Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellenquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
accept invite maar biatchquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Uit eten gaan en dan een snitzel bestellen.
Ja ik ben er al, alleen Sold accept invite nietquote:
Deze boy weet hoe die moet genietenquote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je vrienden besluiten om schnitzels te eten en bier te drinken in Duitsland, en dan géén schnitzel bestellen
The fuck dacht jij nou, dat ik daar met mijn ouders zat ofzo?Welcome to the good life motherfucker.
Gourmettenquote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
Ga ik morgen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze boy weet hoe die moet genieten![]()
Ik heb lekker gegourmet met familie
Je moet het eten ook niet in je kleren smeren!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gourmetten
Alleen gaan je kleren er wel van stinken
Gast dat stadion was nog nooit zo stilquote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindelijk thuis, wat een dag. Stem naar de klote, maar wat een sfeer
Onzinquote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat stadion was nog nooit zo stil
quote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast dat stadion was nog nooit zo stil
Beetje werken weer hier dit dat zus zoquote:Op maandag 9 april 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick zo hard laten dashboarden dit dat blackberry ipod alles
Als het goed is heb je dat fout en zou ep3 nu op hbo-go moeten staan, maar voordat die geript is moet je iets langer wachtenquote:Op maandag 9 april 2012 04:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kom er net achter dat de nieuwste aflevering van Game of Thrones vorige week was uitgelekt en er vandaag dus geen nieuwe aflevering is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |