Het is al goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef dinosteen het volgende:
Sorry als ik bot over kwam, niet de bedoeling![]()
Raak echter nogal teleurgesteld in de samenleving als je dan leest over al die vermoeidheidsklachten en ja er is meer onderzoek naar nodig we weten niet waar het vandaan komt.
wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet dit even kwijt.
Zit er fucking doorheen op het moment
Mwa, nee. Alleen dat ik niks meer snap. Ben compleet in de war. Heb dit nog nooit meegemaakt.quote:
Kunnen wij daarmee helpen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, nee. Alleen dat ik niks meer snap. Ben compleet in de war. Heb dit nog nooit meegemaakt.
Geen idee. Ik weet niet eens wát het is dat me zo in de war gebracht heeft. Geloof ik. Ik weet het niet.quote:
Ik weet het ook niet, maar is er bepaalde materie waar je opeens niks van snapt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens wát het is dat me zo in de war gebracht heeft. Geloof ik. Ik weet het niet.
Ik weet alleen dat ik gewoon niet weet wat ik eigenlijk wil. Niets maakt mij op dit moment écht gelukkig, ofzo. Ik weet het niet. Ik snap er niks meer van. Mijn hoofd zit zo volquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar is er bepaalde materie waar je opeens niks van snapt?
Ik weet het ook niet, geen idee wat ik zou willen... En dat is best een moedeloos gevoel... Ik merk ook dat ik gelijk een beetje wegzink in depressieve gevoelens nuquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik gewoon niet weet wat ik eigenlijk wil. Niets maakt mij op dit moment écht gelukkig, ofzo. Ik weet het niet. Ik snap er niks meer van. Mijn hoofd zit zo vol
Ik heb dat serieus ook vorige week gehad, ook zo'n raar gevoel met opstaan alsof je ieder moment in elkaar kan zakken?? licht zweverig maar toch drukkend gevoel?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ok semi dringende post van mij:
Kan het dat je na 3 maanden antidepressiva opeens ziek wordt van je medicijn?
Ik voel me nu redelijk naar eerlijk gezegd... Misschien ben ik het gisteren vergeten te slikken dat ik me daarom heel maf voel maar ik ben afgelopen 2 weken al ziek... Ik heb rare dromen (terugkerend ook, ik heb minimaal 2x hetzelfde gedroomd en dat was nou niet bepaald een ''gewone'' droom)
Ik herken het niet als zijnde gerelateerd aan de AD maar misschien heb je een virus? ik was vorige week ook beroerd, tollen op mn benen en als ik zou kunnen kotsen had ik dat ook gedaan! en raar dromen doe ik al vanaf het starten met de AD! echt de meest bizarre dingen! ik ben ook wel eens mijn AD vergeten maar na 1x heb je daar weinig last van... beterschap iigquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ok semi dringende post van mij:
Kan het dat je na 3 maanden antidepressiva opeens ziek wordt van je medicijn?
Ik voel me nu redelijk naar eerlijk gezegd... Misschien ben ik het gisteren vergeten te slikken dat ik me daarom heel maf voel maar ik ben afgelopen 2 weken al ziek... Ik heb rare dromen (terugkerend ook, ik heb minimaal 2x hetzelfde gedroomd en dat was nou niet bepaald een ''gewone'' droom)
Net gekotst...
Ik vond het eerst ook erg raar, maar die van de c1000 zijn echt enorm lekker, Het is een kern van drop, dan vanille-ijs, en dan een harde laag drop/suiker laag! Echt heeel erg lekker!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Nyota het volgende:
Dropijs??? Wtf, is dat lekker???
Hier heerlijk gesport vandaag!! Was echt even lekker en vooral omdat ik ook gewonnen heb
Verder is m'n team ook heel fijn en dat werkt ook mee
Eens kijken of ik wat vast kan houden
mijn vriend is ook gek op drop, daarom had ik ze ook meegenomen, maar zelf vind ik ze ook erg lekker, ben vandaag nog een doosje wezen halenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
c1000 dus...binnenkort maar eens langs dan, ik hou van drop...
Hier nog eentje, eigenlijk de laatste 2 dagen al.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet dit even kwijt.
Zit er fucking doorheen op het moment
Mwah, de nummers die mij konden afleiden heb ik de laatste maanden al tot vervelens toe geluisterd. Natuurlijk helpt het wel vaak, maar op zo'n avond als gister bijvoorbeeld ben ik echt alles kwijt, zowel mezelf als mijn passie voor muziek of films bijvoorbeeld. Eigenlijk ben ik dan alleen nog maar bezig mezelf compleet gestoord te krijgen, maar gister ging wel wat te ver sowieso.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... Mooi kut patrick...
Heb je geen dingen als muziek die je even kunne afleiden?
Of je luistert af en toe naar Radio49 op Fokquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nieuwe muziek downloaden en blijven verdiepen in muziek, probeer eens wat nieuwe radiostations uit ofzo
cafpow, mijn ervaring is dat s'avonds alles donkerder en vervelender is! Dingen waar je overdag niet mee worstelt kunnen s'avonds ineens groot en beangstigend zijn, en als dan weer wakker wordt is het weer veel minder erg!quote:Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef cafpow het volgende:
@ PatrickPSV, balen dat het zo gaat nu. Hopelijk krijg je snel de huisarts te pakken. En verder goed om afleiding te zoeken!
Hier voel ik me weer beter dan gisterenavond, er zit wel duidelijk ene trend in..overdag goed en 's avonds klote. Ik snap het niet, en meestal zoek ik altijd de trigger om te kijken wat ik eraan kan doen.
Maar nu zijn er zoveel mogelijke triggers, dat ik maar gewoon doorga!
Nu ga ik even aan de studie en dan vanmiddag heb ik met mensen afgesproken om middagje te sporten!
Je moet gewoon muziek downloaden en beheren in winamp oidquote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Toen ik niet meer wist wat ik bij youtube in moest typen heb ik inderdaad de radio meer aangezet, in ieder geval geen doodse stilte in de kamer.![]()
Al is het maar puur voor wat afleiding, want problemen los ik er niet mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |