Goed gedaan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
way to go BE
komt wel goed zo
Ik had net een schrans moment, zak chips lag open en ik begon eraan, na 5 min dacht ik, waar ben ik nu mee bezig, heb net de rest van de chips in de vuilnis gegooid
Joh, het grootste deel is na een week netjes eten weer weg!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik vond je anders aardig babe-achtig in je gele broek!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik herken de fase waarin je zit en ik vind het echt heel knap dat je het zo goed weet bij te sturenquote:Op zondag 8 april 2012 07:30 schreef Brighteyes het volgende:
SQ, wat de dames hierboven zeggen. Die 3,5 is echt loos gewicht, dat is geen lijvend vet dat al ergens aan je lijf zit. Het is vnml vocht en idd mss wel volle darmen, kijk over een dag of 3 nog maar eens.
Oh, en ee nvarken ben je al helemaal niet hoor!
Isa, lief!
Sjeen, prima gedaan toch?
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef eleusis het volgende:
Ik zie dat m'n lilyslim-ticker alweer weg is. Lekker motiverend hoor.
Zal wel na de kerstdagen zijn geweestquote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?
Succes! Wat ga je deze keer anders doen?quote:Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef eleusis het volgende:
Ik ga weer eens beginnen met afvallen. (5e keer dat ik dat zeg, maar nu ben ik serieus!) (3e keer dat ik DAT zeg)
You can do itquote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en nog vier roze vlindercakejes in de oven voor mijn nichtjesik terg mijzelf like a boss!!
Groot gelijkquote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
hier staat er bbq op het programma. Ik weet ook echt niet wat ik anders moet bedenken met 12 eters
Snob.quote:Op zondag 8 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger pertinent te gourmetten op feestdagen.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind gourmetten altijd wel leuk, maar 2 dagen achter elkaar is een beetje veel.
Ik vind iets leuk als ik het leuk vind. I'm funny that way.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en recal. Als iedereen het doet vind ik het al meteen niet leuk meer. Sue me
is het ook, maar zo ben ik nu eenmaal altijd al geweest, dat krijg ik er haast niet uit.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd stom om dingen niet te willen doen alleen maar omdat iedereen ze al doet
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat je het dan maar perse niet moet doen imo. Als jij er op dat moment zin in hebt, gewoon lekker met de kudde meelopenquote:Op zondag 8 april 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik hou er dan weer niet van als mensen dingen doen 'omdat het nou eenmaal zo hoort' of 'omdat we dat altijd zo doen' zonder eens een alternatief te overwegen
Goeie vraagquote:
Echt? Alleen als het zuur is toch?quote:Op zondag 8 april 2012 13:46 schreef Sometimes het volgende:
Meteen na het eten je tanden poetsen is niet zo goed voor je tanden. Moet minimaal een half uurtje tussen zitten.
Als er zuren in zitten, ben er niet helemaal zeker van of dat hetzelfde is.quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Echt? Alleen als het zuur is toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger pertinent te gourmetten op feestdagen.
Ergens klinkt dit heel aandoenlijkquote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef summer2bird het volgende:
Gourmetten
Een van de weinige momenten dat ik een maaltijd mag koken
En dan zoveel zooi op die plaat/pannetje gooien![]()
Ik heb thuis als kind echt nooit gegourmet en ik had niet het idee dat mijn moeder met feestdagen nou zoveel meer 'werk' oid aan ons had.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook jarenlang geweigerd, vette baggerzooi, maar ja... Zoals gezegd, het is zo makkelijk met de kinderen...
quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn schoonmoeder is het feestje helemaal compleet. Uiteraard wordt de paprika etc 's middags al gesneden en dan verschijnt dat 's avonds heel sfeervol in de bewaarde plastic bakjes van de chinees opgediend.![]()
Bonuspunten, BE!quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook jarenlang geweigerd, vette baggerzooi, vaak veel te zout gemarineerd, maar ja... Zoals gezegd, het is zo makkelijk met de kinderen...
En ik heb gewoon eigen vlees, niet zo'n schotel...
omg, het kan nog erger dan mijn huidige oordelende beeldquote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mijn schoonmoeder is het feestje helemaal compleet. Uiteraard wordt de paprika etc 's middags al gesneden en dan verschijnt dat 's avonds heel sfeervol in de bewaarde plastic bakjes van de chinees opgediend.![]()
Wij gourmetterden wel eens, maar niet perse met feestdagen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb thuis als kind echt nooit gegourmet en ik had niet het idee dat mijn moeder met feestdagen nou zoveel meer 'werk' oid aan ons had.
Maar ieder z'n ding. Als mijn familie per se wil gourmetten trek ik een 'r u kiddin' me?!' gezicht, mar als ze echt willen dan ben ik er wel en doe ik ook gezellig. Maar ik vind het niet leuk, niet lekker, afgestompte gemakzucht en de kcal absoluut niet waard van wat er wordt klaargemaakt.
En nu hou ik op en hoop ik dat iedereen een gezellig gourmetpasen heeft
Wij halen wel eens een afgeprijsde gourmetschotel (jajaquote:Op zondag 8 april 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gourmetterden wel eens, maar niet perse met feestdagen.
Met pasen vrat je jezelf overdag al zo vol dat je 's avonds toch geen honger meer had?
En meestal waren we toch bij oma en daar kregen we altijd groentesoep
Waar smaakt lever naar?quote:Op zondag 8 april 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
het hoogtepunt van gourmetten is voor mij wel de gebakken lever. Dat eet ik alleen op de gourmet.omg.
Srsly?quote:Op zondag 8 april 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
het hoogtepunt van gourmetten is voor mij wel de gebakken lever. Dat eet ik alleen op de gourmet.omg.
BAM! En zó doe je dat! Goezzo!!quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
ik zou graag met jullie willen meeposten!
Ik ben in februari begonnen met sporten/afvallen. Volg geen dieet maar ben wel gaan letten op wat ik eet: magere vleeswaren, geen suiker meer in mijn thee, fruit, niet snoepen, 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, 's avonds calorie-arm/balansdagrecept en 4x per week sporten.
Ondertussen ben ik 7,1 kg kwijt in 6 weken. Mijn BMI is gezakt van 30,3 naar 27.9
[ afbeelding ]
dankje!!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
Ik ben in februari begonnen met sporten/afvallen. Volg geen dieet maar ben wel gaan letten op wat ik eet: magere vleeswaren, geen suiker meer in mijn thee, fruit, niet snoepen, 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, 's avonds calorie-arm/balansdagrecept en 4x per week sporten.
Ondertussen ben ik 7,1 kg kwijt in 6 weken. Mijn BMI is gezakt van 30,3 naar 27.9
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 08:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sorry, PhoebsDoor butomstandigheden privé bijna een jaar lang de weg kwijt geweest op afvalgebied (en ik was zoveel afgevallen echt, zo onwijs zonde!
) het is echt lekker als je het dan na veel pogingen weer te pakken hebt
Ghihhgihg, ik ga ook heel hard 2 weken schijt aan de lijn hebben als het dit effect heeftquote:Op maandag 9 april 2012 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
De weegschaal was heel aardig net!
-2,1 sinds afgelopen donderdag. En ja, dat is vnml vocht, want ik heb mezelf niet uitgehongerd, maar het is mooi wel weg, ondanks paasontbijt en *fluistert* gourmet gisteren.
En ik kon mezelf gisterenavond niet bedwingen en nam een stukje (pure) chocola en kreeg vervolgens de zo sterke drang om los te gaan op rollen biscuitjes en weetikveel maar ik heb een kauwgompje in mijn mond gestopt en heb vervolgens F. ingemaakt bij een potje carcasonne, prima afleiding!
Ik ben even helemaal blij!Morgen hardlopen tussen de middag op mijn werk, daar heb ik helemaal superveel zin in. Dat is al weer veel te lang geleden.
Oh, en wat ik me afvroeg, waar hangt P uit? Joehoe, waar zit je? Hoe gaat het ermee?
quote:Op maandag 9 april 2012 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihhgihg, ik ga ook heel hard 2 weken schijt aan de lijn hebben als het dit effect heeft
Het helpt echt he, ik vind het tegenwoordig zo makkelijk om dingen die ik eigenlijk niet echt lekker vind te weigeren, ipv uit goed fatsoen te accepteren en op te eten.quote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja, dat zei ik donderdag idd he?
Het was meer omdat het gevreet zo out of control was dat ik echt dacht 'fuck dieet, eerst normaal leren doen'.
En idd, dit is het resultaat.
Helpt ook wel mee dat ik Beck's aan het lezen ben hoor.
Mijn ervaring leert me dat er momenten zijn waar dat idd supergemakkelijk gaat en andere keren snap ik niet hoe dat voelde en eet ik alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef Sjeen het volgende:
Het helpt echt he, ik vind het tegenwoordig zo makkelijk om dingen die ik eigenlijk niet echt lekker vind te weigeren, ipv uit goed fatsoen te accepteren en op te eten.
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Honderddduizendmiljoenbiljoencaloos vandaag.
Morgen weer in de pas
Ik heb zoiets wel een keer gedaan, was iets van 6k kcalquote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik ook
Ik ga het niet eens op de calorienchecker zetten, heb niet zo de behoefte om me dood te schrikken
huh, is dat weinig of veel?quote:Op maandag 9 april 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zoiets wel een keer gedaan, was iets van 6k kcal
Wat was je lijst dan?quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef summer2bird het volgende:
Nou zeg!
Jemig, dat valt mee![]()
1526 kcal, 22 gr verzadigd, 45 gr vet.
Ik had echt veel meer verwacht
Maar ik ben desondanks wel enorm misselijk
Geloof dat dat met Kerst bij mijn ouders was. Ik word daar altijd overvoerd en was benieuwd hoeveel ik nu op zo'n dag gehad had. Incl ontbijt met kerststol, croissants, gebakjes, kerstkransjes, wijn, kerstdiner, nog een gebakjequote:Op maandag 9 april 2012 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Wow
Nou ja, voor een keer, en als je ervan genoten hebt
quote:Op maandag 9 april 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tenminste nooit dik geworden van de lucht
Hey Vick!quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Na de workshop weet je van alles over runderrassen, de effect van voeding op de smaak en het verschil in smaken van steaks. Je weet welk stuk waar zit. je kunt zelf zonder fouten te maken een T-bone steak grillen zowel een Big Green Egg als een gasbarbecue.
Het programma bestaat uit:
- Introductie rundsoorten, smaken
- Proeverij van verschillende soorten vleesrassen
- wat is een steak en waar komt welk deel vandaan
- Tips voor de perfecte steak
- Zelf steaks grillen en eten (T-bone, Varkensrack, Burger)
- Zelf chimichurri maken (Argentijnse steaksaus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |