Hier ervaar ik een beetje hetzelfde gevoel, afgelopen dagen/weken weer zo moe en lusteloos.. baal er echt enorm van want het ging juist zo goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef Nyota het volgende:
Hoe is het hier met iedereen (incl de hondjes en andere beestjes?)
Ik ben sinds een paar dagen echt ongelooflijk somber. En ik weet niet zo goed wat het precies getriggerd heeft, maar baal er wel van. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in en ben er echt helemaal klaar mee gewoon.
Wat dat betreft denk ik: laat die kkp maar komen en wel NU. Maar ja, zo werkt het helaas niet en ben benieuwd wanneer ik uberhaupt naar de intake kan. Zal wel een paar maanden duren in totaal.
Maar ik doe nog wel vanalles, maar wil eigenlijk niks. Zou ook meer moeten opschrijven wat ik voel en denk, zodat ik daar dan weer verder mee kan, maar dat schuif ik weer voor me uit. Man, wat haat ik dit toch. Ik heb eigenlijk alleen maar zin in twee armen om me heen
Goed zo! Hopelijk kan je er snel een vinden en kan je er op korte termijn terecht. En als je er dan heen kan, gaat het natuurlijk niet in een keer beter hè, verwacht geen wonderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef patrickpsv het volgende:
Het ene moment van de dag ben ik positief, maar het andere moment van de dag kan mijn stemming door elk klein dingetje, en meestal dezelfde terugkerende dingen, weer helemaal omslaan. Het is zo enorm wisselvallig en ik voel me mentaal toch ook erg zwak.
Maargoed deze week in ieder geval contact opnemen met de huisarts voor psycholoog, want hij is weer open. Dan maar hopen dat hij/zij mij een beetje vooruit kan helpen.
Ja, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Ik hoop ook dat ik snel terecht kan, want ondanks de dingen die ik heb geprobeerd ben ik op een dood punt beland. Dus word het tijd om eindelijk deze stap te maken, beter laat dan nooit. Ik heb er geen verwachtingen van, ik wil gewoon in real life met iemand die er verstand van heeft over mijn problemen praten en hopen dat we dan vooruitgang kunnen boeken, daar ga ik voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Nyota het volgende:
[..]
Goed zo! Hopelijk kan je er snel een vinden en kan je er op korte termijn terecht. En als je er dan heen kan, gaat het natuurlijk niet in een keer beter hè, verwacht geen wonderen.
Maar het gaat beter worden en hartstikke goed dat je die stap gaat zetten! Houd je ons op de hoogte?
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn pups heel therapeutisch werken![]()
Serieus, ik word gedwongen om naar buiten te gaan, en hun rare streken maken mij dagelijks aan het lachen! Dus als je in rotterdam woont, staat de koffie klaar
Verder vandaag wel even paniek gehad, doordat ik vind dat ik moet gaan werken weer, maar tegelijk een enorme druk ervaar! Stom gedoe!
Hier is het inderdaad ook nog niet binnen, dus dat zal inderdaad met pasen te maken hebben. Niet ongerust zijn hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zijn er hier meer mensen met een ziektewetuitkerin en die vandaag niks hebben ontvangen? ik krijg wekelijks geld en altij op woensdagochtend maar nu dus nog niet! zal wel met de pasen te maken hebben maar het maakt we wel onrustig
Och hier ook. Ben een beetje grieperig en heb geen eetlust. Dus een algeheel blegh gevoel sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dipje hier, maar ik ben ook ziek, dus misschien verklaart dat iets.
Dit ja...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Och hier ook. Ben een beetje grieperig en heb geen eetlust. Dus een algeheel blegh gevoel sinds een paar dagen.
Ik heb ook nog niets ontvangen. Morgen maar weer eens kijken...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zijn er hier meer mensen met een ziektewetuitkerin en die vandaag niks hebben ontvangen? ik krijg wekelijks geld en altij op woensdagochtend maar nu dus nog niet! zal wel met de pasen te maken hebben maar het maakt we wel onrustig
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef dinosteen het volgende:
Jullie moeten gewoon meer omega 3 nemen omdat in huidige voeding ook gezonde praktisch geen omega 3 zit vroeger was dit overigens niet het geval. Dit heb ik al in diverse andere topics gezegd maar het lijkt als of niemand het wat boeit.
Ik had zelf nogal al eens last van weinig energie als ik een saaie dag had. Nu gebruik ik hennepzaadolie als bron van omega 3 sindsdien.
*Meer energie
*Minder droge ogen aan het eind van de dag.
*Minder slaap nodig
*Minder puistjes, zachtere huid.
Daarnaast minder gevoel van angst en minder stress en daar had ik al totaal geen last van, maar als ik daar nu probeer te denken hoe iets fout kan gaan dan kan ik dat haast niet meer.
Nog wat bewijzen:
http://www.naturalnews.com/030713_omega-3s_depression.html
http://articles.timesofin(...)fish-oil-fatty-acids
Voor de rest achter elk vandaag de dag veel voorkomende klacht heeft omega 3 een positief effect.
Denk aan adhd, overgewicht, dyslexie, migraine, hoge bloeddruk, hoog cholesterol etc ga niet nog meer links posten.
Hoe makkelijk wil je het je zelf maken ik hoef elke dag maar 1 lepel olie te nemen en krijg er vanalles voor terug.
Het bewijs is er sowieso dat het helpt bijdraagt aan depressie ik zeg niet dat het een wondermiddel is, maar als je het niet gebruikt doe je er sowieso niet alles aan om van je depressie af te komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ja nee aan die wijsheden hebben we wat..Denk je niet dat als het allemaal zo makkelijk geweest zou zijn we het niet allang geprobeerd zouden hebben?
quote:two types of omega-3 fatty acids recognized for their powerful nutritional benefits -- are effective enough at improving mood that they may potentially eliminate the need for many people to take antidepressant drugs.
En ik maar allerlei pillen slikken, en nu, hier op Fok! krijg ik zo maar de oplossing aangedragen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef dinosteen het volgende:
Jullie moetengewoon meer omega 3 nemen omdat in huidige voeding ook gezonde praktisch geen omega 3 zit vroeger was dit overigens niet het geval. Dit heb ik al in diverse andere topics gezegd maar het lijkt als of niemand het wat boeit.
Ik had zelf nogal al eens last van weinig energie als ik een saaie dag had. Nu gebruik ik hennepzaadolie als bron van omega 3 sindsdien.
*Meer energie
*Minder droge ogen aan het eind van de dag.
*Minder slaap nodig
*Minder puistjes, zachtere huid.
Daarnaast minder gevoel van angst en minder stress en daar had ik al totaal geen last van, maar als ik daar nu probeer te denken hoe iets fout kan gaan dan kan ik dat haast niet meer.
Nog wat bewijzen:
http://www.naturalnews.com/030713_omega-3s_depression.html
http://articles.timesofin(...)fish-oil-fatty-acids
Voor de rest achter elk vandaag de dag veel voorkomende klacht heeft omega 3 een positief effect.
Denk aan adhd, overgewicht, dyslexie, migraine, hoge bloeddruk, hoog cholesterol etc ga niet nog meer links posten.
Hoe makkelijk wil je het je zelf maken ik hoef elke dag maar 1 lepel olie te nemen en krijg er vanalles voor terug.
Moet je er een bepaald merk of soort van nemen? Olie of capsules of pillen? Of kun je gewoon wat van de kruidvat in huis halen?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Het bewijs is er sowieso dat het helpt bijdraagt aan depressie ik zeg niet dat het een wondermiddel is, maar als je het niet gebruikt doe je er sowieso niet alles aan om van je depressie af te komen.
Om nog maar even een quote uit die link te halen:
[..]
Ik zal vrijdag gelijk eens aan me psyg en ha vragen waarom ze me die troep hebben voor geschreven en niet gewoon dit o zo simpele wondermiddelquote:Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Het bewijs is er sowieso dat het helpt bijdraagt aan depressie ik zeg niet dat het een wondermiddel is, maar als je het niet gebruikt doe je er sowieso niet alles aan om van je depressie af te komen.
Om nog maar even een quote uit die link te halen:
[..]
Kon hij daar niet eerder mee komen? had een hoop ellende bespaard geblevenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef Weissman het volgende:
Als iedereen nou braaf zijn omega-3 slikt hebben we dit soort topics niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |