Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.quote:Op zondag 8 april 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Zo saai hé een weekend zonder Feyenoord.
Boonen geweldenaarquote:Op zondag 8 april 2012 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.
Klopt, was alleen niet zo spannend helaas. Bij een Feyenoord wedstrijd zit ik met een hogere hartslag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.
......úúúúh? Top 4 BLIJFT het minimale doel.quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Boonen geweldenaar![]()
Bijna bekerfinale tijd, is kijken of top 4 of 5 minimale doel wordt.
Als psv wèl CL't zijn we dan alsnog de lul toch?quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
......úúúúh? Top 4 BLIJFT het minimale doel.
Als PSV namelijk niet CL't zijn we alsnog de lul.
Ik denk dat we niet teveel moeten gaan rekenen, en gewoon alles zelf moeten winnen. Dan word je minimaal 4e en is gereken dus niet nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Gert het volgende:
Scenario 1: Heracles wint beker
Gevolgen
- De Almeloërs spelen op 23 en 30 augustus Europa League, kwalificatieronde play-offs
- Nummer 9 (nu: RKC) doet niet mee aan de eredivisie play-offs
- Nummer 5 tot en met 8 (nu: Feyenoord, Heerenveen, Vitesse en NEC) spelen play-offs om een plek in de tweede voorronde Europa League, op 19 en 26 juli
Scenario 2: PSV wint beker en wordt 1 of 2 in Eredivisie
Gevolgen
- Verliezend bekerfinalist Heracles krijgt ticket voor tweede voorronde Europa League, op 19 juli en 26 juli
- Nummer 9 doet niet mee aan de play-offs
- Nummer 5 tot en met 8 spelen om een plek in de derde voorronde Europa League op 2 en 9 augustus
Scenario 3: PSV wint beker en eindigt 3de of lager
Gevolgen
- Verliezend bekerfinalist Heracles grijpt naast Europees voetbal
- Nummer vijf krijgt ticket derde voorronde Europa League op 2 en 9 augustus
- Nummer 9 doet wel mee aan de play-offs
- Nummers 6 tot en met 9 spelen in tweede voorronde Europa League, op 19 juli en 26 juli
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet teveel moeten gaan rekenen, en gewoon alles zelf moeten winnen. Dan word je minimaal 4e en is gereken dus niet nodig.
Ik ben voor heracles, Psv kan de tering krijgen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.
al gun ik het die tukkers eigenlijk veel en veel meer.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.
al gun ik het die tukkers eigenlijk veel en veel meer.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een clowns op onze mooie stoeltjes
wijnaldum ook weer eens... als 'ie speelt. De knurft.quote:Op zondag 8 april 2012 17:53 schreef Merkie het volgende:
Is toch leuk, winnen die subsidiesponsjes ook weer eens in De Kuip.
Die trommel.quote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wel mooi om te zien hoe het legioen de Kuip magisch maakt vergeleken bij deze supporters.
Zonder Fey-legioen is het carnaval in de Kuip --> oranjequote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wel mooi om te zien hoe het legioen de Kuip magisch maakt vergeleken bij deze supporters.
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.quote:Het herstel van spraakdiensten, sms-verkeer en mobiel internet zet door, zo laat Vodafone zondag weten. Voetbalstadion De Kuip in Rotterdam heeft in ieder geval weer 3G-internet, twittert topman Rob Shuter.
Die staat er echt binnen een paar wedstrijden naast.quote:Op zondag 8 april 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wijnaldum ook weer eens... als 'ie speelt. De knurft.
Ik heb tijdens de wedstrijd anders ook nooit verbindingquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.
Tijdens de wedstrijden kijk ik nooit op mijn mobiel.quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de wedstrijd anders ook nooit verbinding![]()
En idd, Wijnaldum
Nee ik ook niet, van die lui die hele wedstrijd gaan whatsappen enzo met hun mobielquote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijden kijk ik nooit op mijn mobiel.
Op zich logisch, je hebt nooit genoeg capaciteit voor pieken...quote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.
Kan dat dan? Heb nog nooit internet in de Kuip gehad.quote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, van die lui die hele wedstrijd gaan whatsappen enzo met hun mobiel
Dat het soms even niet gaat, oké, maar in De Kuip heb ik (T-mobile) zelden internet, en zo te lezen is dat bij andere providers net zo. Da's armoedig. Schakel dan wat capaciteit bij.quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich logisch, je hebt nooit genoeg capaciteit voor pieken...
Dat is bij elk stadion zo met elke provider. 'Even wat capaciteit' bij schakelen kan allen als die capaciteit er is. 50.000 man op een kluitje is gewoon een dichtheid die misschien wel 500 tot 1000x hoger ligt dan waar de providers normaliter rekening mee houden. Dat schakel je gewoon niet even bij, niet zonder extreem veel te investeren.quote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat het soms even niet gaat, oké, maar in De Kuip heb ik (T-mobile) zelden internet, en zo te lezen is dat bij andere providers net zo. Da's armoedig. Schakel dan wat capaciteit bij.
Ik hoef ook geen supersnel internet, maar even een berichtje ergens plaatsen lukt ook zelden tot nooit. Dus iétsje meer capaciteit zou wel mogen, als service naar je klanten.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is bij elk stadion zo met elke provider. 'Even wat capaciteit' bij schakelen kan allen als die capaciteit er is. 50.000 man op een kluitje is gewoon een dichtheid die misschien wel 500 tot 1000x hoger ligt dan waar de providers normaliter rekening mee houden. Dat schakel je gewoon niet even bij, niet zonder extreem veel te investeren.
Je hebt geen vrouw/vriendin?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef PIETR het volgende:
Pff, kutweekend, zo zonder Feyenoord. Toch een stukkie ontlading wat er nu niet uitkan ..
Ben na 7 maanden inmiddels al weer een paar weekies vrijgezel.quote:
Mwuah, vind de ontlading na een doelpunt toch net een iets beter gevoelquote:
Laten we het maar weer over voetbal hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 20:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben na 7 maanden inmiddels al weer een paar weekies vrijgezel.
[..]
Mwuah, vind de ontlading na een doelpunt toch net een iets beter gevoel
De bal is rond, het is elf tegen elf en Feyenoord kan nog kampioen worden.quote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het maar weer over voetbal hebben
Je vraagt of ie een vriendin heeft, daar geeft ie antwoord op en dan moeten we het maar weer over voetbal hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het maar weer over voetbal hebben
Zoals je username het al aangeeftquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vraagt of ie een vriendin heeft, daar geeft ie antwoord op en dan moeten we het maar weer over voetbal hebben.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Dat moet als je maar 4 punten achterstand hebt op de koploper, zo dichtbij zijn we in tijden niet geweest. En we kunnen van iedereen winnen ! ( ook verliezen, maar dat geheel terzijde)quote:
Daar Ben ik dan ook voor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms wel soms niet.. Het is meer de stiekeme hoop dat het mogelijk is dan dat ik van de daken ga schreeuwen dat Feyenoord kampioen gaat worden.
Geloof me nou maar. Wij staan over een maand met 1 miljoen man op de coolsingel. Schaal in handen van Clasie.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Piles het volgende:
Ik hoop er echt op. maar ik weet ook dat de kans heel klein is. Ik geloof er niet in in ieder geval. Maar als ik ze een wedstrijd zie winnen denk ik toch weer: het kan nog
Ik ga een petitie starten om degene die dat hazesgekweel heeft opgestart, ritueel te laten stenigen op de middenstip van De Kuip.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] Of ze jatten een van de meest beroemde fotomomenten van FEIJENOORD
Hazes is een feijenoorder.quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga een petitie starten om degene die dat hazesgekweel heeft opgestart, ritueel te laten stenigen op de middenstip van De Kuip.
Bloed, zweet en tranen in De Kuip? Zullen we ook meteen met schoenen gaan zwaaien en trommelen...quote:
die kerel achter strootman staat in zijn blote kont... die zit dus met zijn pik tegen strootmans achterste aanterijden ? edit als je goed kijkt zie je dat Strootman het nog fijn vind ook.,quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] Of ze jatten een van de meest beroemde fotomomenten van FEIJENOORD
quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen in De Kuip? Zullen we ook meteen met schoenen gaan zwaaien en trommelen...
Tja, voetbal zonder Feyenoord is als seks zonder orgasme...quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die Oostblokkers worden weer heet als ze in de kleedkamer komen
Maak je drukquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vraagt of ie een vriendin heeft, daar geeft ie antwoord op en dan moeten we het maar weer over voetbal hebben.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Manolev? Die deed toch niet mee?quote:Op zondag 8 april 2012 23:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Die Tyton en Manolev gelijk achter die mensen kontje rammen
Ik kan de foto niet zienquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag wel altijd mee in bad, staat in z'n contract
Ik schaam mij diep voor dat tuig. Hooligans maken de club kapot.quote:Bekerfinale
nu.nl
Voor aanvang van de wedstrijd zag de politie een groep Feyenoordsupporters in een horecagelegenheid aan de Pannekoekstraat. Onder hen waren enkele leden van de harde kern, daarom werden alle 42 supporters gecontroleerd en werden hun namen opgeschreven.
Op de grond vond de politie twee messen, een boksbeugel en een kleine hoeveelheid harddrugs. Een supporter werd aangehouden omdat hij geen identificatiebewijs bij zich had.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:07 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik schaam mij diep voor dat tuig. Hooligans maken de club kapot.
Alleen daarom al verdien je een banquote:Op maandag 9 april 2012 08:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!! Gasten stonden Daar gewoon Hun eigen ding te doen. Weer een enorm zwaar overtrokken reactie.
Er waren totaal geen plannen iets uit te vreten.
Ps: pannenkoekstraat... Hihi.
"De politie zag 42 supporters in een café". NounouNOUnounou, waar gaat het heen?quote:Op maandag 9 april 2012 08:07 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Idd, zomaar een cafe binnenlopen en dan ook nog in Rotterdam ook! Tuig, allemaal!quote:Op maandag 9 april 2012 08:07 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 9 april 2012 09:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Idd, zomaar een cafe binnenlopen en dan ook nog in Rotterdam ook! Tuig, allemaal!
1 april is al 8 dagen geleden geweest, Martinquote:Lex Immers staat nog steeds op de verlanglijst van Feyenoord. De middenvelder wil ADO Den Haag graag na dit seizoen verlaten. 'Hij kan op 9 of 10 spelen, hij heeft heel veel inzicht, duelkracht, is gewoon een goede voetballer. Hij zou er trots op zijn om in De Kuip te mogen spelen. Maar hij heeft wel een contract tot 2014.....", aldus technisch directeur Martin van Geel. Wordt ongetwijfeld vervolgd. (Hand in Hand)
Sup, ik had die van mij toch echt zelf gemaaktquote:Op maandag 9 april 2012 03:59 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Alles kan nog.
edit - en wtf zoekeenleven, waarom jat je m'n avatar? xD
Dat bericht over Immers is ook al van een paar dagen geledenquote:Op maandag 9 april 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 april is al 8 dagen geleden geweest, Martin
Jij kan niet lezen. Er staat:quote:Op maandag 9 april 2012 09:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Idd, zomaar een cafe binnenlopen en dan ook nog in Rotterdam ook! Tuig, allemaal!
quote:..... twee messen, een boksbeugel en een kleine hoeveelheid harddrugs .....
quote:Op maandag 9 april 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen.
[..]
Die lagen er natuurlijk al.
[..]
Jij kan ook niet lezen.
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 10:58 schreef zoekeenleven het volgende:
zou me rijinstructeur boos worden.als ik dronken ga rijlessen?
quote:Op maandag 9 april 2012 10:58 schreef zoekeenleven het volgende:
zou me rijimstructeur boos worden.als ik dronken ga rijlessen?
Ik dacht dat je daar zelfs je niet gehaalde rijbewijs voor moet inleveren als je aangehouden wordtquote:Op maandag 9 april 2012 10:58 schreef zoekeenleven het volgende:
zou me rijimstructeur boos worden.als ik dronken ga rijlessen?
[..]
Jij kan ook niet lezen.
[..]
Jep, kijken hoe lang ik het deze keer volhoud..quote:
HMFquote:
Ja ik zie nu ook dat vrije verkoop op 12 april start zonder CCquote:Op maandag 9 april 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Gister stond van wel voor AZ en Heracles thuis, toen ik later op detailinformatie keek bleek je geen clubcard nodig te zijn voor AZ thuis, dus moet je nog even goed checken.
Je bent wel te laat als je de clubcard nog zou moeten bestellen.
Klinkt zeer interessant.quote:Op maandag 9 april 2012 11:42 schreef Droopie het volgende:
http://www.hardgras.nl/Ar(...)yenoord-Mysterie.htm
In dat kleine stukje staan al heel wat taalfouten en kromme zinnen. Dat belooft wat.quote:
Nou en?quote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat kleine stukje staan al heel wat taalfouten en kromme zinnen. Dat belooft wat.
Liefhebbers van dit gewichtigdoenerige suggestieve stijltje komen op diverse sites al genoeg aan hun trekken. Dus een bestseller zal dit boek waarschijnlijk niet worden.
Goedemorgen Ritmo. Wat dacht je. Ik zie niks negatiefs staan, dus moet maar weer even gaan kankeren over iets?quote:Op maandag 9 april 2012 11:58 schreef Ritmo het volgende:
Heeft die v. Cuilenborg geen vrouw/gezin ofzo? Die zit écht dag en nacht alleen maar Feyenoord-dingetjes te tweeten he? Goede nieuwtjes enzo ok, maar dat ie bij 'pasen' aan 'passes' denkt, waardoor ie weer aan Jordy Paasie denkt, dat wordt wel een beetje triest.
De interessante gedeeltes zullen wel op internet verschijnen, lijkt me ook eerder een onderwerp voor een artikel dan om er een boek over te schrijvenquote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat kleine stukje staan al heel wat taalfouten en kromme zinnen. Dat belooft wat.
Liefhebbers van dit gewichtigdoenerige suggestieve stijltje komen op diverse sites al genoeg aan hun trekken. Dus een bestseller zal dit boek waarschijnlijk niet worden.
Mwah. Als het over het wanbeleid in het Maasgebouw gaat sluit ik niet uit dat een tweede of derde deel noodzakelijk is.quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
De interessante gedeeltes zullen wel op internet verschijnen, lijkt me ook eerder een onderwerp voor een artikel dan om er een boek over te schrijven
Op zich wel... maar waarom dat boek nu net in deze fase uitbrengen? Is er net wat rust en krijgen we dat weer....quote:
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als het over het wanbeleid in het Maasgebouw gaat sluit ik niet uit dat een tweede of derde deel noodzakelijk is.
Journalisten hebben daar natuurlijk lak aan.quote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op zich wel... maar waarom dat boek nu net in deze fase uitbrengen? Is er net wat rust en krijgen we dat weer....
Nee hoorquote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en?
[..]
Goedemorgen Ritmo. Wat dacht je. Ik zie niks negatiefs staan, dus moet maar weer even gaan kankeren over iets?
WTF hb jij voor plaatje dan??quote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op zich wel... maar waarom dat boek nu net in deze fase uitbrengen? Is er net wat rust en krijgen we dat weer....
quote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Goedemorgen Ritmo. Wat dacht je. Ik zie niks negatiefs staan, dus moet maar weer even gaan kankeren over iets?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 09-04-2012 om 12:08:27Roda JC weigert komende woensdag opvallende #Feyenoord supporters die plaats nemen in het thuisvak. #rodfey reageer retweet
Aan de ene kant wel logisch. Jij zit ook te wachten op niet-Feyenoorders in de thuisvakken?quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 09-04-2012 om 12:08:27Roda JC weigert komende woensdag opvallende #Feyenoord supporters die plaats nemen in het thuisvak. #rodfey reageer retweet
Je kunt het beter gewoon gedogen en zorgen dat er geen gezeik komt met andere supporters. Dit gaat alleen maar gezeik opleveren en dan wordt er weer gesproken over 'Feyenoord-hooligans in Kerkrade'. Laat die kutten van Roda dan niet hun eigen kaarten Feijenoorders verkopenquote:Op maandag 9 april 2012 12:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel logisch. Jij zit ook te wachten op niet-Feyenoorders in de thuisvakken?
Niets gedogen, komt toch enkel ellende van. Je hebt niet voor niets uitvakken en wat mij betreft blijft dat zo. Niets irritanter dan uitsupporters in de thuisvakken diens aanwezigheid in beginsel al provocerend is. Jij zit ook niet te wachten op supporters in de thuisvakken van de Kuip en logisch ook.quote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Je kunt het beter gewoon gedogen en zorgen dat er geen gezeik komt met andere supporters. Dit gaat alleen maar gezeik opleveren en dan wordt er weer gesproken over 'Feyenoord-hooligans in Kerkrade'. Laat die kutten van Roda dan niet hun eigen kaarten Feijenoorders verkopen
Als Roda dat niet wil, laat dan de kaarten op naam verkocht worden of laat Roda supporters die hun kaart verkopen een stadionverbod krijgen. En dan nog hoeft het niet eens slecht te zijn, zie Nec uit dit seizoenquote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets gedogen, komt toch enkel ellende van. Je hebt niet voor niets uitvakken en wat mij betreft blijft dat zo. Niets irritanter dan uitsupporters in de thuisvakken diens aanwezigheid in beginsel al provocerend is. Jij zit ook niet te wachten op supporters in de thuisvakken van de Kuip en logisch ook.
Lijkt mij discriminatie.quote:Op maandag 9 april 2012 12:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Valt wel mee joh. Gaat eigenlijk altijd goed.quote:Op maandag 9 april 2012 12:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets gedogen, komt toch enkel ellende van. Je hebt niet voor niets uitvakken en wat mij betreft blijft dat zo. Niets irritanter dan uitsupporters in de thuisvakken diens aanwezigheid in beginsel al provocerend is. Jij zit ook niet te wachten op supporters in de thuisvakken van de Kuip en logisch ook.
Als het een risico wedstrijd is niet lijkt me, maar mensen die in het thuisvak van de tegenstander gaan zitten houden zich over het algemeen toch altijd rustigquote:
Zwak argument. Dus omdat de Roda-supporters die kaarten verkopen is het wel goed? Dat maakt wat mij betreft geen reet uit. Roda moet gewoon, zoals elke club, met man en macht proberen te voorkomen dat er uitsupporters in de thuisvakken zitten. Klaar.quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Roda dat niet wil, laat dan de kaarten op naam verkocht worden of laat Roda supporters die hun kaart verkopen een stadionverbod krijgen. En dan nog hoeft het niet eens slecht te zijn, zie Nec uit dit seizoen
Praktisch onmogelijk bij Feyenoord. De groep die los gaat wordt steeds groter, nog even en er zitten meer uitsupporters in de thuisvakken dan in het uitvak.quote:Op maandag 9 april 2012 13:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zwak argument. Dus omdat de Roda-supporters die kaarten verkopen is het wel goed? Dat maakt wat mij betreft geen reet uit. Roda moet gewoon, zoals elke club, met man en macht proberen te voorkomen dat er uitsupporters in de thuisvakken zitten. Klaar.
Uitvak is wel een argument. Is gewoon een voorbestemde plek voor uitsupporters en dat moet zo blijven. De tijden dat supporters vlak voor een wedstrijd door elkaar heen liepen zijn voorbij en niets irritanter/provocerender dan uitsupporters die vlak voor je neus uit hun dak gaan. Beantwoord de vraag: jij zit ook te wachten op uitsupporters in de thuisvakken van de kuip?quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Gaat eigenlijk altijd goed.
Uitvak is niet echt een argument, is altijd binnen no-time uitverkocht. Dat en de combimaatregelen maken het logisch dat mensen andere wegen gaan zoeken om toch de wedstrijd te zien.
Heb ik ook weleens gezeten bij Feyenoord - Ajax, altijd gezelligquote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uitvak is wel een argument. Is gewoon een voorbestemde plek voor uitsupporters en dat moet zo blijven. De tijden dat supporters vlak voor een wedstrijd door elkaar heen liepen zijn voorbij en niets irritanter/provocerender dan uitsupporters die vlak voor je neus uit hun dak gaan. Beantwoord de vraag: jij zit ook te wachten op uitsupporters in de thuisvakken van de kuip?
Ik zit op een zijde waar alleen seizoenskaarthouders zitten. En ja, ik heb wel eens kaarten geregeld voor mensen van andere clubs. Moeten zij lekker zelf weten, als ze zich niet provocerend gedragen is er vrij weinig aan de hand.quote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uitvak is wel een argument. Is gewoon een voorbestemde plek voor uitsupporters en dat moet zo blijven. De tijden dat supporters vlak voor een wedstrijd door elkaar heen liepen zijn voorbij en niets irritanter/provocerender dan uitsupporters die vlak voor je neus uit hun dak gaan. Beantwoord de vraag: jij zit ook te wachten op uitsupporters in de thuisvakken van de kuip?
De reacties zijn inderdaad geweldig. Kom op man, is gewoon hypocriet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gezeten bij Feyenoord - Ajax, altijd gezellig
Het is vooral bekrompenheid van jouw kant eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 13:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De reacties zijn inderdaad geweldig. Kom op man, is gewoon hypocriet.
Bij de Graafschap bleek inderdaad hoe goed het ging. De enige rede dat die thuissupporters hun bek niet durven open te trekken is omdat het 'grote' Feyenoord langskomst. Die mensen zitten ook niet te wachten op een enclave van Feyenoorders in hun stad. Jij hebt misschien enkele kaarten geregeld voor andere mensen, maar geen grote aantallen. Even kijken of je het nog steeds leuk vindt wanneer er hordes van niet-Feyenoorders in de kuip zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit op een zijde waar alleen seizoenskaarthouders zitten. En ja, ik heb wel eens kaarten geregeld voor mensen van andere clubs. Moeten zij lekker zelf weten, als ze zich niet provocerend gedragen is er vrij weinig aan de hand.
Zoals ik al zei, bij Feyenoord gaat het altijd goed. En de groep die los zit is enorm
Niets bekrompenheid. Gewoon in je eigen vak bijven zitten en verder niet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral bekrompenheid van jouw kant eigenlijk.
Menig kroegeigenaar is enorm blij met die Feyenoord-envclaves hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 13:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bij de Graafschap bleek inderdaad hoe goed het ging. De enige rede dat die thuissupporters hun bek niet durven open te trekken is omdat het 'grote' Feyenoord langskomst. Die mensen zitten ook niet te wachten op een enclave van Feyenoorders in hun stad. Jij hebt misschien enkele kaarten geregeld voor andere mensen, maar geen grote aantallen. Even kijken of je het nog steeds leuk vindt wanneer er hordes van niet-Feyenoorders in de kuip zitten.
Gaat een beetje lastig als dat altijd uitverkocht is en je ook nog eens te maken hebt met onzinnige regeltjes. Dan gaan mensen op een gegeven moment gewoon andere wegen zoeken om te gaan.quote:Op maandag 9 april 2012 13:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets bekrompenheid. Gewoon in je eigen vak bijven zitten en verder niet.
Daarom joh. Lekker dom laten lullen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:11 schreef Muto het volgende:
Het gaat 16 wedstrijden goed, 1 wedstrijd tegen Graafschap fout en het kan gelijk nooit.
En genoeg kroegeigenaren die er niet om kunnen lachen. Ik heb het niet over economische redenen, maar om het principieel. Los gezien van het feit dat de meerderheid van de belastingbetalers helemaal niet zitten te wachten op een groep tokkies in hun stad. Voor je het weet heb je dit soort proleten in je stad:quote:Op maandag 9 april 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Menig kroegeigenaar is enorm blij met die Feyenoord-envclaves hoor.
Met een stemtest of zo? Zonder zachte G geen toegangquote:Op maandag 9 april 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
De vakken naast het uitvak waren bij Roda trouwens weer als eerste uitverkocht. Benieuwd hoe ze al die Feyenoorders willen gaan weren dan.
Uitzonderingen hou je toch. Veel vaker gaat het goed, zoals Muto zegtquote:Op maandag 9 april 2012 13:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En genoeg kroegeigenaren die er niet om kunnen lachen. Ik heb het niet over economische redenen, maar om het principieel. Los gezien van het feit dat de meerderheid van de belastingbetalers helemaal niet zitten te wachten op een groep Tokkies in hun stad. Voor je het weet heb je dit soort proleten in je stad:
Überhaupt een idee hoeveel die uitzonderingen de belastingbetaler kosten?quote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitzonderingen hou je toch. Veel vaker gaat het goed, zoals Muto zegt
Je doelt op dat vechtpartijtje tegen De Graafschap dat welgeteld een minuut duurde? Geen idee, uitgaan ook maar verbieden dan?quote:Op maandag 9 april 2012 13:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Überhaupt een idee hoeveel die uitzonderingen de belastingbetaler kosten?
Uitgaan is een ander verhaal. Daar is het vaak niet groep-geraleteerd. Ik heb het over groepen supporters die de belastingbetaler tonnen aan geld kosten.quote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Je doelt op dat vechtpartijtje tegen De Graafschap dat welgeteld een minuut duurde? Geen idee, uitgaan ook maar verbieden dan?
Die Henk's zul je ongetwijfeld in verhouding meer in de Kuip vinden hoor. Al die jankende Feyenoorders toentertijd bij Pimmetje niet gezien?quote:Op maandag 9 april 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
Ah, het belastingbetaler argument. Heb je daar ook wat cijfermatige onderbouwing bij, Henk?
Stoere jongetjes die alles sensationeel willen maken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Waarom heet dat filmpje "Riot in Venlo"? Er gebeurd helemaal niets.
Lijkt me interessant leesvoerquote:´Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig?’
Samen met oud-speler Keesjan Snoeck heb ik (Leo Verheul red.) een boek gemaakt over Feyenoord, dat aan de vooravond van Feyenoord-AZ (29 april) uitkomt. Het heet: Het Feyenoord mysterie. We hebben Feyenoord een bizar jaar lang (2011) dicht op de huid gezeten en proberen uit te vogelen wie de club voor de tweede keer financieel aan de rand van de afgrond heeft gebracht en hoe het verder moet. Met namen en nummers. Feyenoord werkte er niet aan mee. Van de huidige clubleiding mocht niemand ons te woord staan. Algemeen directeur Eric Gudde had er wel oor naar (`Jullie maken dat boek toch.`) maar werd teruggefloten.
Of hij zijn afwijzing zelf had geschreven, betwijfel ik, want daar ken ik stijl van perschef Raymond Salomon te goed voor. `Wij zien de toegevoegde waarde hiervan niet in, omdat wij steevast op de juiste plekken de juiste financiële informatie kunnen neerleggen en uitleggen.´ Met andere woorden: we zijn zo verdomde transparant dat we tegen jullie liever zwijgen.
Maar hoewel ze nog geen letter hebben gelezen kwam commercieel directeur Mark Koevermans laatst nerveus vragen waar we in hemelsnaam mee bezig waren? `Jullie praten met de verkeerde mensen.´ Wat vreemd…
En Salomon verbood fotograaf John de Pater dreigend een foto voor onze cover te leveren. Ik stuurde hem een cynisch mailtje: `Hai Raymond, omdat ik weet wat voor een fijn en warm persoon jij bent, wil ik graag iets terug doen. Misschien is het leuk om in het Feyenoord-blaadje een voorpublicatie te doen verschijnen. Daar hoeven we niets voor te hebben. We weten dat de club het niet zo breed heeft.` Daags later ging hij er serieus op in. Fijn en warm… zelfkennis is er ook schaars.
Het Feyenoord Mysterie ligt vanaf 29 april in de winkel, via Hard Gras
Jij stelt, kom dan maar met bewijs.quote:Op maandag 9 april 2012 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Henk's zul je ongetwijfeld in verhouding meer in de Kuip vinden hoor. Al die jankende Feyenoorders toentertijd bij Pimmetje niet gezien?
Anders zoek je even op Google de politiekosten tijdens voetbalwedstrijden? Einstein.
Rot toch op joh.quote:Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uitgaan is een ander verhaal. Daar is het vaak niet groep-geraleteerd. Ik heb het over groepen supporters die de belastingbetaler tonnen aan geld kosten.
De kosten wegen totaal niet op tegen de baten man.quote:Op maandag 9 april 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot toch op joh.(Zomer) Carnaval kost ook tonnen, maar levert net als voetbal ook miljoenen aan belasting geld op. Kaartjes, biertjes, benzine overal wordt belasting over betaald. Maar dat kun je beter maar weg laten in jouw posts, dan lijkt het tenminste nog wat.
Bewijs eens dat over een heel seizoen het meer kost dan opbrengt over de gehele Eredivisie?quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De kosten wegen totaal niet op tegen de baten man.
Daarom. Zelfs zaterdag bij Feyenoord - Excelsior zullen er wel weer 3 pelotons aan ME rondparaderen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeik over kosten. De bekerfinale(ssss) van 2010 vergeten? Geen uitsupporters, maar Abou veranderde de Kuip alsnog in fucking Fort Knox
Veel van de kosten zijn ook te danken aan het volstrekt paranoide beleid van beleidsbepalers.
Ja, want die zielige belastingbetaler toch.quote:
Dan krijg je Guyon - Guidetti - Cisse.quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Schaken trouwens eerder de training verlaten, zijn meespelen woensdag is dus onzeker.
Dit dus. Dankzij de Henks en Ingrids die dat niet inzien, zijn partijen als de PVV zo groot geworden.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Sloggi het volgende:
Rekensommetje: laten we er vanuit gaan dat een gemiddelde supporter in het stadion 35 euro uitgeeft inclusief eten (inderdaad, ik zit aan de lage kant).
Negentien procent daarvan is 6,65 euro, maal 35.000 is 232.750 euro dat de landelijke overheid aan BTW binnenharkt met een thuiswedstrijd. En dan heb ik het nog niet over accijnzen (supporters moeten ook tanken) en de tientallen andere manieren waarop de overheid geld verdient aan een dergelijke wedstrijd.
Precies, maar waarom post je het dan??quote:Op maandag 9 april 2012 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere jongetjes die alles sensationeel willen maken.
Hou op man, ik kan me daar sowieso nog woedend over maken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gezeik over kosten. De bekerfinale(ssss) van 2010 vergeten? Geen uitsupporters, maar Abou veranderde de Kuip alsnog in fucking Fort Knox
Veel van de kosten zijn ook te danken aan het volstrekt paranoide beleid van beleidsbepalers.
Daar ben je blij omquote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Schaken trouwens eerder de training verlaten, zijn meespelen woensdag is dus onzeker.
Het getuigd niet van een hoog IQ om tot zulke (niet onderbouwde) conclusies te komen inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Dankzij de Henks en Ingrids die dat niet inzien, zijn partijen als de PVV zo groot geworden.
Tot mijn 'conclusie' bedoel je, of tot die van Sloggi?quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het getuigd niet van een hoog IQ om tot zulke (niet onderbouwde) conclusies te komen inderdaad.
En uitgedoste apen, what the fuck?quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De kosten wegen totaal niet op tegen de baten man.
Die zomercarnaval met al die uitgedoste apen mogen ze wat mij betreft ook wel stoppen.
Eerstejaars D-juniorquote:
Ik vind het geen nieuwswaarde. Laat hem nou eerst maar eens de puberteit doorkomen..quote:
Kung Fu Guyon weer erin.quote:Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
Daar ben je blij omSchaken speelt de laatste weken weer best aardig.
Dat laatste is nogal een rascistische opmerking jaquote:Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Typisch het volgende:
Ik doelde op AryaMehr.
[..]
En uitgedoste apen, what the fuck?
Zeg ook niet dat er veel andere opties zijn.quote:
Je laat in je berekening wel alle materiaal en onderhoud achterwege. En dat kost een klap geld.quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
O en trouwens wat betreft die mafkees hiero die zegt dat uitsupporters 'tonnen met geld' kosten, laat me je dit vragen.
Die politieagenten zijn in dienst bij de overheid. Een voetbalwedstrijd kost welgeteld 3 uur beveiligen per wedstrijd (maximaal). Laten we zeggen dat er 100 man politie rondloopt (extreem overdreven), en niet eens meerekenen dat eenzelfde hoeveelheid mensen bij bijvoorbeeld een zomercarnaval of wat dan ook rondloopt.
3 * 100 = 300 uren per twee weken. Dus 150 uur per week.
Het betekent dus dat je 4 politiemensen minder kan inzetten per week (gemiddeld genomen) als we uitgaan van het volstrekt absurde aantal van 100 politiemensen.
Een agent verdient ongeveer 2000 bruto per maand. == 8000 euro bruto per maand totaal.
== 96.000 bruto per maand.
Laten we zeggen dat de werkgeverskosten de volle 100% zijn. Heb je het over 2 ton per maand aan politiemacht die "puur" vanwege het voetbal zijn.
50.000 man die gemiddeld 0,7 bier kopen. == 35.000 bier @ 5 euro geloof ik?
== 205.000 euro. Daarvan 20% naar de overheid. Is al 40k gedekt PUUR uit BTWEn dan heb ik het nog niet eens over de BTW op de voetbaltickets / SCC's, businesseats et cetera.
Kortom, je lult uit je nek: aan het eind van de rit levert het alleen maar geld op, ZELFS uitgaande van een vol-strekt ireëel getal van 100 politieagenten, die je NEVERNOOIT bij De Kuip hebt
Heb je het doelpunt van Schaken vorige week gemist of zoquote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Caland het volgende:
Heb je tenminste weer 3 spelers voorin die een goal kunnen maken.
Die maak ik nog man.quote:Op maandag 9 april 2012 14:49 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je het doelpunt van Schaken vorige week gemist of zo
Waarom? Vanwege wat overtredingen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Ritmo het volgende:
Maar dat die randdebiel ooit nog een wedstrijd in Feyenoord-shirt zou mogen spelen, daar baal ik wel van. Was er toch wel vanuit gegaan dat ie weggewerkt werd naar het 2e of naar Excelsior terug.
Ik zou het eerder op 4 á 5 uur schatten: Voorbereiding, aanloop supporters, wedstrijd 1u 45 min., uitloop supporters, afhandeling.quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
O en trouwens wat betreft die mafkees hiero die zegt dat uitsupporters 'tonnen met geld' kosten, laat me je dit vragen.
Die politieagenten zijn in dienst bij de overheid. Een voetbalwedstrijd kost welgeteld 3 uur beveiligen per wedstrijd (maximaal).
Ik vind dat jij de wereld vrij slecht begrijpt. Je verbaast je altijd over dingen die normale mensen een half jaar van tevoren al aan zien komen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er veel andere opties zijn.
Maar dat die randdebiel ooit nog een wedstrijd in Feyenoord-shirt zou mogen spelen, daar baal ik wel van. Was er toch wel vanuit gegaan dat ie weggewerkt werd naar het 2e of naar Excelsior terug.
Hij staat toch wel weer op de juiste plaats en speelt de laatste weken beter.quote:Op maandag 9 april 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die maak ik nog man.Feit blijft dat zijn scorende vermogen tegen het nulpunt aan ligt.
Nu geel halen zou niet zoveel mogen uitmaken. Van Excelsior zou je moeten kunnen winnen namelijk...ook zonder een El Ahmadiquote:VI: El Ahmadi, Cabral en Fernandez op scherp qua gele kaarten
Voetbal International meldt dat Karim El Ahmadi, Jerson Cabral en Guyon Fernandez qua gele kaarten op scherp staan. Een gele kaart tegen Roda JC levert hen automatisch een duel schorsing op voor de volgende wedstrijd.
Inderdaad, gewoon lekker afjagen en afentoe net wat over het (gele) randje. Geel pakken, volgende week rust en de rest van het seizoen knallen voor Karim.quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu geel halen zou niet zoveel mogen uitmaken. Van Excelsior zou je moeten kunnen winnen namelijk...ook zonder een El Ahmadi
Volgens mij is hij hierna ne elke gele kaart geschorst. Het maakt dus geen fuck uit.quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu geel halen zou niet zoveel mogen uitmaken. Van Excelsior zou je moeten kunnen winnen namelijk...ook zonder een El Ahmadi
Zelfs dan zou hij wel een weekje rust kunnen gebruiken.quote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is hij hierna ne elke gele kaart geschorst. Het maakt dus geen fuck uit.
Beide zijn sowieso al nodig, 4 personeelsleden meer of minder maakt niet uit. Onzinargument dus.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laat in je berekening wel alle materiaal en onderhoud achterwege. En dat kost een klap geld.
Eerst 5. Dan schorsing.quote:Op maandag 9 april 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is hij hierna ne elke gele kaart geschorst. Het maakt dus geen fuck uit.
Nee, die worden ingericht naar aanleiding van de taken die er op het programma komen. Er moet worden ingekocht en onderhouden, de kosten die jij berekend zijn slechts een deel. Krijg je met de btw op bier nooit gedekt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide zijn sowieso al nodig, 4 personeelsleden meer of minder maakt niet uit. Onzinargument dus.
Mag hij ook zelf doen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik moest even van Ritmo zeggen, dat jullie geen last meer van hem zullen hebben.
Nee, geen kloon. Alleen die gast z'n privacy was dermate geschonden, dat hij z'n account aan de wilgen heeft gehangen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij ook zelf doen.
Of doe je dat nu eigenlijk al?
Tja, dat heeft hij wel enigszins aan zichzelf te danken met zijn manier van posten. Ik weet ook wie het is. Dat gaat hij nooit meer recht brijen hier op FOK.quote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, geen kloon. Alleen die gast z'n privacy was dermate geschonden, dat hij z'n account aan de wilgen heeft gehangen.
Gaat lastig worden bij mijquote:
Wie komt er hier uit Henglo ? Ritmo serieus?quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Guidetti het volgende:
Haha hadden ze in Hengelo door dat hij hier op FOK zit?
Volgens zijn Facebook welquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie komt er hier uit Henglo ? Ritmo serieus?
Nee, ook niet met een kloon, want dan moet hij ineens een andere gedaante aannemen. Maar sommige FOK!kers zijn wel te ver gegaan, vind ik. Een voor- en plaatsnaam kan nog, maar verder..quote:Op maandag 9 april 2012 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dat heeft hij wel enigszins aan zichzelf te danken met zijn manier van posten. Ik weet ook wie het is. Dat gaat hij nooit meer recht brijen hier op FOK.
Dat was zijn vorige username. Die mag wel genoemd worden toch?quote:
Boeiend? Half VBL kan ook in 3 seconden het account van Davy opzoeken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ook niet met een kloon, want dan moet hij ineens een andere gedaante aannemen. Maar sommige FOK!kers zijn wel te ver gegaan, vind ik. Een voor- en plaatsnaam kan nog, maar verder..
Dan heb jij een andere FB dan ik gekregen, of het moet een plaatsje in de buurt zijn, als je dat bedoelt.quote:
Ik heb Ritmo zijn FB ook mogen bezichtigen, maar het gaat er ook om wat je ermee doet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Boeiend? Half VBL kan ook in 3 seconden het account van Davy opzoeken.
Oh verkeerd gekeken. Hij komt uit Hengelo maar woont in Raalte.quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere FB dan ik gekregen, of het moet een plaatsje in de buurt zijn, als je dat bedoelt.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oh verkeerd gekeken. Hij komt uit Hengelo maar woont in Raalte.
Niets. Ik vroeg me alleen af of de mensen uit zijn woonplaats hem toevallig hadden gevonden op FOK en dat daarom de privacy geschonden is.quote:
Zijn er posts verwijderd hier? Of wat is er dan gebeurd op zijn account wat zo erg is. Als mijn FB (waar toch vrijwel niks op staat) hier bekend wordt, maakt me dat volgens mij weinig uit.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb Ritmo zijn FB ook mogen bezichtigen, maar het gaat er ook om wat je ermee doet.
Is dat echt gebeurd? Woon vlak in de buurt, maar dat zou wel triest zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 16:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Niets. Ik vroeg me alleen af of de mensen uit zijn woonplaats hem toevallig hadden gevonden op FOK en dat daarom de privacy geschonden is.
Geen idee. Dat vraag ik nou juistquote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? Woon vlak in de buurt, maar dat zou wel triest zijn.
mee eensquote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso is het triest iemand zijn gegevens te posten ookal is het een mongool als ritmo
Ja dit dus. Dat soort figuren zijn nog een stuk triester.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso is het triest iemand zijn gegevens te posten ookal is het een mongool als ritmo
Is dat gebeurd dan? Heb je een link?quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet mee eens, tenzij het eens mongool is als ritmo. Als je je normaal gedraagt dan hoef je je niet per se te verbergen achter een internet identiteit.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Telefoonnummers, adressen en dat soort dingen posten vind ik idd niet kunnen. Een FB profiel dat gewoon openbaar staat moet kunnen toch? Maar wat is er nou eigenlijk gebeurd?quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet niet hoe ver ik kan gaan met het posten van informatie die ik heb, maar behalve dat steeds meer mensen waaronder ik die Ritmo niet eens zo goed kent, zijn persoonlijke gegevens n.a.v. zijn topics vrijwillig hebben ontvangen, ook smerige acties met die informatie hebben gedaan.
Dat doet hij dan toch zelf?!quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet niet hoe ver ik kan gaan met het posten van informatie die ik heb, maar behalve dat steeds meer mensen waaronder ik die Ritmo niet eens zo goed kent, zijn persoonlijke gegevens n.a.v. zijn topics vrijwillig hebben ontvangen, ook smerige acties met die informatie hebben gedaan.
Hij zag er wel een beetje uit als de bolle van Zwolle. Met zijn hamsterwangen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Muto het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik dacht ook dat hij uit Zwolle kwam, overigens.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zag er wel een beetje uit als de bolle van Zwolle. Met zijn hamsterwangen.
Dit was algemeen bekend ookquote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Muto het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik dacht ook dat hij uit Zwolle kwam, overigens.
PICS PICS PICS!quote:
Dat doen we toch altijd in VBL SCquote:Op maandag 9 april 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PICS PICS PICS!
Nee grapje. vind het niet kunnen, pics van anderen posten.Ik weet dat het een grap is, maar toch
![]()
Ik heb ook geen idee man.quote:Op maandag 9 april 2012 17:01 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand dan ook gewoon ff vertellen wat er precies is gebeurd?
Vast een klbheldquote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Muto het volgende:
Maar het is dus niemand uit VBL die wat heeft gedaan?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...wel, tussen al die chicks zat ik ook.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ritmo is geen fokker meer dus dat mag.
Als er iets hinderlijk is is dit het wel. Praat er dan niet over in een openbaar topic als andere het niet mogen weten/zien.:')quote:
Hij is stiekem een bekende nederlander?quote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
Zover ik begrijp heeft iemand die Ritmo kent zijn gegevens online gezet? En wat is het schokkende? Hij loopt rond met aids?
Hij blijkt wow te spelen, lang haar te hebben, metal te luisteren en wolvenshirts te dragenquote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
Zover ik begrijp heeft iemand die Ritmo kent zijn gegevens online gezet? En wat is het schokkende? Hij loopt rond met aids?
Dat was ik ....quote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij blijkt wow te spelen, lang haar te hebben, metal te luisteren en wolvenshirts te dragen
wat is nieuw?quote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij blijkt wow te spelen, lang haar te hebben, metal te luisteren en wolvenshirts te dragen
Nog erger: hij woont in Zwolle.quote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
Zoals 90% van de Fokkers dus.quote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hand in hand liep ie al met kameradenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hand in hand liep ie al met kameraden
Hij is stiekem voor Ajax? Hij is voor PSV?quote:
Hij isde broer van jojoortjequote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Hij is stiekem voor Ajax? Hij is voor PSV?
Het kan ook ergens anders gepost zijnquote:Op maandag 9 april 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Maar wie heeft het hier gepost dan en waarom?
Klopjacht naar die persoon.quote:Op maandag 9 april 2012 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Maar wie heeft het hier gepost dan en waarom?
Goeie bevindingquote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
Misschien is het meer dat hij in het echt een stille verlegen jongen is, die nergens een mening over heeft. En nu heeft men in zijn echte leven zijn FOK! account gevonden en lachen ze hem hard uit.
Account is zo een van een doorsnee jongen. Uitgaansfoto hier, wat voetbalberichten daar. Snap de ophef niet zo.quote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
Misschien is het meer dat hij in het echt een stille verlegen jongen is, die nergens een mening over heeft. En nu heeft men in zijn echte leven zijn FOK! account gevonden en lachen ze hem hard uit.
Ritmo komt nooit meer van zijn kamer. Mits hij een nieuw account op FOK! aanmaakt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ritmo zit nu te huilen op zijn zolderkamer luisterend naar slayer in zijn fczwolle pyama
quote:Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ritmo komt nooit meer van zijn kamer. Mits hij een nieuw account op FOK! aanmaakt.
Gohquote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Oke, hij lijkt dus totaal niet op hoe hij post. Om het zo maar uit te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |