Of je luistert af en toe naar Radio49 op Fokquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo
cafpow, mijn ervaring is dat s'avonds alles donkerder en vervelender is! Dingen waar je overdag niet mee worstelt kunnen s'avonds ineens groot en beangstigend zijn, en als dan weer wakker wordt is het weer veel minder erg!quote:Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef cafpow het volgende:
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!
Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!
Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
Je moet gewoon muziek downloaden en beheren in winamp oidquote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer.![]()
Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
Je moet niet bang zijn om fouten te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef LaPeach het volgende:
Morgen voor het eerst in 5 maanden weer een poging doen tot een paar uurtjes werken, gedachtes lopen door elkaar heen, aan de ene kant blij dat ik weer wat kan doen aan de andere kant angst en paniek![]()
Baal echt van dat gevoel omdat ik juist degene was die had aangegeven er wel weer klaar voor te zijn ( voelde me ook sterk en goed paar weken terug) maar nu het moment naderd weet ik het ineens allemaal niet zo zeker meer
Je kunt het! Dat het na zo'n tijd weer moeilijk en eng is, dat is helemaal niet raar! Ik weet niet waarom je thuis was, Was dat door depressie, of was jij nou de ander met een burn-out?quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef LaPeach het volgende:
Morgen voor het eerst in 5 maanden weer een poging doen tot een paar uurtjes werken, gedachtes lopen door elkaar heen, aan de ene kant blij dat ik weer wat kan doen aan de andere kant angst en paniek![]()
Baal echt van dat gevoel omdat ik juist degene was die had aangegeven er wel weer klaar voor te zijn ( voelde me ook sterk en goed paar weken terug) maar nu het moment naderd weet ik het ineens allemaal niet zo zeker meer
quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn om fouten te maken.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Nijna het volgende:
LaPeach, niet helemaal raar dat het nu weer spanning geeft... succes morgen en rustig aan!
Het is niet zo zeer dat ik bang ben om fouten te maken, zat thuis met een burn-out en ook een depressie en paniekaanvallen (of die er eerder waren weet ik niet, maar wel pas tot uitbreiding kwam toen ik ziek werd).. Ik moet ook gewoon niet over na denken maar het idee om weer terug te moeten naar een plek waar ik me zo slecht door heb gevoeld is gewoon moeilijk maarja.. ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je kunt het! Dat het na zo'n tijd weer moeilijk en eng is, dat is helemaal niet raar! Ik weet niet waarom je thuis was, Was dat door depressie, of was jij nou de ander met een burn-out?
Ik heb je even een pm gestuurd!quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]
!
[..]
Het is niet zo zeer dat ik bang ben om fouten te maken, zat thuis met een burn-out en ook een depressie en paniekaanvallen (of die er eerder waren weet ik niet, maar wel pas tot uitbreiding kwam toen ik ziek werd).. Ik moet ook gewoon niet over na denken maar het idee om weer terug te moeten naar een plek waar ik me zo slecht door heb gevoeld is gewoon moeilijk maarja.. ik ga het gewoon proberen
Mezelf een paar keer tegen mijn hoofd geslagen, dat heb ik geweten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Nyota het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar wat voor "raars" heb je gedaan?
En muziek vind ik zelf ook wel heel fijn
Me2, weet even zo niet wat ik met mezelf aan moetquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Hier nog eentje, eigenlijk de laatste 2 dagen al.
Donderdag en vrijdag geprobeerd de huisarts te bereiken, zonder succes. Vanaf vrijdag middag/avond ging het helemaal mis. Ik word gewoon ziek van mezelf zo langzamerhand, heb ook het gevoel mezelf tegen te werken en overal buiten te vallen. Op de echte dieptepunten, zoals die van gisteravond, lijk ik ook een beetje de controle over mezelf kwijt te zijn en gebeuren er rare dingen, nu nog steeds hoofdpijn van.
Op dat soort momenten heb ik gewoon geen greintje positiviteit meer in me en kan ik dat ook niet omgedraaid krijgen en dan is het wachten op een moment waarop mijn mindset weer veranderd, waardoor sommige dingen er toch wat genuanceerder op worden. Maar volgens mij kan ik die psycholoog wel gebruiken op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt herkenbaar, mijn leven is op dit moment gewoon erg negatief, dus dat is ook de manier waarop mijn gedachten er mee om gaan. Ik heb tevens niet de illusie snel klaar te zijn bij de psycholoog, daar wil ik wel even de tijd voor nemen. We moeten eigenlijk zien te leren de positieve dingen in te zien, leuke dingen mee te maken en ons zelfbeeld te vergroten, maar in theorie is dat heel makkelijk gezegd, de werkelijkheid is toch anders. Al heb ik vaak het idee dat ik moeilijker doe dan nodig is. Daarnaast word ik ook gek van mezelf, ik kan me dat heel goed voorstellen en ik denk hulp zoeken dan de te maken stap is. Wat voor kleine negatieve dingetjes bedoel jij zoal?quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Becausereasons het volgende:
[..]
Me2, weet even zo niet wat ik met mezelf aan moet...Kan alleen nog maar de slechte en negatieve kanten van het leven inzien. Dit gaat al een tijdje zo door, zelfs ook voor bij een hulpverlener gelopen maar die vond dat ik na 2 sessies al `beter was` wat eigelijk blijkt niet zo te zijn, al dacht ik dat toen zelf ook. Helaas blijk ik de laatste tijd weer terugval te hebben door kleine negatieve dingetjes die gebeuren waardoor mijn zelfbeeld weer naar beneden keldert. Resulteert in angst om fouten te maken (tot benauwdheid aan toe, durf amper nog dingen bij mijn manager in te leveren uit angst voor kritiek), erg zoeken naar bevestiging (bij mijn vriend maar ook door bij collega´s bevestiging te zoeken, soms op de verkeerde manier e.d.) en somberheid...Gek word ik van mezelf...
Jeetje dat is echt balen en ook echt een hele slechte zaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Nyota het volgende:
gvd, ik ben het nu al zat. Ik weer bellen over de kkp: "nee, we hebben nog geen brief gezien". gvd 2 weken geleden opgestuurd. Het duurt maar en duurt maar, echt, grrrr
ik krijg meer de indruk dat de postbezorging ook een rol speelt. Die is de laatste tijd hier in de omgeving ook al bagger.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jeetje dat is echt balen en ook echt een hele slechte zaak![]()
Dat zulke instanties zo langs elkaar heen kunnen blijven werken kan ik echt niet begrijpen.
Logisch dat je daar gefrustreerd van raakt, heel veel sterkte!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |