SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik bedoel is dat 20 mensen op me FB zeggen dat ze lekker wielrennen gaan kijken, maar als die lui zelf ergens heen moeten ze te lui zijn om te fietsen. Laat staan überhaupt ooit eens fietsen.
Jij begrijpt volgens mij helemaal niets van sport in generalquote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan het kijken naar fietsende ensen...
Jij bent nog te lui om iets op je beeldscherm te zoeken, als je achter de Xbox zitquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik bedoel is dat 20 mensen op me FB zeggen dat ze lekker wielrennen gaan kijken, maar als die lui zelf ergens heen moeten ze te lui zijn om te fietsen. Laat staan überhaupt ooit eens fietsen.
Alleen erop zitten helpt ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
Naja ik zit elke dag op de sportfiets maar mijn conditie wordt er niet beter op.
Mwa, zelf sporten is wel leuk, maar ernaar kijken...quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begrijpt volgens mij helemaal niets van sport in general
omdat ik normaal al 2x per week sport en ook veel fietsquote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent nog te lui om iets op je beeldscherm te zoeken, als je achter de Xbox zit
quote:Op zondag 8 april 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
OMG prestige.Voel me net soldmayor. Zo falend.
Nu pas manquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |