Ik kan me voorstellen dat sommige bezoekers van de voedselbank niet in goede fysieke conditie verkeren. Voor hen wordt het wel lastiger zonder auto natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onmogelijk... Een auto is eerste levensbehoefte.
Gast....quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onmogelijk... Een auto is eerste levensbehoefte.
Ja hoor, een stevige winterpeen en degelijke pastinaak op de scooter.quote:
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt te zeggen...quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, een stevige winterpeen en degelijke pastinaak op de scooter.²
Bezorging van proviand door de pizzaboy...quote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt te zeggen...
Alleen voor heel ernstig zieken. Maar soms is er ook wel iemand van bijvoorbeeld Humanitas bereid om een pakket (alleen of samen) met een cliënt op te halen. Of een vriendelijke buurman die met de auto wil rijden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige bezoekers van de voedselbank niet in goede fysieke conditie verkeren. Voor hen wordt het wel lastiger zonder auto natuurlijk.
Hebben voedselbanken geen bezorgservice?
Ja de fiets begeeft het onder het gewichtquote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Die twee kinderen extra kan ik nog wel plaatsen, maar waar laat je die twee kratten bier? En wat voor fiets is dat dat die dat gewicht nog kan hebben en toch bestuurbaar blijft? Een in-your-dreams fiets?
Voedselbanken dienen een Albert.nl variant te hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige bezoekers van de voedselbank niet in goede fysieke conditie verkeren. Voor hen wordt het wel lastiger zonder auto natuurlijk.
Hebben voedselbanken geen bezorgservice?
Mensen die gebruik maken van de voedselbank hebben waarschijnlijk ook geen kwalitatief goede fiets.quote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de fiets begeeft het onder het gewicht
Thanks.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moussie, ik begrijp best dat het niet gemakkelijk voor je is allemaal. Rond komen van zo weinig. Hartstikke goed als het je toch lukt.
Wat me alleen opvalt is dat je altijd in ónmogelijkheden denkt ipv in mogelijkheden.
Hehe, ja dan lukt het wel, makkelijk zelfs. Voor mijn eigen fiets, model opoe van de halfords van 170 euro zit je al gauw aan de max van wat de frame kan hebben, kid 3 en 4 trekt die niet.quote:
Doorkijk is de letterlijke vertaling naar het Nederlands van het op het Latijns gebaseerde woord visie. En in jouw visie is een eeuwigheid dus behoorlijk kort .. of moet de Vandale zich even aanpassen, een eeuwigheid wordt afgemeten aan jouw normen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie hier de visie (wat is een doorkijk?) van iemand die al een eeuwigheid op gemeenschapsgeld leeft...
Wat lul je nou man, wat je moeder makkelijk met de fiets kon doen in het verkeer van toen is toch niet te vergelijken met wat je met de fiets kan doen in het verkeer van nu .. spoor jij wel helemaal?quote:Ja heel onmogelijk allemaal... Dat moet met een auto, dat was vroeger al zo met mijn moeder maar ze leeft nog en heeft geen dag auto gereden.... Het is een wonder.
Ach, schei toch uit met dat gezeur, ze is 60 , heeft kanker, zit met de stress dat haar zoon voor Jan lul moet werken om haar te onderhouden en hóeft van mij niet eens te werken, ik betaal daar graag wat extra belasting voor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Athlon64x het volgende:
denk je alles gehad te hebben heeft ze weer zo briljant excuus
Gelukkig, ze zijn er nog, mensen met enig verstand op dit forum.quote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit met dat gezeur, ze is 60 , heeft kanker, zit met de stress dat haar zoon voor Jan lul moet werken om haar te onderhouden en hóeft van mij niet eens te werken, ik betaal daar graag wat extra belasting voor.
En ja, dat geldt ook voor dat 'zielige vrouwtje bij de voedselbank die ze overduidelijk niet allemaal op een rijtje heeft. Wees blij dat ze niet op straat hoeft te bedelen, dat zou pas een schande zijn.
Ik baal wel van al die mensen die een prima leventje hadden met alles op de pof , alle dagen biefstuk op tafel hadden , stikten van de leningen, leaseauto's en abonnementen , vakanties op afbetaling en maar pochen,en die nu door de crisis hun banen kwijt raken, 3 jaar WW trekken , in de bijstand komen en de maatschappij met hun schulden opzadelen.
Sowieso oppassen met een te grote mond want karma is een bitch, wie zegt dat jij niet de volgende bent die het overkomt? Niemand kan tegenwoordig vertrouwen op de overheid, werk, of inkomen.
Verder; live and let live.
Snap jij de economie wel?quote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef Flow3r het volgende:
Sowieso, voedselbank![]()
Liever zag ik al die bonussen en wachtgelden afgeschaft.
Als we dat ooit doen kunnen mensen in de bijstand gewoon een goedkoop autootje rijden en een peukie roken hoor, daar voelt dan niemand wat van
Typisch. Als iemand het met je eens is heeft ie verstand.quote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Gelukkig, ze zijn er nog, mensen met enig verstand op dit forum.
Ik snap best dat bepaalde beloningen nodig zijn om goede mensen aan te trekken , maar je wil me nu wijs maken dat die Vestia man die vette bonus echt nodig had en dat die dame van de voedselbank daarom haar peukie maar moet inleveren?quote:
Die bonus was idd niet nodig, en de voedselbankklant moet zn peuk inleveren.quote:Op maandag 9 april 2012 01:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik snap best dat bepaalde beloningen nodig zijn om goede mensen aan te trekken , maar je wil me nu wijs maken dat die Vestia man die vette bonus echt nodig had en dat die dame van de voedselbank daarom haar peukie maar moet inleveren?
Haar nuance laat zien dat ze er in ieder geval iets beter over heeft nagedacht dan de zwart/wit figuren.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Typisch. Als iemand het met je eens is heeft ie verstand.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haar nuance laat zien dat ze er in ieder geval iets beter over heeft nagedacht dan de zwart/wit figuren.
Dit dus.quote:Op maandag 9 april 2012 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haar nuance laat zien dat ze er in ieder geval iets beter over heeft nagedacht dan de zwart/wit figuren.
Vertel?quote:
De voedselbank is voor mensen die hun eten niet kunnen betalen omdat ze te weinig geld overhouden. Sigaretten zijn duur, dat geld konden ze dus besparen. Van die besparing konden ze eten kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |