abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 00:30:23 #101
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110335992
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo :P
Of je luistert af en toe naar Radio49 op Fok :) Kan me daar nog regelmatig goed vermaken met zeer diverse muziek.
pi_110336716
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo :P
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer. :P

Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
  zondag 15 april 2012 @ 09:41:14 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110341648
Wat raar en kut dat je je huisarts niet te pakken kreeg. Als je het gevoel hebt dat t echt mis gaat moet je wel echt hulp regelen hoor, of iemand die bij je is. Zodat je geen dingen kan gaan doen waar je later spijt van krijgt.
Of je zoekt vast het nummer van een weekendarts/noodarts/crisisdienst op voor als het echt niet gaat, dan kan je die bellen als je het uit de hand ziet lopen.

Goed van je dat je in ieder geval bezig blijft met afleiding zoeken.

En anders gaan sporten. Ik loop hard, in mijn eentje, dus niemand bij nodig, maar het is wel heerlijk om mijn hoofd mee leeg te krijgen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110341995
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!

Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!

Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
pi_110342406
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef cafpow het volgende:
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!

Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!

Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
cafpow, mijn ervaring is dat s'avonds alles donkerder en vervelender is! Dingen waar je overdag niet mee worstelt kunnen s'avonds ineens groot en beangstigend zijn, en als dan weer wakker wordt is het weer veel minder erg!

patrick, succes en sterkte en inderdaad wat murmeli zegt: je kunt altijd de crisisdienst bellen
S. 2014
J. 2016
pi_110342460
Volgens mij wordt dit niet mijn dag, erg kort lontje. Alle prikkels zijn te veel...
Fake it till you make it...
pi_110346876
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef patrickpsv het volgende:

[..]

Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer. :P

Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
Je moet gewoon muziek downloaden en beheren in winamp oid :)
17817 items _O-
Je klikt gewoon net zo lang door totdat je een leuk nummer hebt. Altijd goed.
Rustig aan.
pi_110361035
Tja, maar hopen dat ik morgen en anders overmorgen in ieder geval de afspraak heb gemaakt. Het rare is dat het gevoel waarmee ik ochtends opsta de laatste dagen niet veel minder erg is dan het gevoel waarmee ik ga slapen, waar ik voorheen toch altijd met goede moed begon aan de dag. Komt misschien ook omdat ik vrijdagavond iets raars heb gedaan, waardoor ik nu nog steeds hoofdpijn heb. En vandaag ook weer zo'n enorme chaos in mijn hoofd.

Sporten heb ik gister nog wel gedaan en doe ik voorderest doordeweeks al genoeg, waardoor ik in het weekend wel wat rust kan gebruiken.

Dat van de muziek ga ik wel eens proberen ja, gewoon dingen downloaden en wie weet zit er wat leuks bij.
pi_110363070
Misschien een gekke vraag, maar wat voor "raars" heb je gedaan?

En muziek vind ik zelf ook wel heel fijn :Y
  zondag 15 april 2012 @ 20:03:42 #110
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110363313
Morgen voor het eerst in 5 maanden weer een poging doen tot een paar uurtjes werken, gedachtes lopen door elkaar heen, aan de ene kant blij dat ik weer wat kan doen aan de andere kant angst en paniek :(
Baal echt van dat gevoel omdat ik juist degene was die had aangegeven er wel weer klaar voor te zijn ( voelde me ook sterk en goed paar weken terug) maar nu het moment naderd weet ik het ineens allemaal niet zo zeker meer -O-
There is nothing permanent except change.
  zondag 15 april 2012 @ 20:05:19 #111
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_110363435
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef LaPeach het volgende:
Morgen voor het eerst in 5 maanden weer een poging doen tot een paar uurtjes werken, gedachtes lopen door elkaar heen, aan de ene kant blij dat ik weer wat kan doen aan de andere kant angst en paniek :(
Baal echt van dat gevoel omdat ik juist degene was die had aangegeven er wel weer klaar voor te zijn ( voelde me ook sterk en goed paar weken terug) maar nu het moment naderd weet ik het ineens allemaal niet zo zeker meer -O-
Je moet niet bang zijn om fouten te maken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110365564
LaPeach, niet helemaal raar dat het nu weer spanning geeft... succes morgen en rustig aan!
Fake it till you make it...
pi_110365877
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef LaPeach het volgende:
Je kunt het! Dat het na zo'n tijd weer moeilijk en eng is, dat is helemaal niet raar! Ik weet niet waarom je thuis was, Was dat door depressie, of was jij nou de ander met een burn-out?
S. 2014
J. 2016
  zondag 15 april 2012 @ 20:47:22 #114
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110366374
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet niet bang zijn om fouten te maken.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Nijna het volgende:
LaPeach, niet helemaal raar dat het nu weer spanning geeft... succes morgen en rustig aan!
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je kunt het! Dat het na zo'n tijd weer moeilijk en eng is, dat is helemaal niet raar! Ik weet niet waarom je thuis was, Was dat door depressie, of was jij nou de ander met een burn-out?
Het is niet zo zeer dat ik bang ben om fouten te maken, zat thuis met een burn-out en ook een depressie en paniekaanvallen (of die er eerder waren weet ik niet, maar wel pas tot uitbreiding kwam toen ik ziek werd).. Ik moet ook gewoon niet over na denken maar het idee om weer terug te moeten naar een plek waar ik me zo slecht door heb gevoeld is gewoon moeilijk maarja.. ik ga het gewoon proberen
pi_110368758
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef LaPeach het volgende:

[..]

[..]

!

[..]

Het is niet zo zeer dat ik bang ben om fouten te maken, zat thuis met een burn-out en ook een depressie en paniekaanvallen (of die er eerder waren weet ik niet, maar wel pas tot uitbreiding kwam toen ik ziek werd).. Ik moet ook gewoon niet over na denken maar het idee om weer terug te moeten naar een plek waar ik me zo slecht door heb gevoeld is gewoon moeilijk maarja.. ik ga het gewoon proberen
Ik heb je even een pm gestuurd!
S. 2014
J. 2016
pi_110374344
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Nyota het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar wat voor "raars" heb je gedaan?

En muziek vind ik zelf ook wel heel fijn :Y
Mezelf een paar keer tegen mijn hoofd geslagen, dat heb ik geweten. :')
Verder niet zo'n ramp, als het maar niet vaker gebeurd.
pi_110413662
Hoe ging t lapeach?

En heb jij de HA gesproken Patrick?

Hier verder pijn en ik kreeg te horen dat ik zelf ook nog voor de kkp moest bellen om me aan te melden. Dus meteen gedaan, maar morgen word ik teruggebeld ;( bureaucratie ole
  maandag 16 april 2012 @ 21:45:59 #118
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110416552
Het ging niet zoals gepland.. wel zoals verwacht, vanmorge weer volledig ingestort.. Hoe graag ik het ook wilde proberen het lukte me gewoon niet.. dus door een hoop gezeur de knoop maar doorgehakt om toch te zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben, alles weer opnieuw in moeten schakelen.. Krijg waarscheinlijk ook een ander soort behandeling maar dat hoor ik vrijdag als ik bij de psycholoog moet komen..

Fijn dat ze dat ook even optijd doorgeven he Nyota, als ik het goed begrepen had zat je daar al een tijdje op te wachten??
Hopelijk hoor je morgen meer!
pi_110417907
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef patrickpsv het volgende:

[..]

Hier nog eentje, eigenlijk de laatste 2 dagen al.

Donderdag en vrijdag geprobeerd de huisarts te bereiken, zonder succes. Vanaf vrijdag middag/avond ging het helemaal mis. Ik word gewoon ziek van mezelf zo langzamerhand, heb ook het gevoel mezelf tegen te werken en overal buiten te vallen. Op de echte dieptepunten, zoals die van gisteravond, lijk ik ook een beetje de controle over mezelf kwijt te zijn en gebeuren er rare dingen, nu nog steeds hoofdpijn van.

Op dat soort momenten heb ik gewoon geen greintje positiviteit meer in me en kan ik dat ook niet omgedraaid krijgen en dan is het wachten op een moment waarop mijn mindset weer veranderd, waardoor sommige dingen er toch wat genuanceerder op worden. Maar volgens mij kan ik die psycholoog wel gebruiken op het moment.
Me2, weet even zo niet wat ik met mezelf aan moet :(...Kan alleen nog maar de slechte en negatieve kanten van het leven inzien. Dit gaat al een tijdje zo door, zelfs ook voor bij een hulpverlener gelopen maar die vond dat ik na 2 sessies al `beter was` wat eigelijk blijkt niet zo te zijn, al dacht ik dat toen zelf ook. Helaas blijk ik de laatste tijd weer terugval te hebben door kleine negatieve dingetjes die gebeuren waardoor mijn zelfbeeld weer naar beneden keldert. Resulteert in angst om fouten te maken (tot benauwdheid aan toe, durf amper nog dingen bij mijn manager in te leveren uit angst voor kritiek), erg zoeken naar bevestiging (bij mijn vriend maar ook door bij collega´s bevestiging te zoeken, soms op de verkeerde manier e.d.) en somberheid...Gek word ik van mezelf...
pi_110419798
wow, blijkbaar een hoop gemist. Lees morgen nog even bij. Nu ben ik kapot, had vandaag tentamen en ik ben gewoon gigantisch pissed, door een hele chaos vooraf waardoor ik geen concentratie had, en absoluut niks meer wist...(voor wie de situatie intereseert zie de spoiler niet echt depressie relevant dus vandaar maar ff spoiler.)

En gisteren iets te drukken dag gehad, wel leuk, beetje overdag marathon kijken en koffie drinken en daarna de pub in, daarna een cafe wat koffie drinken. uiteindelijk een uur of half 10 thuis en eten waardoor ik vandaag niet al te goed voelde. Wel heel maar 2 biertjes gedronken maar de mix van in totaal 2 koffie vooraf, 2 bier en daarna nog een cola was niet echt al te best. Was vandaag gewoon aan het licht-trillen..en ik was gewoon kapot..en onrustig.
En op bepaalde momenten redleijk down.

Maar dat heb ik zo vaak, dan heb ik iets leuks gedaan voel me tijdens gewoon lekker. Maar daarna ga ik me gewoon slechter voelen en lichtelijk down...dat vind ik zo raar..mischien handig om te bespreken met de psych :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110421192
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef Becausereasons het volgende:

[..]

Me2, weet even zo niet wat ik met mezelf aan moet :(...Kan alleen nog maar de slechte en negatieve kanten van het leven inzien. Dit gaat al een tijdje zo door, zelfs ook voor bij een hulpverlener gelopen maar die vond dat ik na 2 sessies al `beter was` wat eigelijk blijkt niet zo te zijn, al dacht ik dat toen zelf ook. Helaas blijk ik de laatste tijd weer terugval te hebben door kleine negatieve dingetjes die gebeuren waardoor mijn zelfbeeld weer naar beneden keldert. Resulteert in angst om fouten te maken (tot benauwdheid aan toe, durf amper nog dingen bij mijn manager in te leveren uit angst voor kritiek), erg zoeken naar bevestiging (bij mijn vriend maar ook door bij collega´s bevestiging te zoeken, soms op de verkeerde manier e.d.) en somberheid...Gek word ik van mezelf...
Klinkt herkenbaar, mijn leven is op dit moment gewoon erg negatief, dus dat is ook de manier waarop mijn gedachten er mee om gaan. Ik heb tevens niet de illusie snel klaar te zijn bij de psycholoog, daar wil ik wel even de tijd voor nemen. We moeten eigenlijk zien te leren de positieve dingen in te zien, leuke dingen mee te maken en ons zelfbeeld te vergroten, maar in theorie is dat heel makkelijk gezegd, de werkelijkheid is toch anders. Al heb ik vaak het idee dat ik moeilijker doe dan nodig is. Daarnaast word ik ook gek van mezelf, ik kan me dat heel goed voorstellen en ik denk hulp zoeken dan de te maken stap is. Wat voor kleine negatieve dingetjes bedoel jij zoal?

@Nyota, ja ik heb vandaag eindelijk een afspraak kunnen regelen bij de huisarts, het was nog aardig druk, maar donderdagochtend kan ik terecht.

Ik ben hard toe aan wat hulp, want ik lijk steeds gekker, gekker en gekker te worden. Is zo'n verwijzing trouwens makkelijk te krijgen of moet je er bijna voor bedelen net als bij roaccutane?
  maandag 16 april 2012 @ 23:13:28 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110421787
Gevalletje depressie met angsten meldt zich.

De laatste jaren een grote confrontatie met mijn keuzes in het leven. Het positieve is dat ik nu de keuze maak hier wat mee te gaan doen ipv zoals vroeger weg te lopen. Het nadeel is dat het me op dit moment niet in de koude kleren zit.

Liefdesleven is abrupt tot stilstand gekomen, persoonlijk leven lijk ik ondanks het hebben van verre vrienden alleen in te staan door het totaal te ontbreken van een sociaal leven hier.

Zit nu zo'n beetje op de bodem, heb wel een huis en eten, maar daar is het wel zo'n beetje mee gezegd.

Ik durf soms geen initiatief te nemen, zou niet weten waar ik hier in de buurt vanuit het niets een sociaal leven op moet bouwen. Ik ben best een loner, kan hier ook best tevreden mee zijn, maar af en toe net wat meer aanspraak hebben ipv zelf overal achteraan te lopen... Zou ik zeker wel fijn vinden.

De laatste weken slaap ik ook slecht, laat erin, vroeg wakker door piekeren.

Ik wil dit doorbreken maar slaag er maar moeizaam in. Wel al veel oude patronen verbroken, maar sommige houden hardnekkig stand.

Voel me op dit moment boos, verdrietig en alleen tegelijk, terwijl mijn verstand zegt dat dit juist een kans is zelf te groeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_110440405
gvd, ik ben het nu al zat. Ik weer bellen over de kkp: "nee, we hebben nog geen brief gezien". gvd 2 weken geleden opgestuurd. Het duurt maar en duurt maar, echt, grrrr
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:21:28 #124
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110441649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Nyota het volgende:
gvd, ik ben het nu al zat. Ik weer bellen over de kkp: "nee, we hebben nog geen brief gezien". gvd 2 weken geleden opgestuurd. Het duurt maar en duurt maar, echt, grrrr
Jeetje dat is echt balen en ook echt een hele slechte zaak :{
Dat zulke instanties zo langs elkaar heen kunnen blijven werken kan ik echt niet begrijpen.
Logisch dat je daar gefrustreerd van raakt, heel veel sterkte!!
pi_110441844
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Jeetje dat is echt balen en ook echt een hele slechte zaak :{
Dat zulke instanties zo langs elkaar heen kunnen blijven werken kan ik echt niet begrijpen.
Logisch dat je daar gefrustreerd van raakt, heel veel sterkte!!
ik krijg meer de indruk dat de postbezorging ook een rol speelt. Die is de laatste tijd hier in de omgeving ook al bagger.

Maar het feit dat een Altrecht nog post wil ontvangen en niet alles digitaal doet....

Anyways, bleh. Krijg net ook nog te horen dat het UWV toch niet m'n loopbaantraject vergoed (wat geen drama is, maar ze zijn daar ook al 100 jaar mee bezig geweest).

Bah, ik weet het gewoon even allemaal al niet. Sessie van gisteren hakte er misschien toch wel weer in. Ik heb zo'n last van m'n ingesleten patroontjes ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')