SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik bedoel is dat 20 mensen op me FB zeggen dat ze lekker wielrennen gaan kijken, maar als die lui zelf ergens heen moeten ze te lui zijn om te fietsen. Laat staan überhaupt ooit eens fietsen.
Jij begrijpt volgens mij helemaal niets van sport in generalquote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan het kijken naar fietsende ensen...
Jij bent nog te lui om iets op je beeldscherm te zoeken, als je achter de Xbox zitquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik bedoel is dat 20 mensen op me FB zeggen dat ze lekker wielrennen gaan kijken, maar als die lui zelf ergens heen moeten ze te lui zijn om te fietsen. Laat staan überhaupt ooit eens fietsen.
Alleen erop zitten helpt ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
Naja ik zit elke dag op de sportfiets maar mijn conditie wordt er niet beter op.
Mwa, zelf sporten is wel leuk, maar ernaar kijken...quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begrijpt volgens mij helemaal niets van sport in general
omdat ik normaal al 2x per week sport en ook veel fietsquote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent nog te lui om iets op je beeldscherm te zoeken, als je achter de Xbox zit
quote:Op zondag 8 april 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
OMG prestige.Voel me net soldmayor. Zo falend.
Nu pas manquote:
quote:
maar PSV valt me tegen! Heracles is sowieso aan het kutten. had gedacht 2-0 voor de rust en had wel 4-0 mogen zijnquote:
Behalve als het Ajax wasquote:
quote:
Ik riep al meteen dat deze voor PSV in de pocket zat, maar had wel iets meer van PSV verwacht... vond eerste helft erg zwak.quote:Op zondag 8 april 2012 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die dan ook denken dat Heracles zou gaan winnen.
Wat had je verwacht? Dat het 10-0 ging wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik riep al meteen dat deze voor PSV in de pocket zat, maar had wel iets meer van PSV verwacht... vond eerste helft erg zwak.
Mensen die de illusie hadden dat Heracles zou winnen hebben een bord voor hun kop of komen uit Almelo en weten niet beter
Mjazeker, al weet ik niet of ik het weg krijgquote:
Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellenquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
accept invite maar biatchquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
Ja ik ben er al, alleen Sold accept invite nietquote:
Deze boy weet hoe die moet genietenquote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellen
The fuck dacht jij nou, dat ik daar met mijn ouders zat ofzo?Welcome to the good life motherfucker.
Gourmettenquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
Ga ik morgen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
Je moet het eten ook niet in je kleren smeren!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gourmetten
Alleen gaan je kleren er wel van stinken
Gast dat stadion was nog nooit zo stilquote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk thuis, wat een dag. Stem naar de klote, maar wat een sfeer
Onzinquote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat stadion was nog nooit zo stil
quote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat stadion was nog nooit zo stil
Beetje werken weer hier dit dat zus zoquote:Op maandag 9 april 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick zo hard laten dashboarden dit dat blackberry ipod alles
Als het goed is heb je dat fout en zou ep3 nu op hbo-go moeten staan, maar voordat die geript is moet je iets langer wachtenquote:Op maandag 9 april 2012 04:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kom er net achter dat de nieuwste aflevering van Game of Thrones vorige week was uitgelekt en er vandaag dus geen nieuwe aflevering is
Je had wel gelijk met Spartacus, mooie serie tot nu toe! Ben pas bij ep. 3, maar leukquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 08:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je had wel gelijk met Spartacus, mooie serie tot nu toe! Ben pas bij ep. 3, maar leuk
Ik hoop hetquote:Op maandag 9 april 2012 08:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat fout en zou ep3 nu op hbo-go moeten staan, maar voordat die geript is moet je iets langer wachten
Klopt, redelijk wtf-gehaltequote:Op maandag 9 april 2012 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gevechten vooral zijn echt vet gedaan.
Anders Bronstige Thea welquote:Op maandag 9 april 2012 08:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar wordt Soppende Joop wel blij van!
Ik vind het het minste seizoen tot nu toe. Teveel nadruk op het praten zonder lidwoorden en het telkens inzoomen op bloed dat vloeit is ook beetje overdreven....quote:Op maandag 9 april 2012 08:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je had wel gelijk met Spartacus, mooie serie tot nu toe! Ben pas bij ep. 3, maar leuk
Welke? Seizoen 1 of 2? En het gaat toch juist om dat overdreven gedoe lijkt me?quote:Op maandag 9 april 2012 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het het minste seizoen tot nu toe. Teveel nadruk op het praten zonder lidwoorden en het telkens inzoomen op bloed dat vloeit is ook beetje overdreven....
Seizoen 3. Mwah, ik vond het leuk als het bijdraagt aan het verhaal maar dat is nu flinterdun en het gaat me nu irriterenquote:Op maandag 9 april 2012 09:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke? Seizoen 1 of 2? En het gaat toch juist om dat overdreven gedoe lijkt me?
Daarom heb ik gewoon gewacht en stond vanmorgen Game.of.Thrones.S02E02.720p.HDTV.x264-IMMERSE op mijn HDquote:Op maandag 9 april 2012 04:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kom er net achter dat de nieuwste aflevering van Game of Thrones vorige week was uitgelekt en er vandaag dus geen nieuwe aflevering is
Oh, dat is de prequel meegerekend ofzo? Ik snap de indeling van seizoenen nog niet helemaal namelijk. Ik ben nu bij seizoen 1 in ieder geval, dat is als eerste uitgezonden toch?quote:Op maandag 9 april 2012 09:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Seizoen 3. Mwah, ik vond het leuk als het bijdraagt aan het verhaal maar dat is nu flinterdun en het gaat me nu irriteren
Ja, die prequel is S2. Eerste 2 seizoenen zijn prima!quote:Op maandag 9 april 2012 09:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, dat is de prequel meegerekend ofzo? Ik snap de indeling van seizoenen nog niet helemaal namelijk. Ik ben nu bij seizoen 1 in ieder geval, dat is als eerste uitgezonden toch?
Ah kijk. Dan hebben we het dus nog steeds over S01 die ik kijkquote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja, die prequel is S2. Eerste 2 seizoenen zijn prima!
Ja web rip en dan nog niet eens van itunesquote:Op maandag 9 april 2012 04:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het ook geen leuk seizoen. Heel erg onsamenhangend, en inderdaad veel nadruk op onbelangrijke dingen.quote:Op maandag 9 april 2012 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het het minste seizoen tot nu toe. Teveel nadruk op het praten zonder lidwoorden en het telkens inzoomen op bloed dat vloeit is ook beetje overdreven....
quote:Op maandag 9 april 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick zo hard laten dashboarden dit dat blackberry ipod alles
Dat zijn ook prima showsquote:Op maandag 9 april 2012 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan hebben we het dus nog steeds over S01 die ik kijk![]()
Ik begin pas net met die series joh, nooit de tijd genomen om ook maar iets te kijken. Ik ben Breaking Bad en Sons Of Anarchy ook aan het downloaden voor een later tijdstip
Goed om te horenquote:
Housewarmingquote:Op maandag 9 april 2012 10:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)/fotos-video?photo=1
Zit te twijfelen over dit huisje, vandaag 2e keer even kijken...
Nou zo groot is het ook nietquote:
Moet jij eens oplettenquote:Op maandag 9 april 2012 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou zo groot is het ook nietplus het is nog meer richting Duitsland, dus niemand durft te komen
Glanerbrug, dat is pas richting Duitsland!quote:Op maandag 9 april 2012 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou zo groot is het ook nietplus het is nog meer richting Duitsland, dus niemand durft te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |