Wat fijn dat het een goed gesprek was nyota.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef Nyota het volgende:
Net bij de shrink geweest en besloten te gaan verhogen met m'n ad's. Ik had er van te voren al over nagedacht en m'n dilemma voorgelegd.
Enerzijds dacht ik namelijk dat verhoging goed zou zijn omdat m'n weerstand en vermijding en de angst die daarachter zit zo groot is, dat verhoging die angst wellicht wat zou kunnen verminderen.
Anderzijds moet het natuulijk niet zo zijn dat de medicatie alles als een deken afschermt.
Uiteindelijk besloten dus wel te verhogen. Ik ben benieuwd. Het was in ieder geval een fijn gesprek
Zeg, wat ik me nou afvroeg: wat doe jij voor opleiding? Je hebt zo verschrikkelijk veel tentamens!! Lijkt wel alsof jij in een paar maanden net zo veel tentamens hebt gehad als ik in 4 jaar !!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
Wat fijn dat het een goed gesprek was nyota.
@ Murmli, hoe is de dag uitendelijk afgelopen? Toch iets beter dan de start???
Hier geen tijd om te denken. In totaal van rond 12 tot nu bezig geweest met oefenen voor een tentamen van morgen. Wel tussendoor een 1 uur pauze genomen. Maar heb het nu gehad ermee, en ga nu lekker uitrusten en hopen dat het goed gaat morgen.
Maar morgen gaan de boeken weer de kast in voor een heel weekend, op 1 vak na waar ik nog een verslagje moet afronden!
op zich valt het wel mee, iedere periode zo'n 3-4 tentamens. Maar deze periode waren het meer omdat ik 2 herkansingen had...een paar weken geleden. Dus deze periode had ik tentamens dan 3 weken rust en dan weer 2 herkansingen en dan weer zo'n 3 weken rust en nu weer 3 tentamens gehad...quote:Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef Nyota het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me nou afvroeg: wat doe jij voor opleiding? Je hebt zo verschrikkelijk veel tentamens!! Lijkt wel alsof jij in een paar maanden net zo veel tentamens hebt gehad dan ik in 4 jaar !!
Ah, ok. Maar dan zijn het er voor m'n gevoel nog steeds heeeeeeel veel! Is dat HBO/WO...?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
op zich valt het wel mee, iedere periode zo'n 3-4 tentamens. Maar deze periode waren het meer omdat ik 2 herkansingen had...een paar weken geleden. Dus deze periode had ik tentamens dan 3 weken rust en dan weer 2 herkansingen en dan weer zo'n 3 weken rust en nu weer 3 tentamens gehad...
Maar ik doe dus bedrijfskundige informatica..
het is HBO 1e jaars(verkorte route dus 1e en 2e jaar door elkaar..)quote:Op donderdag 19 april 2012 17:32 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar dan zijn het er voor m'n gevoel nog steeds heeeeeeel veel! Is dat HBO/WO...?
ah, ok, misschien heeft het HBO wel meer tentamens (tenminste, als ik mijn huisgenoten herinner).quote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
het is HBO 1e jaars(verkorte route dus 1e en 2e jaar door elkaar..)
Saneringskuur AB????quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker bezig cafpow!!
Verder niet bijgelezen, Voel me beroerd door een saneringskuur AB!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 07:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het klinkt anders alsof het hier best thuis hoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |