abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 11:33:47 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110051459
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110051489
@Sun, ja 20 kg dacht ik ook :Y
En wij zullen in hotels slapen, dus hoeven ook niet zo gek veel mee :)
pi_110051492
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik! O+
Zo dat moest ik even kwijt.

Vier choco eitjes, hand chip, twee bekers melk, drie stukken worst, nog wat leverworst, twee stukken stol met boter, verder.
Wow! En het is nog niet eens middag! :D

Of is dit nog een aanvulling op je lijstje van gisteren?
Let me see you stripped down to the bone
pi_110051519
Mooie benen voor in de OP:

pi_110051548
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk idee Mini ^O^
Och, als je pertinent weigert naar de sportschool te gaan én een bloedhekel aan teamsporten en sportverenigingen in het algemeen hebt moet je je lijf op een andere manier in beweging zien te houden!

Stevig kanoën tussen de bevers in de polderjungle van de Biesbosch vind ik dan wel een aardige optie. :)
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 11:38:49 #6
70532 loveli
N
pi_110051578
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemen ;)
crap in = crap out
pi_110051625
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemen ;)
Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigje :P Maar 20 zou ook gewoon genoeg moeten zijn. De cameratas gaat immers mee als handbagage O-)
pi_110051635
:W Weer een kilo extra kwijt ten opzichte van twee weken geleden B-) Ga vanavond wel gourmetten, maar daar kan ik me altijd keurig bij gedragen. Morgen echter een high tea :9~

O: croissantje jam, kaiserbroodje achterham, half kaiserbroodje hagelslag, glas sinaasappelbanaansap
L: magere kwark met walnoten en een banaan
B: wandelen
D: gourmetten

Wie weet komt er hier en daar nog wat bij.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110051657
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
Ja dat scheelt ook enorm :Y
pi_110051681
Ohja lachen.. straks eerst even met de honden wandelen met collega en oud collega en dan gaan we Almelo in om op schermen voetbal te kijken en (wat ik iets belangrijker vind) een wijntje te drinken O-)
Ik, die een hekel aan voetbal heeft dus O-)
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 11:44:50 #11
70532 loveli
N
pi_110051718
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigje :P Maar 20 zou ook gewoon genoeg moeten zijn. De cameratas gaat immers mee als handbagage O-)
M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.
crap in = crap out
pi_110051726
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja lachen.. straks eerst even met de honden wandelen met collega en oud collega en dan gaan we Almelo in om op schermen voetbal te kijken en (wat ik iets belangrijker vind) een wijntje te drinken O-)
Ik, die een hekel aan voetbal heeft dus O-)
Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijken }:|
pi_110051745
Zo, ik had er vanochtend om 10 uur al 21 km op zitten. Met 10,2 km/u.
Het volgende streven is binnen de 2 uur blijven.

Nu eten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110051792
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.
Hmm ok, ff nakijken dus. We vliegen met KLM overigens. Misschien weer anders..

Oh eitje: 12kg handbagage, 23kg ruimbagage. Daar moeten we het toch mee redden. :)
pi_110051853
Jeumig, de kleinkinderen van de buren zijn er nu een halfuur denk ik en een van de twee heeft alleen nog maar gejankt..
  zondag 8 april 2012 @ 11:51:05 #16
221912 minilot
Nancy boy
pi_110051858
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:

Nu eten!
Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?

(Ik vind het elke dag weer spannend als ik thuiskom.. Zijn je Sockwas er al?! Maar ze zijn helaas nog onderweg :))
pi_110051920
Wow, sigme _O_

Ik reis meestal met backpack en zit dan zo rond de 12 kg. Meer heb ik niet nodig / mag ik niet dragen :+. Wandelschoenen gaan dan wel aan in t vliegtuig.

Vik, ik blijf me verbazen over het verschil in voor en na ^O^.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110051990
Morning :W
Weegschaal was een stuk lager dan de afgelopen weken *O* dus dat helpt wel met opletten de komende dagen.
We gaan namelijk 2x gourmetten....
pi_110052029
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijken }:|
Neh leuk joh op zo'n plein.. :) gewoon voor de gezelligheid. Stad zal wel op z'n kop staan. Zag net de eerste zebra's door de straat lopen en collega's facebooken dat ze in de bus zitten en zo. Almelo loopt leeg :D
pi_110052050
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neh leuk joh op zo'n plein.. :) gewoon voor de gezelligheid. Stad zal wel op z'n kop staan. Zag net de eerste zebra's door de straat lopen en collega's facebooken dat ze in de bus zitten en zo. Almelo loopt leeg :D
Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.
pi_110052071
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 11:58 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.
Meer dan 300 bussen rijden momenteel tussen Almelo en de Kuip _O-
pi_110052076
Benen! :D

Je bent tietenman of kontenman..

Ik ben benenman.. niets zo mooi als mooie benen. O+
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 8 april 2012 @ 12:00:03 #23
221912 minilot
Nancy boy
pi_110052089
Ik heb niet zoveel met voetbal, maar ik duim wél voor Heracles! Vind het hartstikke leuk voor het oosten! ^O^
pi_110052125
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:00 schreef minilot het volgende:
Ik heb niet zoveel met voetbal, maar ik duim wél voor Heracles! Vind het hartstikke leuk voor het oosten! ^O^
Ik werk in Almelo en vind het dus vooral erg leuk voor mijn leerlingen. Ik hoop van harte dat ze winnen, dan hebben de kinderen ook een leuk paasweekend ;)
  zondag 8 april 2012 @ 12:20:06 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110052649
oh, de bekerfinale zeker? ik keek vroeger fanatiek voetbal, als meisje van 15 leende ik voetbal internationals bij de bibliotheek enzo :')

spuit elf: verder ben ik tot nog toe altijd ENFJ geweest, en in ander soort persoonlijkheidsonderzoek ben ik groen, groen, hartstikke groen (bemiddelaar). kortom: kusjekroel touchyfeelie snel aangevallen typje ;) ring a bell anyone?

* sterke kanten van mijn persoonlijkheid zijn er ook hoor - leiding geven zonder dat mensen zich geleid voelen, verantwoordelijkheidsgevoel, empathisch vermogen, mensen dingen kunnen leren enzo ;)
Kwak
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 12:22:11 #26
70532 loveli
N
pi_110052699
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
en in ander soort persoonlijkheidsonderzoek ben ik groen, groen, hartstikke groen (bemiddelaar).
Was dat die "jij bent blauw en ik ben geel, als jij nou een beetje meer als ik doet en ik een beetje meer als jij worden we samen groen"-shizzle?

Brings back stupid memories ;)
crap in = crap out
pi_110052734
Goedemorgen!

Ik heb al creme brulee in de oven staan, hopelijk is het over een kwartiertje gaar. En ik heb caekebeslag gemaakt en dat is ZO lekker! En het is nog niet eens gebakken :')
pi_110052796
Pff, ik verveel me!
  zondag 8 april 2012 @ 12:26:21 #29
221912 minilot
Nancy boy
pi_110052828
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Perruche het volgende:
..cakebeslag gemaakt en dat is ZO lekker! En het is nog niet eens gebakken :')
Geniet er maar van, want zo lekker als ongebakken cakebeslag gaat het nadat het in de oven is geweest echt nooit meer worden! :N O+

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
spuit elf: verder ben ik tot nog toe altijd ENFJ geweest
..en waar kan ik zo'n test vinden? *)
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 12:26:35 #30
70532 loveli
N
pi_110052833
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Benen! :D

Je bent tietenman of kontenman..

Ik ben benenman.. niets zo mooi als mooie benen. O+
Leuk voor je. Lust je broccoli?
crap in = crap out
  zondag 8 april 2012 @ 12:26:49 #31
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110052841
hahaha ja zoiets.

blauw is rationeel, geel overtuigend/enthousiast, rood assertief, groen bemiddelend. gebaseerd op dezelfde pricipes als die test met letters...

rode mensen (assertief) zijn mijn allergie omdat ik zelf niet assertief genoeg ben, ik heb iets van geel en blauw in me, weinig van rood.

in die test werd ook nog onderschied gemaakt tussen werk en thuis. in het rapport las het advies over mij aan mijn leidinggevende alsof ik een of ander labiel wrak was dat gekoesterd en met handschoentjes aangepakt diende te worden :')

verder kon ik me wel in de beschrijving van mijn persoonlijkheid vinden op zich.
Kwak
pi_110052923
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:25 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik verveel me!
Je mag wel komen helpen met poetsen :P
Beetje druk weekend en dan komt morgen de schoonfamilie hier eten, geen idee wanneer ik het moet opruimen/poetsen.
pi_110052944
Hmm de witte waas van de keuken/badkamer/haltegels wil er niet af. Echter het is donker gevoegd?!
Morgen maar kijken voor spul.
pi_110052989
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mag wel komen helpen met poetsen :P
Beetje druk weekend en dan komt morgen de schoonfamilie hier eten, geen idee wanneer ik het moet opruimen/poetsen.
Haha, niet echt mijn hobby ;) hebben we hier vrijdag al even gedaan.
De meneer komt met een half uur of zo thuis, hoop ik.
pi_110053075
Ik heb het koud :X Het is hier toch gewoon 20 graden in huis.. :?
pi_110053128
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?

(Ik vind het elke dag weer spannend als ik thuiskom.. Zijn je Sockwas er al?! Maar ze zijn helaas nog onderweg :))
Dit was op de gewone hardloopschoenen :).
Als de sockwa's er zijn dan bekijk je ze zelf toch wel grondig voordat je ze doorstuurt he?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 8 april 2012 @ 12:39:36 #37
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110053191
@ Mini:

http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx?partid=0 dit is zo'n test met kleurtjes, al noemen ze hier de kleurtjes anders...

myers briggs opties (ik weet niet welke nou de goeie is, sorry!):
http://www.personalitypathways.com/type_inventory.html
http://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
http://www.123test.nl/persoonlijkheidtest/ deze niet

deze site heeft veel info
https://www.personalitypage.com/html/info.html (wel een jeuksite)

verder: de wetenschappelijke waarde van deze tests wordt betwist :P

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 08-04-2012 12:47:28 ]
Kwak
pi_110053262
Vorluk Pasun :D!

O: yoghurt met muesli, aardbeien
L: twee sneden paasbrood met roomboter, glas arla drinkyoghurt
T: eieren (choco en niet choco :') ), appel
D: carpaccio - oven kalkoen, aardappeltjes, groente - roomijs
S: 45 min hardlopen, 15 min buikspieren

Zo. :@ :@ :@ Vandaag maar een snackdag. Haha.
Vanaf morgen weer diehard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 08-04-2012 12:53:05 ]
pi_110053460
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Leuk voor je. Lust je broccoli?
Dit was ter aanvulling op de TT.

En of ik wel of geen broccoli lust gaat je geen flikker aan.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_110053568
quote:

Nu eten!
Woah, respect
pi_110053578
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
@ Mini:

http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx?partid=0 dit is zo'n test met kleurtjes, al noemen ze hier de kleurtjes anders...
Leuk die komt het zelfde uit als mijn lettertjes :Y ;)
  zondag 8 april 2012 @ 12:54:10 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110053609
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dit was ter aanvulling op de TT.

En of ik wel of geen broccoli lust gaat je geen flikker aan.
:')
Niet meer actief op Fok!
pi_110053664
Wow, wat een verandering, Vik! Dat blazertje lijkt alleen niet zo goed te passen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 april 2012 @ 12:57:11 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110053696
quote:

Nu eten!
respect! Had je nog gegeten van tevoren?

Ik merk dat meer dan 10 km toch wel een aanslag is op mn lijf dus ik doe het voorlopig even rustig aan en bewaar de grotere afstanden voor als ik weer in Friesland ben ;). In DH is het 10 km rondje het handigst.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 april 2012 @ 12:58:05 #45
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110053727
quote:

Nu eten!
Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110053793
Mijn lief is overactief en ik zit in bankhangmodus (hij is aan het optuimen en ik ben lui :@ )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110053819
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!
^^

ik dacht trouwens dat slacker een dude was :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110053841
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

respect! Had je nog gegeten van tevoren?

Ik merk dat meer dan 10 km toch wel een aanslag is op mn lijf dus ik doe het voorlopig even rustig aan en bewaar de grotere afstanden voor als ik weer in Friesland ben ;). In DH is het 10 km rondje het handigst.
Van te voren bak van (geschat) 150gr magere kwark, 150 gr magere kersenyoghurt.
Ik heb onderweg geen honger en geen dorst. Bij thuiskomst heb ik een half glas water gedronken en mezelf opgewarmd aan m'n liefste. (Die lag nog in bed :D). Pas om 12uur gingen we eten en dan eet ik maar een beetje meer dan normaal. 4 boterhammen, 5 krekkers en een halve spinazieomelet.
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 13:02:37 #49
70532 loveli
N
pi_110053858
_O_
crap in = crap out
  zondag 8 april 2012 @ 13:05:55 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110053961
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een verandering, Vik! Dat blazertje lijkt alleen niet zo goed te passen. :@.
te groot? Te klein? :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 april 2012 @ 13:06:40 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110053978
Pfoeh als ik direct na het lopen niets eet word ik heel erg misselijk!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 april 2012 @ 13:07:36 #52
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110054001
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

te groot. het maakt daardoor je buste wat platter en je taille breder... denk dat een maatje kleiner beter staat :Y niet dat dit niet leuk is hoor! maar het zou dan nog meer voor je figuur doen bedoel ik.
Kwak
pi_110054095
Hier een kleine 5km gelopen, met de ogen nauwelijks open en op lege maag. In 28min! Dus dat ging meer dan prima!
Ja doei.
  zondag 8 april 2012 @ 13:10:56 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110054104
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

te groot. het maakt daardoor je buste wat platter en je taille breder... denk dat een maatje kleiner beter staat :Y
oh ik kijken altijd of dingen niet te klein zijn dus ik zat al te zoeken naar uitstekende vetjes :'). Hij zit idd vrij losjes, vooral rond taille en armen maar het is wel een heel fijn jasje. Ik houd niet van dingen die te strak zitten. Ben ik zelf nog niet strak genoeg voor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110054176
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet een maatje kleiner joh! Je taille verdwijnt en de schoudernaden hangen te ver.
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 13:22:19 #56
70532 loveli
N
pi_110054411
Als ik keihard wilde egotrippen, postte ik een foto van mezelf. Iets te kort jurkje, good hairday en m'n gezicht staat op zon.
/einde fotoloze egotrip
crap in = crap out
pi_110054478
Whoei, cakejes in de oven en de creme brulee eruit. Het ziet er goed uit! Heb alleen geen brandertje dus hoop dat mijn ovengrill het geheel niet vernachelt. Bij nader inzien had ik ook 1 testbakje moeten maken!

Zo nog even het huis verder opruimen, papier buiten zetten en Evy les 6 doen. Als er mensen over de vloer komen is dat altijd zo'n goede reden om martha stewart te spelen :D
pi_110054526
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
Als ik keihard wilde egotrippen, postte ik een foto van mezelf. Iets te kort jurkje, good hairday en m'n gezicht staat op zon.
/einde fotoloze egotrip

Niks mis met een egotrip ;)
pi_110054527
quote:
/einde fotoloze egotrip

:D
pi_110054530
quote:
/einde fotoloze egotrip

Maak je wel een foto voor jezelf dan? Voor op mindere dagen :P

Ik had net een ontmoeting met een enge dikke vette spin tijdens het opruimen/uitmesten... Ik heb wel gewonnen uiteindelijk gelukkig!
Be someone that makes you happy
pi_110054655
Trouwens vik wat zie je er goed uit! Een stuk slanker nog dan bij de BBQ die geen BBQ was.
  zondag 8 april 2012 @ 13:30:50 #62
221912 minilot
Nancy boy
pi_110054658
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit was op de gewone hardloopschoenen :).
Als de sockwa's er zijn dan bekijk je ze zelf toch wel grondig voordat je ze doorstuurt he?
(via telefoon, want al bezig met paasverplichtingen):
Het is vandaag niet meer van blootsvoetshardlopen gekomen, maar morgen gaan we, in afwachting van onze eigen Sockwa's, toch ook maar even een paar kilometer op onze hardloopschoenen, voordat straks onze conditie te ver achteruit holt. :Y

En of ik jouw Sockwa's bekijk hangt van de verpakking af: als ze gesealed zijn blijf ik er vanaf. ;)

Voordat we weggingen trouwens op ons superfanatiekst Jillian gedaan. Liters zweet verloren, vooral mijn lief. Vandaag voor het laatst level 1, morgen level 2. Ik voorzie heel veel blauwe plekken en gekneusde neuzen, want mijn gevoel voor evenwicht is niet zo best. :')
  zondag 8 april 2012 @ 13:31:36 #63
221912 minilot
Nancy boy
pi_110054680
quote:
@ Mini:

Dank hoor! Als ik vanavond dronken en met een buik vol gourmetvleespakketten van de supermarkt thuiskom zal ik er eens naar kijken. :)
  zondag 8 april 2012 @ 13:37:41 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110054825
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
Whoei, cakejes in de oven en de creme brulee eruit. Het ziet er goed uit! Heb alleen geen brandertje dus hoop dat mijn ovengrill het geheel niet vernachelt. Bij nader inzien had ik ook 1 testbakje moeten maken!

Zo nog even het huis verder opruimen, papier buiten zetten en Evy les 6 doen. Als er mensen over de vloer komen is dat altijd zo'n goede reden om martha stewart te spelen :D
:X wij hebben gisteren keihard de keuken, wc en de badkamer gepoetst.

stiekem had ik de badkamer sinds voor de verhuizing nog niet goed ontkalkt. mijn god, wat een werk... maar alles glimt nu, en de vloer is gedweild, en ik heb meteen de wastafel gekit bij de tegelmuur (want lekt op de vloer, die is van hout met zeil en dat sluit daar niet aan....) en het wastafelputje vast en dichtgekit langs de rand (dat lekte ook als een malloot...)

waarom? omdat mijn ouders vandaag komen eten... :')
Kwak
pi_110054908
Hier gaat het echt nooit meer schoon worden -O- stom huis (nouja stomme wij die te weinig poetsen)
pi_110054951
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat het echt nooit meer schoon worden -O- stom huis (nouja stomme wij die te weinig poetsen)
Wat heb je allemaal voor schoonmaakwerk bewaard voor vandaag dan? :P
  zondag 8 april 2012 @ 13:42:42 #67
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110054953
quote:
nou, de vorige bewoners hier hadden ook vreselijk slecht schoongemaakt (alleen een beetje op ooghoogte) maar met wat elbowgrease, cif met bleek, sorbo blue wonder/pink wonder en veel doekjes en schuursponsjes wordt alles schoon hoor!

edit: oh, je bedoelt vandaag... tsja....
Kwak
pi_110054962
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou, de vorige bewoners hier hadden ook vreselijk slecht schoongemaakt (alleen een beetje op ooghoogte) maar met wat elbowgrease, cif met bleek, sorbo blue wonder/pink wonder en veel doekjes en schuursponsjes wordt alles schoon hoor!
En anders: Dasty :+
pi_110055026
Ik maak ook alleen schoon wat ik zie! In afwachting van de grote verbouwing waarna ik het -vanzelfsprekend- allemaal echt ga bijhouden.

Echt.
pi_110055028
quote:
Boks :')
Mijn oplossing is verhuizen ;)
pi_110055032
Aangezien we het over vliegen hadden maar even begonnen met het binnenhalen van een seizoen Big Bang Theory. Vorig jaar op de iPad meegenomen toen we met de boot naar Sicilië gingen (20 uur) en dat is goed bevallen! ;)
pi_110055141
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal voor schoonmaakwerk bewaard voor vandaag dan? :P
Alles :D
Nee het is niet dat het zo'n rotzooi is maar je ziet gewoon overal kattenharen en we hebben ook teveel boekenkasten en kasten met allemaal fotolijstjes waar stiekem overal stof op en onder ligt.
Gewoon beetje om gek van te worden......soms wil ik liever een minimalistisch huis, stuk makkelijker poetsen.
pi_110055163
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 13:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Boks :')
Mijn oplossing is verhuizen ;)
Dat is wel een goed idee :D
pi_110055190
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee het is niet dat het zo'n rotzooi is maar je ziet gewoon overal kattenharen en we hebben ook teveel boekenkasten en kasten met allemaal fotolijstjes waar stiekem overal stof op en onder ligt.
Gewoon beetje om gek van te worden......soms wil ik liever een minimalistisch huis, stuk makkelijker poetsen.
Oh bah :P nu begrijp ik waarom mijn vrienden met 2 katten en vloerbedekking bijna elke dag moeten stofzuigen!
pi_110055216
Oja, zie daar nadeel nr 1 van wel een kat nemen :+
  zondag 8 april 2012 @ 13:53:22 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110055262
mijn vriendje is van het afwassen en stofzuigen *D

maar ik ben allergisch voor katten -O- (kan dat overgaan als je er eentje neemt?)
Kwak
pi_110055306
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
mijn vriendje is van het afwassen en stofzuigen *D

maar ik ben allergisch voor katten -O- (kan dat overgaan als je er eentje neemt?)
Het kan in ieder geval wel een stuk minder worden, gewenning.
Volgens mij gaat schoonzusje morgen hier ook helemaal dood, die is ook allergisch.

Vriendje is ook van het stofzuigen :Y ik kan het ook echt niet zo goed.
en verder hebben we een vaatwasser gelukkig O+
pi_110055341
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Boekenkast met glazen deurtjes ^O^
pi_110055457
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:45 schreef LieLie het volgende:
Aangezien we het over vliegen hadden maar even begonnen met het binnenhalen van een seizoen Big Bang Theory. Vorig jaar op de iPad meegenomen toen we met de boot naar Sicilië gingen (20 uur) en dat is goed bevallen! ;)
Zou er geen entertainmentsysteem in het vliegtuig zijn?
  zondag 8 april 2012 @ 14:05:40 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110055673
Yay, vriendinnetje van Chico heeft met haar ouders onze oude bank en salontafel en kuipstoeltjes opgehaald, en zonet met vriendje de nieuwe bank neergezet, nieuw kleed neergelegd en tafeltje in elkaar geschroefd! *O* Ik ben tevree *)

Nu wel moe xD *mietje is*

Uberhaupt springcleaning gedaan! Gisteren samen met vriendje gestofzuigd, afgestoft, afwas & kledingwas gedaan, keuken schoongemaakt (incluus oven die al LANG moest), en zonet nog de vloer geswifferd (eindelijk makkelijk met de bank weg :+ ), nog een keer gestofzuigd... *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110055751
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, vriendinnetje van Chico heeft met haar ouders onze oude bank en salontafel en kuipstoeltjes opgehaald, en zonet met vriendje de nieuwe bank neergezet, nieuw kleed neergelegd en tafeltje in elkaar geschroefd! *O* Ik ben tevree *)

Nu wel moe xD *mietje is*

Uberhaupt springcleaning gedaan! Gisteren samen met vriendje gestofzuigd, afgestoft, afwas & kledingwas gedaan, keuken schoongemaakt (incluus oven die al LANG moest), en zonet nog de vloer geswifferd (eindelijk makkelijk met de bank weg :+ ), nog een keer gestofzuigd... *O*
Goed bezig! *O*

Martijn heeft 6 jaar geleden dit huis gekocht. Ik ben er na een paar maanden al bij komen wonen. Oven poetsen? Ha! :{w Wij hebben uiteindelijk maar gewoon een nieuwe keuken gekocht :')
pi_110055799
Oja de oven....die moet ook nog ooit :@
  zondag 8 april 2012 @ 14:09:01 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110055804
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goed bezig! *O*

Martijn heeft 6 jaar geleden dit huis gekocht. Ik ben er na een paar maanden al bij komen wonen. Oven poetsen? Ha! :{w Wij hebben uiteindelijk maar gewoon een nieuwe keuken gekocht :')
Ja wij hadden deze keuken erin gezet toen we hier kwamen wonen dus toen was ie nieuw :+ Ik denk alleen dat het ruitje van de oven nooit meer helemaal schoon gaat worden :@ :')
pi_110055857
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja wij hadden deze keuken erin gezet toen we hier kwamen wonen dus toen was ie nieuw :+ Ik denk alleen dat het ruitje van de oven nooit meer helemaal schoon gaat worden :@ :')
Dasty geprobeerd? *)
pi_110055859
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha, dan was 't inderdaad wel nodig :P

Nieuwe meubels zien er nice uit trouwens! Komen we binnenkort wel eens in t echt bewonderen :)
pi_110055973
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha ja zoiets.

blauw is rationeel, geel overtuigend/enthousiast, rood assertief, groen bemiddelend. gebaseerd op dezelfde pricipes als die test met letters...

rode mensen (assertief) zijn mijn allergie omdat ik zelf niet assertief genoeg ben, ik heb iets van geel en blauw in me, weinig van rood.

in die test werd ook nog onderschied gemaakt tussen werk en thuis. in het rapport las het advies over mij aan mijn leidinggevende alsof ik een of ander labiel wrak was dat gekoesterd en met handschoentjes aangepakt diende te worden :')

verder kon ik me wel in de beschrijving van mijn persoonlijkheid vinden op zich.
Insights kleurtjes? (Daar doet het me aan denken).

Lunch was heerlijk:

Tot nu toe:

O: Griekse yoghurt met lijnzaad en rood fruit
L: courgettesoep, gegrilde groentesalade, een halve waldkorntriangel met smeersels, port salut, een gekookt ei, verse jus, een croissantje een een bonbon.
T: ik denk thee, want ik zit vol
D: restjes van vanmiddag met nog een salade erbij.
T: thee
  zondag 8 april 2012 @ 14:13:44 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110055983
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dasty geprobeerd? *)
Nee! Wat is dat? Ik ga het Googelen! Wellicht is het de redding van onze niet-meer-doorzichtige-ovenruitdinges O+

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, dan was 't inderdaad wel nodig :P

Nieuwe meubels zien er nice uit trouwens! Komen we binnenkort wel eens in t echt bewonderen :)
Grazie! <3 En jaaa gezellig! Je zou Martijn ook nog es meeslepen voor LoL/films/hangen/gourmet/weetikveelwat (ik typte eerst 'eetikveelwat' --> wehe xD).
pi_110056021
Minilot: jij gaat trouwens lekker met afvallen :D
pi_110056067
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee! Wat is dat? Ik ga het Googelen! Wellicht is het de redding van onze niet-meer-doorzichtige-ovenruitdinges O+

[..]

Grazie! <3 En jaaa gezellig! Je zou Martijn ook nog es meeslepen voor LoL/films/hangen/gourmet/weetikveelwat (ik typte eerst 'eetikveelwat' --> wehe xD).
Veel eten doet 'ie ook wel :P Binnenkort maar eens gewoon een datum prikken! :)
pi_110056105
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

Spulletje van de Wibra. Toen we hier naartoe verhuisd zijn hebben we een oud stalen bureau schoongemaakt met dat spul. We dachten even dat er een rare chemische reactie ontstond die vlekken veroorzaakte, maar in werkelijkheid was het voor het eerst echt schoon :')
  zondag 8 april 2012 @ 14:19:52 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110056232
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Spulletje van de Wibra. Toen we hier naartoe verhuisd zijn hebben we een oud stalen bureau schoongemaakt met dat spul. We dachten even dat er een rare chemische reactie ontstond die vlekken veroorzaakte, maar in werkelijkheid was het voor het eerst echt schoon :')
Hahaa, bedankt voor de tip, klinkt als wat we nodig hebben :7

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Veel eten doet 'ie ook wel :P Binnenkort maar eens gewoon een datum prikken! :)
Jaaa <3
pi_110056332
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hahaa, bedankt voor de tip, klinkt als wat we nodig hebben :7

[..]

Jaaa <3
Ik kan de ruitenreiniger ook aanbevelen trouwens, voor het ramen wassen.

/huisvrouwmodus
  zondag 8 april 2012 @ 14:24:34 #94
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110056422
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Meer dan 300 bussen rijden momenteel tussen Almelo en de Kuip _O-
Wie wil dr nou niet naar de Kuip O+

Haha nee hoorde t ook op radio ja, 325 geloof k?
~ Bonito La Risa ~
  zondag 8 april 2012 @ 14:34:02 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110056782
Schoonmaken, vanaf volgende week moet ik het ook weer wekelijks gaan doen. Verhuizen!! Mag ook wel na 1,5 jaar chillen bij de ouders :P
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110058145
Props voor de afvallers en hardlopers en mensen in het bezit van mooie benen!

Ik zit vol, ben moe, ongesteld (en 2 kg zwaarder :P) en chagrijnig. Wel lekkere paasbrunch op net met de hele familie. Ook een dodelijk stuk gefietst en even uitgewaaid op de pond O+

Eigenlijk zou ik even een dutje willen doen :@
pi_110058301
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef creepycookie het volgende:
Props voor de afvallers en hardlopers en mensen in het bezit van mooie benen!

Ik zit vol, ben moe, ongesteld (en 2 kg zwaarder :P) en chagrijnig. Wel lekkere paasbrunch op net met de hele familie. Ook een dodelijk stuk gefietst en even uitgewaaid op de pond O+

Eigenlijk zou ik even een dutje willen doen :@
Dan doe je dat toch lekker? Volgens mij doe jij genoeg en niemand die je tegenhoudt :*
pi_110059041
:W

Na hardlopen en semipaasontbijt/-brunch zijn we nu in IJmuiden! Mogen over een half uurtje de boot op! *O*

Voel me echt superfit en wakker! *)
Ja doei.
  zondag 8 april 2012 @ 15:35:49 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110059154
Sigme _O_
Diep respect dame!

En het eten en drinken boeit mij ook niet meer zo, voor het rennen een paar beschuitjes, 3 grote glazen water.
Rennen (druiven zijn echt wel lekker mee)
Thuis: 3 glazen water en wat kwark omdat het goed schijnt te zijn.

Mo, goed van het rennen, lekker zo halfslaperig he?

Ga zo maar eens aardappelen koken voor de zuurkoolschotel.
Heb honger maar moet nog twee uur wachten voor het warm eten :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 8 april 2012 @ 15:38:13 #100
82136 Xennia
gekroond
pi_110059259
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh ik kijken altijd of dingen niet te klein zijn dus ik zat al te zoeken naar uitstekende vetjes :'). Hij zit idd vrij losjes, vooral rond taille en armen maar het is wel een heel fijn jasje. Ik houd niet van dingen die te strak zitten. Ben ik zelf nog niet strak genoeg voor :P.
je moet een blazer hebben die vlak onder je borsten strak zit en zo je smalste punt benadrukt. Jij hebt ook best smalle schouders, dus daar zit hij te ruim. Ik heb ook een geniale blazer die precies strak zit op mijn smalste punt en mijn zwakste punt (rondom buik) camoufleert. Dan inderdaad een skinny eronder, want het oog wordt dan getrokken naar mijn slank gespierde benen.
pi_110059391
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

je moet een blazer hebben die vlak onder je borsten strak zit en zo je smalste punt benadrukt. Jij hebt ook best smalle schouders, dus daar zit hij te ruim. Ik heb ook een geniale blazer die precies strak zit op mijn smalste punt en mijn zwakste punt (rondom buik) camoufleert. Dan inderdaad een skinny eronder, want het oog wordt dan getrokken naar mijn slank gespierde benen.
Ik vind qua kleding weinig zo irritant als een jasje dat helemaal om je lichaam heen draait als je beweegt. Bij mijn taille moet ie goed aansluiten.
pi_110059419
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu ga ik weer verder socializen :P :W
pi_110059442
:9 spitskool met wat gehakt, rozijntjes, ui en kerrie, met een grote eetlepel kokosmelk
pi_110059451
Oh ziet er leuk uit, siral! En lekker, vooral. :D
pi_110059505
Hoe paasig!
pi_110059537
Klinkt goed Perr!

Ik ben Jillian level 2 aan het downloaden... Woensdag is t D-day vrees ik ;)

Verder heb ik 5 dozen ingepakt en 3 vuilniszakken vol met zooi geladen. Nu even relaxen en straks even bewegen :')
pi_110059635
morgen gaan we paaslunchen met een groep vrienden, benieuwd wat ze klaarmaken!
pi_110059796
Wij krijgen vanavond mensen op bezoek. Ik ga maken:
- gamba's pil pil (met knoflook en chili)
- aardappeltjes met aioli
- groene salade
- tomatendiges bruschetta achtig iets met stokbrood
Moet ik er nog iets van gevulde champignons bij doen? Ik ben altijd bang dat het te weinig is :')

En als toetje creme brulee en cakejes!
pi_110059832
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef Perruche het volgende:
- groene salade
Moet ik er nog iets van gevulde champignons bij doen? Ik ben altijd bang dat het te weinig is :')

Haha, herkenbaar, ik zou ook nog wat maken denk ik :+
En dan achteraf te veel hebben ;)
pi_110059865
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef Perruche het volgende:
- groene salade

Ik denk dat ze er wel mooi bij passen! En lekker :Y
pi_110060006
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er wel mooi bij passen! En lekker :Y
Ik lees steeds pasen :P
pi_110060094
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik lees steeds pasen :P
Ik schreef eerst ook pasen ;)
pi_110060118
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik schreef eerst ook pasen ;)
:D :')
pi_110060365
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:43 schreef Perruche het volgende:
Oh ziet er leuk uit, siral! En lekker, vooral. :D
Hehe roomsoesjes, eieren en cake, oghhhh en nu staan er ook al chocolaatjes ;(! :P
pi_110060779
Oh! Ik doe er chorizo in rode wijn bij. Helemaal vergeten dat ik dat ook nog had!
pi_110060949
Paasbiertjes :9

En ik zag een Vikje in skinnies? Had er bijna lesbo voor geworden :+

Nog meer props voor ons Sigme! _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 8 april 2012 @ 16:54:23 #117
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_110061950
:W Fijne pasen slankies! Ik breng mijn pasen in het vliegtuig door..Zin om straks weer thuis te zijn...
pi_110062243
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
:W

Na hardlopen en semipaasontbijt/-brunch zijn we nu in IJmuiden! Mogen over een half uurtje de boot op! *O*

Voel me echt superfit en wakker! *)
Dan niet straks ineens als een gek aan de budwisers op het zonnedek gaan, zoals wij deden :+ :')
pi_110062987
Ik heb honger :D
  zondag 8 april 2012 @ 17:37:54 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110063201
Lekker Siral :9

Ook honger!

Lijst:
O: kwark en vla
T's: peer, appel, 2 mandarijnen, 250 gr rauwe wortel, cup a soup kerrie, 4 choco eitjes a 66 kcal per stuk, hand chip (borrelnoten), twee bekers melk, drie stukken worst, nog wat leverworst, twee stukken stol met boter
L: 3 boterhammen met lever
T's: bakje druiven, zoute stokjes
D: Zuurkoolschotel (Laag gehakt met kruiden/paprika/ui/knoflook, dan een laag zuurkool, dan een laag rookworst, dan een laagje ananas/banaan, dan een laag aardappelpuree en dan een laag kaas.)
T: niks :')
pi_110063362
Da's een beste schotel, uniekje! :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 8 april 2012 @ 18:16:45 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110064348
Ik heb een cauliflower cake in de oven staan! *O* Ben benieuwd!
  zondag 8 april 2012 @ 18:28:49 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110064690
Lijstje
o. croissant, 2 sneden witbrood, roomboter, aardbeien, 100 gram rosbief, roerei, gekookt ei, zalm, jus, 3 koffie met koffiemelk
l. Kippensoep
T. 3 paaseitjes, 2 gevulde pepers, 2 wortels, zakje hamkas, borrelglas whisky
d. Groot bord spaghetti bolognese, zak rucola en een tomaat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110064917
Ohw... Jullie eten allemaal ook al zo lekker vandaag!
  zondag 8 april 2012 @ 18:44:09 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110065202
Heb mijn laatste disc-test nog eens bekeken. Ben een inspirator/ontwikkelaar.
pi_110065674
Nog heel even en dan is ons eten ook klaar: lamsgehaktcurry met aardappel en wortel erin, met eigengemaakte mangochutney, mangolassi en naanbrood :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110065868
Ah allemaal lekkers vandaag!

Je ziet er goed uit Vik :)

Lijst:

O - klein croissantje met frambozenjam, 2 spelttoast met roomboter, 1 met een gekookt ei en 1 met kaas. Klein glaasje jus
S - 15km wandelen door bos/hei/zandpaden met 4.5 km per uur
T - 4 speltbth. 1 dubbele met kaas en pickle 1 dubbele met jam
T - paar handjes gemengde noten met rozijnen en gedroogde abrikozen
D - noodles met groenten, gember, sesamolie, soyasaus
T - 2 koppen koffie verkeerd, kom griekse yoghurt met wat honing

Edit: Oh en ik ben schijnbaar geel/guardian, kan me niet echt in de omschrijving vinden van die website wb het zeer plichtsgetrouw, gedreven en toegewijd zijn eerlijk gezegd :') leiden en enthousiasmeren dan weer wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Novem op 08-04-2012 19:20:36 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110065923
Oeh klinkt heerlijk Phaidra!! Mangolassi :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110066720
Wat een lekker eten allemaal! En WOW! Zo ff halve marathon sigme!

O: minicroissantje met jam, twee kleine broodjes met pindakaas, zachtgekookt eitje, glas sap
B: inruimen
L: dubbele boterham huzarensalade, boterham kaas, boterham rauwe ham
B: inruimen
T: minidonut met chocolade
D: duitse biefstuk met gekookte aardappel en een grote salade van dingen
T: 2 paaseitjes, minichocolademuffin (met jam erbij, lekker!)
pi_110066799
In die typeringen heb ik me nooit verdiept, maar ik ben wel in cluster c te proppen geloof ik. Maar wat willen we met groen, geel of roze zijn?
pi_110068900
Ik ben een ISFJ type en ik ben t er wel grotendeels mee eens.

Lijstje dan maar:

O: yoghurt, appel, kiwi, speltflakes
T: koffie verkeerd, blokje choco
B: opruimen, inpakken, schoonmaken
L: havermout met banaan, dadels en kokos
T: 12 cherrytomaatjes, hand nootjes
B: 15 minuten oefeningen, ik kreeg er echt niets meer uit, ben gesloopt
D: Grote kom pompoensoep en een hard meergranenbroodje geitenkaas
T: Glas rijstemelk
T: Wat kokos

Ik ben eigenlijk wel tevreden. Niks pasigs, want de familie is elders, maar daardoor wel een beter lijstje gok ik ;)
pi_110069247
Oh toch nog wat Pasigs dan:

zondag 8 april 2012 @ 20:39:38 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110070216
Nog een s. Half uur zwemmen
En een t. halve zak pinda m& m
  zondag 8 april 2012 @ 20:40:47 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110070285
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Nallie het volgende:

[ afbeelding ]
O+ !!
  zondag 8 april 2012 @ 21:00:15 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110071395
Nog een uurtje, dan ben ik thuis *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_110071662
Ik heb de test ook even gedaan. Ik ben een ESPT/ENTP type. Ik denk dat het wel klopt, maar ik vind de test weinig subtiliteit hebben. Wel grappig :)

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 08-04-2012 21:12:39 ]
  zondag 8 april 2012 @ 21:12:03 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110072074
Waar doen jullie die test? Linkje?
Niet meer actief op Fok!
pi_110072199
Oh boy, er komen zeker weten kittens bij mijn ouders :D
pi_110072306
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Waar doen jullie die test? Linkje?
quote:
@ Mini:

zondag 8 april 2012 @ 21:17:44 #140
211002 Goodbye
Awesome!
pi_110072378
De eindstand van vandaag

O: 1 croissantje met jam, 1 kaiserbroodje achterham, half kaiserbroodje hagelslag, gekookt ei, glas sap
L: bakje magere kwark met walnoten en een halve banaan
T: half roomboterkoekje, 1 paaseitje
D: gourmet - ongeveer 1 kipfiletje in totaal (in stukjes dus) en één mini slavinkje, champignon/ui/paprika, ~10 stukjes stokbrood (de helft met een beetje geitenkaas), salade met sperziebonen/tomaat/komkommer/beetje tonijn/vinaigrette, 2 glazen rode wijn

Morgenochtend naar de sportschool en dan 's middags een high tea met m'n familie O+ .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110072486
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef LieLie het volgende:
Oh boy, er komen zeker weten kittens bij mijn ouders :D
:D nice!

zo, gezellig hoor zo'n plein. Blijkbaar nog met onze volle bakkes op rtv Oost geweest.. jammer genoeg geen winst maar goed.. :)
pi_110072595
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

zo, gezellig hoor zo'n plein. Blijkbaar nog met onze volle bakkes op rtv Oost geweest.. jammer genoeg geen winst maar goed.. :)
Had je serieus anders verwacht? :')
pi_110072696
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Nallie het volgende:

[ afbeelding ]
O+. Dat kan toch helemaaaaal niet, zo klein en pluizig en O+
pi_110072725
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

We overwegen nu 2 :@
pi_110072853
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

O+. Dat kan toch helemaaaaal niet, zo klein en pluizig en O+
Ik vind jouw reacties soms zo cute he O+
pi_110073294
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Had je serieus anders verwacht? :')
Nope, maar het leek me zo leuk voor Almelo als ze iig nog een beetje mee deden. Maar goed, ik weet niets van voetbal en het boeit me ook niet zo heel veel eerlijk gezegd verder :+
pi_110073311
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

We overwegen nu 2 :@
:Y goed zo O+
pi_110073503
Pffuff, die appel crumble met custard was een beetje te veel als toetje. :')

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind jouw reacties soms zo cute he O+
Ik heb een zwak voor pluizige O+ beestjes. :Y
pi_110073540
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y goed zo O+
Kunnen ze samen spelen!

Morgen maar eens voelen, mama verwachtte ze over vijf week, ;)
pi_110073711
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kunnen ze samen spelen!

Morgen maar eens voelen, mama verwachtte ze over vijf week, ;)
Spannend :D *O*
pi_110074758
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Spannend :D *O*
Ja :D
  zondag 8 april 2012 @ 22:21:12 #152
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110076177
MIjn lijstje van vandaag:

O (brunch meer): 4 gekookte eieren (tis pasen, dus ik eet minder eieren dan normaal...) met wit en bruin brood, kalkoenfilet, tomaat en casselrib, koffie, water met glutamine
L: Brood met fricandeau, peer, banaan, druiken, noten, koffie
S: 40 a 45 minuten fietsen op rustig tempo (11km), 2 boterhammen met pindakaas
T: weishake met glutamine en dextrose
T: noten
D: kip met rijst en een salade met aardappel, sla, bieten, erwten, tomaat, doppers, en vergeet vast nog wel wat
T: appeltaart (owowowow, veels teveel appeltaart) en koffie
pi_110079550
Training ging niet door vandaag, maar wel lekker gesport! 45 km gemountainbiked en nog 5 km gewoon gefietst. Ging lekker! Verder nog even de stad ingeweest even een drankje gedaan. Was mooi!
pi_110080254
O: suikerbrood met roomboter want pasen
L: ik heb vooruitgekookt voor komende week en heb overal van geproefd. Thaise gele curry met aardappel en groenten, nasi, gestoofde kip, gebakken ei.
T: 1x geroosterd Allinson met boter en zeezout
T: wodka, katjang
D: nasi (met groenten en ei) gestoofde kip, pindasaus en ijsbergsla en gevijzelde katjang
T: yoghurt met caramel en abrikoos
T: sundy

Hmmmm, niet best, maar beter dan gisteren, waar bier en caiphrinha's op het menu stonden. In een dermate grote hoeveelheid dat ik vandaag een beetje hung over was. Ondanks de veel-water-voor-het-slapen-gaan-truc. Oh en ik heb ook een tosti staan maken midden in de nacht. Nou ja. Wel van Allinsonbrood. Het had erger gekund.

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 08-04-2012 23:48:11 ]
pi_110080544
Heb het al vaker voorbij zien komen, maar wat is katjang?
pi_110081353
Van die pindas met een jasje!
pi_110081444
een heet jasje!!
pi_110082611
Mijn lijstje (waarom om dit tijdstip :') )

O: worstenbroodje, bloedsinaasappel, rijstmelk
S: Evy les 6
L: kwart spitskool, 75 gr gehakt, wat kokosmelk, handje rozijnen
T: 150 ml griekse yoghurt met paranoten/kokos/lijnzaad
D: chorizo, gamba's, aardappels, aioli, salade, tomaten, kwart stokbrood.
T: 3 gewone wijn en 1 dessertwijn
T: 3 kleine cakejes
  maandag 9 april 2012 @ 00:28:23 #159
82136 Xennia
gekroond
pi_110083387
Lijstje
L: roeryoghurt
T: ijskoffie
S: 4,6 km hardlopen, 2 km wandelen
T: glas melk
D: asperges met gekookt ei en uitgebakken bacon en hollandaise saus. Erbij beenham uit de oven
T: tiramisu
T: wijn, toastjes met hamsalade
pi_110086626
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
:W Fijne pasen slankies! Ik breng mijn pasen in het vliegtuig door..Zin om straks weer thuis te zijn...
ik ook. Bijna 11 uur in het vliegtuig gezeten naar Panama.. 2 weekjes voor werk.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 9 april 2012 @ 05:18:30 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110086710
Panama... tjong u doet maar :D

Tink, ik vind je berichtjes steeds zo'n triest 'toontje' hebben. Gaat het wel goed met je?

Co, wederom niks teveel, Xennia ook niet maar tiramisu (bah) zal er wel inklappen?
  maandag 9 april 2012 @ 08:42:17 #162
221912 minilot
Nancy boy
pi_110087058
Boh! Ik heb een machtige kater, van wijn, rum en ongeveer een liter advocaat :')

..en ik blijk een ESTP-type.
Ik heb mezelf er alleen nog niet toe kunnen brengen om de lap tekst die erbij hoort te lezen. :O
Eerst koffie.

En: Panama! ^O^ Wat gaaf.

Jagar, goede terugreis!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 09-04-2012 08:51:44 ]
  maandag 9 april 2012 @ 09:20:07 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110087378
Goeiemorgen :W.

Lijstje van gisteren doen we maar even niet :'). Wel valt het me op dat mijn ouder súperweinig eten en ik daar snaaitrek van krijg, dus volgende keer vraag ik gewoon om twee extra boterhammen, want ik ben nu eenmaal gewend veel meer te eten.

Zo even douchen, dan keukenkastjes uitmesten, nieuwe trolley kopen, boodschappen doen en voor de rest relaxen. Heerlijk hoor, zo'n lang weekend O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110087427
Morgen!

Mijn lijstje is het uitschrijven ook niet waard, iets met ijs en chocolade. :+

Straks lunchen met een groep vrienden en nog naar mijn ouders, dus wel een gezellige dag!

Vik, lastig is dat soms idd, als andere mensen zulke andere eetgewoontes hebben. Mijn ouders eten vaak veel minder en mijn schoonouders juist veel meer :P Die kunnen met z'n tweeën echt geen maat houden, maar roepen wel om de week dat ze nu eens gaan afvallen. En dan stelt een van de twee voor om iets bij de borrel te nemen en ze gaan a la minute overstag. En dan elkaar de schuld geven :')
pi_110087550
Mogge!

Ik had gister het gevoel dat ik onwijs veel gegeten had, maar achteraf valt dat dan toch vies tegen qua voedingswaarde. :') Maar dat moet kunnen af en toe. :)
pi_110087567
Home sweet Britain... bijna... :P Varen NU de haven binnen.. na een nacht met oorverdovend scheepslawaai... Morgen maar eens een briefje schrijven!

Maar nu eerst een dagje Durham! *O*
Ja doei.
  maandag 9 april 2012 @ 09:54:13 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_110087738
Wieeeee! Nog drie weken tot spiksplinternieuwe en tamelijk brute B&M-coaster uitproberen in Parc Astèrix.

Hoeveel kcals zou je verbranden in een toffe achtbaan? O+
pi_110087753
Wel een goede core workout. :Y

Ik ga deze zomer naar eurodisney! :)
  maandag 9 april 2012 @ 09:59:17 #169
221912 minilot
Nancy boy
pi_110087814
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga deze zomer naar eurodisney! :)
Daar ga ik over drie weken ook langs, ja. :Y Abonnement verlengen. *)

Ben je er al eens eerder geweest?
pi_110087876
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Daar ga ik over drie weken ook langs, ja. :Y Abonnement verlengen. *)

Ben je er al eens eerder geweest?
Een jaar of 15 geleden ben ik er geweest. Deze zomer is mijn broer weer in NL met z'n gezin en gaan we daarheen als mini vakantie. Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is. :)
  maandag 9 april 2012 @ 10:09:54 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110087940
Euro Disney bestaat niet meer. Tegenwoordig heet het Disneyland Paris /zeur :P.

Net koffer besteld via internet, hoef ik niet meer naar de stad :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110087967
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Euro Disney bestaat niet meer. Tegenwoordig heet het Disneyland Paris /zeur :P.

Net koffer besteld via internet, hoef ik niet meer naar de stad :P.
Imimimimimi. :P

Ik ga sporten! :)
pi_110088050
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 05:18 schreef uniekhoorn het volgende:

Co, wederom niks teveel, Xennia ook niet maar tiramisu (bah) zal er wel inklappen?
Ruim over de 2000 kcals, ik denk eerder richting de 2500. Ik zou binnen een maand 5 kilo aankomen, als ik iedere dag zo zou eten.
pi_110088106
Ik ben weer in de sportschool, paar dagen niks doen en stort langzaam in. Word stijf in mijn rug = niet fijn.
pi_110088518
Mogge. Ik ben de dag maar begonnen met een ronde wandeldraven van 15 km.
Na de 8,6 km zandpad heb ik nu ook ruim 2 km asfalt aan het blotevoetenstuk toegevoegd. Nu tintelen mijn voeten :D.
  maandag 9 april 2012 @ 10:47:51 #176
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110088578
Buitenlucht, here I come! Om dan vandaag 2! familiefeesten te hebben. En ik wil slapen, zetel liggen en gaan lopen... Meh!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 10:52:33 #177
70532 loveli
N
pi_110088684
Disneyland? Outlet shoppen!
www.lavalleevillage.com/
crap in = crap out
  maandag 9 april 2012 @ 10:55:03 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110088730
Volgens die test ben ik INTJ.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110089059
Ooh lordy, tweede paasdag bij de in-laws, ik heb nu al hoofdpijn. En dan moeten kleinkinderen nog komen.

Pareltje van de dag (tot nu toe):
Ik tegen T: oh over twee weken hebben we samen een vrij weekend *O*
Schoonmoeder: oh, wij hebben nog een treinkaartje!
Ik: kloppende ader op mijn voorhoofd
pi_110089257
Vanity Frankfurt...nog 1 vlucht en ik ben thyus. Voel me net een zombie en ben in staat staand te slapen...straks maar een taxi vanaf het vliegveld naar huis..
pi_110089342
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef anna82 het volgende:
Ooh lordy, tweede paasdag bij de in-laws, ik heb nu al hoofdpijn. En dan moeten kleinkinderen nog komen.

Oh help! Dat soort dingen moet je ook niet out-in-the-open zeggen :o.

Jagar, zo'n end vliegen is ook vermoeiend... Nog heel eventjes :*. Hoe is het nu met je verkoudheid / griepje?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110089426
quote:

Oh, auw..
pi_110089491
Oh, en 10 uur vliegen in een vliegtuig zonder personal. Entertainment systeem zou verboden moeten zijn!
pi_110089530
Progje: werkse en plezier in Panama
Minilot: dezelfde persoonlijkheid :D ( voor zover de test klopt natuurlijk)

Mo: veel plezier in Durham

Ik plaats ook maar geen eindstand van gister. En hier is de sportschool dicht, dus een goed excuus om nog wat te werken en nog een oma te bezoeken.
pi_110089541
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en 10 uur vliegen in een vliegtuig zonder personal. Entertainment systeem zou verboden moeten zijn!
Dat heb ik eens 13 uur vol moeten houden, ik ben het helemaal met je eens!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110089558
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
iPad. Jij die zoveel vliegt zou er een moeten hebben.
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 11:38:07 #187
70532 loveli
N
pi_110089703
quote:

Is het nog te redden?

Bright side: je hoeft nooit na te denken wat je schoonouders graag voor hun verjaardag willen.
crap in = crap out
  maandag 9 april 2012 @ 11:40:20 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110089753
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Is het nog te redden?

Bright side: je hoeft nooit na te denken wat je schoonouders graag voor hun verjaardag willen.
Zoonlief die weer thuis komt wonen? :+ </slecht grapje>

Irritant wel Anna! Lijkt me wel makkelijk op te lossen met: "Oh maar we zijn al van plan/het leek me een goed moment om met zn O+ tweetjes O+ wat te gaan doen!"

Maar wellicht ben ik dan niet bekend met de aard van de schoonmoeder in kwestie :+
  maandag 9 april 2012 @ 11:42:09 #189
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110089795
Wat Maria zegt. Vriendelijk zeggen dat je al wat anders hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110089953
Inderdaad wat Maria zegt Anne. Laat je niet gek maken ;)
pi_110089986
Schoonouders.. brrrr. :')

Zo.. het halve ledenbestand was blijkbaar van plan om de paasstol eraf te sporten vandaag. Wat een drukte! }:| Wel heeeerlijk getraind. :9
  maandag 9 april 2012 @ 12:05:04 #192
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110090386
Als je om 12 uur ontbijt is het dan ontbijt of lunch?
pi_110090516
Al mensen met shredded T-rex quads hier?

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
Als je om 12 uur ontbijt is het dan ontbijt of lunch?
Ontbijt. Doe je lunch dan 2 uur daarna.
pi_110090619
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef Panzermaus het volgende:

T-rex quad?

maandag 9 april 2012 @ 12:14:14 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110090658
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

T-rex quad?

[ afbeelding ]
Whehe die vond ik ook! En ik moest denken aan al die sad t-rex plaatjes ;(
  maandag 9 april 2012 @ 12:14:53 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110090677
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ontbijt. Doe je lunch dan 2 uur daarna.
Check.

Ik moet bij jou altijd denken aan het begin van deze vid:
pi_110090685
:D :')

Spaghettibenen/armen.. ;(
pi_110090738
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Check.

Och erm. Opgroeien voor galg en rad met die dikke blingbling. Die jongetjes in de eerste 30 seconden.
pi_110090858
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Check.

Lookin' thick.
  maandag 9 april 2012 @ 12:24:35 #200
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110090984
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Och erm. Opgroeien voor galg en rad met die dikke blingbling. Die jongetjes in de eerste 30 seconden.
Want uiterlijk bepaald hun toekomst? Misschien heb je gelijk:
pi_110091141
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Fresku! *O* :D

Martijn draagt ook een dikke gouden ketting. Tuig die jongen, zeg ik je, tuig! :+
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 12:30:20 #202
70532 loveli
N
pi_110091142
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef minilot het volgende:
een liter advocaat :')
Respect dat je dat binnenkrijgt :')

En paasontbijt: 2 ferrero rocher.
crap in = crap out
  maandag 9 april 2012 @ 12:34:57 #203
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110091278
De opmerking over gouden kettingen doet me een beetje denken aan dit plaatje:

http://favim.com/orig/201(...)-Favim.com-45321.jpg

Er bestaat ook een (de)motivational versie van, in de trant van punk is a bad influence oid.
pi_110091312
Ik dacht dat slacker ook een man was eigenlijk..
Lijstje voor vandaag:
O 3 bth ham smeerkaas
T appel
L 4 bth kip smeerkaas
T banaan
D pasta (75 gram ongekookt) met saus van tomaten rundergehakt, zwarte lijven en wat rode pesto. lekker makkelijk dus.
T kwark
S half uurtje rustig uitfietsen om spierpijn sneller weg te laten gaan. Vandaag dus geen 50 km ;)
  maandag 9 april 2012 @ 12:40:07 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110091437
Hoei!

Ik was even in de war, want ik wist heel zeker dat ik voor de hele week eten had bedacht, maar ik kwam maar niet uit tot ik me bedacht dat het vandaag niet zondag is maar maandag :').

Anyway, D's voor deze week:

ma: broccolisoep van minilot. Ben benieuwd!
di: tagliatelle met verse spinazie, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas (fllink wat spinazie, beetje tagliatelle)
wo: aubergine uit de oven van Jamie Oliver
do: salade met verse spinazie, erwten en geitenkaas
vrij: Turkse tortilla's
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 12:46:06 #206
70532 loveli
N
pi_110091629
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door loveli op 09-04-2012 16:02:20 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 12:50:43 #207
70532 loveli
N
pi_110091737
Arrrrr...
crap in = crap out
  maandag 9 april 2012 @ 12:54:34 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110091845
Oh, en lijstje van vandaag:

O: beetje yoghurt met amaranthmuesli en honing. Kreeg het niet weg hoor
1 bth met twee gekookte eitjes, glas jus
L: tosti kaas (dubbele boterham)
T: twee stuks fruit
D: broccolisoep dus

Niet heel veel, maar ik heb gisteren dan ook te veel lopen schranzen, dus even rustig aan vandaag.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 13:33:26 #209
70532 loveli
N
pi_110093006
Lunch c_/
crap in = crap out
  maandag 9 april 2012 @ 13:34:48 #210
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110093057
Haha ik dacht t Ook hoor dat slacker een manneke was ;)

Gisteren brunch bij schoonfamilie gehad. Ik heb leuke schoonfamilie :+

Nu richting t hotel! Ik heb uiteindelijk gekozen voor Lanaken.
~ Bonito La Risa ~
pi_110093060
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

pi_110093279
quote:
Bitch please. :{w Nederlandse ghetto'rap'. ;( :')
pi_110094762
Hier een stomme paasdag, want vervolg van de particulier huren soap.
Makelaar heeft toegezegd te mailen naar verhuurder over kosten van VVE, dat die voor hem zijn.
Geeft meneer aan dat zij bij het aangaan van contract met hem, gezegd hebben dat de huurders de VVEkosten zullen betalen. :{
Op naar juridische hulp dus, we willen absoluut niet verhuizen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mylene op 09-04-2012 15:57:10 ]
  maandag 9 april 2012 @ 14:32:24 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110094985
Zo, boodschappen gedaan en nu ga ik lekker de nieuwe ep van Game of Thrones kijken O+.

[ Bericht 58% gewijzigd door Mylene op 09-04-2012 15:57:19 ]
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 14:33:19 #215
70532 loveli
N
pi_110095015
Wat staat in je huurcotnract? Lijkt me apart dat je VVE betaalt als niet-eigenaar.
crap in = crap out
pi_110095207
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef loveli het volgende:
Wat staat in je huurcotnract? Lijkt me apart dat je VVE betaalt als niet-eigenaar.
Daar staat mbt VVE alleen in dat we akkoord moeten gaan met het reglement (daar staat niet in dat de kosten voor huurders zijn), dus juridisch zitten we goed, dat weten we ook.
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 14:43:26 #217
70532 loveli
N
pi_110095365
Probleem tussen makelaar een verhuurder, lijkt me. Niet jullie probleem?
crap in = crap out
pi_110095696
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Probleem tussen makelaar een verhuurder, lijkt me. Niet jullie probleem?
Dit blijkt toch een goede situatie te zijn om te merken dat ik mn ssri toch nodig heb. Ik stress.
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 14:58:08 #219
70532 loveli
N
pi_110095870
Vriendelijk koetjes + kalfjes blijven praten met huisbaas, stress + VVE-shizzle uitbesteden aan jurist/makelaar.
crap in = crap out
pi_110096202
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef loveli het volgende:
Vriendelijk koetjes + kalfjes blijven praten met huisbaas, stress + VVE-shizzle uitbesteden aan jurist/makelaar.
Weet ik, kan vandaag niets meer doen ook.
Huurbaas biedt huizen aan als beleggingspanden, heeft vast dubbele belangen. Daarom ook zoeken naar hulp.
  maandag 9 april 2012 @ 15:12:54 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110096365
Puff... vandaag kan je inderdaad niks doen, probeer er nog wat van te maken...

Co, boven de 2000? Komt dus echt door de tiramisu (bahh)

Lijst:
O: kwark en vla
T's: kontje stol met boter, appel, peer, 250 rauwe wortel, cup a soup kerrie, 3 chocolade eitjes, klein handje borrelnootjes, klein spritkoekje
L: 2 boterhammen lever, 2 bekers melk, tomaat
T's: plak suikerbrood met roomboter, hand druiven, 2 mandarijntjes, paar dropjes, 2 augurken,
D: Bloemkool, komkommersalade, ribkarbonade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
pi_110097023
Pff. Stomme dag. Werd ook nog eens misselijk in de auto.
Worry is a misuse of imagination
pi_110097542
Zelf weer in de auto :z Wat geocaches gevonden in Durham en de tombe van Bede gezien 8-)

En toen ging het regenen en nu rustig richting Hull, wellicht nog even via York O+
Ja doei.
pi_110097653
Puff, balen van het gedoe. Niet stressen is altijd makkelijker gezegd dan gedaan :*.

Waarom voelt het huis opruimen / stofzuigen / dweilen als een halve marathon? Geloof dat ik wel genoeg beweging heb gehad :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110097684
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Waarom voelt het huis opruimen / stofzuigen / dweilen als een halve marathon? Geloof dat ik wel genoeg beweging heb gehad :P.
Ik vermoed omdat je zwanger bent :P :+
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 15:54:57 #226
70532 loveli
N
pi_110097713
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*over teststrip plast*
crap in = crap out
pi_110097778
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Hoe is je pasen tot dusverre? Al reuze verantwoord gegeten?
Nou, best netjes :)

Ik ontbijt (meestal met brood en gebakken eitjes), eet tussendoor lunch (boterhammetjes, gekookte eitjes of zoals gisteren: de zelfgemaakte kippensoep van mijn moeder :9 ) en qua snoepen valt het ook gigantisch mee. Zelfs avondeten is over het algemeen aardig gezond, alleen wordt t vandaag waarschijnlijk pizza (maar ach, het kan veel erger :+).

Vanaf komende week wil ik ook weer geregeld gaan sporten. De drukste weken zijn nu voorbij op school, dus dat moet prima gaan :)
pi_110097853
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vond t altijd al vermoeiend, maar nu wel extra. Maar vaak kies ik 1 van de drie ipv alles op 1 dag te doen. Wel fijn dat alles nu weer netjes is :Y (voor hoe lang is weer een ander verhaal :')).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110097871
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, best netjes :)

Ik ontbijt (meestal met brood en gebakken eitjes), eet tussendoor lunch (boterhammetjes, gekookte eitjes of zoals gisteren: de zelfgemaakte kippensoep van mijn moeder :9 ) en qua snoepen valt het ook gigantisch mee. Zelfs avondeten is over het algemeen aardig gezond, alleen wordt t vandaag waarschijnlijk pizza (maar ach, het kan veel erger :+).

Vanaf komende week wil ik ook weer geregeld gaan sporten. De drukste weken zijn nu voorbij op school, dus dat moet prima gaan :)
En hoe houdt het ingewandgestel zich bij dit verantwoord normale patroon?
  maandag 9 april 2012 @ 15:59:29 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_110097893
Even het e.e.a. verwijderd, het speuren naar privégegevens is niet wenselijk.
pi_110097920
Volgens mij ben je wel érg enthousiast geweest, Mylene.
pi_110097948
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2012 15:58 schreef sigme het volgende:

[..]

En hoe houdt het ingewandgestel zich bij dit verantwoord normale patroon?
Verdomd goed!

Je hoort vaker dat zwangerschapshormomen een goed effect hebben bij Crohn en colitis patiënten. Nu ben ik voorzichtig met dat soort uitspraken (bang om het te jinxen :+), maar het gaat écht heel goed de laatste tijd :) Sterker nog: heb overmorgen mijn infuus, en normaal zijn op het einde van de 6 weken mijn batterijen echt wel op. Nu nergens last van :)
pi_110097962
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er iets weg is dat bijzonder gemist gaat worden.
pi_110097987
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er iets weg is dat bijzonder gemist gaat worden.
Dan kun je het hele topic wel weggooien.
pi_110097988
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Verdomd goed!

Je hoort vaker dat zwangerschapshormomen een goed effect hebben bij Crohn en colitis patiënten. Nu ben ik voorzichtig met dat soort uitspraken (bang om het te jinxen :+), maar het gaat écht heel goed de laatste tijd :) Sterker nog: heb overmorgen mijn infuus, en normaal zijn op het einde van de 6 weken mijn batterijen echt wel op. Nu nergens last van :)
Oh, overmorgen koekjes en verwennerij! Bofkont!
pi_110098025
quote:
12s.gif Op maandag 9 april 2012 16:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, overmorgen koekjes en verwennerij! Bofkont!
Ik hoop op de petit fourtjes O+

;)
pi_110098106
Ik vind het ook raar dat er zoveel weg is. Ik had gewoon verdomd goede intuitie. :P
pi_110098173
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Verdomd goed!

Als het zo goed gaat, is het dan ook een optie om de infusen een tijdje op te schorten? In verband met niet-bewezen veiligheid tijdens de zwangerschap zeg maar. Of is er dan toch een groot / groter risico dat de ontstekingen terugkomen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110098194
Misschien wel beter dat het weg is. Ik had niet zo moeten graven, maar als iemand vaag is dan word ik nieuwsgierig. Aard van het beestje. Maar de volgende keer zal ik het voor mezelf houden. Of minder nieuwsgierig zijn..
pi_110098361
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:08 schreef the85mc het volgende:
Misschien wel beter dat het weg is. Ik had niet zo moeten graven, maar als iemand vaag is dan word ik nieuwsgierig. Aard van het beestje. Maar de volgende keer zal ik het voor mezelf houden. Of minder nieuwsgierig zijn..
Je mag mij altijd pm'en hoor :+
pi_110098434
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als het zo goed gaat, is het dan ook een optie om de infusen een tijdje op te schorten? In verband met niet-bewezen veiligheid tijdens de zwangerschap zeg maar. Of is er dan toch een groot / groter risico dat de ontstekingen terugkomen?
Oh, ik mag de infusen t/m week 26 gewoon krijgen. Daarna stoppen we er inderdaad mee. Kans dat het dan terugkomt is klein (ga je 'gezond' de zwangerschap in, dan komt het zelden voor dat je ontstekingen krijgt tijdens de zwangerschap). Zal er daarna meteen weer mee moeten beginnen though.

Maar ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Er zijn inmiddels al zoveel vrouwen bevallen die tijdens hun zwangerschap Remicade krijgen, en er is geen enkel verband gevonden tussen Remicade en afwijkingen/miskramen/e.d. :) Gelukkig maar! :)
pi_110098449
:W thuis.

Gedouched, tanden gepoetst. Even wat eten en dan naar de supermarkt. Boh, wat ben ik moe. Misschien een klein dutje doen straks, maar proberen zoveel mogelijk wakker te blijven totdat het bedtjid is hier. Het is nu kwart over zeven 's ochtends voor mij!
pi_110098502
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ik mag de infusen t/m week 26 gewoon krijgen. Daarna stoppen we er inderdaad mee. Kans dat het dan terugkomt is klein (ga je 'gezond' de zwangerschap in, dan komt het zelden voor dat je ontstekingen krijgt tijdens de zwangerschap). Zal er daarna meteen weer mee moeten beginnen though.

Maar ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Er zijn inmiddels al zoveel vrouwen bevallen die tijdens hun zwangerschap Remicade krijgen, en er is geen enkel verband gevonden tussen Remicade en afwijkingen/miskramen/e.d. :) Gelukkig maar! :)
Dat stoppen, is dat vanwege kans op vroeggeboorte? Fijn dat het verder geen probleem is!

*maakt zich op voor de allerlaatste etappe dweilen, daarna even languit op de bank*

Jagar, welkom thuis!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 16:19:22 #244
70532 loveli
N
pi_110098596
Immuunsysteem van zwangere vrouwen is anders dan van niet-zwangeren, volgens mij hoeft het na de 26 weken niet omdat de kans op ontstekingen zonder infuus klein is.
crap in = crap out
pi_110098709
Wat heb ik nu weer gemist? :o
Een mens kan er niet eens een leven op nahouden of je mist rellen! >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110098728
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef loveli het volgende:
Immuunsysteem van zwangere vrouwen is anders dan van niet-zwangeren, volgens mij hoeft het na de 26 weken niet omdat de kans op ontstekingen zonder infuus klein is.
Ik denk vooral omdat het anders in de bloedbaan van het kind terecht komt. Wat niet heel erg is zolang het nog in de moeder zit. Maar Remicade verlaagt je immuunsysteem behoorlijk. En het blijft een tijdje in je bloed zitten. Dus volgens mij mag het na de 26 weken niet meer omdat het dan 'gevaarlijk' is voor het kind (als het geboren is). Zoiets. Moet me er eens in verdiepen wat het precies is, maar ik dacht deels hierom (voor zover ik weet heeft het dus niks met vroeggeboorte te maken).

Wat loveli zegt is vooral fijn voor de moeder zelf :) Je lichaam kan het waarschijnlijk ook wel een tijdje zonder de medicijnen aan dan :)
  maandag 9 april 2012 @ 16:54:30 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110099741
Ik snap er niets van. Kan iemand me een pm sturen?
  Vis een optie? maandag 9 april 2012 @ 17:00:58 #248
70532 loveli
N
pi_110099932
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap er niets van. Kan iemand me een pm sturen?
Much ado about nothing ;)
crap in = crap out
pi_110100430
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:35 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht dat slacker ook een man was eigenlijk..
Lijstje voor vandaag:
O 3 bth ham smeerkaas
T appel
L 4 bth kip smeerkaas
T banaan
D pasta (75 gram ongekookt) met saus van tomaten rundergehakt, zwarte lijven en wat rode pesto. lekker makkelijk dus.
T kwark
S half uurtje rustig uitfietsen om spierpijn sneller weg te laten gaan. Vandaag dus geen 50 km ;)
pi_110100628
En ik wil ook weten waar het over ging, ookal wordt het een telerustelling :D
pi_110100707
Lijstje:
O: 2 vk bth (1.5 tomaat, 0.5 hagelslag), glas jus d'roange
T: cakeje
L: vk tosti kaas, salade (sla/komkommer/wortel/olijven/ei/dressing)
T: mini magnum
S: slapen
D: ik hoop dat we even naar de thai gaan, en dan lekker kipsate en een kom tom kha kai!
  maandag 9 april 2012 @ 17:23:31 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110100730
Oke. Thanks.
pi_110100732
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Haha olijven.. maar wordt toch nog wat anders. Denk biefstuk en veel groenten, broccoli of spinazie ofzo. Ik ga denk ik morgen even bloed geven dus wil ik even extra goed eten vandaag.
  maandag 9 april 2012 @ 17:25:30 #254
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110100824
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Idd.. Ik heb nmi Niks verkeerds gepost..
~ Bonito La Risa ~
  maandag 9 april 2012 @ 17:30:00 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110101004
Kip-chorizo-stoofje op het vuur! :9 Met o.a. aardappel, ui, knof, gegrilde paprika en tomatensaus :Y)
pi_110101185
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2 vk bth (1.5 tomaat, 0.5 hagelslag), glas jus d'roange
L: vk tosti kaas, salade (sla/komkommer/wortel/olijven/ei/dressing)
T: mini magnum
S: slapen
D: ik hoop dat we even naar de thai gaan, en dan lekker kipsate en een kom tom kha kai!
Mooie sportactiviteit ;)
  maandag 9 april 2012 @ 17:35:25 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110101211
Ik mag blijkbaar geen broccolisoep maken, want ohsheglows ligt eruit :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 april 2012 @ 17:36:08 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110101239
Pan met water, broccoli erin flikkeren, aanzetten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110101340
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag blijkbaar geen broccolisoep maken, want ohsheglows ligt eruit :').
Fruit een ui, doe de broccoli erbij in roosjes voeg bouillon toe, of water en bouillonblokjes, koken tot gaar. Zet de staafmixer erop en klaar. Voor extra romig: voeg room en/of roomboter toe. Of nog meer extra smaak: doe er gerookte kip of uitgebakken spekjes door. Of croutons. En peper.
pi_110101353
quote:
6s.gif Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan afgieten en met de staafmixert aan de gang! :7
pi_110101358
quote:
6s.gif Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
GM sort of TA
  maandag 9 april 2012 @ 17:39:44 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110101379
Nee, ik maak het recept van broccoli dahl-soep, dat is anders dan jullie doen :P.

Edit: of ik hóóp het te maken :'). Anders gaat het naar morgen en bestel ik vandaag een pizza!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 april 2012 @ 17:41:33 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110101457
Hoera, doetutweer! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_110101468
Mijn lijst voor vandaag! :7

O: 2 volkoren boterhammen achterham
S: 3,5 km hardlopen (ik ga gestaag vooruit! B-) ), kwartiertje kracht
L: high tea - 2 kleine sandwiches (1x zalm en 1x filet americain), een warm chocoladecakeje :9~ , een scone, half stukje paasbrood, gevuld eitje, paar chocolaatjes, thee (zoiets ongeveer)
D: ik denk iets van soep
pi_110101549
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mooie sportactiviteit ;)

Zo lekker, een hele dag niets doen! Heb je nog wat van je vrouwmensch gehoord?
pi_110101846
Was-faal :') Wollen muts gewassen én in de droger gestopt. Geen succes :+

SPOILER
  maandag 9 april 2012 @ 17:54:12 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110101920
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Waaaaaaaaah _O-
You just make my day

* uniekhoorn eet bloemkool
pi_110101927
Ik heb het half gemist geloof ik, ah well :)

Ik ben de hele tijd zo vreselijk moe.. vannacht en gisternacht goed en vrij lang geslapen, maar nog geen verschil. Ook kriebelkeel }:| En het is vies weer!

Lijstje:

S: Jillian, 15 min steppen
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd
L: hard meergranenbroodje, helft pindakaas, helft geitenkaas, gekookt ei
B: door de stad sjokken in de regen
T: 2 dropjes, wortel-appelsap
T: hand nootjes
D: zelfgemaakte pizza met veel champignons, tomaat en wat pecorino kaas
T: warme appel met kaneel

Het is niet zo heel veel, maar ik was pas om 11 uur aan het ontbijten en volgens mij is het niet te weinig!
pi_110101938
quote:

SPOILER
:D :D Ik hoop dat je er niet aan gehecht was :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110102003
quote:

SPOILER
Als je nou toevallig een kleine op komst had, uitgerekend in -zeg- november ofzo, tsja, dan zou je er misschien nog eens wat aan hebben.
pi_110102011
Ik heb het helemaal gemist, maar ik geloof direct dat het ook wel te missen valt ;)

Hardlopers, waar hebben jullie je schoenen gekocht? Nog aan- of afraders wat betreft winkels?
pi_110102058
Isa, het was mijn enige muts ;( Maar ach, goed excuus om een nieuwe te kopen :+

quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je nou toevallig een kleine op komst had, uitgerekend in -zeg- november ofzo, tsja, dan zou je er misschien nog eens wat aan hebben.
:D Wat een goed idee ^^
pi_110102100
Ik weet niet waar ik stage wil lopen. Heb al wel meerdere aanbiedingen maar ik weet niet of dat is wat ik zoek want ik weet niet wat ik zoek :{
Worry is a misuse of imagination
  maandag 9 april 2012 @ 18:00:40 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110102131
Ik hoop maar dat het een meisje wordt dan :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110102152
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zo lekker, een hele dag niets doen! Heb je nog wat van je vrouwmensch gehoord?
Gister nog gezien. Was weer gezellig! Maar vandaag ging ze naar familie (had ze al afgesproken) en woensdag hebben we weer afgesproken. Heb haar nog niet weer over haar verhuisplannen gehoord..
pi_110102184
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Heb haar nog niet weer over haar verhuisplannen gehoord..
Gaan jullie samenwonen? O+
pi_110102240
quote:
12s.gif Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gaan jullie samenwonen? O+
haha nee dat ook nog niet, ken haar net een paar weken ;) Maar de eerste keren had ze het erover dat ze misschien naar Nijmegen wilde verhuizen, terwijl we nu allebei in Utrecht wonen.
pi_110102269
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, maar ik geloof direct dat het ook wel te missen valt ;)

Hardlopers, waar hebben jullie je schoenen gekocht? Nog aan- of afraders wat betreft winkels?
Runnersworld, aanrader, ze maken een filmpje van hoe je rent en kijken dan wat je nodig hebt qua ondersteuning. Ze hebben ook veel tijd en geduld voor je vond ik. Ben daar ruim een uur binnen geweest toen.
pi_110102285
quote:

Starshoe! Vestigingen in Zoetermeer, Zeist en Breda.
Beste advies wat ik ooit heb gekregen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 9 april 2012 @ 18:06:42 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110102322
Run2Day.
Niet meer actief op Fok!
pi_110102323
Thanks voor de tips! ^O^
pi_110102394
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha nee dat ook nog niet, ken haar net een paar weken ;) Maar de eerste keren had ze het erover dat ze misschien naar Nijmegen wilde verhuizen, terwijl we nu allebei in Utrecht wonen.
Volgens mij had ik ongeveer een maand iets met Martijn toe we gingen samenwonen :P

Ah, misschien dat ze nu voorlopig toch maar in Utrecht blijft :)
pi_110102482

[ Bericht 100% gewijzigd door Perruche op 09-04-2012 18:13:59 ]
pi_110102553
Runnersworld! :P

Zo, echt op de terugweg nu! En ipv pub of afhaal toch zelf koken nadat we een Lidl en Tesco tegenkwamen: kippenvleugeltjes en een shitload groenten uit de oven :9 En het is kutweer ;(
Ja doei.
pi_110102564
[quote]0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
pi_110102685
Wat gebeurt hier met al die posts? _O-
pi_110102686
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Runnersworld! :P

Zo, echt op de terugweg nu! En ipv pub of afhaal toch zelf koken nadat we een Lidl en Tesco tegenkwamen: kippenvleugeltjes en een shitload groenten uit de oven :9 En het is kutweer ;(
ik dacht dat jullie zouden gaan kamperen!

Boh, ik voel me dronken door het gebrek aan slaap. Gek gevoel!

Vandaag chips en pizza, morgen weer gezond! Daar kijk ik naar uit.
pi_110102692
Ja er moet toch allang een slotje zijn?
  maandag 9 april 2012 @ 18:20:06 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110102717
Nee pas over 12 posts een slotje!
Niet meer actief op Fok!
pi_110102744
@Jagar: ja... :'( maar het was nergens wandel- en kampeerweer -O-
Ja doei.
pi_110102789
Hmm bij mij stond er 10 posts geleden dat hij over 2 posts dicht ging :P
  maandag 9 april 2012 @ 18:23:57 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110102834
It is a boy! :P

Jij krijgt toch een meisje coco?
pi_110103018
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Tinkepink het volgende:
It is a boy! :P

Jij krijgt toch een meisje coco?
Als het goed is wel he? :D
  maandag 9 april 2012 @ 18:32:38 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110103105
Ach, zolang het maar geen giraffe oid is. :P
pi_110103164
Straks ff bijlezen :o ...... jullie gaan hard.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli, kiwi en aardbeien
L: boterham achterham, boterham sandwichspread, salade, banaan
S: 60 min full body kracht, 45 min cardio
T: whey, snee krentenbrood met pindakaas
D: japanse groente omelet, gerookte forel, salade
T: kwark
pi_110103356
quote:

niet naar Perrysport gaan voor loopadvies :P

Ik heb de mijne in Borne gehaald, is een stukje fietsen :')
pi_110103430
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

niet naar Perrysport gaan voor loopadvies :P

Ik heb de mijne in Borne gehaald, is een stukje fietsen :')
Ik ben er in februari nog geweest! :+ Oma! O+
pi_110103532
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
@Jagar: ja... :'( maar het was nergens wandel- en kampeerweer -O-
-O- zo jammer!!
pi_110103666
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben er in februari nog geweest! :+ Oma! O+
stukje fietsen :P Maar je komt wel met mooie schoentjes terug O+
pi_110103734
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- zo jammer!!
yup... maar gelukkig heb ik nog een naderende essaydeadline *)
Ja doei.
pi_110104111
dit topic sluit over 1 post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')