quote:
Ik riep al meteen dat deze voor PSV in de pocket zat, maar had wel iets meer van PSV verwacht... vond eerste helft erg zwak.quote:Op zondag 8 april 2012 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die dan ook denken dat Heracles zou gaan winnen.
Wat had je verwacht? Dat het 10-0 ging wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik riep al meteen dat deze voor PSV in de pocket zat, maar had wel iets meer van PSV verwacht... vond eerste helft erg zwak.
Mensen die de illusie hadden dat Heracles zou winnen hebben een bord voor hun kop of komen uit Almelo en weten niet beter
Mjazeker, al weet ik niet of ik het weg krijgquote:
Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellenquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
accept invite maar biatchquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
Ja ik ben er al, alleen Sold accept invite nietquote:
Deze boy weet hoe die moet genietenquote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellen
The fuck dacht jij nou, dat ik daar met mijn ouders zat ofzo?Welcome to the good life motherfucker.
Gourmettenquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
Ga ik morgen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |