Wow! En het is nog niet eens middag!quote:Op zondag 8 april 2012 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik!
Zo dat moest ik even kwijt.
Vier choco eitjes, hand chip, twee bekers melk, drie stukken worst, nog wat leverworst, twee stukken stol met boter, verder.
Och, als je pertinent weigert naar de sportschool te gaan én een bloedhekel aan teamsporten en sportverenigingen in het algemeen hebt moet je je lijf op een andere manier in beweging zien te houden!quote:
Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemenquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
@Sun, ja 20 kg dacht ik ook
En wij zullen in hotels slapen, dus hoeven ook niet zo gek veel mee
Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigjequote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt van de maatschappij en de bestemming af. Meen me te herinneren dat ik naar Canada in totaal 35 kilo bagage mee mocht nemen, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen mag je ook extra meenemen
Ja dat scheelt ook enormquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef LieLie het volgende:
@Sun, ja 20 kg dacht ik ook
En wij zullen in hotels slapen, dus hoeven ook niet zo gek veel mee
M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.quote:Op zondag 8 april 2012 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. Nja wij gaan maar tot Cardiff. Klein vliegtuigjeMaar 20 zou ook gewoon genoeg moeten zijn. De cameratas gaat immers mee als handbagage
Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja lachen.. straks eerst even met de honden wandelen met collega en oud collega en dan gaan we Almelo in om op schermen voetbal te kijken en (wat ik iets belangrijker vind) een wijntje te drinken![]()
Ik, die een hekel aan voetbal heeft dus
Hmm ok, ff nakijken dus. We vliegen met KLM overigens. Misschien weer anders..quote:Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n wintersport met Transavia ging als volgt: 10 kg handbagage inbegrepen, 10 of 15 kilo ruimbagage -- bijbetalen, 20 kilo - meer bijbetalen, wintersportuitrusting - nog meer bijbetalen. Alles op de weegschaal bij inchecken, sjoemelen was geen optie.
Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Zo, ik had er vanochtend om 10 uur al 21 km op zitten. Met 10,2 km/u.
Het volgende streven is binnen de 2 uur blijven.
Nu eten!
Neh leuk joh op zo'n plein..quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, getsie.. Al zal ik vanmiddag ook wel voetbal moeten kijken
Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.quote:Op zondag 8 april 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh leuk joh op zo'n plein..gewoon voor de gezelligheid. Stad zal wel op z'n kop staan. Zag net de eerste zebra's door de straat lopen en collega's facebooken dat ze in de bus zitten en zo. Almelo loopt leeg
Meer dan 300 bussen rijden momenteel tussen Almelo en de Kuipquote:Op zondag 8 april 2012 11:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja mijn neef ging ook geloof ik, die had het ook al over de bus.
Ik werk in Almelo en vind het dus vooral erg leuk voor mijn leerlingen. Ik hoop van harte dat ze winnen, dan hebben de kinderen ook een leuk paasweekendquote:Op zondag 8 april 2012 12:00 schreef minilot het volgende:
Ik heb niet zoveel met voetbal, maar ik duim wél voor Heracles! Vind het hartstikke leuk voor het oosten!
Was dat die "jij bent blauw en ik ben geel, als jij nou een beetje meer als ik doet en ik een beetje meer als jij worden we samen groen"-shizzle?quote:Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
en in ander soort persoonlijkheidsonderzoek ben ik groen, groen, hartstikke groen (bemiddelaar).
Geniet er maar van, want zo lekker als ongebakken cakebeslag gaat het nadat het in de oven is geweest echt nooit meer worden!quote:Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Perruche het volgende:
..cakebeslag gemaakt en dat is ZO lekker! En het is nog niet eens gebakken
..en waar kan ik zo'n test vinden?quote:Op zondag 8 april 2012 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
spuit elf: verder ben ik tot nog toe altijd ENFJ geweest
Leuk voor je. Lust je broccoli?quote:Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Benen!![]()
Je bent tietenman of kontenman..
Ik ben benenman.. niets zo mooi als mooie benen.
Je mag wel komen helpen met poetsenquote:
Haha, niet echt mijn hobbyquote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag wel komen helpen met poetsen
Beetje druk weekend en dan komt morgen de schoonfamilie hier eten, geen idee wanneer ik het moet opruimen/poetsen.
Dit was op de gewone hardloopschoenenquote:Op zondag 8 april 2012 11:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat ga jij hard! Blote voeten of gympen-met-teengat?
(Ik vind het elke dag weer spannend als ik thuiskom.. Zijn je Sockwas er al?! Maar ze zijn helaas nog onderweg)
Dit was ter aanvulling op de TT.quote:
Woah, respectquote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
Leuk die komt het zelfde uit als mijn lettertjesquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
@ Mini:
http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx?partid=0 dit is zo'n test met kleurtjes, al noemen ze hier de kleurtjes anders...
quote:Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dit was ter aanvulling op de TT.
En of ik wel of geen broccoli lust gaat je geen flikker aan.
respect! Had je nog gegeten van tevoren?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
Nu eten!
^^quote:Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eventjes een HM lopen.. hehehe. Respect!
Van te voren bak van (geschat) 150gr magere kwark, 150 gr magere kersenyoghurt.quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
respect! Had je nog gegeten van tevoren?
Ik merk dat meer dan 10 km toch wel een aanslag is op mn lijf dus ik doe het voorlopig even rustig aan en bewaar de grotere afstanden voor als ik weer in Friesland ben. In DH is het 10 km rondje het handigst.
te groot? Te klein?quote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een verandering, Vik! Dat blazertje lijkt alleen niet zo goed te passen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |