaren
Nog even 'Three little birds' draaien en het feestje is compleet.quote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Caland het volgende:
Volgens mij draaien ze bij Heracles ook wel eens Hazes. Anders kan ik het niet verklaren
Omg, who the hell cares.movquote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Val van 200km/u ?Max wat je kunt vallen is 193.
Dit is mijn club, mijn ideaal!quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog even 'Three little birds' draaien en het feestje is compleet.
Ik zou het niet weten man.quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar is Vivaldi's 4 seizoenen in de rust dan?
Geen fuck aan.quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef alors het volgende:
Arsenal - ManCity wat een wedstrijdik begrijp dat de bekerfinale niet echt een spektakelstuk is?
anti-voetbalquote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef alors het volgende:
Arsenal - ManCity wat een wedstrijdik begrijp dat de bekerfinale niet echt een spektakelstuk is?
Eerste 20 minuten van hoogstaand niveau.quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |