Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.quote:Op zondag 8 april 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Zo saai hé een weekend zonder Feyenoord.
Boonen geweldenaarquote:Op zondag 8 april 2012 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.
Klopt, was alleen niet zo spannend helaas. Bij een Feyenoord wedstrijd zit ik met een hogere hartslag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix was een waardige vervanger.
......úúúúh? Top 4 BLIJFT het minimale doel.quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Boonen geweldenaar![]()
Bijna bekerfinale tijd, is kijken of top 4 of 5 minimale doel wordt.
Als psv wèl CL't zijn we dan alsnog de lul toch?quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
......úúúúh? Top 4 BLIJFT het minimale doel.
Als PSV namelijk niet CL't zijn we alsnog de lul.
Ik denk dat we niet teveel moeten gaan rekenen, en gewoon alles zelf moeten winnen. Dan word je minimaal 4e en is gereken dus niet nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Gert het volgende:
Scenario 1: Heracles wint beker
Gevolgen
- De Almeloërs spelen op 23 en 30 augustus Europa League, kwalificatieronde play-offs
- Nummer 9 (nu: RKC) doet niet mee aan de eredivisie play-offs
- Nummer 5 tot en met 8 (nu: Feyenoord, Heerenveen, Vitesse en NEC) spelen play-offs om een plek in de tweede voorronde Europa League, op 19 en 26 juli
Scenario 2: PSV wint beker en wordt 1 of 2 in Eredivisie
Gevolgen
- Verliezend bekerfinalist Heracles krijgt ticket voor tweede voorronde Europa League, op 19 juli en 26 juli
- Nummer 9 doet niet mee aan de play-offs
- Nummer 5 tot en met 8 spelen om een plek in de derde voorronde Europa League op 2 en 9 augustus
Scenario 3: PSV wint beker en eindigt 3de of lager
Gevolgen
- Verliezend bekerfinalist Heracles grijpt naast Europees voetbal
- Nummer vijf krijgt ticket derde voorronde Europa League op 2 en 9 augustus
- Nummer 9 doet wel mee aan de play-offs
- Nummers 6 tot en met 9 spelen in tweede voorronde Europa League, op 19 juli en 26 juli
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet teveel moeten gaan rekenen, en gewoon alles zelf moeten winnen. Dan word je minimaal 4e en is gereken dus niet nodig.
Ik ben voor heracles, Psv kan de tering krijgen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.
al gun ik het die tukkers eigenlijk veel en veel meer.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor psv ben straks, mochten we niét alles winnen.
al gun ik het die tukkers eigenlijk veel en veel meer.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een clowns op onze mooie stoeltjes
wijnaldum ook weer eens... als 'ie speelt. De knurft.quote:Op zondag 8 april 2012 17:53 schreef Merkie het volgende:
Is toch leuk, winnen die subsidiesponsjes ook weer eens in De Kuip.
Die trommel.quote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wel mooi om te zien hoe het legioen de Kuip magisch maakt vergeleken bij deze supporters.
Zonder Fey-legioen is het carnaval in de Kuip --> oranjequote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef TheFastOne het volgende:
Wel mooi om te zien hoe het legioen de Kuip magisch maakt vergeleken bij deze supporters.
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.quote:Het herstel van spraakdiensten, sms-verkeer en mobiel internet zet door, zo laat Vodafone zondag weten. Voetbalstadion De Kuip in Rotterdam heeft in ieder geval weer 3G-internet, twittert topman Rob Shuter.
Die staat er echt binnen een paar wedstrijden naast.quote:Op zondag 8 april 2012 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wijnaldum ook weer eens... als 'ie speelt. De knurft.
Ik heb tijdens de wedstrijd anders ook nooit verbindingquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.
Tijdens de wedstrijden kijk ik nooit op mijn mobiel.quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de wedstrijd anders ook nooit verbinding![]()
En idd, Wijnaldum
Nee ik ook niet, van die lui die hele wedstrijd gaan whatsappen enzo met hun mobielquote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijden kijk ik nooit op mijn mobiel.
Op zich logisch, je hebt nooit genoeg capaciteit voor pieken...quote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er voor en na de wedstrijden en tijdens de rust nooit internet is.
Kan dat dan? Heb nog nooit internet in de Kuip gehad.quote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, van die lui die hele wedstrijd gaan whatsappen enzo met hun mobiel
Dat het soms even niet gaat, oké, maar in De Kuip heb ik (T-mobile) zelden internet, en zo te lezen is dat bij andere providers net zo. Da's armoedig. Schakel dan wat capaciteit bij.quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich logisch, je hebt nooit genoeg capaciteit voor pieken...
Dat is bij elk stadion zo met elke provider. 'Even wat capaciteit' bij schakelen kan allen als die capaciteit er is. 50.000 man op een kluitje is gewoon een dichtheid die misschien wel 500 tot 1000x hoger ligt dan waar de providers normaliter rekening mee houden. Dat schakel je gewoon niet even bij, niet zonder extreem veel te investeren.quote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat het soms even niet gaat, oké, maar in De Kuip heb ik (T-mobile) zelden internet, en zo te lezen is dat bij andere providers net zo. Da's armoedig. Schakel dan wat capaciteit bij.
Ik hoef ook geen supersnel internet, maar even een berichtje ergens plaatsen lukt ook zelden tot nooit. Dus iétsje meer capaciteit zou wel mogen, als service naar je klanten.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is bij elk stadion zo met elke provider. 'Even wat capaciteit' bij schakelen kan allen als die capaciteit er is. 50.000 man op een kluitje is gewoon een dichtheid die misschien wel 500 tot 1000x hoger ligt dan waar de providers normaliter rekening mee houden. Dat schakel je gewoon niet even bij, niet zonder extreem veel te investeren.
Je hebt geen vrouw/vriendin?quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef PIETR het volgende:
Pff, kutweekend, zo zonder Feyenoord. Toch een stukkie ontlading wat er nu niet uitkan ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |