Wow! En het is nog niet eens middag!quote:Op zondag 8 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik!
Zo dat moest ik even kwijt.
Vier choco eitjes, hand chip, twee bekers melk, drie stukken worst, nog wat leverworst, twee stukken stol met boter, verder.
Och, als je pertinent weigert naar de sportschool te gaan én een bloedhekel aan teamsporten en sportverenigingen in het algemeen hebt moet je je lijf op een andere manier in beweging zien te houden!quote:
Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemenquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
@Sun, ja 20 kg dacht ik ook
En wij zullen in hotels slapen, dus hoeven ook niet zo gek veel mee
Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigjequote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemen
Ja dat scheelt ook enormquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
@Sun, ja 20 kg dacht ik ook
En wij zullen in hotels slapen, dus hoeven ook niet zo gek veel mee
M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.quote:Op zondag 8 april 2012 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigjeMaar 20 zou ook gewoon genoeg moeten zijn. De cameratas gaat immers mee als handbagage
Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja lachen.. straks eerst even met de honden wandelen met collega en oud collega en dan gaan we Almelo in om op schermen voetbal te kijken en (wat ik iets belangrijker vind) een wijntje te drinken![]()
Ik, die een hekel aan voetbal heeft dus
Hmm ok, ff nakijken dus. We vliegen met KLM overigens. Misschien weer anders..quote:Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.
Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Zo, ik had er vanochtend om 10 uur al 21 km op zitten. Met 10,2 km/u.
Het volgende streven is binnen de 2 uur blijven.
Nu eten!
Neh leuk joh op zo'n plein..quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijken
Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.quote:Op zondag 8 april 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh leuk joh op zo'n plein..gewoon voor de gezelligheid. Stad zal wel op z'n kop staan. Zag net de eerste zebra's door de straat lopen en collega's facebooken dat ze in de bus zitten en zo. Almelo loopt leeg
Meer dan 300 bussen rijden momenteel tussen Almelo en de Kuipquote:Op zondag 8 april 2012 11:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.
Ik werk in Almelo en vind het dus vooral erg leuk voor mijn leerlingen. Ik hoop van harte dat ze winnen, dan hebben de kinderen ook een leuk paasweekendquote:Op zondag 8 april 2012 12:00 schreef minilot het volgende:
Ik heb niet zoveel met voetbal, maar ik duim wél voor Heracles! Vind het hartstikke leuk voor het oosten!
Was dat die "jij bent blauw en ik ben geel, als jij nou een beetje meer als ik doet en ik een beetje meer als jij worden we samen groen"-shizzle?quote:Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
en in ander soort persoonlijkheidsonderzoek ben ik groen, groen, hartstikke groen (bemiddelaar).
Geniet er maar van, want zo lekker als ongebakken cakebeslag gaat het nadat het in de oven is geweest echt nooit meer worden!quote:Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Perruche het volgende:
..cakebeslag gemaakt en dat is ZO lekker! En het is nog niet eens gebakken
..en waar kan ik zo'n test vinden?quote:Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
spuit elf: verder ben ik tot nog toe altijd ENFJ geweest
Leuk voor je. Lust je broccoli?quote:Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Benen!![]()
Je bent tietenman of kontenman..
Ik ben benenman.. niets zo mooi als mooie benen.
Je mag wel komen helpen met poetsenquote:
Haha, niet echt mijn hobbyquote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag wel komen helpen met poetsen
Beetje druk weekend en dan komt morgen de schoonfamilie hier eten, geen idee wanneer ik het moet opruimen/poetsen.
Dit was op de gewone hardloopschoenenquote:Op zondag 8 april 2012 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?
(Ik vind het elke dag weer spannend als ik thuiskom.. Zijn je Sockwas er al?! Maar ze zijn helaas nog onderweg)
Dit was ter aanvulling op de TT.quote:
Woah, respectquote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
Leuk die komt het zelfde uit als mijn lettertjesquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
@ Mini:
http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx?partid=0 dit is zo'n test met kleurtjes, al noemen ze hier de kleurtjes anders...
quote:Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dit was ter aanvulling op de TT.
En of ik wel of geen broccoli lust gaat je geen flikker aan.
respect! Had je nog gegeten van tevoren?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
^^quote:Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!
Van te voren bak van (geschat) 150gr magere kwark, 150 gr magere kersenyoghurt.quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
respect! Had je nog gegeten van tevoren?
Ik merk dat meer dan 10 km toch wel een aanslag is op mn lijf dus ik doe het voorlopig even rustig aan en bewaar de grotere afstanden voor als ik weer in Friesland ben. In DH is het 10 km rondje het handigst.
te groot? Te klein?quote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een verandering, Vik! Dat blazertje lijkt alleen niet zo goed te passen..
te groot. het maakt daardoor je buste wat platter en je taille breder... denk dat een maatje kleiner beter staatquote:
oh ik kijken altijd of dingen niet te klein zijn dus ik zat al te zoeken naar uitstekende vetjesquote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
te groot. het maakt daardoor je buste wat platter en je taille breder... denk dat een maatje kleiner beter staat
Je moet een maatje kleiner joh! Je taille verdwijnt en de schoudernaden hangen te ver.quote:
Niks mis met een egotripquote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
Als ik keihard wilde egotrippen, postte ik een foto van mezelf. Iets te kort jurkje, good hairday en m'n gezicht staat op zon.
/einde fotoloze egotrip
quote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
Als ik keihard wilde egotrippen, postte ik een foto van mezelf. Iets te kort jurkje, good hairday en m'n gezicht staat op zon.
/einde fotoloze egotrip
Maak je wel een foto voor jezelf dan? Voor op mindere dagenquote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
/einde fotoloze egotrip
(via telefoon, want al bezig met paasverplichtingen):quote:Op zondag 8 april 2012 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit was op de gewone hardloopschoenen.
Als de sockwa's er zijn dan bekijk je ze zelf toch wel grondig voordat je ze doorstuurt he?
Dank hoor! Als ik vanavond dronken en met een buik vol gourmetvleespakketten van de supermarkt thuiskom zal ik er eens naar kijken.quote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
@ Mini:
http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx?partid=0 dit is zo'n test met kleurtjes, al noemen ze hier de kleurtjes anders...
myers briggs opties (ik weet niet welke nou de goeie is, sorry!):
http://www.personalitypathways.com/type_inventory.html
http://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
http://www.123test.nl/persoonlijkheidtest/ deze niet
deze site heeft veel info
https://www.personalitypage.com/html/info.html (wel een jeuksite)
verder: de wetenschappelijke waarde van deze tests wordt betwist
quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
Whoei, cakejes in de oven en de creme brulee eruit. Het ziet er goed uit! Heb alleen geen brandertje dus hoop dat mijn ovengrill het geheel niet vernachelt. Bij nader inzien had ik ook 1 testbakje moeten maken!
Zo nog even het huis verder opruimen, papier buiten zetten en Evy les 6 doen. Als er mensen over de vloer komen is dat altijd zo'n goede reden om martha stewart te spelen
Wat heb je allemaal voor schoonmaakwerk bewaard voor vandaag dan?quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat het echt nooit meer schoon wordenstom huis (nouja stomme wij die te weinig poetsen)
nou, de vorige bewoners hier hadden ook vreselijk slecht schoongemaakt (alleen een beetje op ooghoogte) maar met wat elbowgrease, cif met bleek, sorbo blue wonder/pink wonder en veel doekjes en schuursponsjes wordt alles schoon hoor!quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Hier gaat het echt nooit meer schoon wordenstom huis (nouja stomme wij die te weinig poetsen)
En anders: Dastyquote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, de vorige bewoners hier hadden ook vreselijk slecht schoongemaakt (alleen een beetje op ooghoogte) maar met wat elbowgrease, cif met bleek, sorbo blue wonder/pink wonder en veel doekjes en schuursponsjes wordt alles schoon hoor!
Boksquote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Allesquote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor schoonmaakwerk bewaard voor vandaag dan?
Oh bahquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles
Nee het is niet dat het zo'n rotzooi is maar je ziet gewoon overal kattenharen en we hebben ook teveel boekenkasten en kasten met allemaal fotolijstjes waar stiekem overal stof op en onder ligt.
Gewoon beetje om gek van te worden......soms wil ik liever een minimalistisch huis, stuk makkelijker poetsen.
Het kan in ieder geval wel een stuk minder worden, gewenning.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
mijn vriendje is van het afwassen en stofzuigen
maar ik ben allergisch voor katten(kan dat overgaan als je er eentje neemt?)
Boekenkast met glazen deurtjesquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles
Nee het is niet dat het zo'n rotzooi is maar je ziet gewoon overal kattenharen en we hebben ook teveel boekenkasten en kasten met allemaal fotolijstjes waar stiekem overal stof op en onder ligt.
Gewoon beetje om gek van te worden......soms wil ik liever een minimalistisch huis, stuk makkelijker poetsen.
Zou er geen entertainmentsysteem in het vliegtuig zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 13:45 schreef LieLie het volgende:
Aangezien we het over vliegen hadden maar even begonnen met het binnenhalen van een seizoen Big Bang Theory. Vorig jaar op de iPad meegenomen toen we met de boot naar Sicilië gingen (20 uur) en dat is goed bevallen!
Goed bezig!quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, vriendinnetje van Chico heeft met haar ouders onze oude bank en salontafel en kuipstoeltjes opgehaald, en zonet met vriendje de nieuwe bank neergezet, nieuw kleed neergelegd en tafeltje in elkaar geschroefd!Ik ben tevree
![]()
Nu wel moe xD *mietje is*
Uberhaupt springcleaning gedaan! Gisteren samen met vriendje gestofzuigd, afgestoft, afwas & kledingwas gedaan, keuken schoongemaakt (incluus oven die al LANG moest), en zonet nog de vloer geswifferd (eindelijk makkelijk met de bank weg), nog een keer gestofzuigd...
Ja wij hadden deze keuken erin gezet toen we hier kwamen wonen dus toen was ie nieuwquote:Op zondag 8 april 2012 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Martijn heeft 6 jaar geleden dit huis gekocht. Ik ben er na een paar maanden al bij komen wonen. Oven poetsen? Ha!Wij hebben uiteindelijk maar gewoon een nieuwe keuken gekocht
Dasty geprobeerd?quote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja wij hadden deze keuken erin gezet toen we hier kwamen wonen dus toen was ie nieuwIk denk alleen dat het ruitje van de oven nooit meer helemaal schoon gaat worden
![]()
Haha, dan was 't inderdaad wel nodigquote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja wij hadden deze keuken erin gezet toen we hier kwamen wonen dus toen was ie nieuwIk denk alleen dat het ruitje van de oven nooit meer helemaal schoon gaat worden
![]()
Insights kleurtjes? (Daar doet het me aan denken).quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha ja zoiets.
blauw is rationeel, geel overtuigend/enthousiast, rood assertief, groen bemiddelend. gebaseerd op dezelfde pricipes als die test met letters...
rode mensen (assertief) zijn mijn allergie omdat ik zelf niet assertief genoeg ben, ik heb iets van geel en blauw in me, weinig van rood.
in die test werd ook nog onderschied gemaakt tussen werk en thuis. in het rapport las het advies over mij aan mijn leidinggevende alsof ik een of ander labiel wrak was dat gekoesterd en met handschoentjes aangepakt diende te worden
verder kon ik me wel in de beschrijving van mijn persoonlijkheid vinden op zich.
Nee! Wat is dat? Ik ga het Googelen! Wellicht is het de redding van onze niet-meer-doorzichtige-ovenruitdingesquote:
Grazie! <3 En jaaa gezellig! Je zou Martijn ook nog es meeslepen voor LoL/films/hangen/gourmet/weetikveelwat (ik typte eerst 'eetikveelwat' --> wehe xD).quote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, dan was 't inderdaad wel nodig
Nieuwe meubels zien er nice uit trouwens! Komen we binnenkort wel eens in t echt bewonderen
Veel eten doet 'ie ook welquote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee! Wat is dat? Ik ga het Googelen! Wellicht is het de redding van onze niet-meer-doorzichtige-ovenruitdinges
[..]
Grazie! <3 En jaaa gezellig! Je zou Martijn ook nog es meeslepen voor LoL/films/hangen/gourmet/weetikveelwat (ik typte eerst 'eetikveelwat' --> wehe xD).
Spulletje van de Wibra. Toen we hier naartoe verhuisd zijn hebben we een oud stalen bureau schoongemaakt met dat spul. We dachten even dat er een rare chemische reactie ontstond die vlekken veroorzaakte, maar in werkelijkheid was het voor het eerst echt schoonquote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee! Wat is dat? Ik ga het Googelen! Wellicht is het de redding van onze niet-meer-doorzichtige-ovenruitdinges
[..]
Grazie! <3 En jaaa gezellig! Je zou Martijn ook nog es meeslepen voor LoL/films/hangen/gourmet/weetikveelwat (ik typte eerst 'eetikveelwat' --> wehe xD).
Hahaa, bedankt voor de tip, klinkt als wat we nodig hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Spulletje van de Wibra. Toen we hier naartoe verhuisd zijn hebben we een oud stalen bureau schoongemaakt met dat spul. We dachten even dat er een rare chemische reactie ontstond die vlekken veroorzaakte, maar in werkelijkheid was het voor het eerst echt schoon
Jaaa <3quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Veel eten doet 'ie ook welBinnenkort maar eens gewoon een datum prikken!
Ik kan de ruitenreiniger ook aanbevelen trouwens, voor het ramen wassen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hahaa, bedankt voor de tip, klinkt als wat we nodig hebben
[..]
Jaaa <3
Wie wil dr nou niet naar de Kuipquote:Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meer dan 300 bussen rijden momenteel tussen Almelo en de Kuip
Dan doe je dat toch lekker? Volgens mij doe jij genoeg en niemand die je tegenhoudtquote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef creepycookie het volgende:
Props voor de afvallers en hardlopers en mensen in het bezit van mooie benen!
Ik zit vol, ben moe, ongesteld (en 2 kg zwaarder) en chagrijnig. Wel lekkere paasbrunch op net met de hele familie. Ook een dodelijk stuk gefietst en even uitgewaaid op de pond
![]()
Eigenlijk zou ik even een dutje willen doen
je moet een blazer hebben die vlak onder je borsten strak zit en zo je smalste punt benadrukt. Jij hebt ook best smalle schouders, dus daar zit hij te ruim. Ik heb ook een geniale blazer die precies strak zit op mijn smalste punt en mijn zwakste punt (rondom buik) camoufleert. Dan inderdaad een skinny eronder, want het oog wordt dan getrokken naar mijn slank gespierde benen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik kijken altijd of dingen niet te klein zijn dus ik zat al te zoeken naar uitstekende vetjes. Hij zit idd vrij losjes, vooral rond taille en armen maar het is wel een heel fijn jasje. Ik houd niet van dingen die te strak zitten. Ben ik zelf nog niet strak genoeg voor
.
Ik vind qua kleding weinig zo irritant als een jasje dat helemaal om je lichaam heen draait als je beweegt. Bij mijn taille moet ie goed aansluiten.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
je moet een blazer hebben die vlak onder je borsten strak zit en zo je smalste punt benadrukt. Jij hebt ook best smalle schouders, dus daar zit hij te ruim. Ik heb ook een geniale blazer die precies strak zit op mijn smalste punt en mijn zwakste punt (rondom buik) camoufleert. Dan inderdaad een skinny eronder, want het oog wordt dan getrokken naar mijn slank gespierde benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu ga ik weer verder socializen![]()
![]()
Haha, herkenbaar, ik zou ook nog wat maken denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef Perruche het volgende:
Wij krijgen vanavond mensen op bezoek. Ik ga maken:
- gamba's pil pil (met knoflook en chili)
- aardappeltjes met aioli
- groene salade
- tomatendiges bruschetta achtig iets met stokbrood
Moet ik er nog iets van gevulde champignons bij doen? Ik ben altijd bang dat het te weinig is
En als toetje creme brulee en cakejes!
Ik denk dat ze er wel mooi bij passen! En lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 15:52 schreef Perruche het volgende:
Wij krijgen vanavond mensen op bezoek. Ik ga maken:
- gamba's pil pil (met knoflook en chili)
- aardappeltjes met aioli
- groene salade
- tomatendiges bruschetta achtig iets met stokbrood
Moet ik er nog iets van gevulde champignons bij doen? Ik ben altijd bang dat het te weinig is
En als toetje creme brulee en cakejes!
Ik lees steeds pasenquote:Op zondag 8 april 2012 15:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel mooi bij passen! En lekker
Hehe roomsoesjes, eieren en cake, oghhhh en nu staan er ook al chocolaatjesquote:Op zondag 8 april 2012 15:43 schreef Perruche het volgende:
Oh ziet er leuk uit, siral! En lekker, vooral.
Dan niet straks ineens als een gek aan de budwisers op het zonnedek gaan, zoals wij dedenquote:Op zondag 8 april 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Na hardlopen en semipaasontbijt/-brunch zijn we nu in IJmuiden! Mogen over een half uurtje de boot op!![]()
Voel me echt superfit en wakker!
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
@ Mini:
myers briggs opties (ik weet niet welke nou de goeie is, sorry!):
http://www.personalitypathways.com/type_inventory.html
http://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
http://www.123test.nl/persoonlijkheidtest/ deze niet
deze site heeft veel info
https://www.personalitypage.com/html/info.html (wel een jeuksite)
verder: de wetenschappelijke waarde van deze tests wordt betwist
quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef LieLie het volgende:
Oh boy, er komen zeker weten kittens bij mijn ouders
Had je serieus anders verwacht?quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nice!
zo, gezellig hoor zo'n plein. Blijkbaar nog met onze volle bakkes op rtv Oost geweest.. jammer genoeg geen winst maar goed..
We overwegen nu 2quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nice!
zo, gezellig hoor zo'n plein. Blijkbaar nog met onze volle bakkes op rtv Oost geweest.. jammer genoeg geen winst maar goed..
Ik vind jouw reacties soms zo cute hequote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Dat kan toch helemaaaaal niet, zo klein en pluizig en
Nope, maar het leek me zo leuk voor Almelo als ze iig nog een beetje mee deden. Maar goed, ik weet niets van voetbal en het boeit me ook niet zo heel veel eerlijk gezegd verderquote:
Ik heb een zwak voor pluizigequote:
Spannendquote:Op zondag 8 april 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kunnen ze samen spelen!
Morgen maar eens voelen, mama verwachtte ze over vijf week,
ik ook. Bijna 11 uur in het vliegtuig gezeten naar Panama.. 2 weekjes voor werk.quote:Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijne pasen slankies! Ik breng mijn pasen in het vliegtuig door..Zin om straks weer thuis te zijn...
Daar ga ik over drie weken ook langs, ja.quote:
Een jaar of 15 geleden ben ik er geweest. Deze zomer is mijn broer weer in NL met z'n gezin en gaan we daarheen als mini vakantie. Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is.quote:Op maandag 9 april 2012 09:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar ga ik over drie weken ook langs, ja.Abonnement verlengen.
![]()
Ben je er al eens eerder geweest?
Imimimimimi.quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Euro Disney bestaat niet meer. Tegenwoordig heet het Disneyland Paris /zeur.
Net koffer besteld via internet, hoef ik niet meer naar de stad.
Ruim over de 2000 kcals, ik denk eerder richting de 2500. Ik zou binnen een maand 5 kilo aankomen, als ik iedere dag zo zou eten.quote:Op maandag 9 april 2012 05:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, wederom niks teveel, Xennia ook niet maar tiramisu (bah) zal er wel inklappen?
Oh help! Dat soort dingen moet je ook niet out-in-the-open zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef anna82 het volgende:
Ooh lordy, tweede paasdag bij de in-laws, ik heb nu al hoofdpijn. En dan moeten kleinkinderen nog komen.
Pareltje van de dag (tot nu toe):
Ik tegen T: oh over twee weken hebben we samen een vrij weekend
Schoonmoeder: oh, wij hebben nog een treinkaartje!
Ik: kloppende ader op mijn voorhoofd
Oh, auw..quote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef anna82 het volgende:
Ooh lordy, tweede paasdag bij de in-laws, ik heb nu al hoofdpijn. En dan moeten kleinkinderen nog komen.
Dat heb ik eens 13 uur vol moeten houden, ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en 10 uur vliegen in een vliegtuig zonder personal. Entertainment systeem zou verboden moeten zijn!
iPad. Jij die zoveel vliegt zou er een moeten hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en 10 uur vliegen in een vliegtuig zonder personal. Entertainment systeem zou verboden moeten zijn!
Is het nog te redden?quote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef anna82 het volgende:
Zoonlief die weer thuis komt wonen?quote:Op maandag 9 april 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Is het nog te redden?
Bright side: je hoeft nooit na te denken wat je schoonouders graag voor hun verjaardag willen.
Ontbijt. Doe je lunch dan 2 uur daarna.quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
Als je om 12 uur ontbijt is het dan ontbijt of lunch?
T-rex quad?quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Al mensen met shredded T-rex quads hier?
Whehe die vond ik ook! En ik moest denken aan al die sad t-rex plaatjesquote:
Check.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Al mensen met shredded T-rex quads hier?
[..]
Ontbijt. Doe je lunch dan 2 uur daarna.
Och erm. Opgroeien voor galg en rad met die dikke blingbling. Die jongetjes in de eerste 30 seconden.quote:Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Check.
Ik moet bij jou altijd denken aan het begin van deze vid:
Lookin' thick.quote:Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Check.
Ik moet bij jou altijd denken aan het begin van deze vid:
Want uiterlijk bepaald hun toekomst? Misschien heb je gelijk:quote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Och erm. Opgroeien voor galg en rad met die dikke blingbling. Die jongetjes in de eerste 30 seconden.
Fresku!quote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want uiterlijk bepaald hun toekomst? Misschien heb je gelijk:
quote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want uiterlijk bepaald hun toekomst? Misschien heb je gelijk:
Bitch please.quote:
Daar staat mbt VVE alleen in dat we akkoord moeten gaan met het reglement (daar staat niet in dat de kosten voor huurders zijn), dus juridisch zitten we goed, dat weten we ook.quote:Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef loveli het volgende:
Wat staat in je huurcotnract? Lijkt me apart dat je VVE betaalt als niet-eigenaar.
Dit blijkt toch een goede situatie te zijn om te merken dat ik mn ssri toch nodig heb. Ik stress.quote:Op maandag 9 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Probleem tussen makelaar een verhuurder, lijkt me. Niet jullie probleem?
Weet ik, kan vandaag niets meer doen ook.quote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef loveli het volgende:
Vriendelijk koetjes + kalfjes blijven praten met huisbaas, stress + VVE-shizzle uitbesteden aan jurist/makelaar.
Ik vermoed omdat je zwanger bentquote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Waarom voelt het huis opruimen / stofzuigen / dweilen als een halve marathon? Geloof dat ik wel genoeg beweging heb gehad.
*over teststrip plast*quote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je zwanger bent![]()
Nou, best netjesquote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Hoe is je pasen tot dusverre? Al reuze verantwoord gegeten?
Ik vond t altijd al vermoeiend, maar nu wel extra. Maar vaak kies ik 1 van de drie ipv alles op 1 dag te doen. Wel fijn dat alles nu weer netjes isquote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je zwanger bent![]()
En hoe houdt het ingewandgestel zich bij dit verantwoord normale patroon?quote:Op maandag 9 april 2012 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, best netjes
Ik ontbijt (meestal met brood en gebakken eitjes), eet tussendoor lunch (boterhammetjes, gekookte eitjes of zoals gisteren: de zelfgemaakte kippensoep van mijn moeder) en qua snoepen valt het ook gigantisch mee. Zelfs avondeten is over het algemeen aardig gezond, alleen wordt t vandaag waarschijnlijk pizza (maar ach, het kan veel erger
).
Vanaf komende week wil ik ook weer geregeld gaan sporten. De drukste weken zijn nu voorbij op school, dus dat moet prima gaan
Verdomd goed!quote:Op maandag 9 april 2012 15:58 schreef sigme het volgende:
[..]
En hoe houdt het ingewandgestel zich bij dit verantwoord normale patroon?
Ik kan me niet voorstellen dat er iets weg is dat bijzonder gemist gaat worden.quote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben je wel érg enthousiast geweest, Mylene.
Dan kun je het hele topic wel weggooien.quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iets weg is dat bijzonder gemist gaat worden.
Oh, overmorgen koekjes en verwennerij! Bofkont!quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Verdomd goed!
Je hoort vaker dat zwangerschapshormomen een goed effect hebben bij Crohn en colitis patiënten. Nu ben ik voorzichtig met dat soort uitspraken (bang om het te jinxen), maar het gaat écht heel goed de laatste tijd
Sterker nog: heb overmorgen mijn infuus, en normaal zijn op het einde van de 6 weken mijn batterijen echt wel op. Nu nergens last van
Ik hoop op de petit fourtjesquote:Op maandag 9 april 2012 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, overmorgen koekjes en verwennerij! Bofkont!
Als het zo goed gaat, is het dan ook een optie om de infusen een tijdje op te schorten? In verband met niet-bewezen veiligheid tijdens de zwangerschap zeg maar. Of is er dan toch een groot / groter risico dat de ontstekingen terugkomen?quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Verdomd goed!
Je hoort vaker dat zwangerschapshormomen een goed effect hebben bij Crohn en colitis patiënten. Nu ben ik voorzichtig met dat soort uitspraken (bang om het te jinxen), maar het gaat écht heel goed de laatste tijd
Sterker nog: heb overmorgen mijn infuus, en normaal zijn op het einde van de 6 weken mijn batterijen echt wel op. Nu nergens last van
Je mag mij altijd pm'en hoorquote:Op maandag 9 april 2012 16:08 schreef the85mc het volgende:
Misschien wel beter dat het weg is. Ik had niet zo moeten graven, maar als iemand vaag is dan word ik nieuwsgierig. Aard van het beestje. Maar de volgende keer zal ik het voor mezelf houden. Of minder nieuwsgierig zijn..
Oh, ik mag de infusen t/m week 26 gewoon krijgen. Daarna stoppen we er inderdaad mee. Kans dat het dan terugkomt is klein (ga je 'gezond' de zwangerschap in, dan komt het zelden voor dat je ontstekingen krijgt tijdens de zwangerschap). Zal er daarna meteen weer mee moeten beginnen though.quote:Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als het zo goed gaat, is het dan ook een optie om de infusen een tijdje op te schorten? In verband met niet-bewezen veiligheid tijdens de zwangerschap zeg maar. Of is er dan toch een groot / groter risico dat de ontstekingen terugkomen?
Dat stoppen, is dat vanwege kans op vroeggeboorte? Fijn dat het verder geen probleem is!quote:Op maandag 9 april 2012 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik mag de infusen t/m week 26 gewoon krijgen. Daarna stoppen we er inderdaad mee. Kans dat het dan terugkomt is klein (ga je 'gezond' de zwangerschap in, dan komt het zelden voor dat je ontstekingen krijgt tijdens de zwangerschap). Zal er daarna meteen weer mee moeten beginnen though.
Maar ik maak me er eerlijk gezegd niet druk om. Er zijn inmiddels al zoveel vrouwen bevallen die tijdens hun zwangerschap Remicade krijgen, en er is geen enkel verband gevonden tussen Remicade en afwijkingen/miskramen/e.d.Gelukkig maar!
Ik denk vooral omdat het anders in de bloedbaan van het kind terecht komt. Wat niet heel erg is zolang het nog in de moeder zit. Maar Remicade verlaagt je immuunsysteem behoorlijk. En het blijft een tijdje in je bloed zitten. Dus volgens mij mag het na de 26 weken niet meer omdat het dan 'gevaarlijk' is voor het kind (als het geboren is). Zoiets. Moet me er eens in verdiepen wat het precies is, maar ik dacht deels hierom (voor zover ik weet heeft het dus niks met vroeggeboorte te maken).quote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef loveli het volgende:
Immuunsysteem van zwangere vrouwen is anders dan van niet-zwangeren, volgens mij hoeft het na de 26 weken niet omdat de kans op ontstekingen zonder infuus klein is.
Much ado about nothingquote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap er niets van. Kan iemand me een pm sturen?
quote:Op maandag 9 april 2012 12:35 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht dat slacker ook een man was eigenlijk..
Lijstje voor vandaag:
O 3 bth ham smeerkaas
T appel
L 4 bth kip smeerkaas
T banaan
D pasta (75 gram ongekookt) met saus van tomaten rundergehakt, zwarte lijven en wat rode pesto. lekker makkelijk dus.
T kwark
S half uurtje rustig uitfietsen om spierpijn sneller weg te laten gaan. Vandaag dus geen 50 km
Haha olijven.. maar wordt toch nog wat anders. Denk biefstuk en veel groenten, broccoli of spinazie ofzo. Ik ga denk ik morgen even bloed geven dus wil ik even extra goed eten vandaag.quote:
Idd.. Ik heb nmi Niks verkeerds gepost..quote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben je wel érg enthousiast geweest, Mylene.
Mooie sportactiviteitquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 2 vk bth (1.5 tomaat, 0.5 hagelslag), glas jus d'roange
T: cakeje
L: vk tosti kaas, salade (sla/komkommer/wortel/olijven/ei/dressing)
T: mini magnum
T: cakeje
S: slapen
D: ik hoop dat we even naar de thai gaan, en dan lekker kipsate en een kom tom kha kai!
Fruit een ui, doe de broccoli erbij in roosjes voeg bouillon toe, of water en bouillonblokjes, koken tot gaar. Zet de staafmixer erop en klaar. Voor extra romig: voeg room en/of roomboter toe. Of nog meer extra smaak: doe er gerookte kip of uitgebakken spekjes door. Of croutons. En peper.quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag blijkbaar geen broccolisoep maken, want ohsheglows ligt eruit.
En dan afgieten en met de staafmixert aan de gang!quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pan met water, broccoli erin flikkeren, aanzetten.
GM sort of TAquote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pan met water, broccoli erin flikkeren, aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Was-faalWollen muts gewassen én in de droger gestopt. Geen succes
WaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You just make my day
* uniekhoorn eet bloemkoolNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je er niet aan gehecht was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als je nou toevallig een kleine op komst had, uitgerekend in -zeg- november ofzo, tsja, dan zou je er misschien nog eens wat aan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nou toevallig een kleine op komst had, uitgerekend in -zeg- november ofzo, tsja, dan zou je er misschien nog eens wat aan hebben.
Gister nog gezien. Was weer gezellig! Maar vandaag ging ze naar familie (had ze al afgesproken) en woensdag hebben we weer afgesproken. Heb haar nog niet weer over haar verhuisplannen gehoord..quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo lekker, een hele dag niets doen! Heb je nog wat van je vrouwmensch gehoord?
Gaan jullie samenwonen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Heb haar nog niet weer over haar verhuisplannen gehoord..
haha nee dat ook nog niet, ken haar net een paar wekenquote:
Runnersworld, aanrader, ze maken een filmpje van hoe je rent en kijken dan wat je nodig hebt qua ondersteuning. Ze hebben ook veel tijd en geduld voor je vond ik. Ben daar ruim een uur binnen geweest toen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, maar ik geloof direct dat het ook wel te missen valt![]()
Hardlopers, waar hebben jullie je schoenen gekocht? Nog aan- of afraders wat betreft winkels?
Starshoe! Vestigingen in Zoetermeer, Zeist en Breda.quote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het helemaal gemist, maar ik geloof direct dat het ook wel te missen valt![]()
Hardlopers, waar hebben jullie je schoenen gekocht? Nog aan- of afraders wat betreft winkels?
Volgens mij had ik ongeveer een maand iets met Martijn toe we gingen samenwonenquote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha nee dat ook nog niet, ken haar net een paar wekenMaar de eerste keren had ze het erover dat ze misschien naar Nijmegen wilde verhuizen, terwijl we nu allebei in Utrecht wonen.
ik dacht dat jullie zouden gaan kamperen!quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Runnersworld!
Zo, echt op de terugweg nu! En ipv pub of afhaal toch zelf koken nadat we een Lidl en Tesco tegenkwamen: kippenvleugeltjes en een shitload groenten uit de ovenEn het is kutweer
Als het goed is wel he?quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Tinkepink het volgende:
It is a boy!
Jij krijgt toch een meisje coco?
niet naar Perrysport gaan voor loopadviesquote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben er in februari nog geweest!quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet naar Perrysport gaan voor loopadvies
Ik heb de mijne in Borne gehaald, is een stukje fietsen
quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
@Jagar: ja...maar het was nergens wandel- en kampeerweer
stukje fietsenquote:Op maandag 9 april 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er in februari nog geweest!Oma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |