Je bent uit vorm Erik.quote:Op zondag 8 april 2012 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt gelijk. Ik zal het even aanpassen zodat het naadloos bij je opmerkingen past:
Er is een slechte wet aangenomen, dus vindt Remlof dat het hele regime omver moet worden gegooid. Daartoe steunt hij een obscure organisatie.
In het geval van massale uitroeiing van onwelgevallige figuren ligt het anders.
De onderbuik beslist.

Er valt weinig te steunen, aangezien die organisatie zich daar niet mee bezighoudt.quote:Op zondag 8 april 2012 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daartoe steunt hij een obscure organisatie.

Dan blijft Bouterse aan de macht.quote:Op zondag 8 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het van binnenuit gebeurt mogen ze van mij. Maar wij hebben ons er niet mee te bemoeien. Meer dan een beetje diplomatieke druk is alles wat we kunnen doen.

Nee, want die is democratisch gekozen. Ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als het Turkse leger van binnenuit Erdogan gaat afzetten, dan heb jij daar geen probleem mee?

Tientallen miljoenen Euro's is niks.quote:Op zondag 8 april 2012 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aan een dergelijke operatie gaan toch tientallen miljoenen pleitos, dus dat lijkt me nog best veel geld.
Dat jij dergelijke bedragen elke maand binnensleept kan ik niets aan doen.

Heb ik het over Turkije gehad? Ik laat me niet weer woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als het Turkse leger van binnenuit Erdogan gaat afzetten, dan heb jij daar geen probleem mee?

.
.

Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen Euro's is niks.
Binnen een paar maand bauxiet-inkomensten hebben we dat er wel weer uit.

Om meneer de praeses te quoten, "Maak dat dreigement eens af..."quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik het over Turkije gehad? Ik laat me niet weer woorden in de mond leggen.

Dat is dan kennelijk de wil van het Surinaamse volk. Maar die amnestiewet is in strijd met internationale verdragen en die moeten we dus niet erkennen.quote:

Surinamers zijn anders dan Turken?quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]

Jij stelt net dat als er krachten in een land zijn die een regering omver willen werpen, ze dat van jou mogen. Nu pas ik jouw eigen logica toe op een andere situatie, en dan mag het niet?quote:Op zondag 8 april 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]

/carequote:Op zondag 8 april 2012 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee.
Laat de cijfertjes nu maar aan de "cijfertjesneukers" zoals mij over, dan kan jij je weer op jouw carriere als bezig houden.

Ik ben nodig in dat andere topic.quote:

Dan stuurt defensie jou erheen met een Nederlandse vlag, deal? Eventueel mag jij op kosten van defensie dan ook nog De_Guidance meenemen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
/care
Ik wil gewoon dat land weer, punt.

Historisch gezien hebben wij meer verantwoordelijkheid tov Suriname dan Turkije. Binnen de EU zijn wij dan ook het aanspreekpunt voor dat land.quote:

Je weet zelf best dat een volk niet altijd in staat is om iets te ondernemen zonder hulp van buiten. Of dacht je dat het Noord Koreaanse volk ook blij is met het regime daar?quote:Op zondag 8 april 2012 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan kennelijk de wil van het Surinaamse volk. Maar die amnestiewet is in strijd met internationale verdragen en die moeten we dus niet erkennen.

Prima, gaarne wel een vlag van badstof, wel lekker zacht als we dan toch neuken op het strand voordat we de vlag hangen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan stuurt defensie jou erheen met een Nederlandse vlag, deal? Eventueel mag jij op kosten van defensie dan ook nog De_Guidance meenemen.

Nee, maar in Noord-Korea zijn geen democratische verkiezingen geweest en in Suriname en Turkije wel.quote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Je weet zelf best dat een volk niet altijd in staat is om iets te ondernemen zonder hulp van buiten. Of dacht je dat het Noord Koreaanse volk ook blij is met het regime daar?

quote:Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, gaarne wel een vlag van badstof, wel lekker zacht als we dan toch neuken op het strand voordat we de vlag hangen.

quote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens even je muil houdt over dat domme Nederlandse studieboek van je. Als Hitler nog aan de macht was zat jij op zijn schoot brieven te corrigeren.

Ja, dat kan je zelf op TV zien.quote:Op zondag 8 april 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Je weet zelf best dat een volk niet altijd in staat is om iets te ondernemen zonder hulp van buiten. Of dacht je dat het Noord Koreaanse volk ook blij is met het regime daar?

Ach, dan zal het onrecht door blijven etteren. Bouterse zal nooit worden gestraft.quote:Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in Noord-Korea zijn geen democratische verkiezingen geweest en in Suriname en Turkije wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |