Zie hier de doorkijk van iemand met x-ray vision .. wie in een auto rijdt is ook de eigenaar, dat spreekt vanzelf.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja lieve kijkbuiskinderen: het staat er echt... je moet een auto hebben omdat je anders je voedselbankkrat niet veilig thuis kan brengen![]()
![]()
![]()
2 volle fietstassen, 2 kleine kinderen voor en achter, drie tassen aan het stuur. Geen probleem.quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Zie hier de doorkijk van iemand met x-ray vision .. wie in een auto rijdt is ook de eigenaar, dat spreekt vanzelf.
En ja, met zo'n weekpakket voor meerdere personen op de fiets, daarvoor leen je een auto als het even kan, overvolle fietstassen achterop en een boodschappentas aan het stuur is niet echt wat je veilig noemt.
Deze is goed.quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef moussie het volgende:
Zie hier de doorkijk van iemand met x-ray vision .. wie in een auto rijdt is ook de eigenaar, dat spreekt vanzelf.
vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef moussie het volgende:
[..]
En ja, met zo'n weekpakket voor meerdere personen op de fiets, daarvoor leen je een auto als het even kan, overvolle fietstassen achterop en een boodschappentas aan het stuur is niet echt wat je veilig noemt.
Je bent wellicht een uitzondering, maar ik heb nu een paar "vreemde" posts van je gelezen. Je kunt beter bij jezelf te raden gaan of je wel normaal bent. En dat bedoel ik serieus.quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
2 volle fietstassen, 2 kleine kinderen voor en achter, drie tassen aan het stuur. Geen probleem.
Als het moet neem ik nog 2 kinderen extra en 2 kratten bier mee. Op de fiets.
Moussie, ik begrijp best dat het niet gemakkelijk voor je is allemaal. Rond komen van zo weinig. Hartstikke goed als het je toch lukt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Een auto biedt juist mogelijkheden, ontken je dat?quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
Wat me alleen opvalt is dat je altijd in ónmogelijkheden denkt ipv in mogelijkheden.
Wow en ik vond mezelf stoer met: 2 volle tassen, een propvolle rugtas een voornmandje vol en een kettlebell van 8 kilo op variërende plekken. En kunnen die mensen niet even op en neer fietsen? Goed voor de lijn en geldbesparend.quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
2 volle fietstassen, 2 kleine kinderen voor en achter, drie tassen aan het stuur. Geen probleem.
Nee, natuurlijk ontken ik dat niet. Alleen is een auto geen eerste levensbehoefte, eten wel.quote:Op zondag 8 april 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een auto biedt juist mogelijkheden, ontken je dat?²
Die twee kinderen extra kan ik nog wel plaatsen, maar waar laat je die twee kratten bier? En wat voor fiets is dat dat die dat gewicht nog kan hebben en toch bestuurbaar blijft? Een in-your-dreams fiets?quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan neem je geen kratten bier. Om nu speciaal voor die kratten bier een auto te kopen...quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Die twee kinderen extra kan ik nog wel plaatsen, maar waar laat je die twee kratten bier? En wat voor fiets is dat dat die dat gewicht nog kan hebben en toch bestuurbaar blijft? Een in-your-dreams fiets?
Ongetwijfeld, maar heb ze daar graag uit, het is ons geld.quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ontken ik dat niet. Alleen is een auto geen eerste levensbehoefte, eten wel.
Dus het is bijna een voorwaarde dat je een auto hebt voordat je bij de voedselbank terecht kan?quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Die twee kinderen extra kan ik nog wel plaatsen, maar waar laat je die twee kratten bier? En wat voor fiets is dat dat die dat gewicht nog kan hebben en toch bestuurbaar blijft? Een in-your-dreams fiets?
Sure.quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan hang ik er dus de fietskar achter.quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Ho stop Nielsch!quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Nielsch het volgende:
Niet iedereen die bij de voedselbank komt zit in de bijstand. Zag eens een programma van een ZZP'er die z'n bus nog wel nodig had voor enkele klussen maar verder zo weinig verdiende dat hij van z'n omzet alleen z'n vaste lasten kon betalen. Voor eten ging hij naar de voedselbank.
Nee over mensen die naar de voedselbank gaan.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Lalin het volgende:
[..]
Ho stop Nielsch!![]()
Hier wordt alleen gepraat over bijstandstrekkers.
Mensen? Ik heb tot nu toe weinig menselijks gelezen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee over mensen die naar de voedselbank gaan.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Lalin het volgende:
[..]
Mensen? Ik heb tot nu toe weinig menselijks gelezen.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
De belastingtarieven in NL zijn onmenselijk.
Alsof je met dit soort geitenwollensokkenverenigingen de oorlog gaat winnenquote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Ludd het volgende:
[..]2
Heb je internationale menserechtenorganisaties al ingeschakeld om in het geweer te komen tegen de schendingen van de mensenrechten?
Zie hier de visie (wat is een doorkijk?) van iemand die al een eeuwigheid op gemeenschapsgeld leeft...quote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Onmogelijk... Een auto is eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef LXIV het volgende:
Maar, als wij (betaalde) boodschappen doen bij de AH, dan nemen wij ook gewoon alles mee op de fiets. In de fietstassen. En als we echt veel hebben, dan gooi ik het in de fietskar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |