Als ze beweren dat er snel maatregelen moeten worden genomen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo zullen ze in Turkije wel overdrijven?
Mwoh, om nou 1 miljoen kinderarbeiders te gaan vergelijken met 5 prostituees die in Amsterdam werken onder slechte omstandigheden is nou ook weer wat vergezocht he.quote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach hier hebben we evengoed moderne slavernij, alsof dergelijke zaken te voorkomen zijn. Zeker in landen die een dergelijke economische ontwikkeling ondergaan.
Ik maak mij inderdaad geen zorgen, neemt niet weg dat ik het een verwerpelijk aspect vind. Het gaat erom dat dergelijke zaken niet te voorkomen zijn. Het is een wezenlijk onderdeel van de doorontwikkeling van een land.quote:
Waarom zouden ze dan overdrijven? Het lijkt mij nogal logische dat, als dergelijke zaken bekend worden, er dan maatregelen tegen worden genomen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als ze beweren dat er snel maatregelen moeten worden genomen.
If you say so.quote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maak mij inderdaad geen zorgen, neemt niet weg dat ik het een verwerpelijk aspect vind. Het gaat erom dat dergelijke zaken niet te voorkomen zijn. Het is een wezenlijk onderdeel van de doorontwikkeling van een land.
Ach nee, de Polen die met hun 20-en een vervallen woning moeten delen en met een hongerloontje in de kassen zwartwerken, nee, dat is prima.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, om nou 1 miljoen kinderarbeiders te gaan vergelijken met 5 prostituees die in Amsterdam werken onder slechte omstandigheden is nou ook weer wat vergezocht he.
Ik ben een lousy ambtenaar.quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Er zijn ook functies achter een bureau te vervullen.
Wat kun je eigenlijk wel?quote:
Er zijn ook externe adviseurs nodig bij defensie.quote:
Jahoor.quote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach nee, de Polen die met hun 20-en een vervallen woning moeten delen en met een hongerloontje in de kassen zwartwerken, nee, dat is prima.
Die laatste weten niet wat vechten is, als je naar het laffe gedrag van Erdogan kijkt. Erdogan is het Turk zijn onwaardig, de ware Turkse helden zijn de generaals van het Turkse leger.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef waht het volgende:
En zeg nou eerlijk: wie willen we liever als bondgenoot, de Grieken of de Turken?
Die laatste weten nog wat hard werken is.
In iets andere vorm gebezigd door lamlendige studenten.quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 8 april 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahoor.
Die zijn tenminste geen 8 jaar oud.
Vrije keusquote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach nee, de Polen die met hun 20-en een vervallen woning moeten delen en met een hongerloontje in de kassen zwartwerken, nee, dat is prima.
Haha, deze houden we er in.quote:
Yup.quote:
Goochelen met cijfers.quote:
Hoe vrij is de keuze als het nodig is om in je basisbehoefte te kunnen voorzien?quote:
De kanonvoerbrigade, gestationeerd op kazerne 'De Snor'.quote:Op zondag 8 april 2012 14:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die laatste weten niet wat vechten is, als je naar het laffe gedrag van Erdogan kijkt. Erdogan is het Turk zijn onwaardig, de ware Turkse helden zijn de generaals van het Turkse leger.
Elke Turk met ruggegraat zou naar Turkije gaan om in het leger te dienen om dan deel te kunnen nemen aan het omverwerpen van de islamofascistocratie.
Jawel, de armoede dwingt hen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup.
Niemand dwingt ze in een busje 2000 kilometer te rijden en hier te gaan hokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |