abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:29:54 #26
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110145781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef Nyota het volgende:
Hoe is het hier met iedereen (incl de hondjes en andere beestjes? ;) )

Ik ben sinds een paar dagen echt ongelooflijk somber. En ik weet niet zo goed wat het precies getriggerd heeft, maar baal er wel van. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in en ben er echt helemaal klaar mee gewoon.
Wat dat betreft denk ik: laat die kkp maar komen en wel NU. Maar ja, zo werkt het helaas niet en ben benieuwd wanneer ik uberhaupt naar de intake kan. Zal wel een paar maanden duren in totaal.

Maar ik doe nog wel vanalles, maar wil eigenlijk niks. Zou ook meer moeten opschrijven wat ik voel en denk, zodat ik daar dan weer verder mee kan, maar dat schuif ik weer voor me uit. Man, wat haat ik dit toch. Ik heb eigenlijk alleen maar zin in twee armen om me heen ;(
Hier ervaar ik een beetje hetzelfde gevoel, afgelopen dagen/weken weer zo moe en lusteloos.. baal er echt enorm van want het ging juist zo goed.
Wilde weer langzaam beginnen met werken, maar nu twijfel ik daar enorm aan nu ik me weer zo voel.
Morgen een gesprek met me baas om een plan van aanpak op te stellen en ergens ben ik daar super nerveus over, dat zou mijn slapeloze nachten wel goed verklaren.

Wel knap van je dat je toch van alles blijft doen, zelf probeer ik dat ook wel en moet zeggen lukt aardig maar ook niet altijd helaas ;(
There is nothing permanent except change.
pi_110151009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef patrickpsv het volgende:
Het ene moment van de dag ben ik positief, maar het andere moment van de dag kan mijn stemming door elk klein dingetje, en meestal dezelfde terugkerende dingen, weer helemaal omslaan. Het is zo enorm wisselvallig en ik voel me mentaal toch ook erg zwak.

Maargoed deze week in ieder geval contact opnemen met de huisarts voor psycholoog, want hij is weer open. Dan maar hopen dat hij/zij mij een beetje vooruit kan helpen.
Goed zo! Hopelijk kan je er snel een vinden en kan je er op korte termijn terecht. En als je er dan heen kan, gaat het natuurlijk niet in een keer beter hè, verwacht geen wonderen.

Maar het gaat beter worden en hartstikke goed dat je die stap gaat zetten! Houd je ons op de hoogte?
pi_110152663
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Nyota het volgende:

[..]

Goed zo! Hopelijk kan je er snel een vinden en kan je er op korte termijn terecht. En als je er dan heen kan, gaat het natuurlijk niet in een keer beter hè, verwacht geen wonderen.

Maar het gaat beter worden en hartstikke goed dat je die stap gaat zetten! Houd je ons op de hoogte?
Ja, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Ik hoop ook dat ik snel terecht kan, want ondanks de dingen die ik heb geprobeerd ben ik op een dood punt beland. Dus word het tijd om eindelijk deze stap te maken, beter laat dan nooit. Ik heb er geen verwachtingen van, ik wil gewoon in real life met iemand die er verstand van heeft over mijn problemen praten en hopen dat we dan vooruitgang kunnen boeken, daar ga ik voor.
pi_110152716
Wisten jullie al dat mijn pups heel therapeutisch werken O-)

Serieus, ik word gedwongen om naar buiten te gaan, en hun rare streken maken mij dagelijks aan het lachen! Dus als je in rotterdam woont, staat de koffie klaar ;)

Verder vandaag wel even paniek gehad, doordat ik vind dat ik moet gaan werken weer, maar tegelijk een enorme druk ervaar! Stom gedoe!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:59 #30
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110153407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn pups heel therapeutisch werken O-)

Serieus, ik word gedwongen om naar buiten te gaan, en hun rare streken maken mij dagelijks aan het lachen! Dus als je in rotterdam woont, staat de koffie klaar ;)

Verder vandaag wel even paniek gehad, doordat ik vind dat ik moet gaan werken weer, maar tegelijk een enorme druk ervaar! Stom gedoe!
Wat leuk!! *)
Pups zijn altijd super schattig O+ O+
heel veel liefde en aandacht nodig dus zeker een goede therapie ^O^
Die paniek is herkenbaar, voor mij vandaag hetzelfde, morgen plan van aanpak opstellen om weer te beginnen waar ik eerst heel happy mee was en nu ik enorm begin te twijfelen |:(
  woensdag 11 april 2012 @ 10:58:28 #31
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_110173164
Gaat redelijk vandaag! Een tevreden roker... :7

Pups zijn idd therapeutisch, zo vertederend, en ook goed voor je zelfvertrouwen, mits het opvoeden een beetje goed lukt. Ik ben tenminste erg trots op mijn kleine meid en dus ook een beetje op mezelf, nu ze helemaal zindelijk is (netjes op het grasveld!) en zo braaf luistert. Gister heb ik heur haar geknipt, ze gedroeg zich voorbééldig, da's toch heel wat voor zo'n jong ding. O+!

Ik ga lekker paardrijden nu. Mijn grote vriend is de allerbeste therapeut van allemaal, draagt mijn zorgen zomaar weg. Ook mijn veulentje maakt me altijd blij, zo leuk dat ze altijd hinnikt als ze me aan ziet komen en in de wei lekker met me wil ravotten. Vorige week moest ze voor het eerst aan een halster lopen, maar aangezien ze toch elke beweging van me volgt, was dat een eitje. Nu oefenen met voetjes geven en hoefjes uitkrabben, op drie benen staan vindt ze nog wel moeilijk. Binnenkort krijgt ze een lief vriendinnetje van haar leeftijd, mag ik nog zo'n prul op gaan voeden! *O*
power to the people
pi_110176043
Ik ben blij dat ik mn vriendin heb O+ en er is nog 1 iemand anders waarvoor ik wil leven.
Ik geef niet op, door vechten ook al gaat het soms klote en de dip ebt wel weer weg. *O* -O-
pi_110176141
Dipje hier, maar ik ben ook ziek, dus misschien verklaart dat iets.
Rustig aan.
pi_110176398
zijn er hier meer mensen met een ziektewetuitkerin en die vandaag niks hebben ontvangen? ik krijg wekelijks geld en altij op woensdagochtend maar nu dus nog niet! zal wel met de pasen te maken hebben maar het maakt we wel onrustig :(
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 april 2012 @ 12:33:36 #35
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110176535
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zijn er hier meer mensen met een ziektewetuitkerin en die vandaag niks hebben ontvangen? ik krijg wekelijks geld en altij op woensdagochtend maar nu dus nog niet! zal wel met de pasen te maken hebben maar het maakt we wel onrustig :(
Hier is het inderdaad ook nog niet binnen, dus dat zal inderdaad met pasen te maken hebben. Niet ongerust zijn hoor :)
  woensdag 11 april 2012 @ 12:34:30 #36
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110176573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dipje hier, maar ik ben ook ziek, dus misschien verklaart dat iets.
Och hier ook. Ben een beetje grieperig en heb geen eetlust. Dus een algeheel blegh gevoel sinds een paar dagen.
pi_110176605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Och hier ook. Ben een beetje grieperig en heb geen eetlust. Dus een algeheel blegh gevoel sinds een paar dagen.
Dit ja...
Rustig aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:38:56 #38
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110176731

Dan maar even een reclame waar ik altijd mijn eigen toekomst met mijn vriend zie O+
(echt hier word ik nou gewoon even blij van)
pi_110180814
even een kort berichte. Hier gaat het wel redelijk, het eerste tentamen gehad, en moet zeggen dat het wel redelijk ging. Nu nog 2 een maandag en een dinsdag maar ik maak me eigenlijk zorgen om maandag moet dan ook een paper inleveren en ik kom echt nergens met die paper...
en dus pieker, herpieker ik constant...en kom ik nergens...en zorg er alleen voor dat ik me slechter ga voelen en het meer willen laten liggen en niks doen.

Maar verder gaat et wel redelijk op wat kleine dipjes na, als ik heel erg moe ben. Dus al met al positief nieuws vanuit hier :)
pi_110185723
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook nog niets ontvangen. Morgen maar weer eens kijken...
pi_110206283
nu op ned3 een programma waarin een burn-out bij 20-ergs besproken wordt! ik ben benieuwd en ook ook wel op zoek naar erkenning

edit: het was bizarre herkenning in 20 minuten, veel gevoelens die mij weer overvallen, en vooral ook hoe mensen het zien als ze het niet kennen!

[ Bericht 38% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 11-04-2012 22:27:49 ]
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 april 2012 @ 22:35:11 #42
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110208553
Net te laat ingeschakeld, zo maar ff uitzending gemist kijken.
laatste stukje was iig al erg heftig te zien

Inmiddels bekeken maar wat een heftige herkenbaarheid -O-
Burn-out wordt ook zo onderschat, vandaag ook weer oog in oog gestaan met die onwetendheid van mensen

[ Bericht 55% gewijzigd door LaPeach op 11-04-2012 23:37:20 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 23:46:03 #43
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110212140
Jullie moeten gewoon meer omega 3 nemen omdat in huidige voeding ook gezonde praktisch geen omega 3 zit vroeger was dit overigens niet het geval. Dit heb ik al in diverse andere topics gezegd maar het lijkt als of niemand het wat boeit.

Ik had zelf nogal al eens last van weinig energie als ik een saaie dag had. Nu gebruik ik hennepzaadolie als bron van omega 3 sindsdien.

*Meer energie
*Minder droge ogen aan het eind van de dag.
*Minder slaap nodig
*Minder puistjes, zachtere huid.

Daarnaast minder gevoel van angst en minder stress en daar had ik al totaal geen last van, maar als ik daar nu probeer te denken hoe iets fout kan gaan dan kan ik dat haast niet meer.

Nog wat bewijzen:
http://www.naturalnews.com/030713_omega-3s_depression.html
http://articles.timesofin(...)fish-oil-fatty-acids

Voor de rest achter elk vandaag de dag veel voorkomende klacht heeft omega 3 een positief effect.
Denk aan adhd, overgewicht, dyslexie, migraine, hoge bloeddruk, hoog cholesterol etc ga niet nog meer links posten.

Hoe makkelijk wil je het je zelf maken ik hoef elke dag maar 1 lepel olie te nemen en krijg er vanalles voor terug.
  woensdag 11 april 2012 @ 23:56:12 #44
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110212593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef dinosteen het volgende:
Jullie moeten gewoon meer omega 3 nemen omdat in huidige voeding ook gezonde praktisch geen omega 3 zit vroeger was dit overigens niet het geval. Dit heb ik al in diverse andere topics gezegd maar het lijkt als of niemand het wat boeit.

Ik had zelf nogal al eens last van weinig energie als ik een saaie dag had. Nu gebruik ik hennepzaadolie als bron van omega 3 sindsdien.

*Meer energie
*Minder slaap nodig

Daarnaast minder gevoel van angst en minder stress en daar had ik al totaal geen last van, maar als ik daar nu probeer te denken hoe iets fout kan gaan dan kan ik dat haast niet meer.

Nog wat bewijzen:

Voor de rest achter elk vandaag de dag veel voorkomende klacht heeft omega 3 een positief effect.
Denk aan adhd, overgewicht, dyslexie, migraine, hoge bloeddruk, hoog cholesterol etc ga niet nog meer links posten.

Hoe makkelijk wil je het je zelf maken ik hoef elke dag maar 1 lepel olie te nemen en krijg er vanalles voor terug.
:') Ja nee aan die wijsheden hebben we wat..Denk je niet dat als het allemaal zo makkelijk geweest zou zijn we het niet allang geprobeerd zouden hebben? :')
  donderdag 12 april 2012 @ 00:02:27 #45
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110212863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef LaPeach het volgende:

[..]

:') Ja nee aan die wijsheden hebben we wat..Denk je niet dat als het allemaal zo makkelijk geweest zou zijn we het niet allang geprobeerd zouden hebben? :')
Het bewijs is er sowieso dat het helpt bijdraagt aan depressie ik zeg niet dat het een wondermiddel is, maar als je het niet gebruikt doe je er sowieso niet alles aan om van je depressie af te komen.

Om nog maar even een quote uit die link te halen:

quote:
two types of omega-3 fatty acids recognized for their powerful nutritional benefits -- are effective enough at improving mood that they may potentially eliminate the need for many people to take antidepressant drugs.
pi_110213172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef dinosteen het volgende:
Jullie moeten |:( gewoon meer omega 3 nemen omdat in huidige voeding ook gezonde praktisch geen omega 3 zit vroeger was dit overigens niet het geval. Dit heb ik al in diverse andere topics gezegd maar het lijkt als of niemand het wat boeit.

*Meer energie
*Minder slaap nodig

Nog wat bewijzen:

En ik maar allerlei pillen slikken, en nu, hier op Fok! krijg ik zo maar de oplossing aangedragen.
Halleluja, O grote wijze Dinosteen. Waar bent u toch geweest al die jaren. _O_
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_110213952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef dinosteen het volgende:

[..]

Het bewijs is er sowieso dat het helpt bijdraagt aan depressie ik zeg niet dat het een wondermiddel is, maar als je het niet gebruikt doe je er sowieso niet alles aan om van je depressie af te komen.

[..]

Moet je er een bepaald merk of soort van nemen? Olie of capsules of pillen? Of kun je gewoon wat van de kruidvat in huis halen?
A dirty mind is a joy forever.
  donderdag 12 april 2012 @ 00:30:35 #48
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110214031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef dinosteen het volgende:

[..]

[..]

Ik zal vrijdag gelijk eens aan me psyg en ha vragen waarom ze me die troep hebben voor geschreven en niet gewoon dit o zo simpele wondermiddel :o
pi_110214049
Als iedereen nou braaf zijn omega-3 slikt hebben we dit soort topics niet nodig.
  donderdag 12 april 2012 @ 00:32:26 #50
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_110214094
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef Weissman het volgende:
Als iedereen nou braaf zijn omega-3 slikt hebben we dit soort topics niet nodig.
Kon hij daar niet eerder mee komen? had een hoop ellende bespaard gebleven :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')