wat ik zo hoorde van die persoon die bij de voedselbank heeft gewerkt kwamen er meerdere mensen gewoon met de auto naar de voedselbank toequote:Op maandag 9 april 2012 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
hoeveel procent van deze bevolkingsgroep heeft een auto?...
je haalt de voedeselbank door de war met de eindgebruiker... goed staaltje verkeerd neerzetten van een groep mensenquote:Op maandag 9 april 2012 10:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja kom op joh, ongesneden brood kun je ook niet maken. als ik honger zou hebben zou ik ook geen onbesneden brood opeens gaan etendoe normaal gek
Vorig jaar weigerde de Voedselbank ook al huismerkenquote:
Neehoor, als ik kijk naar mijn vriendin (Rijdt '97er Cuore, groot zat met 4 personen), die is absoluut nog geen 200 in de maand kwijt.quote:Op maandag 9 april 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin je moet alles meerekenen. Ook de belasting, verzekering, brandstof en onderhoud en dan kom je echt wel aan de 200.
meerdere mensen, definieer graag... het overgrote deel, een paar... vertel.quote:Op maandag 9 april 2012 10:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat ik zo hoorde van die persoon die bij de voedselbank heeft gewerkt kwamen er meerdere mensen gewoon met de auto naar de voedselbank toeik vond het ook bizar en sinds haar verhalen geloof ik niet meer in de voedselbank.
de eindgebruiker wordt in dezen vertegenwoordigd door de voedselbank. paupers zijn het, klaar!quote:Op maandag 9 april 2012 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
je haalt de voedeselbank door de war met de eindgebruiker... goed staaltje verkeerd neerzetten van een groep mensen
Nou, stel je voor inderdaad...quote:Op maandag 9 april 2012 10:51 schreef Party_P het volgende:
Ah zo'n vermoeden had ik dan al wel. Maar wie geven die giften dan? Zijn dat de voedselfabrikanten zelf of 'particulieren'? Indien het de eerste is hoop ik dat het overstock is en niet zomaar weggeven want die producten worden wel (indirect) betaald door degene die wel boodschappen kunnen betalen
ik definieer niets bekijk het maar. elke persoon met een auto die naar de voedselbank KAN (moet goedgekeurd worden anders mag je er niet komen) is een fucking bewijs dat het een absurditeit is in nederland, de voedselbank.quote:Op maandag 9 april 2012 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
meerdere mensen, definieer graag... het overgrote deel, een paar... vertel.
terecht ook. een auto kost per definitie een hoop geld.quote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef Mylene het volgende:
Trouwens, als je het advies hoor van deskundigen zoals Annemarie van Gaal van mensen die niet rond kunnen komen, is het eerste wat ze zeggen om de auto weg te doen.
quote:Op maandag 9 april 2012 10:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de eindgebruiker wordt in dezen vertegenwoordigd door de voedselbank. paupers zijn het, klaar!
ok nog meer onvermogen tot discussie, wel jammer zoquote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik definieer niets bekijk het maar. elke persoon met een auto die naar de voedselbank KAN (moet goedgekeurd worden anders mag je er niet komen) is een fucking bewijs dat het een absurditeit is in nederland, de voedselbank.
ik kijk naar de sfeer in dit topic en ik denk dat jij in het verliezende kamp zit andersquote:Op maandag 9 april 2012 11:00 schreef Re het volgende:
[..]![]()
te gemakkelijk, jammer dat je op deze manier de discussie wil verliezen
daarom, weet jij het percentage van autobezitters in deze groep, of is het zo dat als eentje deze regel verbreekt de gehele groep het dus verbreekt?quote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef Mylene het volgende:
Trouwens, als je het advies hoort van deskundigen zoals Annemarie van Gaal van mensen die niet rond kunnen komen, is het eerste wat ze zeggen om de auto weg te doen.
onderbouw dit onderbouw dit! je mag niet 1 geval nemen en dan iedereen maar verdenken van domheidquote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Mylene het volgende:
Die vrouw uit die documentaire. Een huis vol huisdieren die bakken met geld kosten. Maar wel klagen dat haar dochter niet op zwemles kan. Sorry hoor.
Kun je dit onderbouwen? Heb je cijfers? Ik zie je voornamelijk dingen in twijfel trekken en zelf niet onderbouwen. Dat is ook niet echt meehelpen aan een discussie.quote:Op maandag 9 april 2012 10:16 schreef Re het volgende:
Ja er zijn profiteurs maar die zul je altijd hebben, zelfs in het dierenrijk Scorpie, dat is nou een maal genetisch zo bepaald, maar het overgrote deel komt gewoon niet rond met de huidige hulpmiddelen die ze toegereikt krijgen.
iedereen heeft inmiddels wel gezien wat voor slome tokkies er gemiddeld bij de voedselbank komen. het is gewoon een stom burger initiatief wat meer kost (aan energie en tijd en geld en inspanning) dan het oplevert.quote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen? Heb je cijfers? Ik zie je voornamelijk dingen in twijfel trekken en zelf niet onderbouwen. Dat is ook niet echt meehelpen aan een discussie. Waarbij ik moet zeggen dat er in dit topic uberhaupt weinig discussie plaatsvindt.
dacht het niet, ik stel gewoon wat simpele vragen die niet beantwoord worden behalve wat gescheld... dat ik toevallig in de minderheid ben in een topic zegt niets over winnen of verliezen...quote:Op maandag 9 april 2012 11:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kijk naar de sfeer in dit topic en ik denk dat jij in het verliezende kamp zit anders
ow jawel. je hebt duidelijk niet opgelet bij het vak argumenteren.quote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef Re het volgende:
[..]
dacht het niet, ik stel gewoon wat simpele vragen die niet beantwoord worden behalve wat gescheld... dat ik toevallig in de minderheid ben in een topic zegt niets over winnen of verliezen...
ik stel niet dat de voedselbankbezoeker een rokende tokkie is met een bmw, dus waarom moet ik dan aantonen dat dat niet zo is?... als iemand een stelling neerzet zie ik graag dat deze onderbouwd wordtquote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen? Heb je cijfers? Ik zie je voornamelijk dingen in twijfel trekken en zelf niet onderbouwen. Dat is ook niet echt meehelpen aan een discussie.
Ik zou gewoon graag van 'de gemiddelde' voedselbankbezoeker een in- en uitgavenlijstje zien om de noodzaak van deze hulp te bepalen.
ik zou zeggen lees je eigen posts eens terug voordat je met zoiets als hierboven probeert populair te zijnquote:Op maandag 9 april 2012 11:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow jawel. je hebt duidelijk niet opgelet bij het vak argumenteren.
jouw stelling is blijkbaar dat mensen die naar de voedselbank gaan een bepaald recht hebben op gratis voedsel en het nodig hebben. onderbouw dat eerst maar eens, want ik zeg je, het zijn aannames waar geen hol van klopt.quote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik stel niet dat de voedselbankbezoeker een rokende tokkie is met een bmw, dus waarom moet ik dan aantonen dat dat niet zo is?... als iemand een stelling neerzet zie ik graag dat deze onderbouwd wordt
Dat is niet de algehele stellingname in dit topic. De stelling is dat de voedselbank in het algemeen niet nodig is in dit land als mensen gewoon verstandiger zijn in de keuzes die ze maken op financieel gebied. Vorige deel heb ik op verzoek -van iemand die het daar niet mee eens was- een proefberekening gemaakt en daar hoor je ook niemand meer over.quote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik stel niet dat de voedselbankbezoeker een rokende tokkie is met een bmw, dus waarom moet ik dan aantonen dat dat niet zo is?... als iemand een stelling neerzet zie ik graag dat deze onderbouwd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |