Hij en BansheeBoy strijden om de eer.quote:

Heb jij zo'n slechte stoelgang?quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft ook een ronduit huiveringwekkende reputatie in de onderwereld, met wie niemand problemen wil hebben, maar die bij het grote publiek desondanks nog vrijwel onbekend is?

Dat hangt van je definitie van de onderwereld af. De riooldienst kan het weten.quote:Op zondag 8 april 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat staat echter los van mijn huiveringwekkende reputatie in de onderwereld.

Een aanspreekpuntquote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Historisch gezien hebben wij meer verantwoordelijkheid tov Suriname dan Turkije. Binnen de EU zijn wij dan ook het aanspreekpunt voor dat land.
 ?
?

Over het algemeen kan men in het riool geen privacygevoelige informatie aantreffen die niet voor andere ogen bestemd zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van de onderwereld af. De riooldienst kan het weten.

eichmannsd.quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef eriksd het volgende:
En dat terwijl ik volgens sommigen zo'n ambtelijke uitstraling heb. Een goede combinatie.

Koos haalt er zijn nieuws vandaan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het algemeen kan men in het riool geen privacygevoelige informatie aantreffen die niet voor andere ogen bestemd zijn.

Volgens mij kan erik hier serieus niet om lachen, ook al vond ik jouw vergelijking buitengewoon hilarisch.quote:

Wacht maar tot er weer verkiezingen komen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
Dat topic over tuig in de samenleving. Fascistisch gelul in een fraai jasje.
Man man man, wat is FOK! toch ook een schraal afvoerputje.

Als jij al zo over FOK! denkt, hoe moet je dan denken over stormfront of over andere door PVV"ers frequent bezochte fora?quote:Op zondag 8 april 2012 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
Man man man, wat is FOK! toch ook een schraal afvoerputje.

Binnen de EU zijn de voormalige kolonisators degenen die de nauwste banden hebben met hun voormalige overzeese gebiedsdelen. Nederland met Suriname, België met Congo, Frankrijk en Engeland met de rest.quote:

Waren het voorheen altijd politie & justitie die onzorgvuldig waren met gevoelige informatie, of was het deze keer de rechtbank?quote:

Dat was Heydrich, die had nog elan. Eichmann was echt een lulletje.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij kan erik hier serieus niet om lachen, ook al vond ik jouw vergelijking buitengewoon hilarisch.

Die plekken mijd ik dan ook.quote:Op zondag 8 april 2012 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij al zo over FOK! denkt, hoe moet je dan denken over stormfront of over andere door PVV"ers frequent bezochte fora?

Oja, dat klopt, Heydrich vertoonde uiterlijke kenmerken en was tevens baasje van de SD.quote:Op zondag 8 april 2012 16:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat was Heydrich, die had nog elan. Eichmann was echt een lulletje.

Ik heb niet zoveel moeite met nazi's als scheldwoord. Ook Godwin's krijg je mij niet boos mee. Het wordt wel vervelend als er een beeld gecreëerd wordt alsof ik persoonlijk affiniteit met het nazisme heb. Wat jij dus deed, huftertje.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij kan erik hier serieus niet om lachen, ook al vond ik jouw vergelijking buitengewoon hilarisch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |