abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110512001
@Nyota, wat beschrijft is heel normaal. En het is ook meeer dan normaal dat je een grens hebt. Ach mischien is het niet wat je hoopte met die vriendin, maar je weet nu duidelijk waar je staat, wat je aan haar hebt, en je hebt kunnen oefenen met jezelf bloot geven.
En ik zou gewoon lekker trots opjezelf blijven, en probeer in te prenten dat het haar probleem is en niet van jou! En dat jij dus ook geen blaam treft!

@Gewoonmezelf,
mischien is het handig om per dag ieder bepaald aantal uren een verplichte rust-kwartier ofzo in te stellen. Waarin je je compleet afzonderd en bijvoorbeeld even rustig op de bank of in bed ligt.
Dus zegmaar de dag in delen te verdelen, zodat je mischien 's avonds meer ontspannen en relaxed bent. Ipv van ruzie zoeken...??
Ik probeer dat vaak te doen.

Hier is gaat het op zich wel, ben zo zenuwachtig als de pest ..wachtend op de tentamen resultaten en 't tentamen van vrijdag. Waar ik zo tegenop zie, dat als ik eraan begin ik geen concentratie weet op te brengen.
Enik heb 's avonds weer zware piekerbuien..ik weet wat het piekeren veroorzaakt weet alleen niet echt wat te doen eraan dus wil dan volgende week maandag met de psycholoog bespreken.
En ga mezelf verplichten om dit weekend rust te nemen, en mezelf even terug te trekken.want ik ben teveel sociabiliteit aan het opbouwen in kort tempo, en begin een beetje gewoonmezelf na te doen...met dat hooi en de vork enz. ;)
  donderdag 19 april 2012 @ 08:07:04 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110519734
Hier nog een hooi-vorkmeisje :@

Lieve nyota, ik vind t zo kut voor je....

Ik kan je helaas niet vertellen hoe je het anders moet doen. Sowieso is eerlijk zijn tegen haar, over dat je je in de steek gelaten een goede is. Al is het moeilijk.

En als je steeds excuses voor iemand zit te bedenken klopt er iets niet. Misschien krijg je van haar dan echt te weinig. Misschien trek je inderdaad mensen aan die liever nemen dan geven, heb ik ook een tijd gedaan, maar die mensen trap ik nu meestal mijn leven uit of ik hou ze voor erbij, bijv om leuke dingen mee te doen.

Heeeeele dikke knuffel en we gaan volgende week gewoon ff gezellig zijn :) ga ik weer eens proberen me over mijn knuffelvrees heen te zetten hihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110522190
Ben bij de huisarts geweest vanochtend en heb die verwijzing. Waar ik wel van baal is dat ik nu bijna een maand moet wachten op een gesprek, dat had ik niet verwacht. Dat betekent dat ik nog een paar weken moet volhouden, van de andere kant kun je zeggen dat het goed is dat ik er eindelijk werk van gemaakt heb om er daadwerkelijk wat aan te doen. Daar ben ik dan wel blij om.
pi_110523221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef patrickpsv het volgende:
Ben bij de huisarts geweest vanochtend en heb die verwijzing. Waar ik wel van baal is dat ik nu bijna een maand moet wachten op een gesprek, dat had ik niet verwacht. Dat betekent dat ik nog een paar weken moet volhouden, van de andere kant kun je zeggen dat het goed is dat ik er eindelijk werk van gemaakt heb om er daadwerkelijk wat aan te doen. Daar ben ik dan wel blij om.
Een maand valt opzich nog mee, maar als je er zo midden in zit is dat inderdaad lang. Wel heel goed van je!!!

En dank je Murmeli :*
pi_110525035
nou, de brief van de kkp gaat vandaag dan echt verstuurd worden hoor ik net en helaas lukt het m'n therapeute niet om er een schakel uit te slopen. Kortom, ik moet 2 keer m'n verhaal gaan doen en waarschijnlijk nog behoorlijk geduldig zijn.
Eerst een gesprek bij de aanmeldtoko, daarna een gesprek bij de afdeling zelf. Dus dat gaat behoorlijk duren denk ik.

Bleh, ik baal hier wel een beetje van. Ik wil vooruit. En verder een baaldag.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:39:02 #150
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110527111
Hier nog een baaldag. Gaat ff wat mis op mn werk plus dat ik chronisch tegen mijn eigen chaos aanloop (kut adhd), en ik voel me meteen als een dweil.
En zit nu te wachten op iemand en die is te laat. Ff bellen maar.
pi_110535044
Net bij de shrink geweest en besloten te gaan verhogen met m'n ad's. Ik had er van te voren al over nagedacht en m'n dilemma voorgelegd.
Enerzijds dacht ik namelijk dat verhoging goed zou zijn omdat m'n weerstand en vermijding en de angst die daarachter zit zo groot is, dat verhoging die angst wellicht wat zou kunnen verminderen.
Anderzijds moet het natuulijk niet zo zijn dat de medicatie alles als een deken afschermt.

Uiteindelijk besloten dus wel te verhogen. Ik ben benieuwd. Het was in ieder geval een fijn gesprek :)
pi_110539699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Nyota het volgende:
Net bij de shrink geweest en besloten te gaan verhogen met m'n ad's. Ik had er van te voren al over nagedacht en m'n dilemma voorgelegd.
Enerzijds dacht ik namelijk dat verhoging goed zou zijn omdat m'n weerstand en vermijding en de angst die daarachter zit zo groot is, dat verhoging die angst wellicht wat zou kunnen verminderen.
Anderzijds moet het natuulijk niet zo zijn dat de medicatie alles als een deken afschermt.

Uiteindelijk besloten dus wel te verhogen. Ik ben benieuwd. Het was in ieder geval een fijn gesprek :)
Wat fijn dat het een goed gesprek was nyota.

@ Murmli, hoe is de dag uitendelijk afgelopen? Toch iets beter dan de start???

Hier geen tijd om te denken. In totaal van rond 12 tot nu bezig geweest met oefenen voor een tentamen van morgen. Wel tussendoor een 1 uur pauze genomen. Maar heb het nu gehad ermee, en ga nu lekker uitrusten en hopen dat het goed gaat morgen.
Maar morgen gaan de boeken weer de kast in voor een heel weekend, op 1 vak na waar ik nog een verslagje moet afronden!
pi_110539815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef cafpow het volgende:

[..]

Wat fijn dat het een goed gesprek was nyota.

@ Murmli, hoe is de dag uitendelijk afgelopen? Toch iets beter dan de start???

Hier geen tijd om te denken. In totaal van rond 12 tot nu bezig geweest met oefenen voor een tentamen van morgen. Wel tussendoor een 1 uur pauze genomen. Maar heb het nu gehad ermee, en ga nu lekker uitrusten en hopen dat het goed gaat morgen.
Maar morgen gaan de boeken weer de kast in voor een heel weekend, op 1 vak na waar ik nog een verslagje moet afronden!
Zeg, wat ik me nou afvroeg: wat doe jij voor opleiding? Je hebt zo verschrikkelijk veel tentamens!! Lijkt wel alsof jij in een paar maanden net zo veel tentamens hebt gehad als ik in 4 jaar !!
pi_110539889
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef Nyota het volgende:

[..]

Zeg, wat ik me nou afvroeg: wat doe jij voor opleiding? Je hebt zo verschrikkelijk veel tentamens!! Lijkt wel alsof jij in een paar maanden net zo veel tentamens hebt gehad dan ik in 4 jaar !!
op zich valt het wel mee, iedere periode zo'n 3-4 tentamens. Maar deze periode waren het meer omdat ik 2 herkansingen had...een paar weken geleden. Dus deze periode had ik tentamens dan 3 weken rust en dan weer 2 herkansingen en dan weer zo'n 3 weken rust en nu weer 3 tentamens gehad...
Maar ik doe dus bedrijfskundige informatica..
pi_110539923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef cafpow het volgende:

[..]

op zich valt het wel mee, iedere periode zo'n 3-4 tentamens. Maar deze periode waren het meer omdat ik 2 herkansingen had...een paar weken geleden. Dus deze periode had ik tentamens dan 3 weken rust en dan weer 2 herkansingen en dan weer zo'n 3 weken rust en nu weer 3 tentamens gehad...
Maar ik doe dus bedrijfskundige informatica..
Ah, ok. Maar dan zijn het er voor m'n gevoel nog steeds heeeeeeel veel! Is dat HBO/WO...?
pi_110540573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ah, ok. Maar dan zijn het er voor m'n gevoel nog steeds heeeeeeel veel! Is dat HBO/WO...?
het is HBO 1e jaars(verkorte route dus 1e en 2e jaar door elkaar..)
pi_110541198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef cafpow het volgende:

[..]

het is HBO 1e jaars(verkorte route dus 1e en 2e jaar door elkaar..)
ah, ok, misschien heeft het HBO wel meer tentamens (tenminste, als ik mijn huisgenoten herinner).
Maar het kan ook zijn dat dat al zo lang geleden is allemaal, dat ik een vertekend beeld heb.

Hoe dan ook: veel succes morgen! Is het in de ochtend of middag EN heb je voor daarna al wat fijns voor jezelf in gedachten?
pi_110560656
het tentamen was 's ochtend om half 9..en volgens mij heb ik de helft verknald..dus mischien net een 5.5..ik weet het niet.. :{ anders ga ik voor die herkansing er zijn toch extra lessen.

En ik had al wat leuks in gedachten, vanmiddag kopje koffie met lekkere appeltaart gegeten met wat nieuwe bekenden.Gezellig gesprek ed.
En nu lekker rustig thuis, moet nog 2 dingen voor afronden, en wil die nu doen, dan hoef ik de rest van het weekend niks te doen.. :)

Maar ik heb 43 punten voor mijn P binnen ;) en je moet er 60 halen..dus ik zit op de goede richting..
pi_110560951
Bij 45 punten ga je al over naar het volgende jaar toch?
Rustig aan.
pi_110565093
Netjes cafpow!
Fake it till you make it...
pi_110565186
we moeten voor de overgang 48 punten halen, dus ik red dit jaar prima. Maar ik wil liever gewoon in 1 jaar mijn P halen..en zoals het eruit ziet lukt dat wel.
Maar goed, het schiet nu niet echt op met mijn opdracht..op zich niet zo erg, want ik kan het alsnog volgende week inleveren. Allleen dat word het later nagekeken.. en krijg ik mijn cijfer wat later..
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:36:37 #162
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110565200
Go cafpow!!!!

wbt tentamens, wij hadden 3 tentamenperiodes per jaar en dan per keer iets van 5 of 6 tentamens geloof ik. in de zomer had je dan nog een herkansingsperiode, dan deed ik er meestal ook nog 1 of 2.
maar jij hebt vaker tentamens heb ik t idee, of niet?
pi_110565565
wij hebben 4 tentamen weken, en elke keer zo'n 3 tentamens.
En er is idd in de zomer een herkansingsperiode, maar dan ben ik er niet, omdat ik de hele zomer wegga.
maar goed, alles is voorbij...nu afwachten op de resultaten. Heb in ieder geval een 9 voor mijn keuzevak :D

Dus nu heb ik wel ontspanning verdiend!!
pi_110566290
Lekker bezig cafpow!!

Verder niet bijgelezen, Voel me beroerd door een saneringskuur AB! :r
S. 2014
J. 2016
pi_110577055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker bezig cafpow!!

Verder niet bijgelezen, Voel me beroerd door een saneringskuur AB! :r
Saneringskuur AB????
pi_110577570
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef Nyota het volgende:

[..]

Saneringskuur AB????
daar zit ik dus ook mee met die ????
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:33:34 #167
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110579153
antibiotica?
pi_110580698
een antibioticakuur die zo zwaar is dat het in 3 dagen tijd mijn holtes en al moet reinigen, bijwerken KUNNEN zijn: hoofdpijn,misselijk,darmklachten en duizeligheid! ik heb 4/4! lucky me :P

dit al omdat mijn oor onwijs zeer doet en mijn trommelvlies al 3 weken strak gespannen staat, mocht dit niet helpen dan moet ik naar de kno arts :)
S. 2014
J. 2016
pi_110580799
Het gaat niet zo goed. Ik ben weer te lang in mijn kooi geweest. Ik heb verdomme ook recht op het doen van leuke dingen. BAH. Ik kan morgen uiteraard de fokking hele dag weer gewoon mijn bek houden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110580920
Oh verkeerde topic. Mijn excuses.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110585713
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Oh verkeerde topic. Mijn excuses.
het klinkt anders alsof het hier best thuis hoort!
S. 2014
J. 2016
pi_110591255
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 07:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

het klinkt anders alsof het hier best thuis hoort!
_O- Best grappige zin eigenlijk, haha :P
Rustig aan.
pi_110615081
@gewoonmezelf,
ach wel fijn dat je van de kuur afbent, en nu gewoon rustig kan afbouwen. Zolang je beter word...

hoe is de dag van iedereen verlopen?

Hier wel goed, was echt veel te vroeg wakker, om 7 uur... }:| En voelde me overdag echt verrot, en dus rond een uur 3 's middag weer gaan slapen en uiteindelijk tot 5 uur geslapen. Maar ben nog een beetje verrot en moe, maar heb absoluut geen zin om te slapen.
Verder moest ik 2 dingen afronden, voor school die gisteren ingeleverd moesten zijn, maar ik krijg me er gewoon niet toe.. :N
Hoop morgen wat meer te doen, maar door dit weer ga ik me nog slechter voelen. En enigszinds ben ik ook een beetje nerveus voor as. maandag dan mag ik weer naar de psycholoog..en eigenlijk ben ik mezelf nu met een aantal dingen te confronteren, die wel handig zijn als ik ze dan ga bespreken..
  zondag 22 april 2012 @ 16:51:09 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110637079
BLEH
pi_110704401
* Weissman stop volgen klikt*
pi_110707312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef Weissman het volgende:
* Weissman stop volgen klikt*
Gefeliciteerd dan maar denk ik?
Rustig aan.
pi_110709555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dan maar denk ik?
Mua, neuh. het is meer dat ik me helemaal niet kan vinden in de verhalen hier of de tips die voorbij komen. Ik ervaar het blijkbaar heel anders.
pi_110719023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mua, neuh. het is meer dat ik me helemaal niet kan vinden in de verhalen hier of de tips die voorbij komen. Ik ervaar het blijkbaar heel anders.
Dan vind ik je berichtje niet zo netjes.
Rustig aan.
pi_110719174
Hoe bedoel je ?
pi_110719560
Soort van negatieve aandacht zoeken ''Ik ga hier weg, omdat het me niet zint''
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')