Goed gedaan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
way to go BE
komt wel goed zo
Ik had net een schrans moment, zak chips lag open en ik begon eraan, na 5 min dacht ik, waar ben ik nu mee bezig, heb net de rest van de chips in de vuilnis gegooid
Joh, het grootste deel is na een week netjes eten weer weg!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik vond je anders aardig babe-achtig in je gele broek!quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
man man man, ik haat de weegschaal en ik haat mezelf. Het voor elkaar krijgen om in twee dagen 3,5 kilo erbij te zien op de weegschaal![]()
![]()
![]()
een vettig varkje, ik blijf het voor altijd
Ik herken de fase waarin je zit en ik vind het echt heel knap dat je het zo goed weet bij te sturenquote:Op zondag 8 april 2012 07:30 schreef Brighteyes het volgende:
SQ, wat de dames hierboven zeggen. Die 3,5 is echt loos gewicht, dat is geen lijvend vet dat al ergens aan je lijf zit. Het is vnml vocht en idd mss wel volle darmen, kijk over een dag of 3 nog maar eens.
Oh, en ee nvarken ben je al helemaal niet hoor!
Isa, lief!
Sjeen, prima gedaan toch?
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?quote:Op zondag 8 april 2012 11:45 schreef eleusis het volgende:
Ik zie dat m'n lilyslim-ticker alweer weg is. Lekker motiverend hoor.
Zal wel na de kerstdagen zijn geweestquote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer was het voor de laatste keer dat je hier gepost had dan?
Succes! Wat ga je deze keer anders doen?quote:Op zondag 8 april 2012 11:43 schreef eleusis het volgende:
Ik ga weer eens beginnen met afvallen. (5e keer dat ik dat zeg, maar nu ben ik serieus!) (3e keer dat ik DAT zeg)
You can do itquote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en nog vier roze vlindercakejes in de oven voor mijn nichtjesik terg mijzelf like a boss!!
Groot gelijkquote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
hier staat er bbq op het programma. Ik weet ook echt niet wat ik anders moet bedenken met 12 eters
Snob.quote:Op zondag 8 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weiger pertinent te gourmetten op feestdagen.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind gourmetten altijd wel leuk, maar 2 dagen achter elkaar is een beetje veel.
Ik vind iets leuk als ik het leuk vind. I'm funny that way.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en recal. Als iedereen het doet vind ik het al meteen niet leuk meer. Sue me
is het ook, maar zo ben ik nu eenmaal altijd al geweest, dat krijg ik er haast niet uit.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd stom om dingen niet te willen doen alleen maar omdat iedereen ze al doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |