eyquote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef gers het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar
come on heracles
iets met suport your localquote:
Toiboi.quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Wie is dat van PSV die constant doet alsof ie aan het kruis hangt, met z'n armen hoog en wijd?
Toiboi toch?quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Wie is dat van PSV die constant doet alsof ie aan het kruis hangt, met z'n armen hoog en wijd?
gmtaquote:
Capo alles. Ze willen blijkbaar graag 410 kopieren in Eindhoven.quote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Abraracadabra het volgende:
Jij bent een andere wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef Rodawa het volgende:
Goede redding Tyton, speelt tot nu toe beter dan Pasveer.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Capo alles. Ze willen blijkbaar graag 410 kopieren in Eindhoven.
Ja. 410 heeft dat ook helemaal zelf verzonnen natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Was vorig jaar veel meer sfeer.
FC Twente en Heracles kan je niet vergelijken (voor Heracles eerste keer en zingen best aardig).
Maar PSV wat is dit man? Beetje vak410 afkraken maar nu wel na-apen met capo etc.
Beetje dode stemming.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:59:23Persoonlijk denk ik dat de beste ploeg vanavond wint. En anders PSV. Kan natuurlijk ook. #psvher reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:31:21Da's nu het mooie aan bekervoetbal: dat twee middenmoters ook eens in die prachtige voetbaltempel mogen strijden om een prijs. #psvher #Kuip reageer retweet
Twente heeft altijd de mooiste sfeer, daarna Feyenoord (misschien wel meer dan Twente trouwens), dan Ajax.quote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Was vorig jaar veel meer sfeer.
FC Twente en Heracles kan je niet vergelijken (voor Heracles eerste keer en zingen best aardig).
Maar PSV wat is dit man? Beetje vak410 afkraken maar nu wel na-apen met capo etc.
Beetje dode stemming.
En dan nog de naam Capo gebruiken. Hoe Italiaans wil je het hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. 410 heeft dat ook helemaal zelf verzonnen natuurlijk.
Zo grappig die meneer he xDquote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Evertjan het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 08-04-2012 om 16:59:23Persoonlijk denk ik dat de beste ploeg vanavond wint. En anders PSV. Kan natuurlijk ook. #psvher reageer retweet
Euh neej? Maar als je het een beetje volgt kraakt heel Nederland de stijl van Vak410 af maar langzaam wilt elke club "Ultras". hmmm... beetje vreemd?quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam verzinnen ze alles zelfquote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs daar klinkt dat mooi idd.quote:Op zondag 8 april 2012 18:28 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens dat Bloed Zweet en Tranen klonk wel ff mooi, jammer in verkeerde stadion.
xD xD xDquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo grappig die meneer he xD
Net zoals frEnk de boer wheheheh egt grappig xD
Deze grap kende ik nog niet.quote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind Freo van PSV erg goed. Klinkt Braziliaans.. het nieuwe wonderkind toevallig?
Lijkt overal te staan inderdaad ja.. hij maakt ook wel veel fouten trouwensquote:Op zondag 8 april 2012 18:29 schreef Freak188 het volgende:
Ik vind Freo van PSV erg goed. Klinkt Braziliaans.. het nieuwe wonderkind toevallig?
Psies. Je moet toch ergens om kunnen lachen?quote:Op zondag 8 april 2012 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de meest spannende wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |