Waarom ga jij niet het leger in als je zo een held bent trouwens?quote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, wij zijn dan ook geweldig.
Idd, zo handig dat als Irak het weer eens op z'n heupen kreeg de westerse legers daarheen moesten om de boel te verdedigen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach we mogen ook weer niet klagen, die militaire basissen, warning radar en raketschilden in Turkije zijn ook wel handig.
Het BNP gaat niet omhoog als ik in het leger zit hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet het leger in als je zo een held bent trouwens?
Naarmate iets zichtbaar is, wordt het inderdaad een probleem. Ik vind de ontwikkelingen dus alles behalve zorgelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel waarschijnlijk, maar het is wel een aanzienlijk probleem:
http://bianet.org/english(...)ld-workers-in-turkey
Bulgarije en Roemenië zijn dan ook van het niveau Zimbabwe.quote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, hoger dan Bulgarije en Roemenië bijvoorbeeld en dan moet je nagaan dat zuid-oost Turkije ook meeweegt in het gemiddelde
De BMI wel.quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het BNP gaat niet omhoog als ik in het leger zit hoor.
Ja ach het zijn en blijven Turken natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, zo handig dat als Irak het weer eens op z'n heupen kreeg de westerse legers daarheen moesten om de boel te verdedigen.
Maar als jij in de economie zit ook niet, dus dat is geen argument.quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn ook functies achter een bureau te vervullen.quote:
Dus?quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch.quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als jij in de economie zit ook niet, dus dat is geen argument.
O, dan zullen ze in Turkije wel overdrijven.quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naarmate iets zichtbaar is, wordt het inderdaad een probleem. Ik vind de ontwikkelingen dus alles behalve zorgelijk.
Precies, beetje kinderarbeid moet kunnen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind de ontwikkelingen dus alles behalve zorgelijk.
Hoezo zullen ze in Turkije wel overdrijven?quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, dan zullen ze in Turkije wel overdrijven.
Pareltje was deze uitspraak, moet nog steeds glimlachen als ik hem zie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.
Nooit zou ik zoiets doen, en al hemelaal niet al te graag.
Als jij dit niet terugneemt staak ik bij deze de communicatie bij jou.
Turken hebben weer iets anders moraal dan Marokkanen.quote:
Mutant is het wel eens met mij gok ik.quote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turken hebben weer iets anders moraal dan Marokkanen.
Ach hier hebben we evengoed moderne slavernij, alsof dergelijke zaken te voorkomen zijn. Zeker in landen die een dergelijke economische ontwikkeling ondergaan.quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, beetje kinderarbeid moet kunnen.
Als ze maar niet afhankelijk zijn van 't Westen he?
Neuh, hij maakt zich geen zorgen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mutant is het wel eens met mij gok ik.
Random Ottomaanse grenzen in het plaatjequote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef waht het volgende:
Overigens is het al lange tijd gemeengoed dat Turkije aan het winnen is. Maar zo gaat. Soms verlies je, soms win je.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |