abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:59:12 #73
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110260685
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef dinosteen het volgende:
Sorry als ik bot over kwam, niet de bedoeling :N

Raak echter nogal teleurgesteld in de samenleving als je dan leest over al die vermoeidheidsklachten en ja er is meer onderzoek naar nodig we weten niet waar het vandaan komt.
Het is al goed!
Tja de samenleving, de maatschappij alles veranderd zo hard het is niet gek dat de mens het soms niet meer bij kan houden.. alleen er zit natuurlijk een groot verschil tussen gewoon vermoeid zijn en vermoeid zijn door een Burn-out ;)
There is nothing permanent except change.
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:48:24 #74
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110265970
Ik moet dit even kwijt.
Zit er fucking doorheen op het moment :'(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_110279213
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet dit even kwijt.
wil je er iets over kwijt?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:37:25 #76
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110286331
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

wil je er iets over kwijt?
Mwa, nee. Alleen dat ik niks meer snap. Ben compleet in de war. Heb dit nog nooit meegemaakt.
|| justdiggit.org ||
pi_110286416
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Mwa, nee. Alleen dat ik niks meer snap. Ben compleet in de war. Heb dit nog nooit meegemaakt.
Kunnen wij daarmee helpen?
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:41:25 #78
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110286464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kunnen wij daarmee helpen?
Geen idee. Ik weet niet eens wát het is dat me zo in de war gebracht heeft. Geloof ik. Ik weet het niet.
|| justdiggit.org ||
pi_110286483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Geen idee. Ik weet niet eens wát het is dat me zo in de war gebracht heeft. Geloof ik. Ik weet het niet.
Ik weet het ook niet, maar is er bepaalde materie waar je opeens niks van snapt?
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:44:07 #80
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110286547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar is er bepaalde materie waar je opeens niks van snapt?
Ik weet alleen dat ik gewoon niet weet wat ik eigenlijk wil. Niets maakt mij op dit moment écht gelukkig, ofzo. Ik weet het niet. Ik snap er niks meer van. Mijn hoofd zit zo vol ;(
|| justdiggit.org ||
pi_110294430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat ik gewoon niet weet wat ik eigenlijk wil. Niets maakt mij op dit moment écht gelukkig, ofzo. Ik weet het niet. Ik snap er niks meer van. Mijn hoofd zit zo vol ;(
Ik weet het ook niet, geen idee wat ik zou willen... En dat is best een moedeloos gevoel... Ik merk ook dat ik gelijk een beetje wegzink in depressieve gevoelens nu _O-
Je moet je blik ergens op kunnen richten en daar waarde aan hechten... Als je dat niet kunt proberen de rit uit te zitten en mee te blijven draaien en hopen dat er iets vanzelf op je pad komt. Of dat je gevoel beter wordt...
Rustig aan.
pi_110294511
Ok semi dringende post van mij:

Kan het dat je na 3 maanden antidepressiva opeens ziek wordt van je medicijn?
Ik voel me nu redelijk naar eerlijk gezegd... Misschien ben ik het gisteren vergeten te slikken dat ik me daarom heel maf voel maar ik ben afgelopen 2 weken al ziek... Ik heb rare dromen (terugkerend ook, ik heb minimaal 2x hetzelfde gedroomd en dat was nou niet bepaald een ''gewone'' droom)

Net gekotst...

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 13-04-2012 21:43:41 ]
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:44:19 #83
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110295030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:

Ik voel me nu redelijk naar eerlijk gezegd... Misschien ben ik het gisteren vergeten te slikken dat ik me daarom heel maf voel maar ik ben afgelopen 2 weken al ziek... Ik heb rare dromen (terugkerend ook, ik heb minimaal 2x hetzelfde gedroomd en dat was nou niet bepaald een ''gewone'' droom)
Ik heb dat serieus ook vorige week gehad, ook zo'n raar gevoel met opstaan alsof je ieder moment in elkaar kan zakken?? licht zweverig maar toch drukkend gevoel? :{
Bij mij is het nu wel minder, maar voel me nog steeds niet geweldig, het ging met mij redelijk goed tot ik deze klachten begon te krijgen en ook steeds dezelfde soort nachtmerrie's wel iedere keer anders alleen komt het op hetzelfde neer, slaap sinds dien ook weer super slecht terwijl ik nou net juist me ritme te pakken had :{
There is nothing permanent except change.
pi_110295278
Het lijkt me ook dat die pil die ik 2.5 uur geleden ingenomen heb niet helemaal opgenomen wordt met diarree en kotsen? _O- Tis wat...

Ik wil sowieso gaan stoppen met de medicatie het levert me volgens mij niks op... Maakt me alleen nog maar NOG passiever.
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:51:49 #85
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110295422
Het is toch een bijwerking dat de eerste tijd dat je het neemt je symptomen alleen maar toenemen? Daarom moet je ook begeleid worden toch? Want in die periode ben je het meest suïcide gevoelig, zegmaar. Dus dat je je nu passiever voelt is niet zo gek, daar moet je 'gewoon even' doorheen komen :)
|| justdiggit.org ||
pi_110295521
Dit is de 3e maand ofzo hè? Dan hoort dat toch niet?
Rustig aan.
pi_110295529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:

Net gekotst...
Ik herken het niet als zijnde gerelateerd aan de AD maar misschien heb je een virus? ik was vorige week ook beroerd, tollen op mn benen en als ik zou kunnen kotsen had ik dat ook gedaan! en raar dromen doe ik al vanaf het starten met de AD! echt de meest bizarre dingen! ik ben ook wel eens mijn AD vergeten maar na 1x heb je daar weinig last van... beterschap iig
S. 2014
J. 2016
pi_110295760
Het zou heel goed kunnen dat ik een virus heb, ik ben al 2 weken ziek ongeveer, diarree.. misselijk... koorts.. En nu ook overgeven. Tis wat :(
Maar het ging goed, totdat ik weer een pil nam dus net... Misselijk voelen is sowieso niet echt iets wat bij mij past. Ik ben haast nooit misselijk.
Rustig aan.
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:26:12 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110313759
king jij slikt venlafaxine toch? die werken vrij kort dus dat voel je wel als je hem 1x vergeet. bij de meeste andere ad's niet.
en verder lijkt het me ook een virus

de verergering van je klachten is alleen de eerste 4 tot 6, evt 8 weken. Daarna moet het medicijn werken. zo niet, dan helpt dit medicijn jou gewoon niet, en zou je een ander kunnen proberen.

Verder geldt natuurlijk wel dat ad's geen oplossing zijn maar een steuntje in de rug. als jij fucking depressief bent, dan kan het best zijn dat je niet meteen supervrolijk wordt zeg maar.
Als het je wel een beetje helpt, maar niet genoeg zou je met je arts kunnen overleggen over verhoging van de dosering.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110314218
Sorry King, Ik ging uit van mijn ervaringen met paroxetine, En er niet over nagedacht dat niet iedereen die slikt :P

Hier afgelopen week een beetje terugslag gehad, Kon alleen maar huilen en wist echt niet meer welke kant ik nu opmoest, En nog minder waar ik nu sta. Duidelijk tijd om weer even een stapje terug te doen, Gelukkig kan ik lekker ontspannen met de kleine mannen! En gisteren even bij mijn moeder geweest, Daar knap ik altijd wel weer een beetje van op.
Maak me ook wel zorgen om haar, De huisarts verdenkt haar van COPD, en das niet best, Dus dat komt er ook nog een keer bij, je bent er toch mee bezig zeg maar!

Maar goed, We hebben taart, koffie, dropijs en chips, ik kom het weekend wel door :P
S. 2014
J. 2016
pi_110321721
Dropijs??? Wtf, is dat lekker???

Hier heerlijk gesport vandaag!! Was echt even lekker en vooral omdat ik ook gewonnen heb :)
Verder is m'n team ook heel fijn en dat werkt ook mee :)

Eens kijken of ik wat vast kan houden
pi_110322133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Nyota het volgende:
Dropijs??? Wtf, is dat lekker???

Hier heerlijk gesport vandaag!! Was echt even lekker en vooral omdat ik ook gewonnen heb :)
Verder is m'n team ook heel fijn en dat werkt ook mee :)

Eens kijken of ik wat vast kan houden
Ik vond het eerst ook erg raar, maar die van de c1000 zijn echt enorm lekker, Het is een kern van drop, dan vanille-ijs, en dan een harde laag drop/suiker laag! Echt heeel erg lekker!!

Fijn dat je zo lekker hebt gesport :)
S. 2014
J. 2016
pi_110323635
c1000 dus... ;) binnenkort maar eens langs dan, ik hou van drop...
Fake it till you make it...
pi_110326407
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
c1000 dus... ;) binnenkort maar eens langs dan, ik hou van drop...
mijn vriend is ook gek op drop, daarom had ik ze ook meegenomen, maar zelf vind ik ze ook erg lekker, ben vandaag nog een doosje wezen halen ;)
S. 2014
J. 2016
pi_110333725
oe..drop lekker :Y)

hier even een post, lig op bed ga zo slapen. Maar om de een of andere voel ik me iedere avond weer somber, en het bouwt gedurende de dag op, en dan 's ochtends is alles weer ok..raar..Maar op de een of andere manier zit er naast al die somberheid toch een redelijke positieve trend in..

Maar 's avonds voel ik me weer lustellos, verveeld bij alles enz. En ik heb gisteren zelf een beetje moeten huilen wat echt al bijna 1 maand niet zo is geweest..tenminste huilen om niets en uit triest/somber gevoel.
Maar goed het heeft mischien indirect te maken de studielast op dit moment die door tentamens wat hoger is.
Maar zonder duidelijke reden is er een geleidelijke overschakeling..maar ik merk ook weer dat ik enorm lig te piekeren over bepaalde onderwerpen die mij nu wat onzekerheid/angst geven, omdat ik niet weet hoe het gaat lopen..

Maar het ene moment loop ik over van energie en de andere minder..ach..mischien ligt het wel aan het weer..
ik weet het niet ...
pi_110333781
Je hoeft niet alles tot in de puntjes te weten toch? Go with the flow.
Rustig aan.
pi_110334294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet dit even kwijt.
Hier nog eentje, eigenlijk de laatste 2 dagen al.

Donderdag en vrijdag geprobeerd de huisarts te bereiken, zonder succes. Vanaf vrijdag middag/avond ging het helemaal mis. Ik word gewoon ziek van mezelf zo langzamerhand, heb ook het gevoel mezelf tegen te werken en overal buiten te vallen. Op de echte dieptepunten, zoals die van gisteravond, lijk ik ook een beetje de controle over mezelf kwijt te zijn en gebeuren er rare dingen, nu nog steeds hoofdpijn van.

Op dat soort momenten heb ik gewoon geen greintje positiviteit meer in me en kan ik dat ook niet omgedraaid krijgen en dan is het wachten op een moment waarop mijn mindset weer veranderd, waardoor sommige dingen er toch wat genuanceerder op worden. Maar volgens mij kan ik die psycholoog wel gebruiken op het moment.
pi_110334447
Zo... Mooi kut patrick...

Heb je geen dingen als muziek die je even kunne afleiden?
Rustig aan.
pi_110335855
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... Mooi kut patrick...

Heb je geen dingen als muziek die je even kunne afleiden?
Mwah, de nummers die mij konden afleiden heb ik de laatste maanden al tot vervelens toe geluisterd. Natuurlijk helpt het wel vaak, maar op zo'n avond als gister bijvoorbeeld ben ik echt alles kwijt, zowel mezelf als mijn passie voor muziek of films bijvoorbeeld. Eigenlijk ben ik dan alleen nog maar bezig mezelf compleet gestoord te krijgen, maar gister ging wel wat te ver sowieso.
pi_110335908
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo :P
Rustig aan.
  zondag 15 april 2012 @ 00:30:23 #101
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110335992
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo :P
Of je luistert af en toe naar Radio49 op Fok :) Kan me daar nog regelmatig goed vermaken met zeer diverse muziek.
pi_110336716
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer. :P

Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
  zondag 15 april 2012 @ 09:41:14 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110341648
Wat raar en kut dat je je huisarts niet te pakken kreeg. Als je het gevoel hebt dat t echt mis gaat moet je wel echt hulp regelen hoor, of iemand die bij je is. Zodat je geen dingen kan gaan doen waar je later spijt van krijgt.
Of je zoekt vast het nummer van een weekendarts/noodarts/crisisdienst op voor als het echt niet gaat, dan kan je die bellen als je het uit de hand ziet lopen.

Goed van je dat je in ieder geval bezig blijft met afleiding zoeken.

En anders gaan sporten. Ik loop hard, in mijn eentje, dus niemand bij nodig, maar het is wel heerlijk om mijn hoofd mee leeg te krijgen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110341995
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!

Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!

Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
pi_110342406
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef cafpow het volgende:
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!

Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!

Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
cafpow, mijn ervaring is dat s'avonds alles donkerder en vervelender is! Dingen waar je overdag niet mee worstelt kunnen s'avonds ineens groot en beangstigend zijn, en als dan weer wakker wordt is het weer veel minder erg!

patrick, succes en sterkte en inderdaad wat murmeli zegt: je kunt altijd de crisisdienst bellen
S. 2014
J. 2016
pi_110342460
Volgens mij wordt dit niet mijn dag, erg kort lontje. Alle prikkels zijn te veel...
Fake it till you make it...
pi_110346876
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef patrickpsv het volgende:

[..]

Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer. :P

Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
Je moet gewoon muziek downloaden en beheren in winamp oid :)
17817 items _O-
Je klikt gewoon net zo lang door totdat je een leuk nummer hebt. Altijd goed.
Rustig aan.
pi_110361035
Tja, maar hopen dat ik morgen en anders overmorgen in ieder geval de afspraak heb gemaakt. Het rare is dat het gevoel waarmee ik ochtends opsta de laatste dagen niet veel minder erg is dan het gevoel waarmee ik ga slapen, waar ik voorheen toch altijd met goede moed begon aan de dag. Komt misschien ook omdat ik vrijdagavond iets raars heb gedaan, waardoor ik nu nog steeds hoofdpijn heb. En vandaag ook weer zo'n enorme chaos in mijn hoofd.

Sporten heb ik gister nog wel gedaan en doe ik voorderest doordeweeks al genoeg, waardoor ik in het weekend wel wat rust kan gebruiken.

Dat van de muziek ga ik wel eens proberen ja, gewoon dingen downloaden en wie weet zit er wat leuks bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')