Alles gaat vandaag van start en dus over drie weken ongeveer op de buis. Ben erg benieuwd naar de UK versie.quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben toch elke week weer zo in m'n sas met deze leuke juryZoveel variatie
Ja, en ook leuke namen en niet alleen Palingers en aanhang zoals bij onsquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
iedereen die ik ken zegt dat ook, hier valt er echt iets te kiezen
Hier heb je natuurlijk minder leuke namen om uit te kiezen voor een jury. Al zou een rocker wel leuk zijn, iemand van de Golden Earring bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en ook leuke namen en niet alleen Palingers en aanhang zoals bij ons
quote:
Deze gaat wel kiezen voor Willquote:
Ja, in het begin ging hij lekker vond ik, maar naarmate het nummer vorderde werd het steeds valser.quote:
Ja maar dan heb je nog steeds niks wat verder gekomen is dan de grens, dit zijn Internationale artiesten... Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vindenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk minder leuke namen om uit te kiezen voor een jury. Al zou een rocker wel leuk zijn, iemand van de Golden Earring bijvoorbeeld
Dat zou echtquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk minder leuke namen om uit te kiezen voor een jury. Al zou een rocker wel leuk zijn, iemand van de Golden Earring bijvoorbeeld
daarom niet te vroeg drukkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, in het begin ging hij lekker vond ik, maar naarmate het nummer vorderde werd het steeds valser.
Golden Earring is zeker wel internationaal hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds niks wat verder gekomen is dan de grens, dit zijn Internationale artiesten... Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden
Daarom is de US-versie ook nog leuk, alleen vallen de kandidaten dit jaar heel erg tegen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog steeds niks wat verder gekomen is dan de grens, dit zijn Internationale artiesten... Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden
ZOVEEL ervaring, daar kunnen die andere drie echt niet aan tippen. En daarbij ook nog heel charmant en gewoon leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die Tom zou je toch echt als mentor willen hebben, maakt niet uit op welk vlak![]()
Hmm, ik twijfelde, nou ja niet mijn smaak ook en George Baker zijn muziek kan ik niet echt serieus nemenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Golden Earring is zeker wel internationaal hoorOf wat dacht je van George Baker?
Die eerste wil je echt wel in je team.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Twee niet al te beste kandidaten, gefeliciteerd Will, dit is jouw avond
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die Tom zou je toch echt als mentor willen hebben, maakt niet uit op welk vlak![]()
Little Green bag was toch wel een gigantische wereldhit. En met Una Paloma Blanca is hij schatrijk geworden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfelde, nou ja niet mijn smaak ook en George Baker zijn muziek kan ik niet echt serieus nemen![]()
Ja Jodi Bernal teert ook nog op z'n nummer 1 hit, dat zegt niet zoveel (voor mij)quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Little Green bag was toch wel een gigantische wereldhit. En met Una Paloma Blanca is hij schatrijk geworden.
Jessie vroeg zich ook al af "I don't know if it's the song!"quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Het zal wel aan het liedje hebben gelegen dat ik het wel leuk vond
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
De jury zit echt teveel op elkaar te letten.
Dat wel ja, meer dan bij andere versies.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Meer dan alle Voice-shows die ik heb gezien. Volgend jaar muren ertussen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Dat laatste wilde ik net typenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer dan alle Voice-shows die ik heb gezien. Volgend jaar muren ertussen!
Zou het komen omdat alle edities al zijn geweest en zij nu pas beginnen? Dat ze leuk willen doen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel ja, meer dan bij andere versies.
Vrees dat je dan interactie gaat missen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik net typenErvoor zorgen dat de jury ook elkaar niet kan zien.
Ik denk het, ik merkte bij TVOH2 ook al dat ze veel meer interactie hadden tijdens de blind auditions dan bij het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het komen omdat alle edities al zijn geweest en zij nu pas beginnen? Dat ze leuk willen doen?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
al die Engelse vrouwen zijn tonnetje
Jammer.. ik vind het storend. Gewoon een leuke interactie vind ik prima, maar dit is iets te....quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk het, ik merkte bij TVOH2 ook al dat ze veel meer interactie hadden tijdens de blind auditions dan bij het eerste seizoen.
mooi contrast ookquote:
Of juist niet, lekker vals gaan zingenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
als je toch al door bent, alle remmen los
Van powerhouses krijg ik niet snel kippenvel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef iBenny het volgende:
Veel talentenjachtuitvoeringen van dit nummer gehoord, maar dit was tot op heden de eerste waar ik kippenvel van kreeg
Neuh valt wel meequote:
Oh ja, da's ook nog het heerlijke van The Voice op de BBC, geen overduidelijke sluikreclames.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke types missen wel de Haribo vooraf, die hebben bij in Nederland dan weer.
Da's niet zeker. Bij The Voice US was dat ook niet altijd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
o, weer een zielig levensverhaal, gegarandeerd door naar de volgende ronde
quote:
Er was ooit een 'zielig verhaal' dat ging over een jongen (degene die auditie deed) en hij en z'n broer hadden ooit met vrienden afgesproken ergens om te gaan spelen maar uiteindelijk deden ze dat niet en toen bleek er die avond op die plaats een schietpartij geweest te zijn met enkele doden. Maar met hen was er niets aan de hand want ze waren er niet bij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah met een broer kan ik het wel hebben.
Met een 'de tante van m'n moeder heeft kanker en nu maak ik haar trots' heb ik dan weer niks
En mogen ze 10?quote:
Ik heb geen flauw idee hoeveel ze er mogen hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En mogen ze 10?
Oh wacht, ze wilt meer meiden...
3 kerels heeft ze alquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En mogen ze 10?
Oh wacht, ze wilt meer meiden...
Maar... maar... als jij het niet weet hoe moeten wij het dan weten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoeveel ze er mogen hebben
Volgens mij 10.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoeveel ze er mogen hebben
She's been in the business for seven yearsquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind Jessie blij vlagen onuitstaanbaar. Alsof ze hot shit is. 1 jaar geleden kende nog geen hond haar.
Haar cd kon ik niet aan, teveel opsmuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind Jessie blij vlagen onuitstaanbaar. Alsof ze hot shit is. 1 jaar geleden kende nog geen hond haar.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J haar kledingkeuze is weer geweldig
Echt, dat kind.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
She's been in the business for seven years!!!! Als podiumpoetsert waarschijnlijk
Echt hequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ook echt zo'n Amerikaans-preppy-cheerleading koppie
Is van Lady GaGa.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, het lijkt net alsof ze "naast" de muziek zingt. En het kraakt hier af en toe.
Yoü and I van Lady Gagaquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, het lijkt net alsof ze "naast" de muziek zingt. En het kraakt hier af en toe.
Die krakskes in d'r stem doen het hem.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Nee het geluid kraaktequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die krakskes in d'r stem doen het hem.
M'n bank is nat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden jullie je plas op, of zijn er plaszakken voor?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vantevoren geweest, maar ik zou wel nog wat wijn lusten eigenlijk, maar ik durf niet naar de keuken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
ik ga voorafquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben tussendoor eieren aan het verven *foutje in de planning*quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben gelukkig 1 minuut voor 8 gaan plassen, helaas is het drankje-snackje niet op tijd klaar gezet
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben vantevoren geweest, maar ik zou wel nog wat wijn lusten eigenlijk, maar ik durf niet naar de keuken.
Whaaaaquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor eieren aan het verven *foutje in de planning*
Nog 40 minuten, YES YOU CAN!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel, ik ga voor een nat bed.
de nette Engelse versie van F*** Youquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij ziet eruit als een Hooligan.
Forget you
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij had gewoon fuck you moeten zingenals een baas.
Whehequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Keihard op de BBC. 750000 boze Brittenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
quote:
Dit is niet live toch? Dan hadden we denk ik piep gehoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WheheWat zouden ze dan doen?
Zeker met een preventief mannetje komen, net als de blussers gissen bij HGT
Bewaren tot ze live gaan, anders wordt het gewoon eruit gekniptquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WheheWat zouden ze dan doen?
Zeker met een preventief mannetje komen, net als de blussers gissen bij HGT
quote:
geen porem, geen wonder dat nog niemand van zijn band gehoord heeftquote:
Hoe bedoel je?quote:
Oh ik heb even wat gemist denk ikquote:
Oh ik zie het nu pas ja, ik doe oook altijd aan blind auditions, hang meer in het scherm hierquote:
Ohw ja... #rooiebroekquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny, je hebt nog niet 'rode broek' gezegd. Valt me tegen van je.
Ik ook, kun je niet ganz viel mit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ben een beetje bang dat hij altijd hetzelfde kunstje doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |