Goed gedaan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
way to go BE
komt wel goed zo
Ik had net een schrans moment, zak chips lag open en ik begon eraan, na 5 min dacht ik, waar ben ik nu mee bezig, heb net de rest van de chips in de vuilnis gegooid
Joh, het grootste deel is na een week netjes eten weer weg!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik vond je anders aardig babe-achtig in je gele broek!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik herken de fase waarin je zit en ik vind het echt heel knap dat je het zo goed weet bij te sturenquote:Op zondag 8 april 2012 07:30 schreef Brighteyes het volgende:
SQ, wat de dames hierboven zeggen. Die 3,5 is echt loos gewicht, dat is geen lijvend vet dat al ergens aan je lijf zit. Het is vnml vocht en idd mss wel volle darmen, kijk over een dag of 3 nog maar eens.
Oh, en ee nvarken ben je al helemaal niet hoor!
Isa, lief!
Sjeen, prima gedaan toch?
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef eleusis het volgende:
Ik zie dat m'n lilyslim-ticker alweer weg is. Lekker motiverend hoor.
Zal wel na de kerstdagen zijn geweestquote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?
Succes! Wat ga je deze keer anders doen?quote:Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef eleusis het volgende:
Ik ga weer eens beginnen met afvallen. (5e keer dat ik dat zeg, maar nu ben ik serieus!) (3e keer dat ik DAT zeg)
You can do itquote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en nog vier roze vlindercakejes in de oven voor mijn nichtjesik terg mijzelf like a boss!!
Groot gelijkquote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
hier staat er bbq op het programma. Ik weet ook echt niet wat ik anders moet bedenken met 12 eters
Snob.quote:Op zondag 8 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger pertinent te gourmetten op feestdagen.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind gourmetten altijd wel leuk, maar 2 dagen achter elkaar is een beetje veel.
Ik vind iets leuk als ik het leuk vind. I'm funny that way.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en recal. Als iedereen het doet vind ik het al meteen niet leuk meer. Sue me
is het ook, maar zo ben ik nu eenmaal altijd al geweest, dat krijg ik er haast niet uit.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd stom om dingen niet te willen doen alleen maar omdat iedereen ze al doet
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat je het dan maar perse niet moet doen imo. Als jij er op dat moment zin in hebt, gewoon lekker met de kudde meelopenquote:Op zondag 8 april 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik hou er dan weer niet van als mensen dingen doen 'omdat het nou eenmaal zo hoort' of 'omdat we dat altijd zo doen' zonder eens een alternatief te overwegen
Goeie vraagquote:
Echt? Alleen als het zuur is toch?quote:Op zondag 8 april 2012 13:46 schreef Sometimes het volgende:
Meteen na het eten je tanden poetsen is niet zo goed voor je tanden. Moet minimaal een half uurtje tussen zitten.
Als er zuren in zitten, ben er niet helemaal zeker van of dat hetzelfde is.quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Echt? Alleen als het zuur is toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger pertinent te gourmetten op feestdagen.
Ergens klinkt dit heel aandoenlijkquote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef summer2bird het volgende:
Gourmetten
Een van de weinige momenten dat ik een maaltijd mag koken
En dan zoveel zooi op die plaat/pannetje gooien![]()
Ik heb thuis als kind echt nooit gegourmet en ik had niet het idee dat mijn moeder met feestdagen nou zoveel meer 'werk' oid aan ons had.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook jarenlang geweigerd, vette baggerzooi, maar ja... Zoals gezegd, het is zo makkelijk met de kinderen...
quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn schoonmoeder is het feestje helemaal compleet. Uiteraard wordt de paprika etc 's middags al gesneden en dan verschijnt dat 's avonds heel sfeervol in de bewaarde plastic bakjes van de chinees opgediend.![]()
Bonuspunten, BE!quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook jarenlang geweigerd, vette baggerzooi, vaak veel te zout gemarineerd, maar ja... Zoals gezegd, het is zo makkelijk met de kinderen...
En ik heb gewoon eigen vlees, niet zo'n schotel...
omg, het kan nog erger dan mijn huidige oordelende beeldquote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn schoonmoeder is het feestje helemaal compleet. Uiteraard wordt de paprika etc 's middags al gesneden en dan verschijnt dat 's avonds heel sfeervol in de bewaarde plastic bakjes van de chinees opgediend.![]()
Wij gourmetterden wel eens, maar niet perse met feestdagen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb thuis als kind echt nooit gegourmet en ik had niet het idee dat mijn moeder met feestdagen nou zoveel meer 'werk' oid aan ons had.
Maar ieder z'n ding. Als mijn familie per se wil gourmetten trek ik een 'r u kiddin' me?!' gezicht, mar als ze echt willen dan ben ik er wel en doe ik ook gezellig. Maar ik vind het niet leuk, niet lekker, afgestompte gemakzucht en de kcal absoluut niet waard van wat er wordt klaargemaakt.
En nu hou ik op en hoop ik dat iedereen een gezellig gourmetpasen heeft
Wij halen wel eens een afgeprijsde gourmetschotel (jajaquote:Op zondag 8 april 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gourmetterden wel eens, maar niet perse met feestdagen.
Met pasen vrat je jezelf overdag al zo vol dat je 's avonds toch geen honger meer had?
En meestal waren we toch bij oma en daar kregen we altijd groentesoep
Waar smaakt lever naar?quote:Op zondag 8 april 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
het hoogtepunt van gourmetten is voor mij wel de gebakken lever. Dat eet ik alleen op de gourmet.omg.
Srsly?quote:Op zondag 8 april 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
het hoogtepunt van gourmetten is voor mij wel de gebakken lever. Dat eet ik alleen op de gourmet.omg.
BAM! En zó doe je dat! Goezzo!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
ik zou graag met jullie willen meeposten!
Ik ben in februari begonnen met sporten/afvallen. Volg geen dieet maar ben wel gaan letten op wat ik eet: magere vleeswaren, geen suiker meer in mijn thee, fruit, niet snoepen, 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, 's avonds calorie-arm/balansdagrecept en 4x per week sporten.
Ondertussen ben ik 7,1 kg kwijt in 6 weken. Mijn BMI is gezakt van 30,3 naar 27.9
[ afbeelding ]
dankje!!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
Ik ben in februari begonnen met sporten/afvallen. Volg geen dieet maar ben wel gaan letten op wat ik eet: magere vleeswaren, geen suiker meer in mijn thee, fruit, niet snoepen, 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, 's avonds calorie-arm/balansdagrecept en 4x per week sporten.
Ondertussen ben ik 7,1 kg kwijt in 6 weken. Mijn BMI is gezakt van 30,3 naar 27.9
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 08:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sorry, PhoebsDoor butomstandigheden privé bijna een jaar lang de weg kwijt geweest op afvalgebied (en ik was zoveel afgevallen echt, zo onwijs zonde!
) het is echt lekker als je het dan na veel pogingen weer te pakken hebt
Ghihhgihg, ik ga ook heel hard 2 weken schijt aan de lijn hebben als het dit effect heeftquote:Op maandag 9 april 2012 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
De weegschaal was heel aardig net!
-2,1 sinds afgelopen donderdag. En ja, dat is vnml vocht, want ik heb mezelf niet uitgehongerd, maar het is mooi wel weg, ondanks paasontbijt en *fluistert* gourmet gisteren.
En ik kon mezelf gisterenavond niet bedwingen en nam een stukje (pure) chocola en kreeg vervolgens de zo sterke drang om los te gaan op rollen biscuitjes en weetikveel maar ik heb een kauwgompje in mijn mond gestopt en heb vervolgens F. ingemaakt bij een potje carcasonne, prima afleiding!
Ik ben even helemaal blij!Morgen hardlopen tussen de middag op mijn werk, daar heb ik helemaal superveel zin in. Dat is al weer veel te lang geleden.
Oh, en wat ik me afvroeg, waar hangt P uit? Joehoe, waar zit je? Hoe gaat het ermee?
quote:Op maandag 9 april 2012 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihhgihg, ik ga ook heel hard 2 weken schijt aan de lijn hebben als het dit effect heeft
Het helpt echt he, ik vind het tegenwoordig zo makkelijk om dingen die ik eigenlijk niet echt lekker vind te weigeren, ipv uit goed fatsoen te accepteren en op te eten.quote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja, dat zei ik donderdag idd he?
Het was meer omdat het gevreet zo out of control was dat ik echt dacht 'fuck dieet, eerst normaal leren doen'.
En idd, dit is het resultaat.
Helpt ook wel mee dat ik Beck's aan het lezen ben hoor.
Mijn ervaring leert me dat er momenten zijn waar dat idd supergemakkelijk gaat en andere keren snap ik niet hoe dat voelde en eet ik alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef Sjeen het volgende:
Het helpt echt he, ik vind het tegenwoordig zo makkelijk om dingen die ik eigenlijk niet echt lekker vind te weigeren, ipv uit goed fatsoen te accepteren en op te eten.
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Honderddduizendmiljoenbiljoencaloos vandaag.
Morgen weer in de pas
Ik heb zoiets wel een keer gedaan, was iets van 6k kcalquote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik ook
Ik ga het niet eens op de calorienchecker zetten, heb niet zo de behoefte om me dood te schrikken
huh, is dat weinig of veel?quote:Op maandag 9 april 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zoiets wel een keer gedaan, was iets van 6k kcal
Wat was je lijst dan?quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef summer2bird het volgende:
Nou zeg!
Jemig, dat valt mee![]()
1526 kcal, 22 gr verzadigd, 45 gr vet.
Ik had echt veel meer verwacht
Maar ik ben desondanks wel enorm misselijk
Geloof dat dat met Kerst bij mijn ouders was. Ik word daar altijd overvoerd en was benieuwd hoeveel ik nu op zo'n dag gehad had. Incl ontbijt met kerststol, croissants, gebakjes, kerstkransjes, wijn, kerstdiner, nog een gebakjequote:Op maandag 9 april 2012 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Wow
Nou ja, voor een keer, en als je ervan genoten hebt
quote:Op maandag 9 april 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tenminste nooit dik geworden van de lucht
Hey Vick!quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Na de workshop weet je van alles over runderrassen, de effect van voeding op de smaak en het verschil in smaken van steaks. Je weet welk stuk waar zit. je kunt zelf zonder fouten te maken een T-bone steak grillen zowel een Big Green Egg als een gasbarbecue.
Het programma bestaat uit:
- Introductie rundsoorten, smaken
- Proeverij van verschillende soorten vleesrassen
- wat is een steak en waar komt welk deel vandaan
- Tips voor de perfecte steak
- Zelf steaks grillen en eten (T-bone, Varkensrack, Burger)
- Zelf chimichurri maken (Argentijnse steaksaus)
Je lichaam af en toe eens laten schrikken is goed SQ, misschien valt het wel heel erg mee!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
hoi! Zijn we weer
Ik ga dus pas over een week weer wegen he.
neuh, dat gaat niet meevallen, ik ken mijn lichaam en het werkt in extremenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je lichaam af en toe eens laten schrikken is goed SQ, misschien valt het wel heel erg mee!
Dat is minder! Maar goed je bent zo goed bezig dus deze schade heb je zo weer weggewerkt! wat dat betreft wil ik best wat discipline van jou lenen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, dat gaat niet meevallen, ik ken mijn lichaam en het werkt in extremen
Vandaar even fruitbalansen vandaag en pas vrijdag weer wegen
Sterkte met de narcosestress![]()
En je wilt nu nog ongeveer 14 kilo kwijt toch voor je bruiloft? Dat gaat zeker goedkomen!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ja, die schade is binnen twee weken weer weg. Dan heb ik daarna weer een weekend met een bruiloft, een verjaardag en maandag koninginnedag, dus dan schuiven we weer terug. Ah well, dan is het ook weer even klaar tot eind juni wat feesten betreft
(gelukkig trouw ik pas over een dik jaar)
Geen idee J. ik denk juist dat het oppakken van je dieet meer discipline vergt dan dit weekend alles laten staan. Dat vind ik makkelijker dan weer in mn dieet patroon terug gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef Jarno het volgende:
Nouja, discipline is natuurlijk juist gewoon néé kunnen zeggen tijdens dit soort weekenden he..
Gedeeltelijk mee eens al ben ik van mening dat je echt wel eens gewoon normaal mee moet kunnen doen, de discipline zit hem in het daarna gewoon weer op goede voet doorgaan. Vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef Jarno het volgende:
Nouja, discipline is natuurlijk juist gewoon néé kunnen zeggen tijdens dit soort weekenden he..
Jaennee, tuurlijk, maar zoals ik al eerder heb aangegeven kies ik er soms bewust voor om alle remmen even los te laten. Dan ben ik het daarna weer zo kotsbeu dat ik met gemak een paar weken streng kan zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef Jarno het volgende:
ik heb er gister gewoon redelijk goed om gedacht en vanmorgen vroeg om 5 uur 15quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat denk ik ook wel Joene.
Maar goed, als je je in weet te houden, dan hoef je je ook niet weer terug in het regime te sturen zeg maar.
Maar ik vind het ook moeilijker om het weer terug de goeie kant op te buigen dan om helemaal niks te nemen.
ohja, dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En je wilt nu nog ongeveer 14 kilo kwijt toch voor je bruiloft? Dat gaat zeker goedkomen!!
Persoonlijk vind ik dat er wel een verschil zit tussen een weekendje wat minder streng dan en echt alle remmen los gooien. Dat laatste krijg ik (ik dus, persoonlijk) alleen maar spijt van meestal en ik weet dan dat de verleiding er dan maar helemaal mee te kappen te groot is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaennee, tuurlijk, maar zoals ik al eerder heb aangegeven kies ik er soms bewust voor om alle remmen even los te laten. Dan ben ik het daarna weer zo kotsbeu dat ik met gemak een paar weken streng kan zijn.
Als je maandenlang altijd nee zegt is het risico dat het keihard mis gaat veel groter, is mijn ervaring tot nu toe. Dus soms zeg ik gewoon ff ja, en dan voel ik me daarna zoals vandaag, en dan weet ik weer waarom gezond leven zo fijn is
Kan je die niet ergens anders kwijt dan? Daar zou ik nl ook echt niet blij van worden. Hier staat er eentje in de kamer hiernaast, maar daar blijf ik wel uit de buurt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er gister gewoon redelijk goed om gedacht en vanmorgen vroeg om 5 uur 15stond ik netjes mn broodtrommeltje te maken. en Nu staat er een onwijze bak paaseitjes op mn buro
Hmmm er staan 3 buro's hier , waarvan 1 de mijne is . ik kan de verleiding wel weer staan hoor, neig alleen om de witte chocolade eitjes eruit te vreten , maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je die niet ergens anders kwijt dan? Daar zou ik nl ook echt niet blij van worden. Hier staat er eentje in de kamer hiernaast, maar daar blijf ik wel uit de buurt.![]()
SQ, beter idd af en toe (semi-)gecontroleerd de lijn laten vieren dan dat hij knapt.
Ook lekker ! de rode !quote:
eensch!quote:
Check, check, niet check, onstilbare honger...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
moe, chagrijnig en 10 minuten geleden ongesteld geworden, geen zin in eten
*pakt nog maar een espresso en gaat wachten tot het tijd is voor de volgende conference call*
Waarschijnlijk weten die smurfen de apparatuur straks beter te bedienen dan jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben ons het afgelopen weekend af zitten vragen hoe lang het nog duurt voor we ze alleen beneden voor de TV kunnen installeren in het weekend.![]()
Even meelopen voor wat eten en drinken en de boel aanzetten en dan snel weer naar boven om nog een uurtje te tukken.*ontaard is...
![]()
Hahaha. Ik ben soms geneigd de tv aan te zetten, naar boven te gaan en me om te draaien. Maar dat doe ik dan toch maar niet. xDquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben ons het afgelopen weekend af zitten vragen hoe lang het nog duurt voor we ze alleen beneden voor de TV kunnen installeren in het weekend.![]()
Even meelopen voor wat eten en drinken en de boel aanzetten en dan snel weer naar boven om nog een uurtje te tukken.*ontaard is...
![]()
Die van ons kijkt in het weekend (af en toe, dus niet structureel he) gewoon bij ons in bed naar Kindernet oid. Lig ik tegen vrouwlief aangeplakt en de smurf zit op mijn plekkie naar de buis te gluren.. pakken we zo nog een uurtje slaap meestalquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
wallen, hangtieten en een degelijke stationwagonquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het laatst geprobeerd en na een half uurtje ben ik idd op de decibellen afgegaan.![]()
En op zich weten ze wel hoe de tv aan moet, maar switchen van de popcorn naar de dvd-speler is nog wat lastig. Maar dat komt vast wel goed.
En met eentje in bed ging het nog wel met tv kijken, maar samen bij ons in bed is te druk, ze gaan toch kletsen enzo. En dan slaap ik niet meer. F. en ik wisselen nu af, maar dat vind ik ook zo ongezellig.
Maar goed, eigenlijk moet ik niet zeuren. Je krijgt er zo veel voor terug he? Wallen oa.![]()
![]()
En een blubberbuik met putten!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wallen, hangtieten en een degelijke stationwagon
Op vrije dagen zet ik m'n (grote, knalrode) bidon gewoon in de kamer. Dat triggert meestal wel genoeg om af en toe te lurken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Vicky het volgende:
Ik heb op mijn vrije dagen.echt moeite om genoeg te drinken...
Ik.probeer iig mijn bidon leeg te drinken tijdens/ na het sporten.
Hangtieten heb ik niet! Daar zijn ze te klein voor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wallen, hangtieten en een degelijke stationwagon
Haha ! gewoon ff naar de keuken lopen en longdrinkglas water erin tieften werkt ook wel toch ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op vrije dagen zet ik m'n (grote, knalrode) bidon gewoon in de kamer. Dat triggert meestal wel genoeg om af en toe te lurken.
Nee, thuis denk ik daar echt niet aan dus. Veel te druk, geen structuur, etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Haha ! gewoon ff naar de keuken lopen en longdrinkglas water erin tieften werkt ook wel toch ?
ik krijg het wel voor elkaar om vijf keer mijn koffiemok te vullen, maar water?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Haha ! gewoon ff naar de keuken lopen en longdrinkglas water erin tieften werkt ook wel toch ?
Hmm ik had in het begin dat ik dieet ging doen gewoon mn eet momentjes in mn agenda getieft en 1 zo een dag heb ik weer bewaard , en die kopieer ik soms op vrije dagen in mn agenda.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, thuis denk ik daar echt niet aan dus. Veel te druk, geen structuur, etc.
Zullen we even wat bevallingsverhalen neergooien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Barreltje het volgende:
nu wil ik geen babies meer..
alhoewel ik nu ook al een blubberbuik en hangtieten heb.. dus.. what's the difference
voordeel van dik zijn (geweest)quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Barreltje het volgende:
alhoewel ik nu ook al een blubberbuik en hangtieten heb.. dus.. what's the difference
Totaalrupturen weeenstormen en zes weken nabloeden met luiers in je broek? Kom maar opquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zullen we even wat bevallingsverhalen neergooien.
ik lurk al in het zwangerschaps topicquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zullen we even wat bevallingsverhalen neergooien.
neeee je moet de bevallingsverhalen hebben, die zijn veeeeel beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik lurk al in het zwangerschaps topicter voorbereiding
Beebies zijn (beperkt) leuk, kinderen zijn helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Barreltje het volgende:
dooie musquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:54 schreef Silmarwen het volgende:
Die van mij is heul saai en kort... Beetje jammer he.
Eerste spoedkeizersnee, was eitje. Tweede ingeleid met 37 weken, 6 uur later was ze er. Ik mag niet klagen denk ik zo.
De zwangerschappen though.... Bevallen was makkelijker.
Kan er niemand ander ff mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom even klagen in de hoop dat ik niet ga eten als ik het er even uit klaag..
Vriendlief zou morgen bij de operatie zijn, maar moest achteraf toch werken. Niet zijn schuld, hij kan er echt niets aan doen..
Alleen had hij het zo gepland dat hij er smiddags wel zou zijn in het ziekenhuis als ik geholpen was. Maar nu komt er weer wat tussen waardoor dat niet kan. Dus is hij er pas savonds.
En omdat ik zo stressed ben kan ik het niet hebben en jank ik al een kwartier. En ik weet dat hij er niets aan kan doen. Maar dat hij er zou zijn gaf me gewoon een beetje rust. En die heb ik nu niet meer.
Sorry voor mijn geklaag..
He dat is kut zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom even klagen in de hoop dat ik niet ga eten als ik het er even uit klaag..
Vriendlief zou morgen bij de operatie zijn, maar moest achteraf toch werken. Niet zijn schuld, hij kan er echt niets aan doen..
Alleen had hij het zo gepland dat hij er smiddags wel zou zijn in het ziekenhuis als ik geholpen was. Maar nu komt er weer wat tussen waardoor dat niet kan. Dus is hij er pas savonds.
En omdat ik zo stressed ben kan ik het niet hebben en jank ik al een kwartier. En ik weet dat hij er niets aan kan doen. Maar dat hij er zou zijn gaf me gewoon een beetje rust. En die heb ik nu niet meer.
da's toch heel begrijpelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Jawel, maar dat is gewoon anders.. Mijn ouders liggen in scheiding, dus de keuze die ik dan maak kan weer verkeerd vallen, en als mijn pa mee gaat moet hij er weer over praten.. Mijn vriend was gewoon even de rust die ik nodig had..quote:
QFTquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Jarno het volgende:
Wat voor baan als raketgeleerde heb je dat je niet bij een operatie van je vriendin kunt zijn?
QFT. Waardoor je de hele nacht wakker ligt. En dan geen TV kan gaan kijken omdat je een slapende kamergenoot hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
En inderdaad trouwens. Na de narcose ben je vaak nog een lange tijd heel suf. Na mijn hernia operatie waren mijn moeder en Knut er. Duurde lang voor ik wakker was, en toen ik wakker was viel ik steeds in slaap terwijl ik wat aan het vertellen was.
Soort van nap-attack zeg maar...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joyce, kan het niet zo zijn dat jij toch nog ligt te maffen na de operatie en dat je het toch niet door zou hebben als hij gelijk erna er zou zijn?
Ik mag savonds naar huis. Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
He dat is kut zeg.
Niet je een nacht blijven? Kan er niet iemand anders met je mee ter mentale ondersteuning? En daar mag je best over klagen hoor!
klopt..quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is de vriend van joyce vrachtwagenchauffeur?
En om 5 uur wakker zijn ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen tv .. Wel een huis waar je rondjes kan rennen... Dat doen ze.. Om 6 uur.
Juistem.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT. Waardoor je de hele nacht wakker ligt. En dan geen TV kan gaan kijken omdat je een slapende kamergenoot hebt.
Met mijn moeder kan ik goed praten over de scheiding. Ze komt vanaf volgende week een tijd bij mij wonen. Maar zij is neutraal geeft geen meningen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
En inderdaad trouwens. Na de narcose ben je vaak nog een lange tijd heel suf. Na mijn hernia operatie waren mijn moeder en Knut er. Duurde lang voor ik wakker was, en toen ik wakker was viel ik steeds in slaap terwijl ik wat aan het vertellen was.
Soort van nap-attack zeg maar...
En wat kut met je ouders... Bah, wat kunnen ouders daar toch gemeen over zijn en egoistisch he.
Dank je wel! Het helpt een pietsie beetje hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
* Lucky_Strike geeft Joycie een dikke knuffel in de hoop dat het een pietsie beetje helpt
Nee als vriendlief er niet is savonds zal ik bij mijn ouders moeten slapen, of naja de nacht doorbrengen wat slapen doe ik niet dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Silmarwen het volgende:
Joyce, je gaat toch niet alleen naar huis he? Dat kan echt niet na een narcose, dan ben je zo suffig en warrig!
Wat balen zeg! En er is niets wat kan helpen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Juistem.
Echt gruwelijk irritant...
Ik heb trouwens echt enorme pijn in mijn handen sinds twee dagen. Is een jaarlijk terugkerend fenomeen en ze weten niet wat het is. Heb geen reuma dingetjes *vergeten hoe het heet* in mijn bloed, maar elke keer als ik die pijn krijg, zijn er wel licht verhoogde ontstekingswaarde te vinden.
Duurt vaak een maand of twee, maar echt... Grr, zere polsen, handen, vingers, shouders en heupen, zijn niet fijn voor je algehele gemoedstoestand zeg maar.
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
Nou tot dus ver niet. Het vermoeden is er dat dit een soort van erm "voorstadium" is van reuma. Heb als kind acute jeugdreuma gehad, 2 maanden niet kunnen lopen, wel permanente schade aan de knieeen, maar nooit meer last van gehad.
Mijn vader heeft een agressieve vorm van reuma. Misschien ga ik toch maar weer langs de huisarts. Die had het de vorige keer over eens doorsturen naar de reumatoloog.
Dat denk ik ook wel. Moet er even doorheen. Vind het alleen rot dat ik mijn vriend misschien een kutgevoel geef. Terwijl ik daar echt niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Oh Joycie, ik lees nu pas terug. Klote voor je, maar komt allemaal wel goed
Tja.. Ik ken het.. Gister was de sportschool alleen even in de middag open. Toen kon ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:24 schreef Jarno het volgende:
Ah crap. Ik zie nu net dat zondag dus ook niet gaat lukken qua sportschool. Mag dus blij zijn met 2x deze week en dat is echt te weinig wmb. En volgende week is ook al ruk..
Regelmaat muss sein!.
Die uk van ons moet vanaf nu zwemmen, op zaterdagochtend dus. Dus poef gelijk 1 mogelijkheid per week minder (sportschool is op zaterdag alleen 's ochtends open dus).quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja.. Ik ken het.. Gister was de sportschool alleen even in de middag open. Toen kon ik niet.
Dus nu heb ik morgen, als ik het red met de meisjes vrijdagochtend.. En dan ga ik heel hard hopen dat ik zaterdag nog een kans zie.
---> Mijn sportschool is hetzelfde complex waar de zwemlessen worden gedaan... Dus hier wordt het kind droppen, en gaan sporten..quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die uk van ons moet vanaf nu zwemmen, op zaterdagochtend dus. Dus poef gelijk 1 mogelijkheid per week minder (sportschool is op zaterdag alleen 's ochtends open dus).
Logisch toch? Kan je niet ook gaan zwemmen tijdens de zwemles?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef Jarno het volgende:
Nouja het is misschien onzin maar ik baal er gewoon van dat ik 7 weken braaf m'n puntjes gepakt heb en het nu gigantisch (voor m'n gevoel) moet laten afweten met de finish (het is een 10 weken programma) in zicht.
Na ach ik moet me niet zo aanstellen ook maar gevoelsmatig is het gewoon een beetje kut. Maar goed 2x per week flink sportscholen is ook niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Logisch toch? Kan je niet ook gaan zwemmen tijdens de zwemles?
Als dat eens 2 weken zo is, dan is dat zo.. 2x per week is toch helemaal niet verkeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Na ach ik moet me niet zo aanstellen ook maar gevoelsmatig is het gewoon een beetje kut. Maar goed 2x per week flink sportscholen is ook niet verkeerd toch?.
Proestquote:
Bij mij gaat het met liters...quote:
Kan je tenminste staand plassen J.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Jarno het volgende:
[insert voor de zoveelste keer een opmerking over blij zijn dat je een man bent etc etc]
En de bril omhoog laten.quote:
ik doe hetquote:
En stukjes en slierten.. Ja het hele festijn is echt optimaal genieten hoor.quote:
da's gewoon voor de extra bitequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En stukjes en slierten.. Ja het hele festijn is echt optimaal genieten hoor.
Uiteraard. Vrouwen hebben toch standaard geen polio ofzo? Ik wil best dat ding omlaag doen maar soms vergeet ik wel eens wat?quote:
Wat een Homo als vriend heb je dan .quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's gewoon voor de extra bite
hier wordt trouwens niet staand geplast
Kwestie van routine? Gewoon omlaag doen? Ik heb nog 2 kinders die ook gebruik maken van het toilet. En ik vind de bril niet iets waar kinderen met de handjes aan moeten zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uiteraard. Vrouwen hebben toch standaard geen polio ofzo? Ik wil best dat ding omlaag doen maar soms vergeet ik wel eens wat?
Ik ben het afgelopen weekend pas 10x vergeten ofzo , maar ik snap ticootje wel ze heeft zo een kleine aap rondlopen die met dr handjes in de wcpot gaat anders..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uiteraard. Vrouwen hebben toch standaard geen polio ofzo? Ik wil best dat ding omlaag doen maar soms vergeet ik wel eens wat?
Oh dat hebben wij opgelost met handen wassen (tegen het vieze handen krijgen van de wc bril aanraken) na het wc bezoek en opvoeding (tegen in de wc pot graaien).quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kwestie van routine? Gewoon omlaag doen? Ik heb nog 2 kinders die ook gebruik maken van het toilet. En ik vind de bril niet iets waar kinderen met de handjes aan moeten zitten.
Sterker nog, de deksel moet ook gewoon dicht, anders staat kind 2 met de handen in het water als kind 1 de deur eens opendoet.
Nou ik wil een hoop doen , maar niet zittend plassen dus , althans niet zoals ooit op fok! iemand gewoon zei dat ze dr relatie met dr vriend zou verbreken als die niet zittend plast.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een ontzettende gaylord is het
die van mij was al goed opgevoed doo z'n moeder, vandaar. Ik zou het niet afdwingen, maar dat het van nature zo liep is zeer prettig meegenomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik wil een hoop doen , maar niet zittend plassen dus , althans niet zoals ooit op fok! iemand gewoon zei dat ze dr relatie met dr vriend zou verbreken als die niet zittend plast.
Oh dat gebeurd ook.. Fonteintje op het toilet, en ik vraag het Jen altijd, heb je handjes gewassen. En dat doet ze ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij opgelost met handen wassen (tegen het vieze handen krijgen van de wc bril aanraken) na het wc bezoek en opvoeding (tegen in de wc pot graaien).
Werkt best goed op zich.
Als ik een jongetje zou hebben gekregen zou ik het ook zo doen ja... Das toch wel het minste wat ik mn aanstaande schoondochter kan geven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij was al goed opgevoed doo z'n moeder, vandaar. Ik zou het niet afdwingen, maar dat het van nature zo liep is zeer prettig meegenomen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik wil een hoop doen , maar niet zittend plassen dus , althans niet zoals ooit op fok! iemand gewoon zei dat ze dr relatie met dr vriend zou verbreken als die niet zittend plast.
Echt he. Vrouwen die op dat vlak dingen van mannen gaan eisen ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat werkt prima ,tot je als mama niet meer mee hoeft te pissen <3 dan gaan we staan !quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik een jongetje zou hebben gekregen zou ik het ook zo doen ja... Das toch wel het minste wat ik mn aanstaande schoondochter kan geven.
Ja echt... Serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
wie maakt zich druk dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:55 schreef Jarno het volgende:
Mensen kunnen zich ook zo druk maken over futiliteiten.... Prachtig gewoon. Relax, haal je schouders op, ga door met ademen, bedenk waarom je van elkaar houdt, wees blij, geniet.
Stupide gedoe over pleedeksels. Echt.
Nou het is kennelijk nogal een issue. Wij hébben het er thuis geeneens over.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt... Serieus.
Staand plassen kon ie tegen een boom doen.
wij ook niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou het is kennelijk nogal een issue. Wij hébben het er thuis geeneens over.. en ik zou heel hard moeten lachen als het een gespreksonderwerp werd denk ik.
ik lach me ziek om mensen die zich daar serieus druk om maken, dan heb je best een triest leven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou het is kennelijk nogal een issue. Wij hébben het er thuis geeneens over.. en ik zou heel hard moeten lachen als het een gespreksonderwerp werd denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |